Шифр: ВМДЗ/2013/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш. - С.4-12 : фотогр.
Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат. - С.13-20 : схеми
Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко. - С.21-28 : фотогр.
Активний читач: хто він. - С.30-31 : фотогр.
Степанович, Кіра. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів / К. Степанович. - С.32-34.
Каралашвілі, Олена. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу / О. Каралашвілі, Н. Малахова. - С.35-47 : фотогр.
Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська. - С.48-49.
Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус. - С.50-53 : фотогр.
Вільгоцька, Наталія. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном / Н. Вільгоцька. - С.54-60 : фотогр.
Резенчук, Наталія. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку / Н. Резенчук. - С.61-65.
Ячник, Надія. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / Н. Ячник ; Н. Янчик. - С.66-70 : фотогр.
Безпека дитини - турбота дорослих. - С.71 : фотогр.
Шаповал, Олена. Здрастуй, любий наш садок! : розвага для дошкільників / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.74-79 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Гавриш, Наталя.
    Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-12 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--роль книги
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освітній процес -- дошкільники -- художній твір -- книжка -- практично-чуттєвий досвід -- смислоутворення -- "кліпове мислення" -- вправи на зосередження -- текстоцентризм -- текстоцентричний підхід -- інтелектуальна карта -- дослідно-експериментальна робота -- мовленнєвий етикет знайомства -- тіньовий театр -- психологічні вправи -- етичні бесіди
Анотація: У статті проаналізовано вплив книги та літературного твору на виховання дошкільників. Запропоновано та охарактеризовано технологію організації освітнього процесу на основі текстоцентризму, переваги якої полягають у можливості занурити дітей у сприйняття і прийняття ідей літературного твору, допомогти їм у виявленні власних смислів і набуття життєвого досвіду через осмислення дій персонажів в описаних подіях.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Гавриш, Наталя
    Відійти від подвійних стандартів. Новий підхід до планування педагогічної діяльності [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 11-16 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.104
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічна діяльність--планування
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна карта -- блочно-тематичне планування -- педагогічна діяльність в ДНЗ -- принцип методичного конструктора -- освітній процес в ЗДО
Анотація: Запропоновано технологію блочно-тематичного планування освітнього процесу за принципом методичного конструктора.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Наталя
    Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   дошкільне виховання--читання

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток
Анотація: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.102
Г 12


    Гавриш, Наталя.
    Почуй мене, або Забезпечення ефективної діалогової взаємодії з дошкільниками / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 29-36.
ББК 74.102
Рубрики: Розвиток мовлення--дошкільники
   Діалогова взаємодія--вихователі--діти

   Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- діалогова взаємодія -- ефективне спілкування -- мовленнєва комунікація -- розмови -- бесіди -- види бесід -- діалоги -- полілоги -- дошкільники
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку мовлення дошкільників. Наголошено на необхідності організації ефективної мовленнєвої взаємодії вихователів та дітей. Розглянуто різновиди мовленнєвої комунікації, серед яких розмови, бесіди, полілоги. Подано поради педагогам щодо того, як зробити спілкування з дітьми ефективним та спонукати їх до висловлювання своїх думок.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2016/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 4
Зміст:
Гавриш, Наталя. Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо / Н. Гавриш. - С.4-8
Піроженко, Тамара. Психологічний аспект педагогіки розуміння / Т. Піроженко, Л. Соловйова. - С.9-13
Герлянд, Наталя. Старший дошкільник: який він і як з ним спілкуватися / Н. Герлянд. - С.14-17
Бєлєнька, Ганна. Створюємо розвивальне середовище для сенсорного розвитку власноруч / Г. Бєлєнька, К. Корічєва. - С.18-23
Левковська, Галина. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників у процесі формування елементарних математичних уявлень / Г. Левковська. - С.24-34
Подоліна, Тетяна. Гіпнопедія - нетрадиційний метод мовленнєвого розвитку дітей-логопатів / Т. Подоліна. - С.35-38
Коршенко, Наталія. Запам’ятовуємо сюжет казки-зв’язки за допомогою мнемотаблиць / Н. Коршенко. - С.39-44
Сварковська, Ліна. Фізичне виховання дітей із порушеннями мовлення / Л. Сварковська. - С.45-52
Становлення мовленнєвої особистості дитини. - С.53
День захисту людей літнього віку. - С.56-57
Кондратенко, Наталія. Бабусю й дідуся я поважаю, їм завжди допомогаю : конспект заняття до Міжнародного дня людей літнього віку для дітей з порушеннями зору / Н. Кондратенко, Л. Єпик. - С.58-61
Карабаєва, Ірина. Експрес-діагностика особистісно-оцінної компетенції : емоційна складова / І. Карабаєва. - С.62-68
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Г 12


    Гавриш, Наталя.
    Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 4. - С. 4-8
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогіка розуміння
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка розуміння -- особистісно орієнтований підхід -- підгрупова робота -- вихователь і діти -- спілкування вихователя з дітьми -- націлений на розуміння


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2016/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 8
Зміст:
Піроженко, Тамара. Навчитися довіряти дитині / Т. Піроженко. - С.4-6.
Гавриш, Наталя. Соціо-ігрова педагогіка як особливе перехрестя поколінь, або Роздуми напередодні нового навчального року / Н. Гавриш. - С.7-11.
Кузь, Ганна. Моніторинг як інструмент забезпечення якості освіти: індивідуальні освітні маршрути / Г. Кузь. - С.12-18.
Цапкалова-Старченко, Юлія. Діагностична гра для дітей старшого дошкільного віку / Ю. Цапкалова-Старченко, І. Погорєлова. - С.19-26.
Долганова, Ольга. Плекаємо обдарованість / О. Долганова. - С.27-39.
Самсонова, Олена. Корпоративний імідж дошкільного закладу як чинник фахового зростання педагогів / О. Самсонова, З. Каржова, Л. Логвінова. - С.40-44.
Безсонова, Ольга. Авторська творча майстерня для педагогів / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.45-51.
Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : лист...від 25 липня 2016 р. № 1/9-396. - С.52-57.
Кулинич, Людмила. Козаками хочемо ми стати, рідну Україну захищати! : патріотичне свято для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Л. Кулинич. - С.58-63.
Міжнародний день музики. - С.66-67.
Кирильчук, Наталія. Подорож на Планету барвистої музики : сценарій музичної розваги до Міжнародного дня музики / Н. Кирильчук. - С.68-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Г 12


    Гавриш, Наталя.
    Соціо-ігрова педагогіка як особливе перехрестя поколінь, або Роздуми напередодні нового навчального року [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 7-11.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь і дошкільник
   Дошкільний вік--розвиток партнерських стосунків

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка співпраці -- ровесницькі стосунки -- соціо-ігрова педагогіка -- соціо-ігрові прийоми -- формування партнерських стосунків


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Наталя
    Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи
Анотація: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань.


Дод.точки доступу:
Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Наталя
    Формування світогляду дошкільнят засобами художнього слова. Завершився всеукраїнський експеримент [Текст] / Наталя Гавриш, Олена Низковська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 12-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
Виховання засобами літератури -- Всеукраїнський експеримент -- формування світогляду дитини -- літературний проект
Анотація: Дослідно-експериментальна робота з теми "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі дошкільного навчального закладу" здійснювалася впродовж п'яти років - з травня 2012 до грудня 2017 - на базі закладів дошкільної освіти Рівненської, Закарпатської, Донецької, Луганської областей. Результати дослідно-експериментальної роботи за проектом представлено у статті.


Дод.точки доступу:
Низковська, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Д958996/2005/2
   Журнал

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека Шкільного світу. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2005р. N 2
Зміст:
Гавриш, Наталя. Художнє слово і дитяче мовлення / Н. Гавриш
Дитина в сім’ї
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Д958996/2006/2
   Журнал

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека Шкільного світу. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 2
Зміст:
Гавриш, Наталя. Розвиток зв’язного мовлення дошкільнят : навчально-методичний посібник / Н. Гавриш
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 10
Зміст:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5.
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10.
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16.
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26.
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31.
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35.
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41.
Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48.
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52.
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55.
Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Наталя.
    У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку [Текст] / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 20-26.
Рубрики: Дошкільна освіта--діти раннього віку
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- групи раннього віку -- розвивальне середовище -- зонування простору -- потижневе планування -- ігрове поле -- взаємодія з батьками вихованців


Дод.точки доступу:
Васильєва, Світлана; Рагозін, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Наталя.
    Школа мислення для дошкільників [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 30-31.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
   Періодичні видання України--журнали

Кл.слова (ненормовані):
школа мислення -- критичне мислення дошкільників -- Методична скарбничка вихователя (журнал) -- методичні журнали для вихователів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)