Ф 55 Филонов, Г. Н. Рефлексивный потенциал социальных трансформаций / Г. Н. Филонов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 43-50 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Суспільні науки--соціологія Філософія--соціальна філософія Педагогіка--соціальні проблеми Росія--соціальна філософія Кл.слова (ненормовані): суспільні науки -- соціологія -- соціальна філософія -- методологія педагогіки -- соціальні проблеми педагогіки -- рефлексійна діяльність -- єдинодія суб’єктів соціуму -- парадигмальні підвалини -- міждисциплінарна інтеграція -- раціональне пізнання Анотація: У статті розглянуті сучасні тенденції та ціннісно - смислові контексти методології раціонального пізнання і розуміння багатовимірних реалій об'єктивного світу з позицій бінарної цілісності та нелінійної динаміки розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Левитес, Д. Г. Педагогика здравого смысла / Д. Г. Левитес> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 59-66 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Суспільні науки--соціологія Педагогіка--соціальні проблеми Педагогіка зарубіжних країн--історія, кінець 20-початок 21 ст. Вища освіта--педагогічна освіта Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- соціальні проблеми -- суспільно-педагогічні ідеали -- особистісні потенціали -- компетентність -- ключові компетентності -- прогностичні моделі -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки 20 ст. -- педагогіка здорового глузду -- педагогика здравого смысла -- вища педагогічна освіта -- підготовка вчителів Анотація: Соціокультурні зміни, що відбулися в Росії наприкінці 1990 - початку 2000-х рр. негативно вплинули на вітчизняну освіту. Автор статті розглядає освітні проблеми, які виникли у зв’язку з цим, в контексті "педагогіки здорового глузду". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |