> Шифр: РШ/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Бех, І. Естетика духовності В.О. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-4 Дічек, Н. Духовні домінанти В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.5-7 Антонець, М. В.О.Сухомлинський і боротьба ідей у радянській педагогіці 60 - 70-х років XX ст. / М. Антонець. - С.8-12 Заліток, Л. публіцистична спадщина В.О.Сухомлинського в суспільно-політичній пресі ( 1943 - 1970 рр.) / Л. Заліток. - С.15-16 Ликов, В. Народна педагогіка в теорії та практиці В.О.Сухомлинського / В. Ликов. - С.19-21 Сухомлинський, В. Казки / В. Сухомлинський. - С.23-33 Топузов, О. Формування географічної компетентності учнів засобами проблемного навчання / О. Топузов. - С.43-45 Варфоломєєва, І. Формування пізнавальних інтересів учнів до географії в умовах профільного навчання / І. Варфоломєєва. - С.51-54 Назаренко, Т. Методика роботи з картографічним матеріалом на уроках географії / Т. Назаренко. - С.54-55 Півнюк, В. Північнонімецькі топоніми слов’янського походження / В. Півнюк. - С.59-61 Іванюк, Г. Соціально-педагогічні передумови розвитку сільської школи в Україні ( перша половина XX ст.) / Г. Іванюк. - С.70-72 Пироженко, Л. Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середини 60-х рр. XX ст. / Л. Пироженко. - С.73-76 Гоштанар, І. Педагогічні погляди Й.Ф.Гербарта на проблему співвідношення навчання й виховання у контексті змін сучасної освітньої системи / І. Гоштанар. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гоштанар, І. Педагогічні погляди Й.Ф.Гербарта на проблему співвідношення навчання й виховання у контексті змін сучасної освітньої системи [Текст] / І. Гоштанар> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N9. - С. 77-80 . - ISSN 0131-6788 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Федяєва, В. Роль сім’ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва. - С.3-8 Липова, Л. Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишева. - С.9-12 Гончаренко, С. Дитячі будинки сімейного типу - нова форма подолання сирітства / С. Гончаренко. - С.12-16 Печерська, Е. Національне виховання школярів засобами українського фольклору / Е. Печерська. - С.23-27 Роговець, О. Взаємодія сім’ї і школи як чинник виховання громадянської культури особистості / О. Роговець. - С.31-34 Дослідження умов праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. - С.35-52 Литвиненко, Г. Науково-методичній роботі - сучасне нормативно-правове забезпечення / Г. Литвиненко. - С.63-72 Бутенко, О. Сім’я - провідна виховна інституція : історичний аспект / О. Бутенко. - С.73-75 Гоштанар, І. Історія в портретах її творців : вплив " виховального навчання" Й Ф. Гербарта на розвиток педагогіки / І. Гоштанар. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гоштанар, І. Історія в портретах її творців : вплив "виховального навчання" Й Ф. Гербарта на розвиток педагогіки [Текст] / І. Гоштанар> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N1. - С. 76-80 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах Німеччина--освіта Дод.точки доступу: Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, педагог) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Бондар, Л. С. Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С. Бондар; Л. С. Юондар. - С.5-12. Луговий, В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий. - С.13-25. Бех, І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех. - С.26-31. Зєня, Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня. - С.87-96. Чепка, О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка. - С. 96-104. Мітрясова, О. Л. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. Л. Мітрясова. - С.104-111. Янко. Проблема якості в управлінні дошкільною освітою. / Янко. - С.113-117. Абібуллаєва, Е. Е. "Рехбер муалімін які муалімлере йолдаш" І. Гаспринського як методичне керівництво для вчителів "новометодних" шкіл / Е. Е. Абібуллаєва. - С.118-123. Рогова, П. І. Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематитки як об’єкт наукового дослідження / П. І. Рогова. - С.141-149. Кожуховська, А. І. Від національного до загальнолюдського: національна гідність у педагогічних поглядах О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С.131-140. Гоштанар, І. В. Філософсько-педагогічні ідеї Й. Ф. Гербарта / І. В. Гоштанар. - С.124-130. Велитченко, Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні / Л. К. Велитченко. - С.72-79. Бабин, І. І. Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої школи / І. І. Бабин. - С.61-71. Глузман, О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман. - С.51-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гоштанар, І. В. Філософсько-педагогічні ідеї Й. Ф. Гербарта [Текст] / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N2. - С. 124-130. Рубрики: педагоги зарубіжних країн Німеччина--освіта Дод.точки доступу: Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, педагог) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Буринська, Н. М. Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська, В. І. Староста. - С.5-14 Бех, І. Д. Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех. - С.15-32 Скрипник, А. В. Соціально-педагогічна підтримка дітей, позбавлених батьківського піклування: змістовий аспект / А. В. Скрипник. - С.33-41 Добровська, Л. М. Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська. - С.42-50 Євтух, Микола Борисович. Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух, О. В. Кузьміна. - С.51-62 Лосєва, Н. М. Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва, Е. К. Степаненко. - С.64-72 Слюсаренко, В. О. Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко. - С.73-79 Федій, О. А. Терапевтичний потенціал естетичної системи Всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій. - С.80-90 Дроздова, І. П. Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова. - С.91-98 Полонська, Т. К. Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії і практиці / Т. К. Полонська. - С.99-109 Нікольська, Н. В. Двомовність у європейській шкільній освіті: історія і сучасність / Н. В. Нікольська. - С.110-121 Гоштанар, І. В. Учення Й. Ф. Гербарта про статику й динаміку уявлень у контексті розвитку психології ХІХ ст. / І. В. Гоштанар. - С.123-133 Скільській, Д. М. Вірші святого письма в коментуванні П. О. Куліша для школярів / Д. М. Скільській. - С.133-141 Пригоровська, Л. В. Сосницька початкова школа як важливий етап у навчанні й вихованні О. П. Довженка / Л. В. Пригоровська. - С.142-149 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 74 Гоштанар, І. В. Учення Й. Ф. Гербарта про статику й динаміку уявлень у контексті розвитку психології ХІХ ст. [Текст] / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - N 3. - С. 123-133 Рубрики: Історія психології в зарубжних країнах Кафедра психології Дод.точки доступу: Гербарт, Й. Ф. (1776-1841) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.4-13 Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий. - С.14-21. - Бібліогр.: 23 назв. Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум. - С.22-27 Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь. - С.28-35. - Бібліогр.: 12 назв. Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех. - С.37-44. - Бібліогр.: 4 назв. Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева. - С.45-54. - Бібліогр.: 6 назв. Шевчук, Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук. - С.54-62. - Бібліогр.: 7 назв. Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко. - С.63-70. - Бібліогр.: 10 назв. Непомняща, Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща. - С.70-79. - Бібліогр.: 9 назв. Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич. - С.80-89. - Бібліогр.: 12 назв. Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. - С.90-97. - Бібліогр.: 3 назв. Зварич, І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич. - С.98-104. - Бібліогр.: 3 назв. Козак, І. В. Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак. - С.105-115. - Бібліогр.: 9 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар. - С.115-125. - Бібліогр.: 1 назв. Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі. - С.126-134. - Бібліогр.: 7 назв. М’ясоїд, П. А. Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд. - С.135-143. - Бібліогр.: 26 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 74 Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв. Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Виховання--естетичне виховання педагоги зарубіжних країн Німеччина--освіта Кл.слова (ненормовані): моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії Анотація: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р. Дод.точки доступу: Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Пам’ятка авторові. - С.4 Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень. - С.5-11. - Бібліогр.: 9 назв. Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18. - Бібліогр.: 11 назв. Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26. - Бібліогр.: 13 назв. Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков. - С.27-35. - Бібліогр.: 13 назв. Вакуленко, Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко. - С.40-48. - Бібліогр.: 15 назв. Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох. - С.48-52 Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59. - Бібліогр.: 4 назв. Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64. - Бібліогр.: 18 назв. Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69. - Бібліогр.: 2 назв. Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко. - С.70-77. - Бібліогр.: 9 назв. Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83. - Бібліогр.: 7 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.83-87 Карпенко, О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко. - С.88-93. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич. - С.94-95 Соломаха, С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха. - С.95-96 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 74 Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87 Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Німеччина--освіта--історія Кл.слова (ненормовані): мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу. Дод.точки доступу: Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім’ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв. Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22. - Бібліогр.: 16 назв. Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27. - Бібліогр.: 5 назв. Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк. - С.27-31. - Бібліогр.: 11 назв. Кожедуб, Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36. - Бібліогр.: 10 назв. Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор. - С.36-39. - Бібліогр.: 9 назв. Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48. - Бібліогр.: 14 назв. Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтегрованої технології / К. І. Приходченко. - С.49-53. - Бібліогр.: 9 назв. Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60. - Бібліогр.: 6 назв. Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66. - Бібліогр.: 15 назв. Вікторова, Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. В. Вікторова. - С.67-70. - Бібліогр.: 14 назв. Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХст. / Н. П. Дічек. - С.71-80. - Бібліогр.: 25 назв. Скільський, Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87. - Бібліогр.: 5 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.88-92. Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань. - С.93-98. - Бібліогр.: 40 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 88-92. - Продовження. Початок в № 2 - 2011 ; № 2- 2012. Рубрики: Виховання--історія педагоги зарубіжних країн Німеччина--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичне судження Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. Листи-звіти Й. Ф. Гербарта розкривають головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу. Дод.точки доступу: Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, педагог ; 1776-1841) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |