> Шифр: ПП/2010/10 Журнал 2010р. N 10 Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.1-10. Далі буде. Циганчук, Т. В. Динаміка переживання стресу у студентів, які навчаються за різними системами навчання / Т. В. Циганчук. - С.25-32 Бороздина, Л. В. "Триада риска" как потенциально патогенная форма личностного развития и её коррекция / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска. - С.33-39 Ханина, И. Б. Профессиональный мир и личность преподавателя медицинского вуза / И. Б. Ханина. - С.39-43 Полякова, О. Б. Особенности психологической защиты в общении и способов реагирования в конфликтных ситуациях психологов и педагогов / О. Б. Полякова. - С.43-47 Кулагина, И. Ю. Доминирующая мотивация школьников: возрастные тенденции и условия развития / И. Ю. Кулагина. - С.47-50 Варданян, К. Є. Виявлення суїцидальних схильностей особи за її власноручною графікою і малюнками / К. Є. Варданян. - С.50-54 Губко, О. До 80-річчя від дня народження Петра Степановича Перепелиці (1930-2009) / О. Губко. - С.57-65 Шебанова, В. И. "Телеменю" для мальчишек и девчонок / В. И. Шебанова, С. Г. Шебанова Супрун, Д. М. Інтелектуальний компонент становлення особистості (валеологічна складова) / Д. М. Супрун. - С.70-74 Михайлюк, Л. М. Освітній простір: шляхи дослідження / Л. М. Михайлюк. - С.74-80 Овчаров, А. О. Зв’язок між індивідуально-психологічними якостями особистості та особливостями сприйняття нею соціальних інновацій / А. О. Овчаров. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Б 11 Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників [Текст] / Р. М. Білоус> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 10. - 1-10. Далі буде. Рубрики: тренінги психологічні--шкільні Професійна орієнтація учнів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): коучингу -- ТРЕНІНГ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ -- ГРУПОВІ ТРЕНІНГИ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Гущина, Т. В. Защитное и совладающее поведение в дисфункциональной семье в период кризиса / Т. В. Гущина. - С.1-9 Поліщук, В. М. Криза 13 років як перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку (дівчатка) / В. М. Поліщук. - С.10-14 Суворова, И. Ю. Влияние культуры на формирование неформальных молодежных объединений / И. Ю. Суворова. - С.15-18 Дьяков, С. И. Факторы субъективности в стрессоустойчивости будущего специалиста / С. И. Дьяков. - С.19-22 Башук, Л. П. Програма впровадження засобів формування позитивної мотивації до пошуку роботи у безробітної молоді / Л. П. Башук. - С.47-52 Скуловатова, О. В. Методика аналізу зумовленості життєвого шляху особистості / О. В. Скуловатова. - С.53-58 Ткаченко, О. А. Взаємини психолога і священника: "справожиттєва" практика / О. А. Ткаченко. - С.62-66 Александрова, Н. А. Значение показателей функционирования семьи в профессиональном самоопределении старшеклассников / Н. А. Александрова. - С.67-70 Білоус, Р. М. Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості / Р. М. Білоус. - С.70-75 Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творчества и научения / А. В. Губенко. - С.75-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоус, Р. М. Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості [Текст] / Р. М. Білоус> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 70-75 Рубрики: професійне самовизначення Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): професійні інтереси -- професійні здібності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5 Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13 Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17 Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21 Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25 Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30 Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35 Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40 Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44 Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48 Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52 Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57 Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61 Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67 Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70 Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74 Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78 Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81 Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85 Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89 Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94 Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98 Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103 Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107 Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113 Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118 Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123 Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127 Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131 Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137 Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141 Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146 Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152 Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156 Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160 Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164 Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170 Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176 Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180 Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184 Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188 Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192 Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196 Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199 Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206 Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211 Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215 Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Гендерні відносини--жінки Психологія старшокласника Діти з особливими потребами Я-концепція--психологія особистості Психологія особистості Психологія студента Психологія підлітка Психологія молоді Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 220 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Апішева, А. Ш. Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками / А. Ш. Апішева. - С .3-6 Баранова, С. В. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку / С. В. Баранова. - С .7-10 Білоус, Р. М. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками / Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. - С .11-12 Большакова, А. М. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України / А. М. Большакова. - С .13-17 Бондарчук, О. І. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків / О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. - С .18-21 Боровицька, О. М. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого / О. М. Боровицька. - С .22-27 Булах, І. С. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку / І. С. Булах, М. І. Заяц. - С .28-31 Васильченко, О. М. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки / О. М. Васильченко. - С .32-37 Вдовиченко, А. В. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ / А. В. Вдовиченко. - С .38-41 Веселова, Н. П. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків / Н. П. Веселова. - С .42-44 Вічалковська, Н. К. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст / Н. К. Вічалковська. - С .45-48 Волеваха, С. В. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. - С .49-52 Ворожбит, С. А. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини / С. А. Ворожбит. - С .53-56 Гарькавець, С. О. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір / С. О. Гарькавець. - С .57-60 Гірченко, О. Л. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. - С .61-64 Гладуш, Г. В. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності / Г. В. Гладуш. - С .65-68 Голець, В. В. Управління як механізм впливу змісту на форму / В. В. Голець. - С .69-72 Гордієнко, Н. В. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти / Н. В. Гордієнко. - С .73-76 Гусев, І. М. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності / І. М. гусев. - С .77-80 Данильченко, Т. В. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток / Т. В. Данильченко. - С .81-86 Дворніченко, Л. Л. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку / Л. Л. Дворніченко. - С .87-90 Дем’яненко, Ю. О. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. - С .91-94 Дишлевук, В. О. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом / В. О. Дишлевук. - С .95-97 Дроздов, О. Ю. Віковий вимір геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .98-106 Дубініна, Д. Е. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку / Д. Е. Дубініна. - С .107-110 Духневич, В. М. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .111-116 Залановська, Л. І. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України / Л. І. Залановська. - С .117-120 Зінченко, А. В. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію / А. В. Зінченко. - С .121-126 Іванченко, С. М. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій / С. М. Іванченко. - С .127-129 Кальницька, К. О. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента / К. О. Кальницька. - С .130-134 Карелін, П. А. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу / П. А. Карелін. - С .135-139 Каткова, Т. А. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності / Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. - С .140-142 Кашкарова, Ю. А. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності / Ю. А. Кашкарова. - С .143-146 Клименко, Є. О. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин / Є. О. Клименко, Л. М. Рось. - С .147-149 Коваленко, О. Г. Зміни у самооцінці особистості похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .150-153 Кононенко, А. О. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості / А. О. Кононенко. - С .154-157 Корж, Т. І. Особливості формування оптимізму в онтогенезі / Т. І. Корж. - С .158-161 Котлова, Л. О. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру / Л. О. Котлова. - С .162-166 Кравчук, О. В. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена / О. В. Кравчук. - С .167-170 Кривоногова, О. В. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю / О. В. Кривоногова. - С .171-173 Кудріна, Т. С. Природа мотивації сексуальної поведінки / Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. - С .174-178 Кузьминова, Е. А. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами / Е. А. Кузьминова. - С .179-181 Куліш, А. О. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності / А. О. Куліш. - С .182-187 Лашук, В. Г. Забобони як психологічний феномен / В. Г. Лашук. - С .188-191 Лисенко, І. М. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів / І. М. Лисенко. - С .192-195 Лісневська, А. О. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці / А. О. Лісневська. - С .196-200 Малімон, Л. Я. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади / Л. Я. Малімон, І. В. Глова. - С .201-205 Махній, М. М. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки / М. М. Махній. - С .206-210 Мелащенко, О. М. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України / О. М. Мелащенко. - С .211-213
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія підлітка Стосунки дітей і батьків Обдаровані діти Післядипломна освіта Соціальна психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): психотерапія -- насилля Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП1/2016/2 Журнал 2016р. N 2 Кремень, В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13. Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех. - С.14-21. Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк. - С.22-29. Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан. - С.30-36. Луговий, В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий. - С.37-48. Кононенко, В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко. - С.49-56. Титаренко, Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С.57-63. Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко. - С.64-70. Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко. - С.71-76. Кирій, С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДПНБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. В. Кирій. - С.78-84. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності [Текст] / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 22-29. Рубрики: Соціальна психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- упевненість -- самооцінка -- когнітивний компонент -- емоційний компонент -- нонконформізм -- соціально-психологічний тренінг Дод.точки доступу: Літвінова, О. В.; Загірняк, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |