Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 239 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 83.67 грн. Зміст: Балалаєва, Олена Юріївна. Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників / О. Ю. Балалаєва. - С .7-12 Безносюк, Олександр Олексійович. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою / О. О. Безносюк. - С .13-23 Закариашвили, Мариам. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий / М. Закариашвили, И. Чичашвили. - С .19-23 Краснолуцький, Костянтин Костянтинович. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи / К. К. Краснолуцький. - С .24-28 Кучерявий, Андрій Олександрович. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів / А. О. Кучерявий. - С .29-34 Мосіюк, Олександр Олександрович. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності / О. О. Мосіюк. - С .35-40 Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект) / В. М. Оржеховська (та ін.). - С .41-48 Пасько, Наталія Анатоліївна. Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти / Н. А. Пасько. - С .49-56 Плахотнік, Ольга Василівна. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи / О. В. Плахотнік. - С .57-63 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів / Т. В. Потапчук. - С .64-67 Яценко, В. В. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі / В. В. Яценко. - С .68-73 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Арнаута, Наталія Володимирівна. Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .74-76 Ірза, Валерія Ігорівна. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів / В. І. Ірза. - С .77-81 Коломієць, Альона Анатоліївна. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. - С .82-85 Малихіна, Яна Анатоліївна. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років / Я. А. Малихіна. - С .86-89 Попова, Галина Василівна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ / Г. В. Попова. - С .90-94 Притуляк, Людмила Миколаївна. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .95-98 Слюта, Аліна Миколаївна. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики / А. М. Слюта, О. В. Лукаш. - С .99-104 Стаднійчук, Ірина Петрівна. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків / І. П. Стаднійчук. - С .105-109 Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти / Т. В. Тарнавська. - С .110-117 Шевчук, Леся Олексіївна. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей / Л. О. Шевчук. - С .118-122 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів / Л. Г. Гаврілова. - С .123-129 Гуменникова, Тамара Рудольфівна. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу / Т. Р. Гуменникова. - С .130-136 Катушенок, Ірина Анатоліївна. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації / І. А. Катушенок. - С .137-141 Кришталь, Аліна Олександрівна. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки / А. О. Кришталь. - С .142-147 Овчаренко, Наталія Анатоліївна. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. А. Овчаренко. - С .148-153 Одерій, Людмила Євгеніївна. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти / Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. - С .154-159 Рудик, Ярослав Михайлович. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету / Я. М. Рудик. - С .160-163 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Георгій Вороний в історії української культури / Є. І. Коваленко. - С .164-169 Куліш, Сергій Миколайович. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.) / С. М. Куліш. - С .170-179 Курило, В. С. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки) / В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. - С .180-184 Михайленко, Олена Вікторівна. Методи навчання у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .185-190 Мінкіна, Юлія Володимирівна. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.) / Ю. В. Мінкіна. - С .191-194 Плахотнік, Ольга Василівна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб "Телефону Довіри" / О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. - С .195-201 Пономаренко, Ольга Володимирівна. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .202-205 Робак, Володимир Євгенович. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах / В. Є. Робак. - С .206-210 Рубан, Лариса Миколаївна. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність / Л. М. Рубан. - С .211-215 Самойленко, Олена Володимирівна. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст. / О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. - С .216-221 Сидоренко, Тетяна Вікторівна. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН / Т. В. Сидоренко. - С .222-226 Смелянська, Вікторія Володимирівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід / В. В. Смелянська. - С .227-232 Шарапа, Світлана Володимирівна. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / С. В. Шарапа. - С .233-236
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Електронні підручники Технології навчання--мультимедійні Самостійна робота--студенти Реформування освіти--Україна підготовка педагогів дошкільної освіти Підготовка майбутніх вчителів підготовка соціальних працівників вища освіта--внз Педагогіка України--історія освіти дослідницька діяльність учнів Педагогічна майстерність--вища освіта освіта в зарубіжних країнах Сербія--освіта США--освіта та педагогіка Кл.слова (ненормовані): професійна освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Федорченко, Тетяна Євгенівна; Єжова, Ольга Олександрівна; Вороний, Георгій Феодосійович (укр. математик ; 1868-1908) \о нем\; Холт, Джон (американ. педагог-реформатор ; 1923-1985) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.79 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18 Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25 Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31 Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36 Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42 Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53 Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62 Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67 Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71 Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77 Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80 Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80 Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94 Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99 Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108 Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111 Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122 Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128 Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133 Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139 Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143 Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148 Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154 Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159 Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166 Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173 Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177 Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184 Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190 Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196 Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202 Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207 Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218 Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222 Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226 Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235 Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244 Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250 Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255 Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260 Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266 Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271 Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279 Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта--моніторинг освіти Виховання--превентивне виховання Майбутні вчителі акмеологія Дошкільники--виховання Студенти--готовність--трудова діяльність Самостійна робота студентів Професійна компетентність педагога Історія педагогіки в зарубіжних країнах Історія педагогіки--Україна Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти Педагогіка України--історія освіти США--освіта Німеччина--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.17 грн Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11 Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17 Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25 Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33 Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38 Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43 Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49 Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56 Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62 Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69 Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74 Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90 Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100 Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104 Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109 ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112 Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115 Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120 Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130 Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134 Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139 Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143 Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147 Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150 Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155 Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160 Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167 Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171 Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174 Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177 Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181 Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186 Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192 Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198 Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202 Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207 Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211 Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216 Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219 Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223 Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226 Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230 Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234 Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251 Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257 Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263 Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів психологія молодшого школяра Викладання зарубіжної літератури в школі Переклад--Українська мова--Бібліографічні видання соціальний педагог--підготовка Соціальна допомога--діти--жорстоке поводження Історія педагогіки--Україна історія зарубіжної педагогіки Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): психічна саморегуляція -- бугайківські читання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2017/1/2 Журнал 2017р. N 1/2 Курбатов, Сергій. Університетські рейтинги як альтернативний механізм освітніх вимірювань / С. Курбатов. - С.3-8. Калініна, Людмила. Науковий дискурс сучасних методологій організаційного механізму управління у сфері освіти / Л. Калініна. - С.8-18. Отич, Олена. Колір як емоційно-змістовий код культури / О. Отич. - С.18-23. Єжова, Ольга. До питання трактування понять педагогіки здоров’я / О. Єжова. - С.23-27. Богуш, Алла. Патріотичний вектор образу "Батьківщина” в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / А. Богуш. - С.27-32. Захаренко, Сергій. Олександр Захаренко: жити за канонами Істини, Добра і Краси / С. Захаренко. - С.32. Савченко, Олександра. Ціннісні орієнтири авторської школи О. А. Захаренка / О. Савченко. - С.33-36. Митник, Олександр. Теоретико-методичні засади становлення успішної в соціумі особистості під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик. - С.36-41. Стрілець, Світлана. Розвиток природничо-математичної та технологічної компетентностей дітей у системі національно-патріотичного виховання: регіональний експеримент / С. Стрілець, Н. Стрілецька. - С.41-48. Демченко, Юлія. Формування загальноосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики у рамках дослідно-експериментальної роботи / Ю. Демченко. - С.48-56. Дем’яненко, Наталія. Перший український підручник з педагогіки вищої школи / Н. Дем’яненко. - С.56-62. Яніцка-Панек, Тереса. Навчальний план у контексті реформування початкової освіти в республіці Польща / Т. Яніцка-Панек. - С.62-69. Чаграк, Наталія. Організація і моделі освіти людей похилого віку: європейський досвід / Н. Чаграк. - С.69-76. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Єжова, Ольга. До питання трактування понять педагогіки здоров’я [Текст] / О. Єжова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2017. - N 1/2. - С. 23-27.
Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоров’язбережувальні технології -- педагогіка здоров’я Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Шапран, Ольга. Педагогічні умова формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства / О. Шапран, Ж. Вихрестенко. - С.3-8. Коцур, Надія. Здоров’язбережувальна модель профілактики і корекції порушень зору в учнів / Н. Коцур. - С.9-14. Єжова, Ольга. Здоров’я у системі життєвих цінностей студентів / О. Єжова. - С.16-20. Поліщук, Ганна. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до розв’язання проблеми шкільного булінгу / Г. Поліщук. - С.21-25. Міхно, Олександр. Дослідження особистості учня в педагогічних експериментах Тимофія Лубенця / О. Міхно. - С.44-49. Молоткіна, Валентина Костянтинівна. Зміст та організація виховного процесу в закладах професійно-технічної освіти України (40-50-ті рр. XX ст.) / В. К. Молоткіна. - С.50-54. Онищенко, Наталія. Підготовка вчителя в умовах реформування освіти Китайської Народної Республіки / Н. Онищенко. - С.55-61. Чаграк, Наталія. Організація освіти старших дорослих у Сполучених Штатах Америки / Н. Чаграк. - С.62-69. Розсоха, Антоніна. Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України / А. Розсоха, О. Бігун. - С.70-75. Педагогічний музей України інформує. Постаті. Події : січень-лютий / ведучий рубрики О. Міхно. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Єжова, Ольга. Здоров’я у системі життєвих цінностей студентів [Текст] / О. Єжова> // Рідна школа. - 2020. - N 1. - С. 16-20. Рубрики: Студенти--здоров’я Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальна поведінка -- безпека життєдіяльності -- ціннісні орієнтації -- здоров’я студентів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2022/1/6 Журнал 2022р. N 1/6 Кремень, Василь. Діяльність Національної академії педагогічних наук України в умовах воєнного стану : (лютий-серпень 2022 р.) / В. Кремень, В. Луговий, О. Топузов. - С.4-16. Єжова, Ольга. Світовий досвід популяризації здоров’я серед підлітків і молоді / О. Єжова. - С.17-22. Кириченко, Валентина. Учнівський соціальний проєкт: від ідеї до дії / В. Кириченко, Г. Ковганич. - С.23-26. Ткаченко, Лідія. Проєкт з музейної педагогіки під час війни: завдання і реалізація / Л. Ткаченко. - С.27-29. Дем’яненко, Наталія. Програма освітнього курсу "Тьюторинг в системі неперервної професійної освіти” / Н. Дем’яненко. - С.30-39. Фізеші, Октавія. Діяльність закладів педагогічної освіти Закарпаття : (друга полоина ХХ - початок ХХІ століття) / О. Фізеші. - С.40-45. У Республіці Польща вийшла з друку нова монографія українських учених-філософів. - С.45. Омельченко, Світлана. Шлях незламних: Донбаський державний педагогічний університет / С. Омельченко. - С.46-48. Університет Григорія Сковороди в Переяславі: примножуємо традиції, впроваджуємо новації. - С.49-50. Мукачівський державний університет: долаючи виклики сьогодення. - С.51-53. Черкаська медична академія - флагман вищої медичної освіти. - С.54-56. Міхно, Олександр. Онлайн-проєкт "Уроки війни” : (освіта України під час російсько-української війни) / О. Міхно. - С.57-58. До 100-річчя журналу "Рідна школа”: головні редактори / матеріал підготовила Т. Полюхович. - С.59-61. Заквітчана Україна: з вірою у Перемогу. - С.62-63. Поезія Ольги Шкири. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Єжова, Ольга. Світовий досвід популяризації здоров’я серед підлітків і молоді [Текст] / О. Єжова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2022. - N 1/6. - С. 17-22. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Здоров’я молоді--популяризація здоров’я Освіта в Україні--здоров’язбережувальна діяльність Кл.слова (ненормовані): промоція здоров’я -- школа здоров’я -- популяризація здоров’я -- клініка дружня до молоді -- цілісний підхід -- освітнє середовище Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |