> Шифр: РШ/2019/3/4 Журнал 2019р. N 3/4 Кремень, Василь . Освіта для миру – визначальна ідея поступу в ХХІ століття / В. Кремень. - С.4. Szlosek, Franciszek. 8th Scientific Forum as achievement of over 20 years of creative cooperation between Polish and Ukrainian educators / F. Szlosek. - С.5–6. Коцур, Віктор. Міжнародне співробітництво університету – шлях до європейських цивілізаційних цінностей / В. Коцур. - С.7–11. - Бібліогр.: 5 назв. Лазаренко, Наталія. Сучасні тенденції розвитку системи освіти в країнах ЄС / Н. Лазаренко. - С.12–17. - Бібліогр.: 16 назв. Громов, Євген. До сторіччя становлення системи педагогічної освіти в Республіці Польща (1919–2019) / Є. Громов. - С.18–25. - Бібліогр.: 28 назв. Шапран, Ольга. Сучасні методи навчання у підготовці майбутнього вчителя в Республіці Польща / О. Шапран, Н. Бабченко. - С.26–30. - Бібліогр.: 8 назв. Яніцка-Панек, Тереса. Ідеї педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна у підготовці вчителів початкової школи / Т. Яніцка-Панек. - С.31–34. - Бібліогр.: 5 назв. Лащик, Ян. З надією на мир / Я. Лащик. - С.35–38. - Бібліогр.: 7 назв. Sikora, Jan. Work trainers: their professional mission / J. Sikora. - С.39–41. - Ref.: p. 41. Головченко, Гліб . Медіаосвіта: нові напрями досліджень / Г. Головченко. - С.42–47. - Бібліогр.: 11 назв. Засенко, В'ячеслав. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С.48–52. - Бібліогр.: 7 назв. Калмикова, Лариса. Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вмінь аудіювання та говоріння / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.53–59. - Бібліогр.: 16 назв. Мисан, Інна. Педагогічна технологія збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами рідної мови / І. Мисан. - С.60–64. - Бібліогр.: 3 назви. Мартинюк, Тетяна. Музичний фестиваль у контексті виховання полікультурності майбутніх учителів інтегрованого курсу "Мистецтво" / Т. Мартинюк, А. Мартинюк. - С.65–70. - Бібліогр.: 11 назв. Малишевський, Олег. Розвиток професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів / О. Малишевський. - С.71–75. - Бібліогр.: 8 назв. Захуцька, Оксана. Центр полоністики НУБіП України у світлі українсько-польської співпраці / О. Захуцька. - С.76. Овсієнко, Яніна. Партнерство, що надихає на нові звершення / Я. Овсієнко. - С.77–78. Кохонець, Петро. Спортивні досягнення переяславського студентства / П. Кохонець. - С.79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-36 Засенко, В'ячеслав. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку / В. Засенко, Л. Прохоренко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 3/4. - С. 48–52. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти з особливими потребами -- інклюзивні навчальні заклади -- дитиноцентризм Анотація: Узагальнено схаракткризовано систему освіти осіб із особливими потребами. Окреслено стратегічні орієнтири її розвитку, принципи і підходи до реформування. Дод.точки доступу: Прохоренко, Леся Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/4 Журнал 2022р. N 4 Прохоренко, Леся. Розвиток спеціальної освіти в Україні: 1991-2021 рр. / Л. Прохоренко, В. Засенко. - С.7-19. Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.20-26. Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб / С. Литовченко, В. Литовченко. - С.27-39. Лещій, Наталія. Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій в освітній процес навчально-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій, З. Маматова. - С.40-47. Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова. - С.48-57. Трохименко, Людмила. Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією / Л. Трохименко. - С.58-68. Довгопола, Катерина. Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку / К. Довгопола, В. Курінна. - С.69-78. Дука, Володимир. До проблеми формування освітнього середовища для дітей зі складними порушеннями розвитку в умовах НУШ / В. Дука. - С.79-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Прохоренко, Леся. Розвиток спеціальної освіти в Україні: 1991-2021 рр. [Текст] / Л. Прохоренко, В. Засенко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 7-19. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--спеціальні заклади Освіта в Україні--спеціальна освіта Кл.слова (ненормовані): спеціальна освіта -- інтернатні заклади -- навчально-реабілітаційний центр -- інклюзія -- особи з особливими освітніми потребами -- діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Засенко, В'ячеслав Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |