Г 83 Григор, В. В. Використання комп’ютерних технологій на уроках етики [Текст] / В. В. Григор> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7. - С. 16-17. Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології Уроки етики--комп’ютерні технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 73 Богачков, Ю. М. Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Ю. М. Богачков, О. П. Пінчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 16-19. Рубрики: Навчання--дистанційне навчання Навчання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): е-дистанційне навчання Анотація: Метою статті є виклад результатів дослідження основних характеристик системоутворювальних елементів і їх зв'язків у середовищах е-дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах. Дод.точки доступу: Пінчук, О. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 89 Брязкун, Валентина. Віртуалізація свідомості: особливості здійснення і практичного використання [Текст] / В. Брязкун> // Наука і суспільство : Науково-популярний і літературно-художній ілюстрований журнал. - 2013. - N 1/2. - С. 41-51. . - ISSN 0130-7037 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Психологія особистості--вплив Інтернету Соціалізація особистості--вплив комп’ютерних технологій Комп’ютерні ігри--класифікація Навчання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): віртуалізація свідомості -- трансформація особистості -- віртуальні спільноти -- комп’ютерні ігри -- віртуальна реальність -- класифікація комп’ютерних ігор -- комп’ютерна залежність -- профілактика комп’ютерної залежності -- імітаційні віртуальні реальності -- розумні натовти -- форми розумних натовпів -- натовп -- рольові ігри -- рольові комп’ютерні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 68 Жигло, И. В. Глоги - что это? [Текст] / И. В. Жигло> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 12. - С. 4-7. Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): комп’ютеризація освіти -- глоги -- інформаційні технології Анотація: У статті розповідається про використання інформаційних технологій при вивченні англійської мови у школі. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
С 17 Самойленко, О. М. Впровадження технології мобільного навчання в педагогічний процес [Текст] / О. М. Самойленко, І. В. Бацуровська> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 14. - С. 2-6. Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): мобільне навчання -- дистанційне навчання -- мобільні пристрої Дод.точки доступу: Бацуровська, І. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 68 Коротич, К. В. Електронний "Грамотій": Учитися цікаво! [Текст] / К. В. Коротич> // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2013. - N 32. - С. 38-39 Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології Комп’ютерні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інтернет -- електронні посібники -- електронні видання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ч-46 Черемісіна, Л. О. Можливості застосування онтологій під час створення баз знань навчальних комп’ютерних систем [Текст] / Л. О. Черемісіна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Електронні освітні ресурси Комп’ютерні технології навчання Навчання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): штучний інтелект -- база знань -- пошук інформації -- інформаційні системи Анотація: У статті розглядається застосування онтологій для використання та розробки навчальних комп’ютерних систем. Обгрунтовано актуальність створення інтелектуальних навчальних систем, заснованих на систематизованих знаннях. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 79 Морзе, Н. В. Використання вікі-рушіїв для організації електронного навчального середовища навчального закладу [Текст] / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко, А. Б. Кочарян> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--комп’ютерні технології Електронні засоби навчання Електронні інформаційні ресурси Кл.слова (ненормовані): Вікі-технологія -- Вікі-сайт -- Вікі-рушій -- електронне навчальне середовище Анотація: Стаття присвячена аналізу можливостей використання Вікі-технології в навчально-виховному процесі. Описані основні характеристики і властивості Вікі-технології, проаналізовано приклади вікі-рушіїв. Дод.точки доступу: Варченко-Троценко, Л. О.; Кочарян, А. Б. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-34 Заріцька, С. І. Використання веб-технологій у навчальному процесі [Текст] / С. І. Заріцька, О. М. Пархоменко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Комп’ютерні технології навчання Навчання--комп’ютерні технології навчання--мультимедіа Навчання--інформаційні технології Викладання інформатики Кл.слова (ненормовані): веб-технологія -- веб-журнали -- блоги -- вікіпедія -- підкасти -- мультимедійні ресурси -- сервери Анотація: У статті розглянуто застосування веб-технологій у навчальному процесі. Дод.точки доступу: Пархоменко, О. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 11 Сідоров, Вадим Ігорович. Презентаційна графіка у процесі кроскультурної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму [Текст] / В. І. Сідоров> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 15-21. - Бібліогр.: 11 назв
Кл.слова (ненормовані): туризм -- графіка -- презентація -- кроскультурна компетентність -- Power Point -- Haiku Deck -- Google презентація Анотація: У статті розкривається роль презентаційної графіки у процесі кроскультурної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму. У контексті основних завдань дисципліни "Інформаційні системи і технології в туризмі" визначаються види презентацій, алгоритм їх створення, типи завдань на створення презентацій для формування кроскультурної компетентності студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Л 64 Литвинова, Світлана Григорівна. Особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу XXI сторіччя [Текст] / С. Г. Литвинова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 21-23. - Бібліогр.: 6 назв
Кл.слова (ненормовані): ІКТ -- освітній простір -- навчальний заклад -- технології -- системи Анотація: У статті узагальнено особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу 21 ст. на засадах формування особистостей педагога й учня, ІК-компетентності, змісту освітнього простору, організації процесу навчання з використанням хмарних сервісів, ВЕБ-2.0, LMS й EOP з урахуванням інтенсивного технологічного розвитку, що дасть можливість коригувати як організацію навчально-виховного процесу, так і формувати дієвий колектив, відбирати змістові лінії навчання, організовувати систематичне і планове підвищення ІК-компетентності вчителів, впроваджувати нові технології і системи навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |