П 11 Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Любов Пєтухова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 1–3. . - ISSN 0131-5358
Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка в ЗВО Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- вихователі дошкільних навчальних закладів -- компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- педагогічна діяльність -- науково-методична робота -- інформаційно-комунікаційне середовище Анотація: У статті розповідається про професійну підготовку вичтелів початкових класів та вихователів дошкільних навчальних закладів. День народження факультету - особливе свято для всього університетського колективу. Ювілей - це нові сподівання, нові плани. Неабиякі надії покладає професорсько-викладацький склад факультету на нинішніх студентів. Адже їм будувати своє майбутнє в новому тисячолітті. Реалізація сучасної парадигми значною мірою залежить від фахівців дошкільної освіти, учителя початкової школи, яким мають бути притаманні духовність і висока моральність, інтелігентність, професійна компетентність, творче мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 69 Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 9–10. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): культурологічна підготовленість -- вчителі початкової школи -- культурна поведінка -- культурна людина -- культурологічна діяльність -- особистісні якості -- культурологічна компетентність -- професійно-педагогічна діяльність -- культурологічні уміння -- молодші школярі Анотація: В умовах модернізації національної системи освіти України неабиякого значення набуває культурологічна підготовка фахівців нової генерації, здатних орієнтуватися в складному соціокультурному просторі, постійно самовдосконадюватися, засвоювати традиції європейської та світової культур, осмислювати проблеми освіти в широкому соціально-культурному контексті. Культурологічну підготовку майбутніх учителів початкової школи слід розглядати у площині чотирьохрівневої структури, стрижень якої - гуманістична спрямованість особистості майбутніх учителів початкової школи та навчально-виховного процесу ВНЗ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоконна, Н. Професійна періодика як важливий засіб підготовки майбутнього вчителя початкових класів / Ніна Білоконна> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 58–60. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): підготовка вичтелів -- вчителі початкової школи -- професійна періодика -- професійна підготовка -- особистісні якості -- професійна позиція -- періодичні видання Анотація: Мета статті – окреслити можливості фахового видання у професійному становленні майбутнього вчителя початкових класів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |