Підвищуємо професійний рівень учителя: Психолого-педагогічний семінар як одна з форм післядипломної освіти вчителя [Текст]> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N30( жовтень). - С. 7-11
Рубрики: Професійне навчання післядипломна освіта педагогічне спілкування педагогічні конфлікти Кл.слова (ненормовані): Спілкування -- Педагогічні конфлікти Дод.точки доступу: Карнегі, Дейл Карнегі \о нем\; Маслоу, Абрахам (1 апреля 1908- 8 июня 1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Васильченко, Л. Формування інформаційної культури керівника школи в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / Л. Васильченко; Н. Слободенюк; Я. Фінченко, К. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 35 - 37 Рубрики: післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): культура управління Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), інф. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), інф. (1) |
Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи [Текст] / С. Івашньова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 47-49 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: вчитель інозем.мови післядипломна освіта Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Биков, В. Ю. Практика використання дистанційного навчання в післядипломній освіті [Текст] / В. Ю. Биков, Г. С. Молодих> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 27-29 Рубрики: навчання дистанційне післядипломна освіта Дод.точки доступу: Молодих, Г. С. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), інф. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), інф. (1) |
Воронка, Г. Інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу шкіл післядипломної освіти [Текст] / Г. Воронка> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 27-28 Рубрики: післядипломна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Покроєва, Л. Складові успіху. Сучасні підходи до післядипломної підготовки вчителів української мови та літератури [Текст] / Л. Покроєва> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N2. - С. 8-11 Рубрики: післядипломна освіта вчитель-філолог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лайко, П. А. Післядипломна освіта та її фінансове забезпечення [Текст] / П. А. Лайко> // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2007. - N5. - С. 80-87 Рубрики: післядипломна освіта Всі примірники списані |
М 30 Марчак, О. Підготовка керівника ЗНЗ до ГСУ [Текст] / О. Марчак> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 47(грудень). - С. 8-11 Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): громадсько спрямоване управління (ГСУ) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 88 Вульфсон, Б. Л. Последипломное образование на Западе [Текст] / Б. Л. Вульфсон> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2010. - N 2. - С. 72-81. Рубрики: Вища освіта післядипломна освіта Росія--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 94 Афанасьєв, М. Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки [Текст] / М. Афанасьєв> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 10. - С. 88-99 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта неперервна довузівська підготовка післядипломна освіта Магістри--підготовка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): бакалаврська підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Чернишова , Є. Формування кадрів через післядипломну освіту [Текст] / Є. Чернишова > // Педагогічна газета. - 2011. - №2, лютий. - С. 6 Рубрики: післядипломна освіта |
Z99 Єрмакова, Наталія. Організація та проведення навчальної практики з фізики в умовах неперервної освіти [Текст] / Н. Єрмакова, В. Шарко> // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 19-22 Рубрики: освіта неперервна післядипломна освіта Навчальна практика учнів Кл.слова (ненормовані): компетентність учнів -- навчальна практика з фізики Дод.точки доступу: Шарко, Валентина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 80 Арефьев, И. П. Научный брак: размышления и предложения [Текст] / И. П. Арефьев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 10. - С. 94-98 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: післядипломна освіта Дисертація--написання--захист Кл.слова (ненормовані): корупція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завальнюк, Олена Валентинівна. Розвиток професійної компетентності фахівців з фізичного виховання та спорту в системі післядипломної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. В. Завальнюк ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2012. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: підготовка фахівців з фізичного виховання та спорту Професійна компетентність педагога післядипломна освіта Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В 19 Василенко, Надія Володимирівна. Наукові засади розвитку професійної соціокомунікативної компетентності керівників профільних загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Н. В. Василенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 40 с. -
РУБ 74 Рубрики: Компетентність директора школи Профільні школи післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): соціокомунікативна компетентність -- керівник знз Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Л 59 Линник, Юрій Миколайович. Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. М. Линник ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: Професійна компетентність педагога Дистанційне навчання післядипломна освіта післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): компетентність вчителя Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Z99 Євтушенко, Наталія Василівна. Розвиток загальнокультурної компетентності вчителів математики у системі післядипломної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Н. В. Євтушенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: компетентність вчителя математики післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): компетеність -- післядипломна освіта вчителя Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 76.17 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Авшенюк, Наталія Миколаївна. Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору / Н. М. Авшенюк. - С .7-12 Александрова, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. М. Александрова. - С .13-17 Борисенко, Денис Володимирович. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях / Д. В. Борисенко. - С .18-21 Дишко, Олеся Леонідівна. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С .22-25 Завгородня, Т. К. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні / Т. К. Завгородня. - С .26-28 Зубехіна, Т. В. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму" / Т. В. Зубехіна. - С .29-32 Лось, Олена Вікторівна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ / О. В. Лось. - С .33-38 Мерзлякова, Олена Леонідівна. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи / О. Л. Мерзлякова. - С .39-43 Настрадін, Володимир Петрович. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів / В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. - С .44-51 Наход, Світлана Анатоліївна. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога / С. А. Наход. - С .51-54 Постригач, Надія Олегівна. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи / Н. О. Постригач. - С .55-60 Рябокінь, Сергій Іванович. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі / С. І. Рябокінь. - С .61-64 Сгадова, Валентина Василівна. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі / В. В. Сгадова. - С .65-67 Ульянова, В. С. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів / В. С. Ульянова. - С .68-72 Хомік, Оксана Миколаївна. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік. - С .73-77 Цвєткова, Ганна Георгіївна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження / Г. Г. Цвєткова. - С .78-83 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бараненкова, Наталія Анатоліївна. Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури / Н. А. Бараненкова. - С .84-87 Борисенко, Валентина Володимирівна. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі / В. В. Борисенко. - С .88-91 Гагіна, Наталія Вікторівна. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови / Н. В. Гагіна. - С .92-96 Гриник, Богдана Степанівна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів / Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. - С .97-102 Заблоцька, Любов Михайлівна. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму / Л. М. Заблоцька. - С .103-106 Іванова, Ірина Вікторівна. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості / І. В. Іванова. - С .107-110 Новгородська, Юлія Григорівна. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .111-116 Романишин, Юлія Любомирівна. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація" / Ю. Л. Романишин. - С .117-121 Семигінівська, Тетяна Григорівна. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі / Т. І. Семигінівська. - С .122-126 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Грітченко, Тетяна Яківна. Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi / Т. Я. Грітченко. - С .127-132 Дуброва, Світлана Володимирівна. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання / С. В. Дуброва. - С .133-137 Житєньова, Наталія Василівна. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова. - С .138-143 Олефіренко, Надія Василівна. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти / Н. В. Олефіренко. - С .144-148 Поперечна, Леся Юріївна. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти / Л. Ю. Поперечна. - С .149-154 Татаринцева, Ніна Євгеніївна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. - С .155-160 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бєлікова, Наталія Олександрівна. Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі / Н. О. Бєлікова. - С .161-165 Вертегел, Вікторія Леонідівна. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі / В. Л. Вертегел. - С .166-170 Голуб, Тетяна Петрівна. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції / Т. П. Голуб. - С .171-175 Гребеник, Юлія Сергіївна. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків / Ю. С. Гребеник. - С .176-180 Махінов, Віктор Миколайович. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі / В. М. Махінов. - С .181-185 Нагач, Марина Володимирівна. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи / М. В. Нагач. - С .186-190 Сирай, Інна. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини / І. Сирай. - С .191-195 Чернякова, Жанна Юріївна. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії / Ж. Ю. Чернякова. - С .196-201
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів Болонський процес--Україна Майбутні психологи--особистісна зрілість--професійні характеристики Вчителі--підвищення кваліфікації Вчитель початкової школи--культура післядипломна освіта Керівник ДНЗ Професійна компетентність педагога Викладання української мови в школі оцінювання знань--студенти Освіта в Україні--європейська інтеграція освіта в зарубіжних країнах Німеччина--освіта Швеція--освіта США--освіта та педагогіка Великобританія--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
В 19 Василенко, Надія Володимирівна. Розвиток професійної соціокомунікативної компетентності керівників профільних загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти [Текст] : монографія / Н. В. Василенко. - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2012. - 332 с. - ISBN 978-966-2770-05-6 : 30.00 грн. РУБ 373.001 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Післядипломна освіта Керівництво школою Керівник школи Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-72 Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - . Вип. 2. - 2010. - 287 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-221336-2 : 15.00 грн. Зміст: Пуховсьска, Людмила Прокопівна. Навчання впродовж життя як пріоритетний напрям Болонського процесу у наступному десятиріччі / Л. П. Пуховсьска. - С .72-78 Семеног, О. Культура мовлення у науковій діяльності дослідника / О. Семеног. - С .79-88 Вознюк, Олександр. Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи / О. Вознюк, О. Дубасенюк. - С .125-134 Огієнко, О. Шведський досвід організації та функціонування навчальних гуртків для дорослих / О. Огієнко. - С .170-178 Сагун, Ірина Григорівна. Міжнародний досвід організації навчання людей третього віку / І. Сагун. - С .186-195 Філатова, Лариса. Освіта дорослих - відповідь на виклики XXI століття / Л. Філатова. - С .195-202 Аніщенко, Валерій Олексійович. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродрвж життя / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .203-209 Носаченко, І. Післядипломна педагогічна освіта: пріоритети та проблеми / І. Носаченко. - С .234-242 Киричок, Інна Іванівна. Антропологічні домінанти в педагогічній спадщині С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .265-273 РУБ 373.6 Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання Педагогічна освіта Післядипломна освіта андрагогіка Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): навчання людей третього віку -- освіта дорослих Дод.точки доступу: Лук’янова, Лариса Б \ред.\; Гессен, Сергей Иосифович (философ,культуролог, филолог,педагог,правовед ; 1887-1950) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України(Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ) Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |