> Шифр: РШ/2017/3/4 Журнал 2017р. N 3/4 Семенюк, Олег. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира винниченка: освітня місія / О. Семенюк. - С.3-5. : табл. Радул, Валерій. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул. - С.6-10. - Бібліогр.: 16 назв. Галета, Ярослав. Соціальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.11-14. - Бібліогр.: 19 назв. : фотогр. Дубінка, Микола. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка. - С.15-19. - Бібліогр.: 9 назв. Довга, Тетяна. Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. : фотогр. Бабенко, Тетяна. Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутних учителів історії / Т. Бабенко. - С.26-30. - Бібліогр.: 6 назв. Прибора, Тетяна. Ергономічний підхід до організації інтер’єру класу / Т. Прибора. - С.31-35. - Бібліогр.: 15 назв. : фотогр. Мельничук, Сергій. Побут та традиції в системі формування естетичної культури майбутніх учителів / С. Мельничук. - С.36-40. - Бібліогр.: 8 назв. Андросова, Наталя. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова. - С.41-45. - Бібліогр.: 15 назв. Баранюк, Ірина. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк. - С.46-50. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Радул, Ольга. Народна педагогіка східних слов’ян про вікові періоди життя дитини / О. Радул. - С.51-56. - Бібліогр.: 20 назв. Ткаченко, Ольга. Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв. Кравцова, Татьяна. До проблеми наукового обгрунтування феномена особистості : (початок XX століття) / Т. Кравцова. - С.62-65. - Бібліогр.: 18 назв. Окольнича, Тетяна. Внесок Зенона Кузелі у вивчення виховних традицій українців / Т. Окольнича. - С.66-69. - Бібліогр.: 6 назв. Савченко, Наталія. Сучасна практика позашкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / Н. Савченко. - С.70-75. - Бібліогр.: 13 назв. Язловецька, Оксана. Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті європейських країн / О. Язловецька. - С.75-80. - Бібліогр.: 10 назв. : фотогр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 24 Баранюк, Ірина. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 46-50 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): українські педагоги -- виховання дитини -- Павлиська школа -- розумовий розвиток -- образне мислення -- виховання красою Анотація: Автор статті розкриває особливості педагогічної системи В. Сухомлинського щодо поєдніння емоційно-образного та логіко-розумового виховання дітей. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС1/2018/9 Журнал 2018р. N 9 Бондаренко, Неллі. Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників / Н. Бондаренко. - С.2-6. Гошовська, Оксана. Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність / О. Гошовська. - С.7-9. Ворох, Олена. Вивчаємо дієприкметниковий зворот / О. Ворох. - С.10-17. Баранюк, Ірина. Етичні оповідання Василя Сухомлинського як еталонні твори художньої педагогіки : до 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського / І. Баранюк. - С.24-29. Явдокимова, Валентина. "Я ніколи в житті не належав собі... : сценарій заходу для старшокласників до 100-річчя від дня народження василя Сухомлинського / В. Явдокимова, О. Ісаєва. - С.30-35. Радчук, Віталій. Протей чи Янус? : про різновиди перекладу / В. Радчук. - С.36-46. - Бібліогр.: 46 назв. Білоус, Петро. Стародавні шкільні звичаї / П. Білоус. - С.47-51. Ходанич, Лідія. Син Карпат, що жив для України : [про культурно-освітнього діяча й письменника В. Ґренджі-Донського] / Л. Ходанич. - С.52-57. Ґренджа-Донський, Василь. Поезії / В. Ґренджа-Донський. - С.57-58. Михайлова, Тетяна. Близькі, подібні, нетотожні: паремейні та фразеологічні перлини у "Короткому українсько-полькому словнику усталених виразів” : [рецензія] / Т. Михайлова, Д. Єсипенко. - С.64. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Баранюк, Ірина. Етичні оповідання Василя Сухомлинського як еталонні твори художньої педагогіки [Текст] : до 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського / І. Баранюк> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 24-29. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Освіта в Україні--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): художня педагогіка -- внутрішній світ літературного твору -- підтекст -- українські педагоги -- творча спадщина Сухомлинського Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |