Л 69 Логачевська, С. Особливості уроку математики Нової української школи / Світлана Логачевська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 8–11. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--реформування освіти Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- уроки математики -- Державний стандарт початкової освіти -- пілотні школи -- експериментальний навчальний посібник -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розглянуто приклад уроку математики на тему "Літер – одиниця вимірювання місткості" в 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та використанням експериментального навчального посібника з математики для пілотних шкіл, які вже апробують цей стандарт. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / Олександра Савченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 3–7. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- державний стандарт -- початкова освіта -- типова освітня програма -- зміст початкової освіти -- формувальне оцінювання -- науково-методичний ресурс -- вчителі початкової школи -- предметні компетентності Анотація: У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1–2 класів. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у Державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1–2 класи; 3–4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білохвощенко, С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського / Світлана Білохвощенко, Марія Кальчук, Світлана Махиня> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 10–13. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- педагогічна спадщина Сухомлинського В. -- початкова школа -- педагогічні ідеї -- українські педагоги -- Нова українська школа -- педагог-гуманіст -- розвиток вільної особистості -- здоровий спосіб життя -- морально-етичні цінності Анотація: Мета статті – розкрити авторське освітнє середовище в Павлиській школі, створене Василем Олександровичем Сухомлинським, крізь призму сучасного реформування початкової школи, показати актуальність і ефективність використання його педагогічних ідей у Новій українській школі. Дод.точки доступу: Кальчук, М.; Махиня, С.; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |