Шифр: ПШ-2/2007/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2007р. N 3
Зміст:
Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5-6.
Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9-10.
Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, О. Мала. - С.12-13.
Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14-17.
Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17-21.
Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічноб навичкою письма / Н. Манько. - С.21-24.
Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учніми з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24-25.
Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32-33.
Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61-63.
Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра": (збори-лекція) / С. Корнієнко; Р. Охрімчук; Т. Голінська; А. Владимирова. - С.58-60.
Охрімчук, Р. "Дитина у ситуації соціальної кризи": Ділова гра / Р. Охрімчук; Т. Голінська; А. Владимирова. - С.55-57.
Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська; А. Владимирова. - С.41-42.
Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні. Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39-40.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Борисенко, Н.
    Моделі як засіб формування уявлень про явища природи [Текст] / Н. Борисенко // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 32-33. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дидактика навчання
   Початкова школа--уроки природознавства



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РЯШД-1/2010/10
   Журнал

Русский язык в школе и дома [Текст] : Научно-популярный и учебно-методический журнал/ Приложение к журналу "Русский язык в школе". - М. : ООО "Наш язык". - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 10
Зміст:
Зинин, С. И. Поэтические антропонимы в произведениях Достоевского Ф. М. / С. И. Зинин. - С.10-13.
Зеленин, А. В. Образы животных в сказках и баснях Л. Н. Толстого / А. В. Зеленин. - С.14-17.
Граник, Г. Г. Служебные части речи: Предлог / Г. Г. Граник, Г. Н. Владимирская, Н. А. Борисенко. - С.23-26.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81.411.2
Г 77


    Граник, Г. Г.
    Служебные части речи: Предлог [Текст] / Г. Г. Граник, Г. Н. Владимирская, Н. А. Борисенко // Русский язык в школе и дома : Научно-популярный и учебно-методический журнал. - 2010. - N 10. - С. 23-26.
ББК 81.411.2
Рубрики: Російська мова--морфологія
   Кафедра російської мови і перекладу

Кл.слова (ненормовані):
ПРИЙМЕННИК


Дод.точки доступу:
Владимирская, Г. Н.; Борисенко, Н. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: РЯШ-1/2011/4
   Журнал

Русский язык в школе [Текст] : Научно-методический журнал. - М. : ООО "Наш язык", 1914 - . - ISSN 0131-6141. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 4
Зміст:
Граник, Г. Г. Особенности построения учебников нового типа, позволяющих реализовать функцию общения / Г. Г. Граник, Н. А. Борисенко. - С.3-8.
Грищенко, А. И. Форма дистанционного обучения в школьном курсе русского языка / А. И. Грищенко. - С.32-35.
Горпинко, Н. И. Праздник, посвященный Дню славянской письменности / Н. И. Горпинко, Е. Ю. Половникова. - С.39-42.
Виноградова, Е. М. "Школьный сценарий" в "Записках юного врача" М. А. Булгакова / Е. М. Виноградова. - С.43-49.
Голованевский, А. Л. Архаизмы в русской поэзии XIX в. : Ф. И. Тютчев - А. С. Пушкин / А. Л. Голованевский. - С.49-53.
Комиссарова, А. А. "И роскошь цветников, где проступает тленье..." : символика флористических образов в поэзии И. Анненского / А. А. Комиссарова. - С.54-58.
Рацибурская, Л. В. Лингвокультурологические аспекты современных словообразовательных процессов / Л. В. Рацибурская, Н. А. Самыличева. - С.64-71.
Ротарь, В. В. Иноязычная лексика в путевых записках (XII и XVII вв.) / В. В. Ротарь. - С.77-78.
Елена Александровна Быстрова (1930-2011). - С.91.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


81.411.2-9
Г 77


    Граник, Г. Г.
    Особенности построения учебников нового типа, позволяющих реализовать функцию общения [Текст] / Г. Г. Граник, Н. А. Борисенко // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2011. - N 4. - С. 3-8. . - ISSN 0131-6141
ББК 81.411.2-9
Рубрики: підручники з російської мови
   Кафедра російської мови і перекладу

Кл.слова (ненормовані):
учебник нового типа -- функция общения -- эмоции в обучении -- коллективно-распределенная деятельность
Анотація: В статье впервые ставится вопрос о необходимости общения учащихся с учебником русского языка.


Дод.точки доступу:
Борисенко, Н. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ВП 2/2011/4
   Журнал

Вопросы психологии [Текст] : Научный журнал/ Российская Академия образования. - М. : ООО " Вопросы психологии", 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2011р. N 4
Зміст:
Бороздина, Л. В. Характеристики интеллекта в связи с "триадой риска" / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска. - С.3-12. - Библиогр.: 17 назв.
Муравьёва, О. И. Профессиональная идентификация молодежи, проявляющей инновационную активность / О. И. Муравьёва, А. Г. Тыль. - С.13-23. - Библиогр.: 16 назв.
Николаева, Е. И. Сравнительный психофизиологический анализ функционального состояния студентов разных форм обучения в педагогическом вузе / Е. И. Николаева, С. А. Котова. - С.24-32. - Библиогр.: 23 назв.
Дубов, И. Г. Исследование уровня общей психической активности представителей различных социально-демографических групп населения Вологодской области / И. Г. Дубов. - С.33-50. - Библиогр.: 17 назв.
Кьеркегор, С. Критика и кризис жизни актрисы / С. Кьеркегор. - С.51-65
Лызлов, А. В. Тревога как ядерный аффект: опыт структурно-психологического анализа / А. В. Лызлов, О. Ф. Серавина, О. Б. Ковалевская. - С.66-77. - Библиогр.: 28 назв.
Гарипова, Н. М. Психолоческие истоки эмоциогенности музыки / Н. М. Гарипова. - С.78-86. - Библиогр.: 30 назв.
Психологический, педагогический и психотерапевтический аспекты воздействия кино на зрителя. - С.87-97. - Библиогр.: 30 назв.
Смирнов, Л. М. Динамика ценностного выбора (на материале опросов слушателей военной академии в 1993-2009 гг.) / Л. М. Смирнов. - С.97-110. - Библиогр.: 20 назв.
Колпакова, М. Ю. Диалог в работе психолога с детьми / М. Ю. Колпакова. - С.111-118. - Библиогр.: 14 назв.
Горбунова, В. В. Проблемы исследования имплицитных теорий / В. В. Горбунова. - С.119-128. - Библиогр.: 34 назв.
Соколова, Е. Е. Есть ли будущее у теории деятельности? / Е. Е. Соколова. - С.129-140. - Библиогр.: 27 назв.
Гусельцева, М. С. Психология и философия посведневной жизни : [рецензии] / М. С. Гусельцева. - С.141-144
Мунипов, В. П. К. 80-летию В. М. Мунипова : [интервью з д-ром психол. наук, действит. членом РАО, проф., специалистом в области эргономики, инженер. психологии, методологии и истории психологии и психотехники В. М. Муниповым / В. П. Мунипов. - С.145-152
К юбилею Л. В. Бороздиной. - С.152-154
К 70-летию С. Д. Смирнова. - С.154-156
Шувалов, А. В. VII Всероссийская неделя психологии образования / А. В. Шувалов, К. С. Серёгин. - С.157-160
Вайзер, Г. А. XVI симпозиум "Психологические проблемы смысла жизни и акме" / Г. А. Вайзер. - С.160-163
Шавырина, Г. В. Актуальные проблемы современного образования: развитие, здоровье, эффективность / Г. В. Шавырина, Н. Н. Трушина, Е. Л. Боякова. - С.163-166
Фаликман, М. В. Конференция "Когнитивная наука в Москве: новые исследования" / М. В. Фаликман. - С.166-169
Щедрина, Е. В. Встреча читателей с редакцией журнала "Вопросы психологии" / Е. В. Щедрина, Н. А. Борисенко. - С.169-170
А. А. Брудный : [некролог]. - С.171-173
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1




    Щедрина, Е. В.
    Встреча читателей с редакцией журнала "Вопросы психологии" / Е. В. Щедрина, Н. А. Борисенко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 169-170 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--наукові заходи--конференції--конгреси--симпозіуми
   Педагогічна психологія--наукові заходи

   Психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
читання -- грамотність


Дод.точки доступу:
Борисенко, Н. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


Шифр: ВП 2/2012/4
   Журнал

Вопросы психологии [Текст] : Научный журнал/ Российская Академия образования. - М. : ООО " Вопросы психологии", 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2012р. N 4
Зміст:
Коннов, В. И. Характеристика российской научно-исследовательской культуры: возможности социально-психологического подхода / В. И. Коннов. - С.3-12. - Библиогр.: 20 назв.
Локалова, Н. П. Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова. - С.13-23. - Библиогр.: 43 назв. : табл.
Соловьева, Д. Ю. Факторы адаптации первоклассников к школе / Д. Ю. Соловьева. - С.23-31. - Библиогр.: 8 назв. : рис., табл
Собкин, В. С. Личностные особенности студентов-актеров разных поколений: инвариантивность и изменчивость / В. С. Собкин, Т. А. Феофанова. - С.32-47. - Библиогр.: 41 назв. : рис.
Пащенко-де, Превиль Е. Карьера в понимании молодежи: сравнительный анализ социальных представлений российских и французских студентов / Превиль Е. Пащенко-де. - С.48-61. - Библиогр.: 48 назв. : табл.
Веракса, А. Н. Символ как средство познавательной деятельности / А. Н. Веракса. - С.62-70. - Библиогр.: 52 назв.
Ахутина, Т. В. Комментарии к двум документам из архива А. Р. Лурии / Т. В. Ахутина. - С.71-85. - Библиогр.: 56 назв. : фот., табл., рис.
Ясницкий, А. Реконструкция поездки А. Р. Лурии на IX международный психологический конгресс / А. Ясницкий. - С.86-93 : рис.
Марцинковская, Т. Д. Психология искусства в ГАХН: методология и эмпирика / Т. Д. Марцинковская. - С.94-105. - Библиогр.: 26 назв.
Березина, Т. Н. Взаимосвязь базовых запахов и базовых эмоций / Т. Н. Березина. - С.106-116. - Библиогр.: 30 назв. : табл.
Гусев, А. И. Роль индивидуально-психологических свойств личности в выраженности феномена слепоты к изменению / А. И. Гусев, О. А. Михайлова, И. С. Уточкин. - С.117-128. - Библиогр.: 34 назв. : рис., табл.
Власова, Р. М. Структурно-функциональная организация использования глаголов и существительных в зависимости от стратегии их актуализации / Р. М. Власова [и др.]. - С.128-138. - Библиогр.: 22 назв. : рис.
Інші автори: Печенкова Е. В., Ахутина Т. В., Синицын В. Е.
Ковязина, М. С. Регуляторные механизмы фиксированной установки при нарушениях межполушарного взаимодействия / М. С. Ковязина, Д. А. Кузнецова. - С.138-146. - Библиогр.: 11 назв. : табл., рис.
Шейнов, В. П. Разработка опросника для оценки степени незащищенности индивида от манипуляторных воздействий / В. П. Шейнов. - С.147-154. - Библиогр.: 21 назв. : табл.
Борисенко, Н. А. Вторая международная конференция по проблемам чтения и грамотности / Н. А. Борисенко, Е. Л. Гончарова. - С.155-159.
Акованцева, Л. И. Конференция по проблемам личностно-профессионального развития педагога / Л. И. Акованцева, В. Н. Барцевич, З. Н. Галина. - С.159-162.
Шувалов, А. В. VIII Всероссийская неделя психологии образования / А. В. Шувалов, К. С. Серегин. - С.162-166.
Вайзер, Г. А. XVII симпозиум "Психологические проблемы смысла жизни и акме" / Г. А. Вайзер. - С.166-171.
Гриценко, В. В. Третья международная конференция по проблемам этнической и кросскультурной психологии / В. В. Гриценко. - С.171-173.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Б 82


    Борисенко, Н. А.
    Вторая международная конференция по проблемам чтения и грамотности / Н. А. Борисенко, Е. Л. Гончарова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 155-159. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія читання--конференції
Кл.слова (ненормовані):
грамотність читання -- читацька компетентність -- порушення читання
Анотація: У статті висвітлено роботу Другої міжнародної науково-практичної конференції "Читання та грамотність в освіті та культурі", яка пройшла в Москві 29-31 березня 2012 р.


Дод.точки доступу:
Гончарова, Е. Л.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: А491234/2012/28
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал. - Х. : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2012р. N 28
Зміст:
Брикова, О. О. Програма факультативного курсу "Навчання писемного мовлення" 8-9 класи. Допрофільне навчання / О. О. Брикова, Н. В. Борисенко. - С.2-17. - Бібліогр.: с. 5.
Зінченко, О. О. Використання ІКТ на уроках іноземної мови / О. О. Зінченко. - С.18-20.
Опанасенко, Н. С. Прийоми та методи для розвитку компетенцій письма / Н. С. Опанасенко. - Фаховий сервер. - № 7. - С. 20-1-20-8. - Бібліогр.: 12 назв.
Лейба, В. І. Яке місце посідає мода у твоєму житті / В. І. Лейба. - С.21-22.
Шевельова, О. В. Series of lessons "Extreme sports" : level: pre-intermediate / О. В. Шевельова. - С.23-31.
Гринько, В. М. Lesson-discussion "Art for Heart's Sake". 11 form / В. М. Гринько. - С.32-34. - Бібліогр.: 3 назви.
Орленко, І. С. Halloween. Traditions and customs / І. С. Орленко, О. Ф. Чупаніна. - С.35-37.
Мороз, О. В. Happy Halloween. 5 form / О. В. Мороз. - С.38-39.
Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.43.21-90
Б 87


    Брикова, О. О.
    Програма факультативного курсу "Навчання писемного мовлення" 8-9 класи. Допрофільне навчання [Текст] / О. О. Брикова, Н. В. Борисенко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 28. - С. 2-17. - Бібліогр.: с. 5.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--факультативні курси
   Англійська мова--методика викладання--допрофільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
факультативні курси -- допрофільне навчання -- писемне навчання -- мовні компетенції -- мовленнєві компетенції -- тематичне планування -- спілкування -- лінгвістичні компетенції -- авторські програми
Анотація: Програма факультативу призначена для роботи з учнями 8-9 класів із поглибленим вивченням англійської мови. Навчальна програма факультативного курсу базується на принципі комунікативної спрямованості навчання під час допрофільної підготовки. Метою факультативного курсу є: ознайомити учнів із видами та жанрами писемного мовлення, опанувати алгоритм виконання письмових завдань, створити умови для самостійного утворення письмового висловлювання.


Дод.точки доступу:
Борисенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


Шифр: МП-1/2012/3
   Журнал

Мир психологии [Текст] : научно-методический журнал. - Москва ; Воронеж : Московский психолого-социальный институт, 1994 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Он смертью смерть попрал (памяти Януша Корчака). - С.3.
Сайко, Э. В. Индивид - субъект - личность в системной целостноти определенности - Человек / Э. В. Сайко. - С.4-16. - Библиогр.: 23 назв.
Балл, Г. А. Понятие "личность" в контексте модельной трактовки культуры / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С.17-30. - Библиогр.: 33 назв.
Сергиенко, Е. А. Субъект и личность: поиск единства и специфики / Е. А. Сергиенко. - С.30-49. - Библиогр.: 36 назв.
Марцинковская, Т. Д. Проблема "субъект/личность" в контексте социальной детерминации / Т. Д. Марцинковская. - С.49-59. - Библиогр.: 11 назв.
Старовойтенко, Е. Б. Новая персонология - интегральная наука о личности / Е. Б. Старовойтенко. - С.59-71. - Библиогр.: 12 назв.
Дубянский, С. И. "Я" как Особь - Индивид - Человек - Личность - Субъект - Богочеловек (категоризация и атрибутивные превращения) / С. И. Дубянский, И. Г. Петров. - С.71-83. - Библиогр.: 8 назв.
Марков, В. Н. Динамика субъект-личностной информации в ресурсном контакте / В. Н. Марков. - С.84-94. - Библиогр.: 9 назв.
Реут, Д. В. О способе существования человека/ человечества в свете новой онтологии / Д. В. Реут. - С.94-103. - Библиогр.: 27 назв.
Ермолаева, М. В. Теоретико-методологический анализ развития внутренней позиции личности на протяжении жизненного пути : (интеграция возрастно-психол. и субъектого подхода) / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский. - С.104-113. - Библиогр.: 23 назв.
Ивков, Н. Н. Возрастной и индивидуально-психологический аспекты изучения развития личности / Н. Н. Ивков. - С.113-120. - Библиогр.: 26 назв.
Карпинский, К. В. Феноменология смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский. - С.121-134. - Библиогр.: 44 назв.
Розенова, М. И. Семантическое поле обыденых представлений о психологически зрелой личности / М. И. Розенова, Ф. С. Брантова. - С.135-154. - Библиогр.: 18 назв.
Иванова, В. П. Интеллект и личность / В. П. Иванова. - С.154-163. - Бібліогр.: 26 назв.
Адамьянц, Т. З. Социоментальная личность (Опыт изучения "картины мира" современных подростков) / Т. З. Адамьянц. - С.163-173. - Библиогр.: 10 назв.
Сайко, Э. В. Феномен "Мышление" в становлении и определении человека / Э. В. Сайко. - С.174-176. - Библиогр.: 3 назв.
Розин, В. М. Мыслительные практики и концептуализации в философии и психологии / В. М. Розин. - С.177-190. - Библиогр.: 19 назв.
Анисимов, О. С. Мышление как социокультурный механизм: сущность и проблемы формирования / О. С. Анисимов. - С.190-197. - Библиогр.: 24 назв.
Маланов, С. В. Генезис и функциональная организация мышлшения в контексте системно-деятельстного культурно-исторического подхода / С. В. Маланов. - С.198-211. - Библиогр.: 32 назв.
Маршинин, Б. А. Сознание как функциональный компонент в системе психики / Б. А. Маршинин. - С.211-214. - Библиогр.: 8 назв.
Бондырева, С. К. Проблемы социализации в образовательном пространстве динамично развивающегося общества / С. К. Бондырева. - С.215-221. - Библиогр.: 9 назв.
Борисенко, Н. А. Психолого-дидактические основания введения электронных ссылок в учебники нового типа по курсу "Русская филология" / Н. А. Борисенко. - С.222-230. - Библиогр.: 13 назв.
Григорьева, Л. Г. Этнопедагогизация трудового воспитания младших школьников как педагогическое условие повышения его эффективности / Л. Г. Григорьева. - С.230-237. - Библиогр.: 8 назв.
Маркин, В. Н. Управленческая команда как акмеологическая система / В. Н. Маркин. - С.237-248. - Библиогр.: 8 назв.
Мельничук, А. С. Ценности и смысл риск-поведения / А. С. Мельничук, И. В. Кремков. - С.248-260. - Библиогр.: 23 назв.
Москаленко, О. В. К проблеме субъекта карьеры (Кто эффективнее построит свою карьеру: Чацкий или Молчалин?) / О. В. Москаленко. - С.260-266. - Библиогр.: 15 назв.
Горбатов, Д. С. Сплетничание как выражение искажений атрибуции / Д. С. Горбатов, Н. А. Коваль, Р. П. Мильруд. - С.267-275. - Библиогр.: 23 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Борисенко, Н. А.
    Психолого-дидактические основания введения электронных ссылок в учебники нового типа по курсу "Русская филология" / Н. А. Борисенко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 222-230. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.840
Рубрики: Підручники--електронні посилання
   Психологія навчання--інформаційно-комп’ютерні технології

   Викладання російської мови в школі--підручники--електронні посилання

   Підручники з російської мови

   Кафедра російської мови і перекладу

Кл.слова (ненормовані):
підручники нового типу -- інтернет-ресурси -- електронні посилання -- ІКТ-компетентність
Анотація: Впервые ставится вопрос о необходимости включения в школьные учебники русского языка электронных ссылок на интернет-ресурсы. Рассматриваются психолого-дидактические основания введения нового структурного элемента учебника, обсуждаются возможные риски и формы коллективно-распределенной деятельностии в работе с интернет-ресурсами.
Вперше ставиться питання про необхідність включення у шкільні підручники російської мови електронних посилань на інтернет-ресурси. Розглядаються психолого-дидактичні підстави введення нового структурного елементу підручника, обговорюються можливі ризики і форми колективно-розподіленої діяльності в роботі з інтернет-ресурсами.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВП 2/2012/6
   Журнал

Вопросы психологии [Текст] : Научный журнал/ Российская Академия образования. - М. : ООО " Вопросы психологии", 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2012р. N 6
Зміст:
Смирнова, Е. О. Психологическая экспертиза художественных произведений для детей / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова. - С.3-10. - Библиогр.: 9 назв.
Матвеева, Е. Ю. Особенности функций программирования и контроля у учеников первого класса / Е. Ю. Матвеева, А. А. Корнеев. - С.10-19. - Библиогр.: 42 назв.
Юревич, А. В. Три источника и три составные части поддержания нравственности в обществе / А. В. Юревич. - С.20-34. - Библиогр.: 37 назв.
Бурлакова, Н. С. Уровни культурно-исторического анализа в клинической психологии / Н. С. Бурлакова, В. И. Олешкевич. - С.35-45. - Библиогр.: 32 назв.
Соленов, И. В. Экстатические измененные состояния сознания в религиозной практике шаманизма / И. В. Соленов. - С.45-55. - Библиогр.: 20 назв.
Горбатов, Д. С. Городские легенды как психологический феномен / Д. С. Горбатов. - С.56-64. - Библиогр.: 32 назв.
Роджерс К. в зеркалах других психотерапевтических подходов : к 110-летию со дня рождения К. Роджерса. - С.65.
Загряжская, Е. А. Человекоцентрированный подход в психотерапии К. Роджерса / Е. А. Загряжская. - С.66-69. - Библиогр.: 6 назв.
Роджерс, К. Клиентоцентрированный/человекоцентрированный подход в психотерепии / К. Роджерс. - С.70-81. - Библиогр.: 4 назв.
Гиль, Сон И. "На-ком-центрированный -подход?" / Сон И. Гиль. - С.81-87. - Библиогр.: 5 назв.
Ромек, Е. А. Клиентоцентрированный подход и рационально-эмоциональная терапия : (если бы на стуле К. Роджерса сидел А. Эллис...) / Е. А. Ромек. - С.87-95. - Библиогр.: 8 назв.
Черников, А. В. Девочка 35 лет в коротких штанишках. Анализ случая К. Роджерса с позиции семейного терапевта / А. В. Черников. - С.95-100. - Библиогр.: 6 назв.
Михайлова, Е. Л. Дело о завещании Карла Роджерса / Е. Л. Михайлова. - С.101-106. - Библиогр.: 6 назв.
Петрова, Е. Ю. Эмпатическое понимание в клиентоцентрированном подходе и "я-ты" диалог в гельштальт-терапии / Е. Ю. Петрова. - С.107-116. - Библиогр.: с. 116.
Орлов, А. Б. Психотерапевтическое завещание К. Роджерса / А. Б. Орлов. - С.117-121. - Библиогр.: 21 назв.
Загряжская, Е. А. К. Роджерс в зеркалах других психотерапевтических подходов: в поисках общей теории психотерапии / Е. А. Загряжская. - С.122-132. - Библиогр.: 6 назв.
Зинченко, В. П. К 80-летию Харьковской психологической школы / В. П. Зинченко. - С.133-148.
Орлов, А. Б. Конференция "Человекоцентрированный подход: психологическая практика и научные исследования" / А. Б. Орлов. - С.149-152. - Библиогр.: 9 назв.
Чумаков, М. В. Конгресс Европейского общества семейных отношений / М. В. Чумаков. - С.152-154.
Кольцова, В. А. Конференция, посвященная 40-летию Института психологии РАН и 85-летию со дня рождения Б. Ф. Ломова / В. А. Кольцова, Б. Н. Тугайбаєва. - С.154-159.
Степанова, М. А. Конференция, посвященная 80-летию Харьковской психологической школы / М. А. Степанова. - С.160-163.
Степанова, М. А. П. Я. Гальперин и современная психология / М. А. Степанова. - С.163-166.
Борисенко, Н. А. Семинар по проблемам чтения / Н. А. Борисенко. - С.166-167.
Пуговкина, О. Д. Конференция по проблемам когнитивно-поведенческой психотерапии / О. Д. Пуговкина, А. Б. Холмогорова. - С.168-169.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Борисенко, Н. А.
    Семинар по проблемам чтения [Текст] / Н. А. Борисенко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 166-167. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Семінар--навчальне читання
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
семінар -- навчальне читання -- навчальна книга -- проблеми читання -- читання -- читання дорослих -- читання дітей -- дитячі книги -- підручники
Анотація: У статті розповідається про проведення засідання в рамках наукового семінару з проблем читання РАО на тему: "Навчальне читання: минуле, сучасність і майбутнє". Обговорювалась наступна тематика: навчальне читання як особлива модифікація читання, еволюція навчального читання в часі і просторі, навчальна книга - основа навчального читання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВП 2/2013/1
   Журнал

Вопросы психологии [Текст] : Научный журнал/ Российская Академия образования. - М. : ООО " Вопросы психологии", 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 1
Зміст:
Гуткина, Н. И. Развитие познавательной мотивации у детей 5-7 лет / Н. И. Гуткина, В. В. Назаренко. - С.3-12. - Библиогр.: 12 назв.
Щебланова, Е. И. Взаимосвязь когнитивных способностей и личностных характеристик интеллектуально одаренных школьников / Е. И. Щебланова. - С.13-23. - Библиогр.: 20 назв.
Мохова, С. Б. Психологические корреляты общей и академической прокрастинации у студентов / С. Б. Мохова, А. Н. Неврюев. - С.24-35. - Библиогр.: 41 назв.
Гордеева, Т. О. Внутренняя и внешняя учебная мотивация студентов: их источники и влияние на психологическое благополучие / Т. О. Гордеева, О. А. Сычев, Е. Н. Осин. - С.35-45. - Библиогр.: 18 назв.
Фельдштейн, Д. И. Проблемы психолого-педагогических наук в пространственно-временной ситуации ХХІ в.: вызовы информационной эпохи / Д. И. Фельдштейн. - С.46-65. - Библиогр.: 15 назв.
Ковязина, М. С. Объективные методики иследования психических процессов в клинической психологии / М. С. Ковязина. - С.66-71. - Библиогр.: 7 назв.
Яновский, М. И. Построение кинокадра как фактор воздействия на особенности переживаний зрителя / М. И. Яновский. - С.71-78. - Библиогр.: 19 назв.
Карпинский, К. В. Конфликт ценностей как предпосылка смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский. - С.78-93. - Библиогр.: 43 назв.
Муравьёва, О. И. Личностные особенности предпринимателей малых и крупных городов / О. И. Муравьёва, В. В Мацута, Ю. Н. Ерлыкова. - С.94-105. - Библиогр.: 32 назв.
Мясоед, П. А. Творчество В. А. Роменца и российская психологическая мысль / П. А. Мясоед. - С.106-115. - Библиогр.: 47 назв.
Субботский, Е. В. Подход Выготского-Лурии к изучению сознательного действия и современные исследования испольнительской функции / Е. В. Субботский. - С.116-130. - Библиогр.: 71 назв.
Леви, Т. С. Методика диагностики психологической границы личности / Т. С. Леви. - С.131-146.
Лопухова, О. Г. Опросник "Маскулинность, феминность и гендерный тип личности" (российский аналог "Bem Sex Role Inventory") / О. Г. Лопухова. - С.147-154. - Библиогр.: 22 назв.
Ильясов, И. И. Развивающее обучение в становлении учебной самостоятельности / И. И. Ильясов. - С.155-158.
Карпова, Н. Л. Психология и педагогика чтения / Н. Л. Карпова, Н. С. Лейтес. - С.159-160.
Щедрина, Е. В. Пресс-конференция, посвященная Второму Московскому фестивалю "Нить Ариадны" / Е. В. Щедрина. - С.161-164.
Хуснутдинова, Р. Р. Конференция по проблемам развивающего образования для детей с различными образовательными потребностями / Р. Р. Хуснутдинова. - С.164-167.
Матушкина, Н. Ю. Психолого-педагогческая экспертиза каталога "Лучшие игры и игрушки" / Н. Ю. Матушкина. - С.167-168.
Борисенко, Н. А. Методологический семинар по проблемам чтения и грамотности / Н. А. Борисенко. - С.169-171.
Виноградов, Е. С. В 2013 и 2020 годах ожидается высокая рождаемость талантов / Е. С. Виноградов. - С.172-173. - Бібліогр.: 7 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


028
Б 82


    Борисенко, Н. А.
    Методологический семинар по проблемам чтения и грамотности / Н. А. Борисенко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 169-171. . - ISSN 0042-8841
УДК
Рубрики: Проблеми читання--методологічний семінар
   Проблеми грамотності--методологічний семінар

Кл.слова (ненормовані):
грамотність -- читання -- мовленнєвий розвиток
Анотація: Про роботу методологічного семінару "Проблеми читання і грамотності", який відбувся 4 грудня 2012 року в Москві.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПШ-2/2017/4
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 4
Зміст:
Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1–3.
Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Б. Андрієвський. - С.3–4. - Бібліогр.: 5 назв.
Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / А. Горлова. - С.5–6.
Казаннікова, О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки / О. Казаннікова. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв.
Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник. - С.9–10.
Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова. - С.11–13. - Бібліогр.: 5 назв.
Полєвікова, О. Нова українська школа: відчуваємо, думаєммо, дієво : проект інноваційного уроку, присвяченого письменнику рідного краю та його творчості / О. Полєвікова. - С.13–15.
Мельничук, Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Ю. Мельничук. - С.15–17. - Бібліогр.: 5 назв.
Владимирова, А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері" / А. Владимирова, А. Білоус. - С.18–19. - Бібліогр.: 9 назв.
Саган, О. Логіка вивчення теми "Інформація" / О. Саган, С. Микитюк. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв.
Юрчук, Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Ю. Юрчук. - С.24–25. - Бібліогр.: 1 назва.
Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Л. Сугейко, Н. Борисенко. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Резнік, Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі / Н. Резнік. - С.29–31.
Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Т. Голінська. - С.31–33. - Бібліогр.: 5 назв.
Савченко, О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми / О. Савченко. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв.
Маліновська, Л. Як пробуджується природа навесні : (виховний захід) / Л. Маліновська. - С.40–41.
Ткач, Н. Щасливо жити – з фізкультурою дружити : (спортивно-художній проект з елементами національно-патріотичного виховання) / Н. Ткач, Н. Розсоха. - С.41–43. - Бібліогр.: 6 назв.
Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова. - С.44–47.
Марченко, Н. Світ Дитинства і Книжності: до 50-річчя Національної бібліотеки України для дітей / Н. Марченко. - С.48–49.
Губарєва, С. День Матері : (виховний захід) / С. Губарєва. - С.50–51.
Терещук, А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі / А. Терещук. - С.52–53.
Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Т. Карпенко. - С.54–56.
Устименко, Т. Ти течеш через віки, Дніпре.ю серцю милий... / Т. Устименко. - С.59.
Пилипенко, Т. Сторінками історії нашого міста / Т. Пилипенко. - С.60–61.
Сінна, І. Де лелеки водяться, там щастя родиться! : (реалізація міжпредметних зв’язків у проектній діяльності на уроках трудового навчання, 4 клас) / І. Сінна. - С.61–62.
Грицюк, Я. Первоцвіти / Я. Грицюк. - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
С 89


    Сугейко, Л.
    Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Любов Сугейко, Наталія Борисенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 26–28. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства--інтегроване навчання
   Початкова школа--уроки української мови--інтегроване навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- українська мова -- природознавство -- картини-загадки -- твір-опис картини -- бесіда -- текст -- образотворчі засоби навчання -- природознавча компетентність -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано розробку інтегрованого уроку розвитку зв'язного мовлення у 4 класі з теми "Твір-опис з елементами роздуму за картиною-загадкою Олега Шупляка "Дві пташки". Автор сподівається, що такі види роботи над картиною-загадкою стануть у нагоді вчителям, адже вони сприяють формуванню в учнів образного мислення, спонукають до саморозвитку, залучають їх до відтворення творчих дій, розвивають прагнення шукати оригінальне вирішення мистецьких задумів, є джерелом розвитку комунікативної, природознавчої компетентності учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Борисенко, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)