П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27 Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32 Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47 Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67 Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75 Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88 Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108 Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137 Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183 Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197 Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239 Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261 Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268 П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286 Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294 Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310 Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316 Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334 Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338 Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360 Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418 Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431 Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439 Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 4, вересень-жовтень / Гол. ред. Н. Г. Ничкало ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : [б. в.], 2003. - 207 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Стрельніков, В. Особливості застосування дискусійних видів занять у процесі вивчення навчальної дисципліни "Економічна історія" / В. Стрельніков. - С .21-30 Сікорський, П. Деякі аспекти удосконалення підготовки педагогічних працівників / П. Сікорський. - С .30-39 Флегонтова, Н. Проблеми підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної культурно-дозвіллєвої роботи / Н. Флегонтова. - С .113-123 Помиткіна, Л. Психодіагностика внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С .123-132 Воробель, Г. Свобода вибору як критерій зрілої особистості / Г. Воробель. - С .132-139 Ковчина, І. Теоретико-методологічні засади формування правових умінь у майбутнього соціального педагога / І. Ковчина. - С .147-159 Шуневич, Б. Періоди розвитку дистанційного навчання / Б. Шуневич. - С .191-201
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка" ; Гол. ред. Н. Г. Ничкало. - Львів : [б. в.], 2003. - 214 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Козловська, І. До питання концепції розвитку професійно-технічної освіти в Україні / І. Козловська, В. Робак. - С .7-13 Стрельніков, В. Технологія модульного навчання у вищій школі / В. Стрельніков. - С .13-23 Романовська, Д. Гуманістичне мислення особистості у професійній підготовці майбутнього практичного психолога / Д. Романовська. - С .121-129 Микитенко, Н. Теоретичні засади соціальної роботи у Канаді / Н. Микитенко. - С .195-206
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка" ; Гол. ред. Н. Г. Ничкало. - Львів : [б. в.], 2003. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Чашечникова, О. Використання можливостей дистанційної освіти з метою підвищення ефективності диференційованого навчання математики / О. Чашечникова. - С .43-53 Гіптерс, З. Морально-етичний аспект формування ділової людини / З. Гіптерс. - С .91-100 Цюприк, А. Основні підходи до проблеми організації самостійної роботи студентів / А. Цюприк. - С .100-109 Вакуленко, В. Форми і методи контролю якості знань і рівня професійної компетентності майбутнього викладача / В. Вакуленко. - С .109-123 Теслюк, П. Проблема символу в філософських і психологічних дослідженнях / П. Теслюк. - С .123-131 Гайдук, Н. Концептуальні засади застосування посередництва при розв’язанні конфліктів / Н. Гайдук. - С .147-158
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дистанційна освіта Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |