Ворон, М. Інклюзивна освіта: українські реалії [Текст] / М. Ворон, Ю. Кавун> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2006. - N6. - С. 66-71. Рубрики: освіта інклюзивна Дод.точки доступу: Кавун, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Софій, Н. Діти з особливими освітніми потребами [Текст] / Н. Софій, Ю. Найда> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N5. - С. 61-71. Рубрики: освіта інклюзивна Дод.точки доступу: Найда, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ярмошук, І. Інклюзивне навчання в системі освіти [Текст] / І. Ярмошук> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 24-28 Рубрики: навчання інклюзивне(інвалідів) освіта інклюзивна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 65 Концепція розвитку інклюзивної освіти [Текст]> // Дефектолог. - 2010. - N 3(березень). - С. 3-5 Рубрики: освіта інклюзивна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 15 Валентик, Н. Інклюзивна освіта: за і проти [Текст] / Н. Валентик> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 14/15 (квітень). - С. 45-59 Рубрики: освіта інклюзивна навчання інклюзивне методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 65 Концепція розвитку інклюзивної освіти [Текст]> // Соціальний педагог. - 2010. - N 4 (квітень). - С. 3-6. Рубрики: освіта інклюзивна методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 53 Снігульська, В. Всеукраїнський круглий стіл "Психолого-соціально-педагогічні аспекти інклюзивної освіти: за і проти" : репортаж із роботи круглого столу [Текст] / В. Снігульська> // Соціальний педагог. - 2010. - N 4 (квітень). - С. 7-14. Рубрики: освіта інклюзивна методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 18 Варава, В. Інклюзивна освіта : готовність номер один? [Текст] / В. Варава> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 15(травень). - С. 3-4. Рубрики: освіта інклюзивна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 53 Снігульська, В. Коли досяжні умови однакових можливостей [Текст] / В. Снігульська> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 14(липень). - С. 15-22 Рубрики: освіта інклюзивна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Діти з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 20 Найда, Ю. Інклюзивна модель освіти [Текст] / Ю. Найда> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 34(вересень). - С. 30-31 Рубрики: освіта інклюзивна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Е 45 Екжанова, Е. А. От интеграции к инклюзии [Текст] / Е. А. Екжанова> // Школьный психолог. - 2010. - N 16. - С. 34-37. Рубрики: освіта інклюзивна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 65 Концепція розвитку інклюзивної освіти [Текст]> // Початкова освіта. - 2010. - N 42(листопад). - С. 4-5 Рубрики: освіта інклюзивна методична допомога вчителям Ніжина Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 27 Перехід до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами [Текст] : методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх та спеціальних закладів> // Початкова освіта. - 2010. - N 42(листопад). - С. 11-18 Рубрики: освіта інклюзивна Діти з особливими потребами спеціальна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 67 Пояснювальна записка до Концепції розвитку інклюзивної освіти [Текст]> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 23(грудень). - С. 23-26. Рубрики: освіта інклюзивна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 60 Яндалова, Т. И. Основные направления психолого-педагогического сопровождения студентов с ограниченными возможностями [Текст] / Т. И. Яндалова> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2010. - N 3. - С. 58-65. Рубрики: освіта інклюзивна психолого-педагогічний супровід навчання студентів з вадами розвитку Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--навчальна частина Кл.слова (ненормовані): студенти-інваліди Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 62 Шинкаренко, В. Інклюзивна освіта : навчаємо і виховуємо разом [Текст] / В. Шинкаренко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2010. - N 11. - С. 4-7 Рубрики: освіта інклюзивна Дошкільна освіта Кафедра дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 55 Ямбург, Евгений Александрович. Сохранить педагогические позиции управления: медико-психолого-педагогическое сопровождение [Текст] / Е. А. Ямбург> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 2. - С. 114-122. Рубрики: педагогічний супровід освіта інклюзивна Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): педагогічна інтерпретація -- педагогічне управління Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 55 Ямбург, Е. А. Сохранить педагогические позиции управления: медико-психолого-педагогическое сопровождение [Текст] / Е. А. Ямбург> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 3. - С. 45-56 Рубрики: Діти з особливими потребами освіта інклюзивна педагогічний супровід Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- педагогічне управління -- педагогічна інтерпретація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 19 Малофеев, Н. Н. Школа должна учить ребенка быть независимым [Текст] / Н. Н. Малофеев> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 3. - С. 121-125 Рубрики: освіта інклюзивна діти-інваліди Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): спеціальна освіта -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- незалежність дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 15 Навчання дітей з особливими потребами : урок 21. Ч. 2 [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 32. - вкладка "Педагогічна академія пані Софії". - С. 16 (1-16). - Зміст: Фромування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу / В. В. Щорс. Особливості навчання учнів з особливими потребами / Л. В. Туріщева. Рубрики: Діти з особливими потребами освіта інклюзивна гуманізація освіти Кл.слова (ненормовані): навчання дітей з розладами зору -- навчання дітей з розладами слуху -- навчання дітей із затримкою психічного розвитку -- навчання дітей з розладами мовлення -- особливості навчання дитини-лівші Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |