> Шифр: РШ/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3. Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв. Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв. Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр. Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв. Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв. Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв. Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв. Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв. Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв. Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв. Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63. Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв. Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв. Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Б396902/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Сербін, Олег. Історико-технологічні особливості еволюції систематичного каталогу бібліотеки: досвід майбутнього у новизні минулого / О. Сербін. - С.3-12. - Бібліогр.: 12 назв. Добровська, Світлана. "Інформаційні технології" у реферативній базі даних "Україніка наукова" / С. Добровська, С. Кириленко, І. Балагура. - С.12-17. - Бібліогр.: 10 назв. Селиванова, Юлия. Международные стандарты метаданных для описания библиотечных, архивных материалов и музейных объектов / Ю. Селиванова, Т. Масхулия. - С.18-29. - Бібліогр.: 23 назв. Копанєва, Єлизавета. Національні індекси наукового цитування / Є. Копанєва. - С.29-35. - Бібліогр.: 19 назв. Анализ публикационной активности исследователей России и Беларуси по основным библиометрическим параметрам / Н. Березкина, Ю. Мохначева, Т. Харыбина, Г. Хренова. - С.35-39. - Бібліогр.: 7 назв. Лямець, Артем. Законодавчі засади забезпечення бібліотек Єгипту обов’язковим примірником видань / А. Лямець. - С.40-45. - Бібліогр.: 7 назв. Бодак, Ольга. Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського в пресі: аналітичний огляд публікацій за 2011 р. / О. Бодак. - С.46-51 Половинчак, Юлія. Синтезоване знання як відображення суспільних процесів / Ю. Половинчак. - С.51-52 Сербін, Олег. Учений, інформаційного покоління: інновації, традиції та перспективи / О. Сербін. - С.53-55 Цицинене, Рима. 100-летний юбилей Библиотеки им. Врублевских Литовской академии наук / Р. Цицинене. - С.56-58 Володимиру Юхимовичу Омельчуку - 80. - С.59-60 Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
Добровська, Світлана. "Інформаційні технології" у реферативній базі даних "Україніка наукова" / С. Добровська, С. Кириленко, І. Балагура> // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. - 2012. - № 4. - С. 12-17. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1029-7200 Рубрики: Інформаційні технології наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): "Україніка наукова" -- реферативна інформація -- захист інформації -- наукометричні дослідження -- УРЖ «Джерело» Анотація: Розкривається ефективність застосування реферативних ресурсів у наукових дослідженнях. Означено тенденції розвитку тематики «Інформаційні технології» в реферативній базі даних «Україніка наукова». Наголошується на доцільності планування тематики реферативних видань згідно з даними короткотермінових прогнозів. Дод.точки доступу: Кириленко, Світлана; Балагура, Ірина Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2013/4/5 Журнал 2013р. N 4/5 Табачник, Дмитро. Дмитро Табачник: "Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей" : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6. Кремень, Василь. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь Президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України / В. Кремень. - С.7-12. Слюсаревський, Микола. Медіаорієнтаційна фукція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Бібліогр.: 28 назв. Бех, Іван. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. Хоружа, Людмила. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Бібліогр.: 13 назв. Кириленко, Світлана. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Бібліогр.: 22 назв. Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Бібліогр.: 38 назв. Гупан, Нестор. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв. Решетова, Ірина. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Бібліогр.: 16 назв. Онищенко, Наталія. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Бібліогр.: 14 назв. Рудько, Світлана. IV Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013" / С. Рудько, В. Сокол, Л. Харитонова. - С.68-73. Кирій, Світлана. Через синтез мистецтв і наук : "круглий стіл" до Всеукраїнського фестивалю науки - 2013 у ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.74. Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75. Вчений, викладач, дослідник, лідер!. : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77. Розвиток творчих здібностей школярів : анотований інформаційно-бібліографічний список статей із періодичних видань фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / [упоряд. С. В. Кирій]. - С.78-79. Гардашук, Світлана. "Колись прадавня оріянка вмістила Всесвіт на яйці. Й тепер сучасна оріянка прадавні створює взірці" / С. Гардашук. - С.80. Ткаченко, Лідія. Інноваційні проекти співробітництва тривають / Л. Ткаченко. - 3-тя с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кириленко, Світлана. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 33-40. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання превентивне--підлітки Освіта--державно-громадське управління Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління -- національна система освіти -- виховне середовище -- моніторинг -- принципи -- модель -- превентивне виховання Анотація: У статті на основі дослідження наукових праць, результатів моніторингу стану освітнього середовища та статистичних даних розкриваються основні закономірності, тенденції в розвитку управління освітньою системою, зроблено аналіз досягнень та визначено шляхи удосконалення превентивного виховного середовища в умовах духовного відродження та формування інтелектуального потенціалу суспільства. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2013/8/9 Журнал 2013р. N 8/9 Колегія МОН. - С.3. Кремень, Василь. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Бібліогр.: 5 назв. Бех, Іван. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Бібліогр.: 2 назви. Богуш, Алла. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Бібліогр.: 11 назв. Калініченко, Надія. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Бібліогр.: 9 назв. Завгородня, Тетяна. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Бібліогр.: 10 назв. Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Бібліогр.: 13 назв. Омельчук, Володимир. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Бібліогр.: 6 назв. Пустовіт, Григорій. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Бібліогр.: 46 назв. Гавриш, Ірина. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков. - С.39-43. - Бібліогр.: 5 назв. Кравченко, Тамара. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53. Чернишова, Євгенія. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Бібліогр.: 14 назв. : табл. Цвєткова, Ганна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Семінар-практикум "Сімейні цінності". - С.66. Гупан, Нестор. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв. Шевченко, Світлана. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні : (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Бібліогр.: 21 назва. : табл. Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі". - С.76. Бондар, Віталій. "Філософія сердечності" для особливої дитини : пед. портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : [розмова з директором Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова Віталієм Івановичем Бондарем / В. Бондар. - С.77-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 12 Гавриш, Ірина. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 39-43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--проект “Інтелект України” Кл.слова (ненормовані): Інтелект України (проект) -- початкова школа -- академічно здібні учні -- дидактична модель -- обдаровані діти Анотація: У статті охарактеризовано теоретико-методологічні та організаційні засади Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу в 1-4-х проектних класах: системна пропедевтика шкільної неуспішності в основній школі; охоплення навчальним планом предметів "Навчаємося разом" і "Еврика"; реалізація системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту. Дод.точки доступу: Кириленко, Світлана; Щербаков, Олександр Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8. Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12. Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13. Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв. Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв. Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви. Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28. Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40. Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41. Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв. Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47. Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис. Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64. Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67. Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл. Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 12 Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 3-8. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти Кл.слова (ненормовані): інноваційний освітній проект -- інноваційний освітній продукт -- меритократична освіта -- академічно здібні діти -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект Анотація: У статті розкриваються пошуки, надбання та перспективи реалізації програми науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Аналізуються можливості використання світового досвіду роботи з академічно здібними та обдарованими учнями на засадах меритократичної освіти. Дод.точки доступу: Кириленко, Світлана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-11 З інноваційними педагогічними ідеями - до справжніх наукових висот : до ювілею Світлани Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 70. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта в Україні--наукові кадри Кл.слова (ненормовані): наукові кадри -- наукові педагогічні кадри Анотація: Розповідь про начальника відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту інновайних технологій і змісту освіти МОН України Світлану Володимирівну Кириленко. Дод.точки доступу: Кириленко, Світлана Володимирівна (начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи) \про неї\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Кириленко, Світлана. Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко. - С.3-9. - Бібліогр.: 4 назви. : табл. Бакай, Олексій. Олексій Бакай: "Стратегічно важливим завданням є плекання нового покоління патріотично спрямованої еліти" : інтерв’ю з міським головою м. Бердянська Олексієм Бакаєм / О. Бакай. - С.10-12. Сергієнко, Валентина. Організація управління розвитком навчально-виховного процесу Школи майбутнього / В. Сергієнко. - С.13-17. - Бібліогр.: 5 назв. : схема Кондратюк, Наталія. Шлях, який ми обираємо : інтерв’ю з начальником відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Наталією Кондратюк [про запровадження профільного навчання в навчальних закладах Бердянська, проблеми оновлення парку ІК тощо] / Н. Кондратюк. - С.18-19. Михайлов, Олександр. Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових / О. Михайлов. - С.20-27. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Скиртач, Наталія. Наша "Надія" - надія України / Н. Скиртач. - С.28. Проценко, Людмила. Інформатизація освітнього простору навчального закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко. - С.29-33. - Бібліогр.: 15 назв. : схеми Канашко, Ольга. Громадянсько-патріотичне виховання та соціалізація особистості / О. Канашко. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв. Філоненко, Софія. Формування полікультурної особистості гімназиста / С. Філоненко, З. Вовчок. - С.38-42. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр. Холтобіна, Олександра. Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії № 1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько. - С.43-46. - Бібліогр.: 13 назв. : фотогр. Вагіна, Наталія. Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко. - С.47-52. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Берегова, Ірина. Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова. - С.53-57. - Бібліогр.: 21 назва. Рак, Софія. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу / С. Рак. - С.58-61. - Бібліогр.: 10 назв. Сергієнко, Галина. Формування національної свідомості учнів в умовах сучасної гімназії / Г. Сергієнко. - С.62-66. - Бібліогр.: 19 назв. : фотогр. Войникова, Ольга. Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього / О. Войникова. - С.67-70. - Бібліогр.: 8 назв. : фотогр. Антоненко, Людмила. Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти / Л. Антоненко, О Халабузар. - С.71-75. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Витяг з Річного плану роботи Бердянської гімназії № 1 "Надія" : (проект). - С.76-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 43 Кириленко, Світлана. Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 3-9 : табл. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--школи майбутнього--модель розвитку Кл.слова (ненормовані): Школа майбутнього (модель) -- проекти -- програма розвитку навчального закладу -- освітні компетентності -- ризики Анотація: У статті охарактеризовано основні пріоритети розбудови освітнього процесу в межах реалізації моделі "Школа майбутнього". На основі досвіду діяльності гімназії № 1 "Надія" м. Бердянська обгрунтовано доцільність використання різнопланових проектів для виконання завдань програми розвитку навчального закладу. Доведено, що застосування проектного підходу забезпечує позитивні перетворення у модулях педагогічної системи та об'єктивні умови виведення освітнього процесу гімназії на якісно новий рівень. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 19 Бакай, Олексій. Олексій Бакай: "Стратегічно важливим завданням є плекання нового покоління патріотично спрямованої еліти" : інтерв’ю з міським головою м. Бердянська Олексієм Бакаєм / підгот. Світлана Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 10-12. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання патріотичне--молодь Кл.слова (ненормовані): національно-патріотичне виховання -- молодь -- інтелектуальний потенціал -- сучасний випускник школи -- престиж професії Дод.точки доступу: Кириленко, Світлана \інтерв’ю підготувала.\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2014/10 Журнал 2014р. N 10 Костіна, Лариса. Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна. - С.3-8. - Бібліогр.: 8 назв. Мінчев, Красімір. Красімір Мінчев: "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" : інтерв’ю з Надзвичайним і Повноважним Послом Республіки Болгарія в Україні Красиміром Мінчевим / К. Мінчев. - С.9-11. Гриценко, Наталія. Освітня філософія ліцею / Н. Гриценко. - С.12-15. Постолюк, Тамара. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк. - С.16-18. Кириленко, Світлана. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко. - С.19-24. - Бібліогр.: 7 назв. Діденко, Тетяна. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко. - С.25-31. - Бібліогр.: 4 назви. Пузіков, Дмитро. Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков. - С.32-36. - Бібліогр.: 9 назв. Хринюк, Надія. Комп’ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження / Н. Хринюк. - С.37-39. - Бібліогр.: 3 назви. Сєдих, Юрій. Київський Ліцей № 293 на шляху вдосконалення / Ю. Сєдих. - С.40-41. Косінько, Діана. Традиції співпраці: Україна - Болгарія / Д. Косінько. - С.42-43. Таровик, Тетяна. Апробація навчального посібника "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна" / Т. Таровик. - С.44-51. Пасльон, Ірина. Реалізація громадянського виховання учнів початкової школи у змісті науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Пасльон. - С.52-55. - Бібліогр.: 4 назви. Смірнова, Ірина. Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова. - С.56-59. - Бібліогр.: 3 назви. Топузова, Алла. Роль Українського географічного товариства у розвитку шкільної освіти / А. Топузова. - С.60-63. - Бібліогр.: 9 назв. Ковалишина, Світлана. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина. - С.64-68. - Бібліогр.: 3 назви. Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк. - С.69-72. - Бібліогр.: 11 назв. Рекуненко, Євгеній. Спогади одинадцятикласника / Є. Рекуненко. - С.73. Топилко, О. В. Ліцей - осередок духовності і творчості / О. В. Топилко, Н. Є. Топилко. - С.74. Дубчак, Валентина. Аспекти ділової гри в екологічному вихованні учнів / В. Дубчак. - С.75-79. - Бібліогр.: 10 назв. Скалка, Володимир. У ліцеї допомагають пізнати світ / В. Скалка. - С.80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 43 Кириленко, Світлана. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 19-24. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): педагогічна інноватика -- інноваційні технології -- інноваційне середовище -- інноваційний заклад освіти -- школи-лабораторії -- інноваційна педагогічна діяльність -- інноваційна компетентність -- педагогічна творчість Анотація: У статті розглядається проблема готовності вчителя до інноваційної діяльності. Обгрунтовується, що її основними регулятивами є мотиваційний, когнітивний, креативний та рефлексивний компоненти. У зв'язку з цим визначаються такі поняття як інноваційна компетентність педагога, інноваційний заклад освіти, його типи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2015/7/8 Журнал 2015р. N 7/8 Ткачук, Ірина. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об’єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук. - С.3-7. Кириленко, Світлана. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко. - С.8-11. Гажала, Олена. Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала. - С.15-19. Андрієць, Олена. Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар. - С.20-32. - Бібліогр.: 19 назв. Ярич, Людмила. Формування успішної особистості вихованця Центру розвитку дитини - Школа радості та сили розуму / Л. Ярич. - С.33-36. Кисіль, Світлана. Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль. - С.37-40. Кіян, Ольга. Роль взаємодії школи та сім’ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян. - С.45-48. Стельмах, Тамара. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах. - С.50-55. Спичак, Марія. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак. - С.56-59. Бондар, Катерина. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування / К. Бондар. - С.60-63. Ігнатюк, Тамара. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання / Т. Ігнатюк, В. Вальченко. - С.63-67. Панкова, Оксана. Плекаємо майбутню наукову еліту : з досвіду роботи міського територіального осередку Малаї академії наук Броварського НВО / О. Панкова. - С.68-72. Левченко, Наталія. Єдиний інформаційний освітній простір ЗНЗ як складова формування його іміджу / Н. Левченко, Т. Поджара. - С.77-80. На вкладках: (Номер присвячен досвіду роботи Броварського навчально-виховного об’єднання - інноваційна модель Школи життєвого успіху.) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 43 Кириленко, Світлана. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку [Текст] / С. Кириленко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 8-11. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--моделювання діяльності Кл.слова (ненормовані): модель -- освітня парадигма -- педагогічне моделювання -- постулати моделювання -- проектування -- педагогічний експеримент Анотація: У статті розглядаються теоретичні аспекти поняття “моделювання”, “педагогічна модель” у контексті розвитку ЗНЗ. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об’єкт, предмет педагогічного моделювання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8. Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14. Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19. Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44. Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49. Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60. Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64. Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/2/3 Журнал 2016р. N 2/3 Кириленко, Світлана. Мала гуманітарна академія: поступ у майбутнє / С. Кириленко. - С.3–4 Овдієнко, Людмила. Управління Школою відкритої освіти: сучасні виміри і тенденції / Л. Овдієнко. - С.5–11 Хіврич, Валентина Володимирівна. Освіта Запоріжжя: на шляху до створення відкритого освітнього простору : інтерв’ю із заст. начальника упр. дошк, заг. серд., позашк. та проф. освіти Департаменту освіти і науки Запоріз. облдержадмін. Валентиною Хіврич [про розвиток мережі закладів освіти Запорізької області в контексті модернізації галузі освіти на сучасному етапі] / В. В. Хіврич ; матеріал підгот. Олена Левчишена. - С.12–14. Бех, Іван. Педагогічна наука у контексті експериментально-виховних стратегій / І. Бех. - С.15–20. - Бібліогр.: 4 назв. Ястребова, Валентина. Концепція моделі Школи відкритої освіти / В. Ястребова [и др.]. - С.21–25 Інші автори: Овдієнко Л., Сібіль О., Тягушева О. Ястребова, Валентина . Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття / В. Ястребова. - С.26–31. - Бібліогр.: 9 назв. Сібіль, Олена. Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія"- модель Школи відкритої освіти / О. Сібіль. - С.32–37. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Горбань, Олександр. Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету як форма державно-громадського управління на регіональному рівні / О. Горбань, О. Тягушева : схеми Біла, Олена. Управління процесом інформатизації навчального закладу в умовах розбудови Школи відкритої освіти / О. Біла. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв. : табл. Левчишена, Олена. Система науково-методичної роботи в контексті упровадження моделі Школи відкритої освіти / О. Левчишена. - С.49–53 : табл. Дишлова, Олена. Виховна система колегіуму в умовах розбудови громадянського суспільства / О. Дишлова [та ін.]. - С.54–60. - Бібліогр.: 5 назв. Інші автори: Пашко Н., Верьовкіна І., Полєжаєва С. Синьогіна, Ольга. Шкільна правова освіта як складова відкритого освітнього простору / О. Синьогіна. - С.61–64. - Бібліогр.: 5 назв. Нікітіна, Галина. Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна. - С.65–67 Радченко, Оксана. Сценарій інтелектуально-розважального шоу "Я люблю Україну" для учнів 8-9-х класів / О. Радченко. - С.68–70. - Бібліогр.: 8 назв. Романенко, Олена. Патріотична гра "Україна понад усе!" для учнів 4-х класів / О. Романенко. - С.71–73. - Бібліогр.: 6 назв. Синьогіна, Ольга. Засідання дискусійного клубу старшокласників "Тероризм - найбрудніша зброя сильних проти слабких" / О. Синьогіна, О. Савєльєва. - С.73–74. - Бібліогр.: 5 назв. Дишлова, Олена. Сценарій проведення дискусійного клубу "Все починається з 8 градусів", або Профілактика пивного алкоголізму / О. Дишлова [та ін.]. - С.75–77. - Бібліогр.: 8 назв. Інші автори: Пашко Н., Верьовкіна І., Полєжаєва С. Положення про координаційну раду Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". - С.78–79 Положення про рейтингове оцінювання діяльності педагогів Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". - С.79–80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 43 Кириленко, Світлана. Мала гуманітарна академія: поступ у майбутнє [Текст] / С. Кириленко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 2/3. - С. 3–4 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--шкільна освіта--модернізація Кл.слова (ненормовані): Школа майбутнього -- експериментальна робота -- модернізація національної освіти -- інноваційні школи Анотація: У статті представлено досвід роботи Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |