Б 73 Богатирьов, Олег. Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем: віхи становлення / Олег Богатирьов, Ю. Ляшенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 18-20. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Навчально-наукові інститути Кл.слова (ненормовані): історія фізмату -- наукова діяльність -- компетентність -- інститути -- навчально-наукові інститути -- становлення навчально-наукових інститутів Анотація: У статті описано історію становлення та проаналізовано особливості функціонування на сучасному етапі Навчально-наукового інституту фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем. Дод.точки доступу: Ляшенко, Юрій; \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
М 48 Мельниченко, Василь. Впевнені у власних силах / В. Мельниченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 20-24. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Навчально-наукові інститути Кл.слова (ненормовані): фахівці-історики -- наукова діяльність -- архівознавство -- краєзнавство -- навчально-виховний процес -- організація навчально-виховного процесу Анотація: У статті розглянуто основні етапи становлення та перспективи розвитку Навчально-наукового інституту історії і філософії. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 43 Погрібний, Ігор. Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 25-28. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Навчально-наукові інститути Вчителі--підготовка Кл.слова (ненормовані): філологи-персоналії україністів -- педагогічна справа -- лінгвістичні дослідження -- навчально- наукові інститути -- вчителі української мови та літератури -- підготовка вчителів Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади професійної підготовки в ННІ української філології та соціальних комунікацій філологів-україністів, яка передбачає глибоке вивчення рідної мови, формування національної свідомості, виховання духовно багатої мовної особистості. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |