8У2
Б 81


    Бондаренко, Алла Іванівна.
    Час вибору: Вивчення творчості Василя Стуса в школі [Текст] : посібник / А. І. Бондаренко, Ю. І. Бондаренко. - К. : Академія, 2003. - 232 с. - (Відкритий урок). - ISBN 966-580-153-8 : 6.00 грн., 6.00 грн.
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР)6-8
РУБ 8У2


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Юрій Іванович; Стус, Василь Семенович (6.01.1938-4.09.1985) \о нем\
Примірників всього: 31
Ч.З.№2 (5), Ч.З.№3 (22), ав (2), фб (1), аб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (5), Ч.З.№3 (22), ав (2), фб (1), аб (1)

371(070.3)
П 24


   
    Педагогічна практика студентів [Текст] : Методичні рекомендації для студентів філологічного факультету / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Уклад. Н. М. Голуб, Л. І. Проценко, Л. І. Драчук та ін. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 170 с. : табл. - Л-ра: с. 168-169. - 4.40 грн., 4.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74р30
РУБ 371(070.3)


Дод.точки доступу:
Голуб, Наталія Михайлівна \уклад.\; Проценко, Лариса Іванівна; Драчук, Людмила Іванівна; Бондаренко, Юрій Іванович; Лушник, Людмила Сергіївна; Топтун, Володимир Миколайович; Крига, Тамара Іванівна; Бронзенко, Тетяна Анатоліївна; Король, Володимир Степанович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
Ч.З.№2 (25), фб (1), ав (1), пед. (20), аб (53)
Свободны: Ч.З.№2 (25), фб (1), ав (1), пед. (20), аб (53)

8У(073.3)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Шкільні курси з української і зарубіжної літератури та методика їх викладання [Текст] : програма для студ. філолог. ф-ту / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 31 с. - 1.60 грн.
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)р30-211 + 83.3(0)р30-211
РУБ 8У(073.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 56
фб (1), аб (15), Ч.З.№3 (25), Каф. мет. укр. мов і літ. (15)
Свободны: фб (1), аб (15), Ч.З.№3 (25), Каф. мет. укр. мов і літ. (15)

8У(070.2)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Вивчення української літератури на філософсько-історичних засадах [Текст] : плани-конспекти уроків за творами І. Нечуя-Левицького, І. Франка, М. Коцюбинського, П. Загребельного, Л. Костенко, В. Стуса / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 139 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(070.2)
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки за темами
Кл.слова (ненормовані):
плани-конспекти уроків -- вивчення української літератури


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Коцюбинський, Михайло Михайлович \о нем\; Загребельний, Павло Архипович \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Стус, Василь Семенович (6.01.1938-4.09.1985) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 70
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (18), Каф. мет. укр. мов і літ. (20), аб (30)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (18), Каф. мет. укр. мов і літ. (20), аб (30)

8У(070.2)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Теорія і практика навчання української літератури на філософсько-історичних засадах у старших класах загальноосвітньої школи [Текст] : монографія / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 351 с. - ISBN 978-966-7391-73-7 : 50.70 грн.
ББК 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(070.2)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра методики викладання української мови та літератури--праці викладачів



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
фб (1), Ч.З.№3 (3), аб (6)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (2), аб (6)



    Бондаренко, Ю.
    Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні збутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N12. - С. 4-10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   виховання засобами літератури



Дод.точки доступу:
Бондаренко, Юрій Іванович \о нем\; Коцюбинський, Михайло \о нем\

Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 176 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.75 грн.
    Зміст:
Манжос, Леонід Олександрович. Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП / Л. О. Манжос. - С .7-11
Мицик, Лариса Миколаївна. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі / Л. М. Мицик. - С .12-16
Пальчук, Марина Іванівна. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки / М. І. Пальчук. - С .17-21
Волкова, Анна Юріївна. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки / А. Ю. Волкова. - С .22-24
Рябуха, Іван. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею / І. Рябуха. - С .25-29
Базелюк, В. Г. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей / В. Г. Базелюк. - С .30-34
Сергієнко, Т. М. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів / Т. М. Сергієнко. - С .35-39
Юрченко, Надія Миколаївна. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. - С .40-43
Биконя, Оксана Павлівна. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови / О. П. Биконя. - С .44-46
Іванченко, Світлана Миколаївна. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .47-51
Благінін, Валерій Михайлович. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу / В. М. Благінін. - С .52-54
Першукова, Оксана Олексіївна. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С .55-58
Потапюк, Лілія Миколаївна. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань / Л. М. Потапюк. - С .59-63
Бондаренко, Юрій Іванович. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору / Ю. І. Бондаренко. - С .64-67
Качалка, Олег Володимирович. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми / О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. - С .68-70
Костриця, Наталія Миколаївна. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв / Н. М. Костриця. - С .71-75
Долматова, Марина Петрівна. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання / М. П. Долматова. - С .76-78
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху / Н. К. Удовиченко. - С .79-82
Помігуєва, Л. П. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу / Л. П. Помігуєва. - С .83-87
Чепорова, Галина Євгеніївна. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів / Г. Є. Чепорова. - С .88-92
Грицяк, Леся Данилівна. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Д. Грицяк. - С .93-97
Канюк, Олександра Любомирівна. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки / О. Л. Канюк. - С .98-101
Михайленко, Олена Вікторівна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .102-106
Шемуда, Марія Григорівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти / М. Г. Шемуда. - С .107-109
Саєнко, Н. С. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою / Н. С. Саєнко. - С .110-114
Нікітіна, Наталія Павлівна. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови / Н. П. Нікітіна. - С .115-118
Карасьова, О. В. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / О. В. Карасьова. - С .119-122
Демченко, Наталія Михайлівна. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя / Н. М. Демченко. - С .123-125
Листопад, Олена Валеріївна. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід / О. В. Листопад. - С .126-130
Нікольська, Ніна Вікторівна. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії / Н. В. Нікольська. - С .131-134
Теодорович, Артем Юрійович. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян / А. Ю. Теодорович. - С .135-137
Постоленко, Ірина Сергіївна. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах / І. С. Постоленко. - С .138-141
Медведовська, Д. О. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст. / Д. О. Медведовська. - С .142-144
Шалімова, Тетяна Іванівна. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту / Т. І. Шалімова. - С .145-147
Лаухіна, Інна Станіславівна. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції / І. С. Лаухіна. - С .148-153
Павлюк, Вікторія Ігорівна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів / В. І. Павлюк. - С .154-157
Бойчевська, Ілона Борисівна. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН / І. Б. Бойчевська. - С .158-160
Іванчук, Галина Петрівна. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки / Г. П. Іванчук. - С .161-163
Мовчан, Лариса Григорівна. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .164-166
Катруца, Наталія Борисівна. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі / Н. Б. Катруца. - С .167-173
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Болонський процес

   професійна підготовка студентів

   Викладання німецької мови в ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
освіта у світі


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Епстейн, Ервін (культуролог університету в Чікаго ; 1939-) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2011/6
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 6
Зміст:
Голуб, Ніна. Система вправ з риторики / Н. Голуб. - С.2-9.
Подлевська, Неля. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.14-18.
Шелехова, Галина. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Г. Шелехова. - С.19-22.
Галаєвська, Людмила. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі / Л. Галаєвська. - С.22-27.
Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко. - С.32-35.
Глеб, Оксана. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" / О. Глеб. - С.36-39.
Тиндикевич, І. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольрові миші" : урок української літератури в 6 класі / І. Тиндикевич. - С.40-43.
Овсієнко, Людмила. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів / Л. Овсієнко. - С.46-48.
Руденко, Вікторія. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання / В. Руденко. - С.48-50.
Козій, Ольга. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція / О. Козій. - С.51-55.
Потапенко, О. Нова методологія навчання української мови / О. Потапенко. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


83.3(4Укр)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 32-35.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- сттатистичний характер -- послідовний аналіз
Анотація: У статті описано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 9 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 230 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 67.33 грн.
    Зміст:
Богатикова, Людмила Ивановна. К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры / Л. И. Богатикова. - С .7-9
Бондар, Леся Вікторівна. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів / Л. В. Бондар. - С .10-13
Вергунова, Вероніка Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .14-17
Грушко, Светлана Петровна. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .18-20
Деркач, Світлана Петрівна. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови / С. П. Деркач. - С .21-23
Іванченко, Світлана Миколаївна. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу) / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .24-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти / О. В. Євсєєва. - С .29-35
Кашкинбаева, Замзагуль Жанайдаровна. К вопросу о преподавании второго языка / З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. - С .36-38
Кирюшкина, Анна Александровна. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего / А. А. Кирюшкина. - С .39-41
Кутелия, М. А. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах / М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. - С .42-46
Михайленко, Оксана Володимирівна. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема / О. В. Михайленко. - С .47-50
Місечко, Ольга Євгеніївна. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови / О. Є. Місечко. - С .51-53
Морозова, Ольга Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .54-57
Новицкая, Нина Григорьевна. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия / Н. Г. Новицкая. - С .58-60
Паустовська, Маріанна Володимирівна. Лінгвістичні особливості творчого мовлення / М. В. Паустовська. - С .61-64
Туркіна, Л. В. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах / Л. В. Туркіна. - С .65-69
Асланишвили, Майя. Как маленькие дети изучают быстрое чтение / М. Асланишвили. - С .70-72
Биконя, Оксана Павлівна. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови / О. П. Биконя. - С .73-75
Біжко, Ірина Анатоліїївна. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі / І. А. Біжко. - С .76-80
Бондаренко, Юрій Іванович. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів / Ю. І. Бондаренко. - С .81-85
Британ, Юлія Володимирівна. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .86-89
Бялківська, Яна Валеріївна. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів / Я. В. Бялківська. - С .90-93
Вікович, Роксолана Ігорівна. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин / Р. І. Вікович. - С .94-96
Гришина, Олена Альбертівна. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами / О. А. Гришина. - С .97-99
Гутник, Валентина Михайлівна. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК) / В. М. Гутник. - С .100-104
Дегтярьова, Євгенія Олександрівна. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови / Є. О. Дегтярьова. - С .105-108
Дубко, І. В. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської / І. В. Дубко. - С .109-112
Жуков, Сергій Михайлович. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення / С. М. Жуков. - С .113-116
Квасова, Ольга Геннадіївна. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі / О. Г. Квасова. - С .117-120
Мельник, Юрій Степанович. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту / Ю. С. Мельник. - С .121-124
Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .125-127
Раевская, Маргарита Юрьевна. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования / М. Ю. Раевская. - С .128-1132
Сажина, Елена Владимировна. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма / Е. В. Сажина, М. С. Захарова. - С .133-135
Саєнко, Наталія Семенівна. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі / Н. С. Саєнко. - С .136-139
Тименко, Валентина Миколаївна. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників / В. М. Тименко. - С .140-143
Антонюк, Людмила Анатоліівна. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов / Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. - С .144-146
Бичок, Алла Володимирівна. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю / А. В. Бичок. - С .147-150
Грицай, Антоніна Модестівна. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .151-154
Лукашова, Ніна Іванівна. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .155-158
Мацнєва, Оксана Анатоліївна. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови / О. А. Мацнєва. - С .159-162
Попенко, Ольга Михайлівна. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки / О. М. Попенко. - С .163-167
Романюк, Ю. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .168-171
Сімкова, Ірина Олегівна. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова. - С .172-175
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів / Л. І. Ткаченко. - С .176-181
Філоненко, Олена Станіславівна. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах / О. С. Філоненко. - С .182-186
Бєлкіна, Надія Іванівна. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України / Н. І. Бєлкіна. - С .187-189
Дітківська, Світлана Іванівна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст. / С. І. Дітківська. - С .190-193
Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .194-197
Самойленко, Олена Володимирівна. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст. / О. В. Самойленко. - С .198-202
Таран, Олена Миколаївна. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .203-206
Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде . - С .207-213
Інші автори: Буибас М., Сердюков П., Сердюкова Н.
Поляков, Валерий Михайлович. Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .214-216
Ревуцька, Світлана Анатоліївна. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана / С. А. Ревуцька. - С .217-219
Сергєєва, Оксана Володимирівна. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії / О. В. Сергєєва. - С .220-223
Шеверун, Надія Володимирівна. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі / Н. В. Шеверун. - С .224-226
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Викладання іноземної мови

   Підготовка вчителів

   Переклад

   Гімназія

   Освіта--Зарубіжний досвід

   вчитель початкових класів



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сердюкова, Н.; Хилл, Р.; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Тимковський, Ілля Федорович (укр. педагог ; 1772-1853) \о нем\; Зальцман, Християн Готгільд (німецький педпгог) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ЛЧ-1/2012/1(57)
   Журнал

Літературний Чернігів [Текст] : Щоквартальний мистецький журнал літературної спілки " Чернігів". - Чернігів : Літературна спілка "Чернігів". - Виходить кожного кварталу
2012р. N 1(57)
Зміст:
Ткач, Микола. Я ліплю твою подобу : поезія / М. Ткач. - С.3-17.
Стеценко, Тетяна. Парад надвечір'я ; Сподівання дива ; 3-зимно ; Соловейкова пісня : ліричні етюди / Т. Стеценко. - С.18-25.
Костюк, Ніна. Шепочуть втаємничені слова : поезія / Н. Костюк. - С.26-30.
Жеревчук, Світлана. На лавочці : оповідання / С. Жеревчук. - С.31-42.
Москаленко, Дар'я. Поезія / Д. Москаленко. - С.43-45.
Бондаренко, Юрій Іванович. Кишеня : казкове оповідання / Ю. І. Бондаренко. - С.46-51. : фот.
Павлюк, Ігор. Із циклу весняне : поезія / І. Павлюк. - С.53-65.
Брагіна, Галина. Афганське відлуння : оповідання / Г. Брагіна. - С.66-68.
Кравченко, Ірина. Зламане серце ; Осіння сповідь ; Одинадцята зірка : новели / І. Кравченко. - С.69-73.
Ткач, Лариса. Мінорні мотиви : поезія / Л. Ткач. - С.74-79.
Гайовий, Гриць. Сум’яття горобцеподібних : сатиричні байки / Г. Гайовий. - С.80-89.
Пфайфер, Герман. Блудний син : опера на 2 дії / Г. Пфайфер ; пер. А. В. Ролік. - С.90-100.
Кузькін, Степан. Слов’янских криниць джерелиця : поезія / С. Кузькін ; пер. М. Лелюк. - С.101-106.
Наш вернісаж. - С.вкладка : цв.ил.
Кривенко, Сергій. Жанрова своєрідність роману "Честь" Михайла Могилянського / С. Кривенко. - С.107-117.
Гольцов, Віталій. Світ театру: дати і стереотипи / В. Гольцов. - С.118-122.
Маринчик, Станіслав. Стежиною поступу / С. Маринчик. - С.123-133.
Кузьменко, Володимир. Атлант українського літературознавства : до 80-річчя Віталія Дончика / В. Кузьменко. - С.134-140.
Калініченко, Володимир. "Слово о полку Ігоревім" - руське Євангеліє, бо в читанні невичерпне" : замітки дилетанта / В. Калініченко. - С.145-152.
Шудря, Микола. Віще слово княжої доби / М. Шудря. - С.153-158.
Лелюк, Микола. Вірші "навиворіт" : [рецензія] / М. Лелюк. - С.159-160.
Забарний, Олександр Вадимович. Стрепенулась незрадлива висота : рецензія на роман у віршах Анатолія Шкуліпи "Берест" / О. В. Забарний. - С.161-169.
Брик, Олексій. Пастельні кольори : [про поезію Людмили Пархоменко] / О. Брик. - С.169-172.
Власенко, Григорій. Хліб і кохання : уривки з автобіографічного нарису / Г. Власенко. - С.173-188.
Виставка "Зустріч зі "Словом" : [до 70-річчя від дня народження Святослава Воїнова, відомого бібліофіла, колекціонера, краєзнавця і дослідника "Слова о полку Ігоревім"]. - С.189.
Павлюк, Ігор. Названо лауреатів літературно-мистецької премії імені Пантелеймона Куліша за 2012 рік / І. Павлюк. - С.190-191.
Ткач, Михась. Названо лауреатів Чернігівської обласної літературної премії імені Леоніда Глібова за 2012 рік / М. Ткач. - С.191-192.
Забарний, Олександр Вадимович. Відроджений із небуття : про Ніжинський Свято-Введенський монастир / О. В. Забарний. - С.193-196. : фот.
Шумський, Микола Олександрович. Поліський край : [пісня] / М. О. Шумський, О. В. Забарний. - С.197-199.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (1), ІБв (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1), ІБв (1)




    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Кишеня [Текст] : казкове оповідання / Ю. І. Бондаренко // Літературний Чернігів : Щоквартальний мистецький журнал літературної спілки " Чернігів". - 2012. - N 1(57). - С. 46-51. : фот.
Рубрики: Українська література--художня література (проза)
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--викладачі, студенти, випускники--творчість

   Чернігівщина--література--художні твори (проза)


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (1), ІБв (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1), ІБв (1)


8У(075.3)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум [Текст] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 144 с. - ISBN 978-617-527-047-9 : 15.75 грн.
ББК 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(075.3)
Рубрики: Кафедра методики викладання української мови та літератури
   Викладання української літератури в школі



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 49
фб (1), Ч.З.№3 (30), аб (16), ав (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (30), аб (16), ав (2)

8У(075.3)
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [Текст] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Ю. І. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 200 с. - ISBN 978-617-527-046-2 : 18.92 грн., 1 грн.
ББК 83.3(4Укр)я73 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(075.3)
Рубрики: Кафедра методики викладання української мови та літератури
   Викладання української літератури в школі--підручники та посібники для ВНЗ



Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 52
фб (1), Ч.З.№3 (30), аб (19), ав (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (29), аб (19), ав (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 234 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 70.58 грн.
    Зміст:
Білоусова, Надія Валентинівна. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .7-10
Дьоміна, Олена Василівна. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах / О. В. Дьоміна. - С .11-13
Зінченко, Тетяна Василівна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку / Т. В. Зінченко. - С .14-16
Зель, Ірина Олексіївна. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів / І. О. Зель. - С .17-19
Івахненко, Тамара Павлівна. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти / Т. П. Івахненко. - С .20-24
Кучер, Анатолій Васильович. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника / А. В. Кучер. - С .25-28
Костриця, Наталія Миколаївна. Цінності та норми хліборобського світогляду / Н. М. Костриця. - С .29-32
Малюгіна, Тетяна Ігорівна. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади / Т. І. Малюгіна. - С .33-38
Полозенко, Оксана Василівна. Психологічні знання як наукова категорія / О. В. Полозенко. - С .39-43
Попенко, Ольга Михайлівна. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала / О. М. Попенко. - С .44-49
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві / Т. В. Потапчук. - С .50-53
Сватенков, Олександр Васильович. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі / О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. - С .54-58
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Проблема моральності у вихованні дітей батьками / Н. М. Стрельнікова. - С .59-61
Абжалов, Роман Рашидович. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу / Р. Р. Абжалов. - С .62-66
Бондаренко, Юрій Іванович. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С .67-71
Валюк, Вікторія Федорівна. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія" / В. Ф. Валюк
Іващенко, Наталія. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів / Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. - С .77-80
Коваленко, Євгенія Іванівна. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія / Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. - С .81-85
Колейчик, Оксана Олександрівна. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей / О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. - С .86-89
Падун, Ніна Олексіївна. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів / Н. О. Падун. - С .90-93
Поліщук, Олена Володимирівна. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв / О. В. Поліщук. - С .94-97
Прибора, Наталія Андріївна. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії / Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. - С .98-101
Речицький, Олександр Наумович. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою / О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. - С .102-107
Салій, Володимир Степанович. Сприйняття підлітками художніх образів музики / В. С. Салій. - С .108-110
Шевчук, Марина Олександрівна. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів / М. О. Шевчук. - С .111-114
Щербак, Павло Іванович. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .115-117
Щербина, Анатолій Павлович. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі / А. П. Щербина, В. М. Щербина. - С .118-122
Благініна, Світлана Вікторівна. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога / С. В. Благініна. - С .123-125
Бобраков, Сергій Вікторович. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков. - С .126-128
Головань, Тетяна Костянтинівна. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців / Т. К. Головань. - С .129-132
Гура, Вікторія Вікторівна. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору / В. В. Гура. - С .133-138
Данилюк, Сергій Семенович. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу / С. С. Данилюк. - С .139-143
Дєда, Вікторія Михайлівна. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку / В. М. Дєда. - С .144-149
Дубровська, Лариса Олександрівна. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .150-152
Клясен, Наталія Леонідівна. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Л. Клясен. - С .153-156
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .157-163
Остапенко, Світлана Володимирівна. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. В. Остапенко. - С .164-167
Сидоренко-Николашина, Елена Леонидовна. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий / Е. Л. Сидоренко-Николашина. - С .168-176
Требенко, Дмитро Якович. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри / Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. - С .177-181
Харицкая, Светлана Васильевна. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку / С. В. Харицкая. - С .182-184
Бєлкіна, Надія Іванівна. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .185-187
Демченко, Наталія Михайлівна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока / Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. - С .188-191
Крапивний, Ярослав Миколайович. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.) / Я. М. Крапивний. - С .192-195
Осаволюк, Олександр Андрійович. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії / О. А. Осаволюк. - С .196-199
Білецька, Ірина Олександрівна. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст. / І. О. Білецька. - С .200-204
Гаманюк, Віта Анатоліївна. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН / В. А. Гаманюк. - С .205-209
Демешкант, Наталія Андріївна. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених / Н. А. Демешкант. - С .210-211
Киричок, Інна Іванівна. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .212-215
Лякішева, Анна Володимирівна. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона / А. В. Лякішева. - С .216-220
Малько, Наталія Миколаївна. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .221-224
Ямкова, Катерина Сергіївна. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова / К. С. Ямкова. - С .225-229
Радченко, Ю. П. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції / Ю. П. Радченко. - С .230-232
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Викладання хімії в школі

   Екологічне виховання школярів

   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта в зарубіжних країнах

   Електронні підручники

   Німеччина--освіта
    Франція--освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Демков, Михайло Іванович (укр. педагог ; 1859-1939) \о нем\; Брок, Артур Олександрович (педагог ; 1867-) \о нем\; Гессен, С. Й. \о нем\; Вебер, Макс \о нем\; Парсонс, Т. \о нем\; Мертон, Р. \о нем\; Герд, О. Я. \о нем\; Бунаков, М. \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10
Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14
Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18
Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23
Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28
Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35
Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40
Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45
Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51
Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56
Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67
Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71
Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77
Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83
БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88
Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94
Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107
Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113
Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123
Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130
Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135
Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139
Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144
Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148
Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155
Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160
Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163
Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168
Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175
Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181
Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185
Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189
Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192
Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205
Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212
Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220
Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224
Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228
Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235
Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239
Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249
Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Якість освіти

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

   Виховання--школи-інтернати

   Інклюзивна освіта

   Управління ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Науково-дослідна діяльність студентів

   Викладання української літератури в школі

   Урок української літератури

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
українські літературознавці -- вчені-методисти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: УЛЗО/2013/11
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 11
Зміст:
Куцевол, Ольга. Два крила наукової творчості професора Ганни Токмань / О. Куцевол. - С.2-5.
Ткачук, Марина. Вітаємо з ювілеєм! / М. Ткачук, О. Романюк. - С.6-7.
Іванишин, Петро. Тарас Шевченко як письменник-націотворець: герменевтичні аспекти / П. Іванишин. - С.8-12. - Бібліогр.: 34 назв.
Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.13-16. - Бібліогр.: 5 назв.
Овдійчук, Лілія. Вивчення життєпису письменника на уроках літератури (естетичний аспект) / Л. Овдійчук. - С.17-20. - Бібліогр.: 12 назв.
Буряк, Олена. Жанрово-стильові особливості художніх автопортретів Б.-І. Антонича, Ю. Тарнавського, І. Жиленко / О. Буряк. - С.21-24. - Бібліогр.: 24 назв.
Усманова, Олена. "Ми всі час від часу повинні дихати сивим вітром..." Публіцистична творчість Р. Федоріва / О. Усманова. - С.24-26. - Бібліогр.: 7 назв.
Фасоля, Анатолій. П’ять років поступу : штрихи до колективного портрета / А. Фасоля. - С.27-28.
Остаповець, Тетяна. Гуманістичний пафос новели "Гер переможений" Л. Пономаренко : 7 клас / Т. Остаповець. - С.29-30.
Калюжникова, Алла. Краса і незнищенність людської душі в оповіданні "Маленький горбань" С. Черкасенка : 6 клас / А. Калюжникова. - С.30-32.
Савченко, Анжеліка. Незвичайні пригоди звичайних школярів : урок за повістю "Тореадори з Васюківки" В. Нестайка. 6 клас / А. Савченко. - С.32-34.
Бойко, Оксана. Вивчаємо повість "Блакитна дитина" А. Дімарова : 7 клас / О. Бойко. - С.34-36.
Букша, Тетяна. Материнська любов і синівська вдячність у "Пісні про рушник" А. Малишка : 7 клас / Т. Букша. - С.37-38.
Шилова, Олена. Героїзм та мужність українських козаків у творі "Іван Підкова" Т. Шевченка : 6 клас / О. Шилова. - С.39-40.
Вірші Ірини Небеленчук. - С.41-42.
Паламар, Світлана. Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар. - С.43-45. - Бібліогр.: 6 назв.
Голубченко, Володимир. Пошуки необхідно продовжити / В. Голубченко. - С.46.
VI Довженківські читання "Олександир Довженко і українська культура: історія, традиції, сучасність". - С.47-48.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2013/7
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 7
Зміст:
Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова. - С.2-7
Кучеренко, Ірина. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / Ірина Кучеренко. - С.7-13
Нищета, Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / Володимир Нищета. - С.13-18
Голуб, Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі / Ніна Голуб. - С.18-23
Шевченко, Зоя. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / Зоя Шевченко. - С.24-30
Братко, Валентина. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко. - С.30-34
Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Юрій Бондаренко. - С.35-38
Дригула, Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні") / Марія Дригула. - С.39-42
Підмурняк, Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас) / Марія Підмурняк. - С.42-44
Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика
Плахотник, Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / Василь Плахотник. - С.45-48
Трубачева, Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу / Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса. - С.48-51
Барановська, Олена. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / Олена Барановська. - С.51-54
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України) / Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко. - С.55-61
Міхно, Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя. - С.62-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


83.3(4УКР)р10
Б 81


    Бондаренко, Юрій Іванович.
    Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

Кл.слова (ненормовані):
феноменальне -- рівні феноменальної виразності -- образ-персонаж -- градація -- художня роль -- особистісно-зорієнтоване навчання -- опрацювання тексту
Анотація: У статті накреслено окремий спосіб вивчення образів-персонажів на основі особливостей їх феноменалізації. Автор матеріалу розкриває потенціал такого підходу для активізації особистісного сприйняття учнями літературних героїв, демонструє це на матеріалі конкретних художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


8(070.2)
М 54


   
    Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 10 / Відп. за вип.: О. В. Забарний, Л. І. Драчук ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 160 с. - 5.83 грн.
    Зміст:
Самойленко, Григорій Васильович. Вкраплення краєзнавчого матеріалу перед вивченням "Шинелі" Миколи Гоголя / Г. В. Самойленко. - С .5-9
Забарний, Олександр Вадимович. Література рідного краю. Формування особистості школяра / О. В. Забарний. - С .10-17
Бондаренко, Юрій Іванович. Матеріал до вивчення творчості Остапа Вишні / Ю. І. Бондаренко. - С .18-20
Драчук, Любов Іванівна. Вивчення вірша Бориса Олійника "Пісня про матір" / Л. І. Драчук. - С .21-23
Жаркевич, Наталия Михайловна. "Тайна удивительных звуков..." : Заключительный урок по изучению лирикиА. А. Фета. Музыкальное начало в стихах / Н. М. Жаркевич. - С .24-29
Коваленко, Н. М. Використання творчої спадщини А. Кримського на уроках зарубіжної літератури при вивченні літератури Сходу / Н. М. Коваленко. - С .30-35
Бронзенко, Т. А. Формування національної свідомості учнів на уроках літератури рідного краю / Т. А. Бронзенко. - С .36-44
Топтун, Н. О. "Мрії зламане крило..." : Літературно-драматичний вечір до дня народження Лесі Українки / Н. О. Топтун, С. І. Харченко. - С .45-53
Лушник, Людмила Сергіївна. Організація самостійної роботи учнів на уроках літератури та художньої культури / Л. С. Лушник. - С .54-57
Люлька, Л. С. Безсмертний дотик до душі : Матеріал до уроку вивчення творчості Ліни Костенко / Л. С. Люлька, Т. П. Ядвіжена. - С .58-80
Пилипенко, О. В. Вивчення української літератури за модульною системою / О. В. Пилипенко. - С .81-85
Бондаренко, Алла Іванівна. Лінгвостилістичний аналіз поетичних текстів представників Празької школи / А. І. Бондаренко. - С .86-89
Пасік, Надія Михайлівна. Труднощі вживання категорій роду іменників / Н. М. Пасік. - С .90-97
Пащенко, Валентина Михайлівна. Про специфіку молодіжного жаргону в українській мові : на допомогу вчителям-словесникам / В. М. Пащенко. - С .98-105
Жук, Тетяна Василівна. Об’єктні словосполучення: семантика об’єктних відношень, види й засоби зв’язку / Т. В. Жук. - С .106-109
Топтун, Володимир Миколайович. Номінація в зооніміці / В. М. Топтун. - С .110-112
Люлька, Л. С. Застаріла лексика в романі Пантелеймона Куліша "Чорна Рада" / Л. С. Люлька, Т. П. Ядвіжена. - С .113-128
Голуб, Н. М. Формування духовних вартостей учнів засобами мистецтва української еміграції / Н. М. Голуб. - С .129-135
Проценко, Лариса Іванівна. Соціокультурна змістова лінія як один із концептів формування мовної особистості / Л. І. Проценко. - С .136-138
Пащенко, Валентина Михайлівна. Правопис сумнівних голосних : Підготовка до тестових випробувань / В. М. Пащенко. - С .139-142
Юрченко, Н. М. Формирование коммуникативной компетенции будущего учителя начальных классов / Н. М. Юрченко. - С .143-149
Вовкогон, В. М. Розвиток мовлення та комунікатиыних здібностей учнів на урорках української мови та літератури / В. М. Вовкогон. - С .150-159
ДРНТІ
ББК 83р10 + 81.2-9
РУБ 8(070.2)
Рубрики: викладання української мови в школі--методичні посібники
   Викладання української літератури в школі--методичні посібники

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   Гоголезнавчий науково-методичний центр

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

Кл.слова (ненормовані):
образ України


Дод.точки доступу:
Забарний, Олександр Вадимович; Драчук, Любов Іванівна; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Вишня, Остап (український письменник, гуморист і сатирик ; 1889-1956) \о нем\; Олійник, Борис Ілліч (укр. поет ; 1935) \о нем\; Фет, Афанасий Афанасьевич (1820-1892) \о нем\; Кримський, Агатангел Юхимович (укр. історик, письменник ; 1871-1942) \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)