І-90 Історія українського правопису ХVI-ХХ століття [Текст] : хрестоматія / Національна Академія Наук України, Інститут української мови. - К. : Наукова думка, 2004. - 582 с. - ISBN 966-00-0261-0 : 39.00 грн. Зміст: Зизаній, Лаврентій. Грамматіка словєнска / Лаврентій Зизаній. - С .27-31 Смотрицький, Мелетій. Грамматіки славєнски правилноє Сvнтагма / Мелетій Смотрицький. - С .32-38 Павловський, Олексій. Грамматика Малороссійкаго нарѣчія / Олексій Павловський. - С .39-53 Прибавленіе къ Грамматикѣ Малороссійкаго нарѣчія. Или, отвѣтъ на Рецензію, здѣланную на оную Грамматику . - С .54-59 Русалка Днѣстровая . - С .60-63 Шашкевич, Маркіян. Рускоє весѣлє описаноє через І. Лозѣньского в Перемишли - в типографыи владичный гр. кат. 1835 / Пантелеймон Куліш; Михайло Максимович; Степан Смаль-Стоцький; Іван Нечуй-Левицький; Василь Сімович. - С .64-67 Шевченко, Тарас. Букварь южнорусскій (1861) / Микола Гатцук; Степан Смаль-Стоцький, Федір Гартнер; Михайло Драгоманов; Іван Франко; Августин Волошин. - С .68-72 Куліш, Пантелеймон. Граматка / Михайло Максимович; Степан Смаль-Стоцький; Іван Нечуй-Левицький; Василь Сімович; Сергій Пилипенко. - С .73-81 Гатцук, Микола. Українська абетка / Степан Смаль-Стоцький, Федір Гартнер; Михайло Драгоманов; Іван Франко; Августин Волошин. - С .82-87 Максимович, Михайло. О правописаніи Малороссійскаго языка: Письмо къ Основьяненку / Степан Смаль-Стоцький; Іван Нечуй-Левицький; Василь Сімович; Сергій Пилипенко. - С .88-105 Смаль-Стоцький, Степан. Руска граматика / Михайло Драгоманов; Іван Франко; Августин Волошин; Агатангел Кримський. - С .106-121 Руска правопись зі словарцем (1904) . - С .122-146 Смаль-Стоцький, Степан. Правописні непорозуміння / Іван Нечуй-Левицький; Василь Сімович; Сергій Пилипенко. - С .147-159 Драгоманов, Михайло. В справі реформи нашоjі правописі / Іван Франко; Августин Волошин; Агатангел Кримський. - С .160-167 Грінченко, Борис. Три питання нашого правопису / Борис Грінченко. - С .168-191 Нечуй-Левицький, Іван. Сьогочасна часописна мова на Україні / Василь Сімович; Сергій Пилипенко. - С .192-204 Граматика українського язика . - С .205-207 Франко, Іван. Азбучна війна в Галичинї 1859 р. / Августин Волошин; Агатангел Кримський. - С .208-227 Науменко, Володимир. Загальні принципи українського правопису / Федір Шумлянський; Микола Скрипник. - С .228-242 Граматична термінологія і правопись, ухвалені Комісією мови при Українському Товаристві Шкільної Освіти в Києві . - С .243-244 Сімович, Василь. Граматика української мови для самонавчання та в допомогу шкільній науці / Сергій Пилипенко. - С .245-268 Голоскевич, Григорій. Український правописний словничок з короткими правилами правопису / Михайло Грушевський. - С .269-275 Волошин, Августин. Методическа грамматика карпато-русского языка для народныхъ школъ / Агатангел Кримський. - С .276-281 Шумлянський, Федір. Найголовніші правила українського правопису Української Академії Наук видання 1921 року (Розвідка) / Микола Скрипник. - С .282-305 Найголовніші правила українського правопису (1921) . - С .306-314 Правописні правила приняті Науковим Товариством ім. Шевченка у Львові (1922) . - С .315-340 Тимченко, Євген. Desiderata в справі нашого правопису / Ілля Кириченко. - С .341-347 Пилипенко, Сергій. Odvertyj jyst do vsix, xtocikavyt'sja cijeju spravoju / Сергій Пилипенко. - С .348-351 Український правопис (проєкт) (1926) . - С .352-385 Грушевський, Михайло. До управильнення українського правопису / Михайло Грушевський. - С .386-391 Кримський, Агатангел Юхимович. Нарис історії українського правопису до 1927 року / Агатангел Кримський. - С .392-414 Скрипник, Микола. Підсумки правописної дискусії / Микола Скрипник. - С .415-430 Синявський, Олекса. Коротка історія "Українського правопису" / Олекса Синявський. - С .431-452 Український правопис (1928) . - С .453-486 Український правопис (1933) . - С .487-514 Український правопис (1945) . - С .515-535 Гарайда, Іван. Граматика руського языка / Іван Гарайда. - С .536-541 Кириченко, Ілля. Особливості нового українського правопису / Ілля Кириченко. - С .542-560 Проект нової редакції українського правопису (1999): анкета для опитування фахівців . - С .561-569
РУБ 4У-04 Рубрики: Українська мова--правопис--історія Дод.точки доступу: Національна Академія Наук України; Інститут української мови Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
Б 46 Бенера, Валентина. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Бенера> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 40-44. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Студенти--самостійна робота Вища освіта--історія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): самостійна робота -- самонавчання -- історичний аналіз -- дидактична думка -- вітчизняна педагогіка -- наукові праці Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих навчальних закладів освіти на основі історико-педагогічного аналізу вітчизняних видань другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
К 92 Купавцев, А. В. Теоретические основы и практика интенсивно-деятельностного обучения [Текст] / А. В. Купавцев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 8. - С. 69-76 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Самоосвіта студентів Самостійна робота студентів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): інтенсивно-діяльнісне навчання -- самонавчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чернікова, Л. А. Формальна логіка в школі? - Ми за! [Текст] / Л. А. Чернікова, С. В. Васильченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 5-7. Рубрики: Викладання інформатики в школі Уроки інформатики Інформація--навички роботи Кл.слова (ненормовані): інформаційні уміння -- робота з інформацією -- самонавчання учнів -- логічні завдання -- комп’ютерні технології -- формальна логіка Анотація: В статті розкривається поняття інформації, що це все-таки продукт людського мислення і людського вприйняття. І основи роботи з інформацією треба шукати в такій науці як формальна логіка, яка вивчає логічні закони і логічні операції мислення. Дод.точки доступу: Васильченко, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 234 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 70.58 грн. Зміст: Білоусова, Надія Валентинівна. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .7-10 Дьоміна, Олена Василівна. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах / О. В. Дьоміна. - С .11-13 Зінченко, Тетяна Василівна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку / Т. В. Зінченко. - С .14-16 Зель, Ірина Олексіївна. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів / І. О. Зель. - С .17-19 Івахненко, Тамара Павлівна. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти / Т. П. Івахненко. - С .20-24 Кучер, Анатолій Васильович. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника / А. В. Кучер. - С .25-28 Костриця, Наталія Миколаївна. Цінності та норми хліборобського світогляду / Н. М. Костриця. - С .29-32 Малюгіна, Тетяна Ігорівна. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади / Т. І. Малюгіна. - С .33-38 Полозенко, Оксана Василівна. Психологічні знання як наукова категорія / О. В. Полозенко. - С .39-43 Попенко, Ольга Михайлівна. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала / О. М. Попенко. - С .44-49 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві / Т. В. Потапчук. - С .50-53 Сватенков, Олександр Васильович. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі / О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. - С .54-58 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Проблема моральності у вихованні дітей батьками / Н. М. Стрельнікова. - С .59-61 Абжалов, Роман Рашидович. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу / Р. Р. Абжалов. - С .62-66 Бондаренко, Юрій Іванович. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С .67-71 Валюк, Вікторія Федорівна. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія" / В. Ф. Валюк Іващенко, Наталія. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів / Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. - С .77-80 Коваленко, Євгенія Іванівна. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія / Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. - С .81-85 Колейчик, Оксана Олександрівна. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей / О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. - С .86-89 Падун, Ніна Олексіївна. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів / Н. О. Падун. - С .90-93 Поліщук, Олена Володимирівна. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв / О. В. Поліщук. - С .94-97 Прибора, Наталія Андріївна. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії / Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. - С .98-101 Речицький, Олександр Наумович. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою / О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. - С .102-107 Салій, Володимир Степанович. Сприйняття підлітками художніх образів музики / В. С. Салій. - С .108-110 Шевчук, Марина Олександрівна. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів / М. О. Шевчук. - С .111-114 Щербак, Павло Іванович. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .115-117 Щербина, Анатолій Павлович. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі / А. П. Щербина, В. М. Щербина. - С .118-122 Благініна, Світлана Вікторівна. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога / С. В. Благініна. - С .123-125 Бобраков, Сергій Вікторович. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков. - С .126-128 Головань, Тетяна Костянтинівна. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців / Т. К. Головань. - С .129-132 Гура, Вікторія Вікторівна. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору / В. В. Гура. - С .133-138 Данилюк, Сергій Семенович. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу / С. С. Данилюк. - С .139-143 Дєда, Вікторія Михайлівна. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку / В. М. Дєда. - С .144-149 Дубровська, Лариса Олександрівна. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .150-152 Клясен, Наталія Леонідівна. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Л. Клясен. - С .153-156 Лукашова, Ніна Іванівна. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .157-163 Остапенко, Світлана Володимирівна. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. В. Остапенко. - С .164-167 Сидоренко-Николашина, Елена Леонидовна. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий / Е. Л. Сидоренко-Николашина. - С .168-176 Требенко, Дмитро Якович. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри / Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. - С .177-181 Харицкая, Светлана Васильевна. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку / С. В. Харицкая. - С .182-184 Бєлкіна, Надія Іванівна. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .185-187 Демченко, Наталія Михайлівна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока / Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. - С .188-191 Крапивний, Ярослав Миколайович. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.) / Я. М. Крапивний. - С .192-195 Осаволюк, Олександр Андрійович. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії / О. А. Осаволюк. - С .196-199 Білецька, Ірина Олександрівна. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст. / І. О. Білецька. - С .200-204 Гаманюк, Віта Анатоліївна. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН / В. А. Гаманюк. - С .205-209 Демешкант, Наталія Андріївна. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених / Н. А. Демешкант. - С .210-211 Киричок, Інна Іванівна. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .212-215 Лякішева, Анна Володимирівна. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона / А. В. Лякішева. - С .216-220 Малько, Наталія Миколаївна. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .221-224 Ямкова, Катерина Сергіївна. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова / К. С. Ямкова. - С .225-229 Радченко, Ю. П. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції / Ю. П. Радченко. - С .230-232 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Викладання хімії в школі Екологічне виховання школярів Самостійна робота студентів Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання) підготовка майбутніх вчителів Освіта--Зарубіжний досвід Освіта в зарубіжних країнах Електронні підручники Німеччина--освіта Франція--освіта США--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Демков, Михайло Іванович (укр. педагог ; 1859-1939) \о нем\; Брок, Артур Олександрович (педагог ; 1867-) \о нем\; Гессен, С. Й. \о нем\; Вебер, Макс \о нем\; Парсонс, Т. \о нем\; Мертон, Р. \о нем\; Герд, О. Я. \о нем\; Бунаков, М. \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Ш 32 Шачина, А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 120-126. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: педагоги зарубіжних країн Освіта в зарубіжних країнах--історія Німеччина--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): трансцедентально-критична педагогіка -- скептико-трансцедентально-критична педагогіка -- самопізнання -- самовиховання -- самонавчання -- моральне виховання -- моральні якості характеру -- педагогічна психологія -- емпірична психологія -- філософія педагогіки -- радикальний скепсис у педагогіці Анотація: У статті представлено творчість Альфреда Петцельта (1886-1967) - одного з найважливіших представників трансцедентально-критичної педагогіки у Німеччині. Дод.точки доступу: Петцельт, Альфред (німецький педагог ; 1886-1967) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 60 Биконь, Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Тетяна Биконь> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 45-49. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Уроки української мови--морфологія Кл.слова (ненормовані): суб’єктивний досвід -- стилістичне дослідження -- випереджувальні завдання -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексивна діяльність -- самонавчання -- саморозвиток -- активна життєва позиція -- морфологія Анотація: У статті пропонуються інтегровані уроки засвоєння нових знань у 6 класі. У методичних розробках конкретизуються методичні підходи використання розвивальних можливостей узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності шестикласників як ефективного засобу формування їхньої морфологічної компетентності, активної життєвої позиції. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 32 Серовский, Н. Ф. Курс електротехніки [Текст] : для професійно-технічних шкіл і для самонавчання / Н. Ф. Серовский. - К. ; Х. : Держтехвидав, 1934. - 321 с. - Б. ц. Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
Охременко, Сергій. Онлайн база контенту освоєння діяльності [Текст] / С. Охременко, М. Костюченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 2. - С. 42-51. Рубрики: Технології навчання--онлайн Кл.слова (ненормовані): хмарний сервіс -- навчально-методичне забезпечення -- освоєння діяльності -- програмоване навчання -- саморегульоване навчання -- спонтанне навчання -- реактивне освоєння -- онлайн НМЗ навчання -- алгоритмізація -- технології самонавчання Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Костюченко, Михайло Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |