Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 88-92. - Продовження. Початок в № 2 - 2011 ; № 2- 2012. Рубрики: Виховання--історія педагоги зарубіжних країн Німеччина--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичне судження Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. Листи-звіти Й. Ф. Гербарта розкривають головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу. Дод.точки доступу: Гербарт, Йоганн Фрідріх (німецький філософ, педагог ; 1776-1841) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 26 Помелов, В. Б. Основоположник дошкольного воспитания / В. Б. Помелов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 93-100. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Дошкільна освіта--персоналії педагогів Кафедра дошкільної освіти Німеччина--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- історія педагогіки Німеччини -- дошкільне виховання і освіта -- історія дошкільного виховання -- теорія дошкільного виховання -- дитячи садки -- дитячі садівниці -- Фребелівські товариства -- принцип доступності освіти -- освіта для всіх -- навчальні плани -- теорія гри -- педагоги зарубіжних країн Анотація: Про Фрідриха Фребеля (1782-1852), видатного німецького педагога і теоретика дошкільного виховання, засновника перших дитячих садків. Фундаментальною ідеєю Ф. Фребеля був принцип доступності освіти для всіх дітей. О Фридрихе Фребеле (1782-1852), выдающемся немецком педагоге и теоретике дошкольного воспитания, основателе первых детских садов. Фундаментальной идеей Ф. Фребеля был принцип доступности образования для всех детей. Дод.точки доступу: Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 32 Шачина, А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 120-126. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: педагоги зарубіжних країн Освіта в зарубіжних країнах--історія Німеччина--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): трансцедентально-критична педагогіка -- скептико-трансцедентально-критична педагогіка -- самопізнання -- самовиховання -- самонавчання -- моральне виховання -- моральні якості характеру -- педагогічна психологія -- емпірична психологія -- філософія педагогіки -- радикальний скепсис у педагогіці Анотація: У статті представлено творчість Альфреда Петцельта (1886-1967) - одного з найважливіших представників трансцедентально-критичної педагогіки у Німеччині. Дод.точки доступу: Петцельт, Альфред (німецький педагог ; 1886-1967) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Міхно, Олександр. Січень 2024. Постаті [Текст] : педагогічний календар / О. Міхно> // Освіта і суспільство : всеукраїнська газета. - 2024. - N 1 (70). - С. 21-22. Рубрики: Педагоги зарубіжних країн Німеччина--персоналії педагогів Польща--педагогіка--персоналії США--освіта--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): педагоги зарубіжних країн Дод.точки доступу: Хатчинс, Роберт (американський педагог, філософ освіти, президент Чикагського університету ; 1899-1977) \о нем\; Вірт, Вільям (американський педагог ; 1874-1938) \о нем\; Оконь, Вінценти (польський педагог, член Польської академії наук, засновник Польського педагогічного товариства ; 1914-2011) \о нем\; Наторп, Пауль (німецький філософ, педагог, один із фундаторів соціальної педагогіки ; 1854-1924) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |