Шифр: КШС-2/2012/6
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2012р. N 6
Зміст:
Навчальна програма. Інформатика : 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу. - С.3-14.
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2012/13 навчальному році .Інформатика : лист...1/9-592 від 23.08.2012 р. - С.15-17.
Хачіров, Т. С. Безпека серфінгу в Інтернеті / Т. С. Хачіров. - С.18-20.
Глинський, Я. М. Сім способів програмування у середовищі VBA / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська. - С.21-25.
Щербакова, Н. О. Інтегровані уроки інформатики: сутність, ефективність, методика / Н. О. Щербакова. - С.26-27.
Алексєєва, Г. М. Інтерактивні комп’ютерні технології навчання / Г. М. Алексєєва. - С.28-31.
Усата, О. Ю. Вивчення MS PUBLISHER з використанням особистісно орієнтованих технологій навчання / О. Ю. Усата, Я. Б. Сікора. - С.32-35.
Олефіренко, Н. В. Сучасні інструментальні засоби створення електронних ресурсів навчального призначення / Н. В. Олефіренко. - С.36-41.
Лапшина, І. С. Адаптивні підходи до моделювання освітніх процесів у системі дистанційного навчання / І. С. Лапшина. - С.42-47.
Висоцька, О. Є. Формування єдиного інформаційно-освітнього простору як чинник випереджаючої освіти для сталого розвитку / О. Є. Висоцька, М. Г. Ватковська. - С.48-50.
Обрізан, К. М. Використання олімпіадних завдань на уроках інформатики / К. М. Обрізан. - С.51-53.
Кількість учасників учнівських команд IV етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики у 2012/2013 навчальному році. - С.54.
Кількість учасників учнівських команд IV Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій у 2012/2013 навчальному році. - С.55.
Безкоштовний Інтернет високої швидкості для українських шкіл. - С.55-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


73
В 53


    Висоцька, О. Є.
    Формування єдиного інформаційно-освітнього простору як чинник випереджаючої освіти для сталого розвитку [Текст] / О. Є. Висоцька, М. Г. Ватковська // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 48-50.
ББК 73
Рубрики: Комп’ютерні технології навчання
   Інформаційне суспільство

   Дніпропетровська область--інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-освітній простір -- випереджаюча освіта -- Єдиний освітній центр -- автоматизація управлінської діяльності
Анотація: У статті йдеться мова про Єдиний освітній центр у Дніпропетровську, який дозволяє сформувати всім освітянам Дніпропетровщини єдиний інформаційно-освітній простір, забезпечити рівні стартові умови для розвитку інноваційної особистості XXI століття і для поетапного переходу до нового рівня забезпечення якості освіти на основі інформаційно-комунікаційних технологій.


Дод.точки доступу:
Ватковська, М. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2013/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3
Зміст:
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська. - С.5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Носко, М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко. - С.10-14. - Бібліогр.: 3 назви.
Заліський, А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський. - С.14-16.
Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех. - С.17-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.24-31. - Бібліогр.: 4 назви.
Кузь, В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь. - С.31-36. - Бібліогр.: 11 назв.
Ватковська, М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний. - С.43-51. - Бібліогр.: 23 назви.
Яценко, Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко. - С.51-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Малюга, В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга. - С.57-62. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський. - С.63-68. - Бібліогр.: 6 назв.
Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин. - С.69-75. - Бібліогр.: 15 назв.
Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.76-84. - Бібліогр.: 19 назв.
Шарошкіна, Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна. - С.85-90. - Бібліогр.: 5 назв.
Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.91-98. - Бібліогр.: 16 назв.
Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.99-100.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4УКР)
В 21


    Ватковська, М. Г.
    Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--медіаосвіта
   Дніпропетровська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- інформаційно-освітні проекти -- медіаосвіта -- навчально-виховний портал -- діти з особливими потребами -- електронна школа
Анотація: У статті представлено досвід Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти зі створення регіональної системи медіаосвіти та загалом роботу в Дніпропетровській області зі створення єдиного освітньо-інформаційного простору. Наголошено на значенні організації наукового супроводу діяльності експериментальних навчальних закладів та на співпраці з науковими установами України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Ф 11


   
    Філософія сучасної освіти [Текст] : [добірка статей] // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 54-88. - Зміст: Світглядні засади еколого-ноосферної освіти / І. С. Карпань. Філософський погляд на культурні традиції освіти в Україні та шляхи її модернізації / Є. А. Пінчук. Філософські аспекти гуманізації та гуманітаризації освіти / Л. В. Лаврова. Освітній контекст самореалізації особистості / М. Г. Ватковська. Філософсько-освітні проблеми самореалізації сучасної жінки: міфи і реальність / Н. М. Мікулак. Філософія постсучасної освіти: загальноцивілізаційний вимір / С. А. Довгаль. Філософсько-методологічні новації у превентивній освіті / Т. В. Воронцова.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--культурні традиції освіти

   Освіта в Україні--реформування освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра біології

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- філософія освіти -- освітній контекст -- орієнтири розвитку освіти -- постсучасна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)