7(073.3)
Н 15


   
    Навчальна програма та плани семінарських занять з естетики [Текст] : учебник / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Укл. М. М. Сич, Н. М. Баранова. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 12 с. - Літ. до кожної теми. - 0.90 грн.
ДРНТІ
ББК 87.8р30-211
РУБ 7(073.3)


Дод.точки доступу:
Сич, М. М.; Баранова, Н. М.; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 45
аб (28), Ч.З.№2 (15), ав (1), фб (1)
Свободны: аб (28), Ч.З.№2 (15), ав (1), фб (1)

30
А 43


   
    Актуальні проблеми суспільствознавства [Текст] : збірник. Вип. II / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. М. О. Городецька, О. П. Бучин, В. В. Єфремов, Т. В. Кушерець, В. Й. Томек. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 130 с. - 3.80 грн.
    Зміст:
Баранова, Н. М. Ідея культурного успадкування у вітчизняній науковій думці / Н. М. Баранова. - С .3-7
Бучин, А. П. Основания философии / А. П. Бучин. - С .8-12
Гончаренко, О. М. Ідея виробничої кооперації як засобу побудови справедливого суспільства / О. М. Гончаренко. - С .13-20
Городецька, М. О. Пенсійна реформа: проблема і перспективи / М. О. Городецька, С. І. Туголуков. - С .35-40
Даниш, Л. В. Політичні погляди В’ячеслава Липинського / Л. В. Даниш. - С .41-43
Єфремов, Віктор Володимирович. Самовдосконалення суспільного устрою в Україні як умова її подальшого розвитку / В. В. Єфремов. - С .44-51
Єфремов, Віктор Володимирович. Реформування вищої педагогічної освіти в Україні - вимога часу / В. В. Єфремов. - С .52-59
Єфремов, Віктор Володимирович. Етапи та перспективи політичної реформи в сучасній Україні / В. В. Єфремов, В. Й. Томек. - С .60-67
Кривобок, О. П. Філософські основи політичних поглядів Івана Франка / О. П. Кривобок. - С .68-77
Кушерець, Т. В. Концепція габітуса в соціології П. Бурд'є / Т. В. Кушерець. - С .78-82
Миколюк, В. В. Про специфічність формування вітчизняної філософії другої половини ХІХ століття / В. В. Миколюк. - С .83-86
Панасюк, Н. С. Особливості протестантизму в Україні / Н. С. Панасюк. - С .87-89
Петренко, М. І. Власність як загальнолюдська цінність / М. І. Петренко, О. В. Тарасенко. - С .90-98
Примак, М. В. Молодіжна політика на Чернігівщині в умовах сьогодення / М. В. Примак. - С .99-110
Сич, М. М. Про духовно-творчу основу сучасного наукового світогляду / М. М. Сич. - С .110-116
Томек, В'ячеслав Йосипович. Державна мова як чинник консолідації українського суспільства / В. Й. Томек. - С .117-127
ДРНТІ
ББК 60я4
РУБ 30
Рубрики: Пенсійна реформа
   Вища освіта в Україні--реформування освіти

   політична реформа--Україна

   протестантизм--Україна

   Чернігівщина--молодіжна політика


Дод.точки доступу:
Городецька, Маргарита Олексіївна; Бучин, Олексій Петрович; Єфремов, Віктор Володимирович; Кушерець, Тамара Вікторівна; Томек, В'ячеслав Йосипович; Липинський, В'ячеслав Казимирович (1882-1931) \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Бурд'є, П. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 6
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Зміст:
Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8
Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10
Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14
Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17
Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22
Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26
Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30
Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34
Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39
Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48
Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53
Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56
Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59
Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64
Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67
Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70
Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74
Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77
Кл.слова: інтерактивні технології навчання
Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80
Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83
Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88
Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92
Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99
Кл.слова: хімічні задачі
Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102
Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111
Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115
Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118
Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123
Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127
Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135
Кл.слова: розклад занять
Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139
Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142
Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144
Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149
Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153
Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157
Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161
Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166
Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170
Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173
Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177
Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181
Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184
Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191
Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194
Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198
Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202
Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206
Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210
Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215
Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219
Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Майбутні вчителі музики
   Інноваційні технології навчання

   Викладання іноземної мови

   Викладання біології в школі

   Викладання історії

   Викладання вищої математики

   Викладання російської мови

   Майбутні менеджери

   Педагогічна творчість

   Самостійна робота студентів

   Фізкультурна освіта

   Соціальні педагоги--професійна підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)

378
З-41


   
    Збірник наукових праць викладачів університету [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 9.15 грн.
    Зміст:
Бойко, О. Д. "Спонтанність" підписання угоди в "Біловезькій Пущі" 1991 р.: анатомія міфу / О. Д. Бойко. - С .4-14
Никоненко, Юлія Петрівна. Психолого-педагогічні чинники та умови моральнісного розвитку дітей дошкільного віку / Ю. П. Никоненко. - С .14-20
Баранова, Н. М. Естетичні засади традицій українського народу / Н. М. Баранова. - С .20-30
Кушерець, Т. В. Реконструкція поняття "суспільство" та новий образ суб’єкта історії / Т. В. Кушерець. - С .30-37
Сич, М. М. Гоголь і Ніжинська гімназія: філософія як чинник розвитку творчого таланту / М. М. Сич. - С .37-48
Бучин, Ал. П. Эвдемонизм и эвтаназия / Ал. П. Бучин. - С .48-58
Бучин, Ан. П. Три понимания практики как отражение классовой структуры социально-товарной формации / Ан. П. Бучин. - С .58-75
Останіна, Н. С. Клуби як центри соціалізації студентської молоді вищої школи / Н. С. Останіна. - С .75-80
Пахомова, Т. М. Управління стратегічним розвитком підприємства та його інформаційне забезпечення / Т. М. Пахомова. - С .80-82
Бойко, Н. І. Експресивна лексика як засіб організації контрастів у художніх текстах / Н. І. Бойко. - С .83-88
Капленко, О. Український літературний авангард: пошук інтерпретаційних домінант / О. Капленко. - С .88-100
Ролік, А. В. Міжмовна комунікація і проблеми перекладу / А. В. Ролік. - С .100-106
Кожухівська, Н. І. Інтонація як основний фонетичний засіб вираження емоцій у сучасному німецькому мовленні / Н. І. Кожухівська. - С .106-112
Коткова, Л. І. Структурно-морфологічні особливості власних прикметників у художній літературі кінця XIX -початку XX століття / Л. І. Коткова. - С .112-117
Білець, О. О. Функціонування сленгової лексики в українській художній літературі кінця XX - початку XIX століть / О. О. Білець. - С .118-125
Ростовська, І. О. Теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .125-133
Ростовська, Ю. О. Єдність доведення і віри як принцип методичної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .133-138
Спіліоті, О. Характерні риси педагогічного портрету Р. М. Гліера / О. Спіліоті. - С .138-143
Резан, Л. І. Педагогічні проблеми формування діагностичних музично-виконавських умінь у студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти / Л. І. Резан. - С .143-148
Крицький, В. М. Художньо-смисловий аналіз як метод досягнення художньо-змістовної сутності музичних творів / В. М. Крицький. - С .148-152
Гусейнова, Л. В. Розвиток мотивації та вольових якостей майбутніх учителів музики як умова формування їх готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .152-157
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний родовід Ніжина: риси мистецького життя етнічних меншин міста / О. А. Кавунник. - С .157-169
ДРНТІ
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
Кл.слова (ненормовані):
праці викладачів НДУ


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)

9
Ч-24


   
    Часопис історико-юридичного факультету [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Л. М. Мицик. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 208 с. - Загол. обкл. : Часопис наукових праць викладачів історико-юридичного факультету. - 30.00 грн.
    Зміст:
Кириленко, С. О. Кримський слід походження Русі: історіографічний екскурс / С. О. Кириленко. - С .5-12
Кедун, І. С. Історіографічні та археологічні проблеми в історії міста Новгород-Сіверський / І. С. Кедун. - С .13-17
Шабульдо, Ф. М. Кондомініум в українських землях XIV ст. / Ф. М. Шабульдо. - С .18-32
Дудченко, Г. М. Міф про Кирило-Мефодіївське товариство: проблема формування (1847-1870-ті рр. ХІХ ст.) / Г. М. Дудченко. - С .33-41
Луняк, Є. М. Погляди кирило-мефодіївців на єврейське питання / Є. М. Луняк. - С .42-48
Страшко, Є. М. До питання жіночої історії ХІХ ст. (на матеріалах жіночих освітніх закладів Чернігівщини) / Є. М. Страшко. - С .49-57
Сидорович, О. С. Споживча кооперація Лівобережної України на поччатку ХХ ст. згідно з матеріалами земської статистики / О. С. Сидорович. - С .58-66
Ростовська, О. В. Викладачі та студенти Ніжинського вузу в революційних процесах 1917 р. / О. В. Ростовська. - С .67-72
Лейберов, Олексій Олегович. Державотворча політика більшовиків на Україні у 1918-1919 рр. / О. О. Лейберов. - С .73-85
Дудка, Р. А. Релігійні вірування народів Стародавнього Сходу: спільна та відмінне / Р. А. Дудка. - С .86-98
Тимченко, Р. В. Історіографія становлення феодальних відносин у країнах Південно-Західної Європи / Р. В. Тимченко. - С .99-106
Андрієць, Г. О. Таємниці тамплієрів / Г. О. Андрієць. - С .107-111
Самойленко, О. Г. Боротьба "католицьких королів" за політичну та релігійну єдність Іспанії (кінець XV - на початку XVI ст.) / О. Г. Самойленко. - С .112-117
Кушерець, Т. В. Світоглядні перспективи зміни уявлень про суб’єкт історії / Т. В. Кушерець. - С .118-127
Кузьменко, Ю. В. З історії дослідження народних історичних переказів на Чернігівщині / Ю. В. Кузьменко. - С .128-136
Андрієць, Г. О. Національна ідея: проблеми становлення / Г. О. Андрієць. - С .137-148
Желіба, О. В. Використання ігор у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .149-167
Мицик, Л. М. Зміни ціннісних орієнтацій українського студентства в умовах Болонського процесу / Л. М. Мицик. - С .168-180
Баранова, Н. М. Етика та естетика у ВНЗ як чинники виховання нової генерації українців / Н. М. Баранова. - С .181-185
Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості в процесі викладання філософських дисциплін / М. М. Сич. - С .186-194
Крупенко, О. В. Фінансова політика царського уряду в умовах індустріалізації (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. В. Крупенко. - С .195-208
ДРНТІ
ББК 63.3я43 + 67.0я43
РУБ 9
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--факультети--історико-юридичний--видання факультету

Кл.слова (ненормовані):
Часопис історико-юридичного факультету -- видання факультетів НДУ


Дод.точки доступу:
Мицик, Лариса Миколаївна (доцент, канд. іст. наук) \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 25
фб (1), ав (1), ІБв (1), аб (7), Ч.З.№2 (15)
Свободны: фб (1), ав (1), ІБв (1), аб (7), Ч.З.№2 (15)

Шифр: С136973/2012/6
   Журнал

Социальная педагогика [Текст] : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - М. : АНО "Редакция " Народное образование", 2000 -
2012р. N 6
Зміст:
Кушнир, Алексей Михайлович. Главный дефект российского образования / А. М. Кушнир. - С.5-15.
Винокуров, Лев Николаевич. Факторы риска школьной дизадаптации / Л. Н. Винокуров. - С.17-30.
Мазниченко, Марина Александровна. Воспитательные ситуации как метод комплексной профилактики социальных зависимостей подростков / М. А. Мазниченко. - С.31-47 : табл.
Диагностика суицидального поведения детей и подростков. - С.48-70. - Библиогр.: 5 назв.
Федюкин, Сергей Александрович. Спортивный лагерь "Консерватория" для детей и подростков группы риска / С. А. Федюкин. - С.71-77.
Баранова, Н. М. Воспитанники детского дома: почему они плохо учатся / Н. М. Баранова. - С.78-82. - Библиогр.: 39 назв.
Кремнева, Татьяна Леонидовна. Модернизация организации практики студентов - будущих социальных работников / Т. Л. Кремнева. - С.83-88.
Приступа, Елена Николаевна. Социальное воспитание школьников / Е. Н. Приступа. - С.89-94. - Библиогр.: 5 назв.
Велиханова, Н. Ф. Психолого-педагогическое консультирование как средство реабилитации социально дезадаптированных детей и подростков / Н. Ф. Велиханова. - С.95-99.
Кушнир, Алексей Михайлович. Школа как фабрика человеческого капитала / А. М. Кушнир, А. М. Лобок. - С.101-122.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Баранова, Н. М.
    Воспитанники детского дома: почему они плохо учатся / Н. М. Баранова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 78-82. - Библиогр.: 39 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Успішність--невстигання--вихованці дитячих будинків
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
невстигання у навчанні -- вихованці дитячих будинків -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід
Анотація: В статье освещены проблемы школьной неуспеваемости воспитанников детских домов, детей-сирот - воспитанников детских домов. Предложены направления работы с воспитанниками, отстающими в обучении.
У статті висвітлено проблеми шкільної неуспішності вихованців дитячих будинків, дітей-сиріт - вихованців дитячих будинків. Запропоновано напрями роботи з вихованцями, які відстають в навчанні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: С136973/2013/4
   Журнал

Социальная педагогика [Текст] : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - М. : АНО "Редакция " Народное образование", 2000 -
2013р. N 4
Зміст:
Мардахаев, Лев Владимирович. Когда воспитание человека - дело счастливое и посильное / Л. В. Мардахаев. - С.5-13. - Библиогр.: 6 назв. : рис., табл.
Слободчиков, Виктор Иванович. Прикладная антропология в педагогике А. С. Макаренко / В. И. Слободчиков. - С.14-20. - Библиогр.: 2 назв.
Морозов, Владимир Васильевич. Смысложизненные установки педагога А. С. Макаренко в воспитании "невоспитуемых" / В. В. Морозов. - С.21-30.
Дементьева, Изабелла Фёдоровна. Социальные риски развития детства / И. Ф. Дементьева. - С.31-44 : табл.
Кучмаева, Оксана Викторовна. Нормативное обеспечение инклюзивного образования: региональный опыт / О. В. Кучмаева, Г. В. Сабитова, О. Л. Петрякова. - С.45-56. - Библиогр.: 10 назв.
Науменко, Юрий Владимирович. Интегрированное образование: гармонизация отношений ребенка с ограниченными возможностями здоровья и сверстников / Ю. В. Науменко, О. В. Науменко. - С.57-66. - Библиогр.: 1 назв.
Старкова, Галина Владимировна. Подростковые клубы по месту жительства / Г. В. Старкова, О. В. Трохина, Ю. Н. Хорохорина. - С.67-77.
Чернушевич, Владимир Анатольевич. Летний лагерь как способ коррекции и профилактики девиантного поведения / В. А. Чернушевич. - С.78-83. - Библиогр.: 2 назв.
Расторгуева, Лилия Васильевна. Организация летней занятости и оздоровления подростков, находящихся в трудной жизненной ситуации / Л. В. Расторгуева. - С.84-88.
Гадалова, Надежда Сергеевна. Реабилитационная работа классного руководителя с трудными подростками / Н. С. Гадалова. - С.89-98.
Корчагина, Луника Николаевна. Социально-психологическая реабилитация детей, подвергшихся насилию / Л. Н. Корчагина, Г. О. Галич. - С.99-105. - Библиогр.: 8 назв.
Баранова, Н. М. Профессиональное самоопределение детей-сирот / Н. М. Баранова. - С.106-109.
Кирсанова, Вероника Геннадьевна. К вопросу о психологических корнях экстремизма / В. Г. Кирсанова. - С.111-116. - Библиогр.: 6 назв.
Гапеенкова, С. М. Распространение насилия среди воспитанников образовательных учреждений как психолого-педагогическая и социальная проблема / С. М. Гапеенкова. - С.117-122. - Библиогр.: 4 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.24
Б 24


    Баранова, Н. М.
    Профессиональное самоопределение детей-сирот / Н. М. Баранова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 4. - С. 106-109. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.24
Рубрики: діти-сироти
   профорієнтація учнів

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- професійні плани -- профорієнтація

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)