> Шифр: П336437/2004/4 Журнал 2004р. N 4 Захарова, Н. Ігрові техніки на допомогу адаптації / Н. Захарова. - С.11-13 Біла, І. Вчимо дивитися, бачити й творити / І. Біла. - С.14-18 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Біла, І. Вчимо дивитися, бачити й творити [Текст] / І. Біла> // Палітра педагога : Ефективні технології освіти дошкільнят і молодших школярів. - 2004. - N4. - С. 14-18
Рубрики: психологія дошкільника творчий розвиток дошкільника практична психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Моргун, В. Ф. Обдаровані діти чи обдарування дітей, або Профілювання без профанування / В. Ф. Моргун, Ю. С. Мироненко. - С.2-11 Апостолова, Г. В. Робота з обдарованими дітьми / Г.В. Апостолова. - С.12-17 Череповська, Н. І. Виявлення та стимуляція розвитку творчого потенціалу дітей / Н. І. Череповська. - С.18-22 Климчук, В. О. Мотивація вчителів та учнів: чи існує зв’язок? / В. О. Климчук, Н. В. Грищук. - С.23-26 Біла, І. М. Природа - колиска творчої думки / І. М. Біла. - С.26-31 Остроушко, Т. О. Розвиток дослідницьких здібностей учнів позашкільного навчального закладу еколого-натуралістичного спрямування / Т. О. Остроушко, О. А. Драган. - С.32-42 Яновська, Т. Методи вивчення мислення молодших школярів у навчальній діяльності / Т. Яновська. - С.43-47 Бедлінський, О. І. Гра "Декодування" / О. І. Бедлінський. - С.48-56 Ананко, Ж. П. Історичні завдання, загадки та лічилки для шестикласників / Ж. П. Ананко. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Біла, І. М. Природа - колиска творчої думки [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N1. - С. 26-31
Рубрики: творчий розвиток дошкільника розвиваюче середовище природа--психич.розвиток--дитина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДВ-2/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Про затвердження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі": Рішення колегії Міністерства освіти і науки України 21 березня 2008 р. № 3/2-2. - С.6 Біла, І. Спостережливість - ключ до пізнання / І. Біла. - С.9-11 Ведмеденко, Д. Від інтересу до працьовитості / Д. Ведмеденко. - С.12-14 Бьюзен, Т. Невичерпний потенціал / Т. Бьюзен. - С.16-17 Щербакова, К. Арифметичні моделі для розв’язання задач / К. Щербакова ; Г. Заботіна. - С.22-24 Заботіна, Г. Чарівні острови: Випускне свято / Г. Заботіна. - С.27-29 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Біла, І. Спостережливість - ключ до пізнання [Текст] / І. Біла> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N4. - С. 9-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: психологія дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Ваганова, Н. А. Гуманістичні принципи розвитку творчої особистості дитини [дошкільного віку] / Н. А. Ваганова. - С.7-8 Ваганова, Н. А. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова, Г. В. Парандій. - С.9-18 Тищук, Л. І. Творчість як умова особистісного розвитку і підвищення рівня професійної майстерності педагога дошкільного навчального закладу / Л. І. Тищук. - С.19-25 Бірук, Н. П. Система роботи вихователя по розвитку мовленнєвої творчості дошкільника / Н. П. Бірук. - С.26-32 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.43-49 (далі буде) Нечаєва, О. С. Розвиток навичок спілкування підлітків і старшокласників з проявами інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва, О. А. Гомель. - С.50-58 (далі буде) Біла, І. М. Аналіз передумов становлення творчих здібностей у дошкільному віці (на прикладі О.Блока) / І. М. Біла. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Біла, І. М. Аналіз передумов становлення творчих здібностей у дошкільному віці (на прикладі О.Блока) [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N6. - С. 59-63 Рубрики: творча особистість дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2010/10 Журнал 2010р. N 10 Біла, І. До вершин педагогічної майстерності / І. Біла. - С.3-5 Долинна, О. Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі / О. Долинна, О. Низковська. - С.7-15 Пащенко, О. Ейдетика для розвитку й навчання / О. Пащенко. - С.16-18 Єніна, Л. Казковий дивограй : сюжетне заняття з використанням театралізованої діяльності для старших дошкільнят / Л. Єніна. - С.22-23 Шкваріна, Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови / Т. Шкваріна. - С.25-26 Еманова, З. Розмаїття музичних стилів - дітям / З. Еманова. - С.28-30 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Лабунская, В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики "диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения" и ее модификаций / В. А. Лабунская. - С.4-19 Сергиенко, Е. А. Эмоциональный интеллект : модель, структура теста (MSCEIT V 2.0) (русскоязычная адаптация) / Е. А. Сергиенко, И. И. Ветрова. - С.19-29 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.39-50 (далі буде) Сысоева, Т. А. Приемы и стратегии, используемые при идентификации эмоций / Т. А. Сысоева. - С.51-57 Мартиненко, С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності / С. М. Мартиненко. - С.57-68 Здіорук, С. І. Методичні рекомендації щодо ефективного використання засобів ЗМІ з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.68-72 Губенко, О. В. Методичні рекомендації з популяризації здорового способу життя у вищих навчальних закладах / О. В. Губенко. - С.73-74 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Любарт, Т. Эмоции и креативность / Т. Любарт. - С.2-6 (Далі буде) Ємельянова, О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики / О. М. Ємельянова. - С.9-21 Зінченко, Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування / Р. Ф. Зінченко. - С.22-27 Кашапов, М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперимента / М. М. Кашапов. - С.28-32 Губенко, О. В. Особливості підготовки та адаптації п’яти- та шестирічних дітей до школи / О. В. Губенко. - С.50-56 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.56-63. Далі буде. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [Текст] / І. М. Біла> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - 39-50 (далі буде) Рубрики: психологія дошкільника Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Б 11 Біла, І. До вершин педагогічної майстерності [Текст] / І. Біла> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2010. - N 10. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта Педагогічна майстерність Кафедра дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 9. - 56-63. Далі буде. Рубрики: дошкільники--розумова діяльність Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): аналогізування -- мислення по аналогії -- комбінування -- реконструювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Кузьменко, В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.5-9 Талдонова, Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва в гуманітарно-естетичній гімназії / Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко. - С.9-15 Бурдун, Е. В. Застосування інтерактивної дошки на уроках математики / Е. В. Бурдун. - С.21-27 Кашапов, М. М. Діагностика здібностей творчої особистості / М. М. Кашапов. - С.32-37 Баклажова, О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру / О. В. Баклажова. - С.37-42 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.57-66 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 1. - С. 57-66 Рубрики: творчі здібності дітей дошкільники--розумова діяльність Кл.слова (ненормовані): творчі ігри -- творчі завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Примірне положення про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу : затверджено наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 26.04.2011 року №398. - С.2-3 Біла, І. Гуманістичні тенденції освіти Японії / І. Біла. - С.11-16 Турчаненко, Т. Соціальна невпевненість дітей: шляхи подолання / Т. Турчаненко. - С.20-21 Обремська, О. Нестандартне фізкультурне обладнання / О. Обремська. - С.22-27 Терещенко, І. Ігри та вправи у воді / І. Терещенко. - С.28-30 Терещенко, І. Цікава математика надворі і вдома / І. Терещенко. - С.30-31 Гамаюнова, І. Юні екологи : тривалий дослід природоохоронної тематики для старших дошкільнят / І. Гамаюнова. - С.34-35 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. Гуманістичні тенденції освіти Японії [Текст] / І. Біла> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 6. - С. 11-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: гуманізація освіти дошкільна освіта в зарубіжних країнах Кафедра дошкільної освіти Японія--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Шумакова, Н. Б. Как нужно учить одаренного ребенка? / Н. Б. Шумакова. - С.2-7. Заіграєва, Т. Є. Організація роботи з обдарованими дітьми у закладі нового типу / Т. Є. Заіграєва. - С.8-16. Вовченко, О. М. Впровадження методу проектів у навчально-виховний процес / О. М. Вовченко. - С.17-24. Шипілова, І. Ю. Використання комп’ютерних технологій на уроках математики / І. Ю. Шипілова. - С.24-34. Гурлєва, Т. С. Заздрість - хвороба, яка руйнує творчість / Т. С. Гурлєва. - С.46-50. Біла, І. М. Освітньо-виховні стратегії Японії / І. М. Біла. - С.51-58. Онуфрієнко, Л. О. Психологічний комфорт у сім’ї - запорука успішного розвитку особистості дитини / Л. О. Онуфрієнко. - С.59-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Конашук, Г. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Г. М. Конашук. - С.23-27. Біла, І. М. Особливості трудового виховання у Японії / І. М. Біла. - С.39-44. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |