> Шифр: ДзОП-1/2019/12 Журнал 2019р. N 12 Єна, Я. М. Сімейний бюджет : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна. - С.2–4. : іл. Кл.слова: корекційні заняття, інтелектуальні порушення, корекційна робота Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко. - С.5–8. : фото. Кл.слова: артикуляція, технологія торітелінг, логопедичні заняття Мазур, В. М. "Я — людина" : [конспект виховного заняття з учнями 10–12 років з помірною розумовою відсталістюк] / В. М. Мазур. - С.9–10. : фото. Кл.слова: виховні заняття, боулінг, учні з помірною розумовою відсталістю Заруба, Д. В. Знай свої права та обов’язки, дитино! : [конспект виховного заняття для дітей 5–6-х класів зі слабким порушенням інтелект] / Д. В. Заруба. - С.11–12. Кл.слова: виховна робота, виховні заняття, учні зі слабким порушеням інтелекту Гінчук, Д. С. Побачити все. Піт Екерт : [про видатного фотографа, який мав проблеми із зором] / Гінчук Д. С. - С.13. : фото. Кл.слова: фотографи, творча діяльність, особи з вадами зору Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич. - С.14–16. - Бібліогр.: 4 назв. : іл. Кл.слова: геометричні уявлення, діти дошкільного віку, діти із затримкою психічного розвитку Костерова, Н. В. Малювання намиста : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова. - С.17–18. : іл. Кл.слова: образотворче мистецтво, правопівкульне малювання, діти із розумовою відсталістю Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [інструментарій для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.19–24. : фото. Кл.слова: учні з тяжкими порушеннями мовлення, дидактичні матеріали, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Знай свої права та обов’язки, дитино! [Текст] : [конспект виховного заняття для дітей 5–6-х класів зі слабким порушенням інтелекту] / Д. В. Заруба> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 11–12. Рубрики: Діти з особливими потребами--легка розумова відсталість Кл.слова (ненормовані): виховна робота -- виховні заняття -- діти зі слабким порушеням інтелекту Анотація: Мета заняття: розширити уявлення учнів про права людини (право на життя; рівноправність людей; право кожного на захист, любов і піклування; право на працю, на відпочинок; право на освіту); розвивати впевненість у собі; виховувати повагу до себе, до всіх людей, до їхніх прав; коригувати мовлення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/1 Журнал 2020р. N 1 (61) Данильчук, А. Ю. Позакласна робота в спеціальних закладах освіти. Організація і зміст самопідготовки : [подано рекомендації, дотримання яких є обов’язковими під час організації самопідготовки] / А. Ю. Данильчук. - С.2–9. Кл.слова: самостійна індивідуальна робота, режим дня, самоконтроль Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.10–16. Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з учнями-ринолаліками Заруба, Д. В. Любіть Україну : виховне заняття для дітей 4–5-го класу зі слабким порушенням слуху: [розробка заняття для дітей зі слабким порушенням слуху, мета якого узагальнити та систематизувати знання учнів про Україну, народні символи; виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.17–18. Кл.слова: діти зі слабким порушенням слуху, виховні заняття, патріотизм Сизоненко, О. Л. Ми – частина природи : виховний захід для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю: [сценарій заходу екологічного спрямування для учнів з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.19–22. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, сценарій виховного заходу, екологічне виховання Сильна Хелен Адамс Келлер : [розповідь про Хелен адамс Келлер – сліпоглухоніму письменницю / Д. Є. Клубенко. - С.23. Кл.слова: сліпоглухоніма письменниця, творчість письменниці, Хелен адамс Келлер Шевченко, А. А. Розвиток знань та умінь визначати властивості навколишніх предметів : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [наведено приклади вправ для дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, корекційно-розвивальні вправи, молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Любіть Україну [Текст] : виховне заняття для дітей 4–5-го класу зі слабким порушенням слуху: [розробка заняття для дітей зі слабким порушенням слуху, мета якого узагальнити та систематизувати знання учнів про Україну, народні символи; виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 1(61). - С. 17–18. Рубрики: Діти з особливими потребами--виховання--виховні заняття, заходи Кл.слова (ненормовані): діти зі слабким порушенням слуху -- виховні заняття -- патріотизм Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/2 Журнал 2020р. N 2 (62) Сизоненко, О. Л. Визначення в реченні кількості слів, їхньої послідовності : урок української мови для учнів 2-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку для учнів початкової школи з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.2–4. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, початкова школа Жданова, О. А. Я вірю в силу доброти : виховальний захід для учнів 3-го класу з порушенням зору: [сценарій виховного заходу морального спрямування для учнів початкових класів з порушенням зору] / О. А. Жданова. - С.5–7. Кл.слова: діти з порушенням зору, сценарій виховного заходу, моральне виховання Коломойцева, М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення : приклад оформлення: [робочий зошит розроблено згідно з програмно-методичним комплексом "Сходинки Подолання" (програми розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років)] / М. М. Коломойцева. - С.8–14. Кл.слова: діти з вадами зору, корекційна, логопедична робота Клубенко, Д. Є. Здорове харчування : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.15–16. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, уроки, початкова школа "Лора Бріджмен – 100% унікальності” : [розповідь про Лору Бріджмен – американську поетесу / І. С. Репка. - С.17. Кл.слова: сліпоглуха американська поетеса, творчість поетеси, Лора Бріджмен Заруба, Д. В. Андреа Бочеллі : [розповідь про Андреа Бочеллі – італійського оперного співака та тенора, позбавленого зору] / Д. В. Заруба. - С.18. Кл.слова: італійський оперний співак, Андреа Бочеллі, виконавця класичної музики Шевченко, А. А. Розвиток логічного мислення : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [приклади вправ] / А. А. Шевченко. - С.19–23. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, вправи, логічне мислення Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.24–31. Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з дітьми-ринолаліками Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Андреа Бочеллі [Текст] : [розповідь про Андреа Бочеллі – італійського оперного співака та тенора, позбавленого зору] / Д. В. Заруба> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 2(62). - С. 18. Рубрики: Музична культура зарубіжних країн--персоналії Кл.слова (ненормовані): італійський оперний співак -- виконавця класичної музики Дод.точки доступу: Бочеллі, Андреа (італійський співак ; 1958 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/4 Журнал 2020р. N 4 (64) Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк. - С.2–4. Кл.слова: сенсорно-моторні здібності, координація рухів, комплекс вправ Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.5–10. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: стан здоров’я дитини, особистісні якості, розвиток мовлення Осінь іде : заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною розумовою відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення: [подано розробку заняття / Т. В. Шматко. - С.11–14. Кл.слова: діти з помірною розумовою відсталістю, діти із тяжкими порушеннями мовлення, пори року Щедра осінь походжала : бінарне заняття для дітей із порушеннями зору старшого дошкільного віку: [розробка бінар. заняття мета якого: розвиток пам’яті / І. Граудс. - С.15–16. Кл.слова: діти із порушеннями зору, бінарне заняття, сезонні зміни Неповинних, А. Африка : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних. - С.17–19. Кл.слова: діти з вадами слуху, географія, Н. В. Тарасенко Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко. - С.20–21. Кл.слова: діти з частковою слуховою недостатністю, виховне заняття, здоровий спосіб життя Клубенко, Д. Є. Дружба : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко. - С.22–23. Кл.слова: діти із дитячим церебральним паралічем, корекційно-виховне заняття, моральне виховання Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба. - С.24. Кл.слова: американський композитор, Рональд Дженкіс, музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна] Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко. - С.25. Кл.слова: австралійська модель, Мадлен Стюарт, модель Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.26-28. Кл.слова: діти з порушеннями слуху та мовлення, робота з дітьми, ритм Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва. - С.29–31. Кл.слова: глухі діти, фонетична ритміка, дихання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс [Текст] : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 24. Рубрики: Музична культура зарубіжних країн--композитори Люди з особливими потребами--обдарованість Кл.слова (ненормовані): американський композитор -- синдромом Дауна Дод.точки доступу: Рональд, Дженкіс (американський музикант, композитор ; 1988 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4. Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10. Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12. Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися [Текст] : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // . - С. 18–19. Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору -- виховне заняття -- початкова школа Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися [Текст] : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 18–19. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--виховні заняття Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- діти з порушеннями зору -- виховне заняття -- початкова школа Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/9 Журнал 2020р. N 9 (69) Косаренко, О. В. Рекомендації батькам, педагогічним працівникам з організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна / О. В. Косаренко. - С.2–3. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, рекомендації батькам, рекомендації педагогічним працівникам Косаренко, О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна : [орієнтовний план роботи, та приклад індивідуального заняття] / О. В. Косаренко. - С.4–7. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, орієнтовний план роботи, індивідуальне заняття Репка, І. С. Розвиток комунікативних навичок у класі : виховне заняття для дітей 5–6-го класу із порушенням зору: [мета заняття: налагодження комунікативної взаємодії; донесення важливості спілкування для спільної діяльності та співпраці; аналізування свого ставлення до інших і до себе] / І. С. Репка. - С.8. Кл.слова: діти із порушенням зору, виховне заняття, комунікативна взаємодія Жданова, О. Попередження булінгу : профілактичний захід для дітей 7-го класу з порушенням слуху: [мета заняття: підвищення толерантності та профілактика конфліктів у міжособистісних відносинах учнів, розвиток чутливості та поваги до культурних і психологічних відмінностей; виховання доброзичливого ставлення одне до одного] / О. Жданова, Н. В. Тарасенко. - С.9–10. Кл.слова: діти з порушенням слуху, сценарій заходу, профілактика конфліктів Лянченко, Н. Л. Весна стукає у віконце : план-конспект заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем, для вихованців паліативного відділення / Н. Л. Лянченко. - С.11–13. Кл.слова: паліативна допомога, сценарій заняття, навколишнє середовище Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.14–19. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Стіві Вандер : [розповідь про сліпого американського музиканта / В. М. Мазур. - С.20. Кл.слова: американський музикант, Світі Вандер, співака і автора пісень Заруба, Д. В. Марлі Матлін. "Якщо хочеш – можеш" : [розповідь про глуху американську акторку] / Д. В. Заруба. - С.21. Кл.слова: американська акторка, Марлі Матлін, акторка Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором : [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна. - С.22–31. Кл.слова: образотворче мистецтво, діти зі зниженим зором, початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Марлі Матлін. "Якщо хочеш – можеш" [Текст] : [розповідь про глуху американську акторку] / Д. В. Заруба> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 21. Рубрики: Люди з особливими потребами--обдарованість Кіномистецтво зарубіжних країн--актори Кл.слова (ненормовані): американська акторка -- акторка Дод.точки доступу: Матлін, Марлі (американська акторка, перша і єдина глуха акторка, яка отримала премію «Оскар» за найкращу жіночу роль ; 1965 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |