Шифр: РШ/2012/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 8/9
Зміст:
Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3.
Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв.
Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр.
Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв.
Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв.
Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв.
Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв.
Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв.
Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв.
Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63.
Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв.
Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв.
Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: Б396902/2012/4
   Журнал

Бібліотечний вісник [Текст] : Науково-теоретичний та практичний журнал. - Київ : Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - ISSN 1029-7200
2012р. N 4
Зміст:
Сербін, Олег. Історико-технологічні особливості еволюції систематичного каталогу бібліотеки: досвід майбутнього у новизні минулого / О. Сербін. - С.3-12. - Бібліогр.: 12 назв.
Добровська, Світлана. "Інформаційні технології" у реферативній базі даних "Україніка наукова" / С. Добровська, С. Кириленко, І. Балагура. - С.12-17. - Бібліогр.: 10 назв.
Селиванова, Юлия. Международные стандарты метаданных для описания библиотечных, архивных материалов и музейных объектов / Ю. Селиванова, Т. Масхулия. - С.18-29. - Бібліогр.: 23 назв.
Копанєва, Єлизавета. Національні індекси наукового цитування / Є. Копанєва. - С.29-35. - Бібліогр.: 19 назв.
Анализ публикационной активности исследователей России и Беларуси по основным библиометрическим параметрам / Н. Березкина, Ю. Мохначева, Т. Харыбина, Г. Хренова. - С.35-39. - Бібліогр.: 7 назв.
Лямець, Артем. Законодавчі засади забезпечення бібліотек Єгипту обов’язковим примірником видань / А. Лямець. - С.40-45. - Бібліогр.: 7 назв.
Бодак, Ольга. Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського в пресі: аналітичний огляд публікацій за 2011 р. / О. Бодак. - С.46-51
Половинчак, Юлія. Синтезоване знання як відображення суспільних процесів / Ю. Половинчак. - С.51-52
Сербін, Олег. Учений, інформаційного покоління: інновації, традиції та перспективи / О. Сербін. - С.53-55
Цицинене, Рима. 100-летний юбилей Библиотеки им. Врублевских Литовской академии наук / Р. Цицинене. - С.56-58
Володимиру Юхимовичу Омельчуку - 80. - С.59-60
Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)




    Добровська, Світлана.
    "Інформаційні технології" у реферативній базі даних "Україніка наукова" / С. Добровська, С. Кириленко, І. Балагура // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. - 2012. - № 4. - С. 12-17. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1029-7200
ББК 72
Рубрики: Інформаційні технології
   наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
"Україніка наукова" -- реферативна інформація -- захист інформації -- наукометричні дослідження -- УРЖ «Джерело»
Анотація: Розкривається ефективність застосування реферативних ресурсів у наукових дослідженнях. Означено тенденції розвитку тематики «Інформаційні технології» в реферативній базі даних «Україніка наукова». Наголошується на доцільності планування тематики реферативних видань згідно з даними короткотермінових прогнозів.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана; Балагура, Ірина

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2013/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 4/5
Зміст:
Табачник, Дмитро. Дмитро Табачник: "Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей" : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6.
Кремень, Василь. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь Президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України / В. Кремень. - С.7-12.
Слюсаревський, Микола. Медіаорієнтаційна фукція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Бібліогр.: 28 назв.
Бех, Іван. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв.
Хоружа, Людмила. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Бібліогр.: 13 назв.
Кириленко, Світлана. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Бібліогр.: 22 назв.
Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Бібліогр.: 38 назв.
Гупан, Нестор. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв.
Решетова, Ірина. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Бібліогр.: 16 назв.
Онищенко, Наталія. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Бібліогр.: 14 назв.
Рудько, Світлана. IV Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013" / С. Рудько, В. Сокол, Л. Харитонова. - С.68-73.
Кирій, Світлана. Через синтез мистецтв і наук : "круглий стіл" до Всеукраїнського фестивалю науки - 2013 у ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.74.
Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75.
Вчений, викладач, дослідник, лідер!. : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77.
Розвиток творчих здібностей школярів : анотований інформаційно-бібліографічний список статей із періодичних видань фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / [упоряд. С. В. Кирій]. - С.78-79.
Гардашук, Світлана. "Колись прадавня оріянка вмістила Всесвіт на яйці. Й тепер сучасна оріянка прадавні створює взірці" / С. Гардашук. - С.80.
Ткаченко, Лідія. Інноваційні проекти співробітництва тривають / Л. Ткаченко. - 3-тя с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Кириленко, Світлана.
    Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 33-40. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: виховання превентивне--підлітки
   Освіта--державно-громадське управління

Кл.слова (ненормовані):
державно-громадське управління -- національна система освіти -- виховне середовище -- моніторинг -- принципи -- модель -- превентивне виховання
Анотація: У статті на основі дослідження наукових праць, результатів моніторингу стану освітнього середовища та статистичних даних розкриваються основні закономірності, тенденції в розвитку управління освітньою системою, зроблено аналіз досягнень та визначено шляхи удосконалення превентивного виховного середовища в умовах духовного відродження та формування інтелектуального потенціалу суспільства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2013/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 8/9
Зміст:
Колегія МОН. - С.3.
Кремень, Василь. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Бібліогр.: 5 назв.
Бех, Іван. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Бібліогр.: 2 назви.
Богуш, Алла. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Бібліогр.: 11 назв.
Калініченко, Надія. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Бібліогр.: 9 назв.
Завгородня, Тетяна. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Бібліогр.: 13 назв.
Омельчук, Володимир. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Бібліогр.: 6 назв.
Пустовіт, Григорій. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Бібліогр.: 46 назв.
Гавриш, Ірина. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков. - С.39-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кравченко, Тамара. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53.
Чернишова, Євгенія. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Бібліогр.: 14 назв. : табл.
Цвєткова, Ганна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Семінар-практикум "Сімейні цінності". - С.66.
Гупан, Нестор. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Шевченко, Світлана. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні : (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Бібліогр.: 21 назва. : табл.
Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі". - С.76.
Бондар, Віталій. "Філософія сердечності" для особливої дитини : пед. портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : [розмова з директором Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова Віталієм Івановичем Бондарем / В. Бондар. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
Г 12


    Гавриш, Ірина.
    Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 39-43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--проект “Інтелект України”
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України (проект) -- початкова школа -- академічно здібні учні -- дидактична модель -- обдаровані діти
Анотація: У статті охарактеризовано теоретико-методологічні та організаційні засади Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу в 1-4-х проектних класах: системна пропедевтика шкільної неуспішності в основній школі; охоплення навчальним планом предметів "Навчаємося разом" і "Еврика"; реалізація системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана; Щербаков, Олександр

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2013/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8.
Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12.
Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13.
Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв.
Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви.
Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28.
Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40.
Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41.
Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв.
Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47.
Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.
Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64.
Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67.
Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл.
Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Г 12


    Гавриш, Ірина.
    Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 3-8. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний освітній проект -- інноваційний освітній продукт -- меритократична освіта -- академічно здібні діти -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект
Анотація: У статті розкриваються пошуки, надбання та перспективи реалізації програми науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Аналізуються можливості використання світового досвіду роботи з академічно здібними та обдарованими учнями на засадах меритократичної освіти.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584(4Укр)6-8
З-11


   
    З інноваційними педагогічними ідеями - до справжніх наукових висот : до ювілею Світлани Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 70. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4Укр)6-8
Рубрики: Вища освіта в Україні--наукові кадри
Кл.слова (ненормовані):
наукові кадри -- наукові педагогічні кадри
Анотація: Розповідь про начальника відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту інновайних технологій і змісту освіти МОН України Світлану Володимирівну Кириленко.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана Володимирівна (начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи) \про неї\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2014/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 6
Зміст:
Кириленко, Світлана. Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко. - С.3-9. - Бібліогр.: 4 назви. : табл.
Бакай, Олексій. Олексій Бакай: "Стратегічно важливим завданням є плекання нового покоління патріотично спрямованої еліти" : інтерв’ю з міським головою м. Бердянська Олексієм Бакаєм / О. Бакай. - С.10-12.
Сергієнко, Валентина. Організація управління розвитком навчально-виховного процесу Школи майбутнього / В. Сергієнко. - С.13-17. - Бібліогр.: 5 назв. : схема
Кондратюк, Наталія. Шлях, який ми обираємо : інтерв’ю з начальником відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Наталією Кондратюк [про запровадження профільного навчання в навчальних закладах Бердянська, проблеми оновлення парку ІК тощо] / Н. Кондратюк. - С.18-19.
Михайлов, Олександр. Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових / О. Михайлов. - С.20-27. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Скиртач, Наталія. Наша "Надія" - надія України / Н. Скиртач. - С.28.
Проценко, Людмила. Інформатизація освітнього простору навчального закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко. - С.29-33. - Бібліогр.: 15 назв. : схеми
Канашко, Ольга. Громадянсько-патріотичне виховання та соціалізація особистості / О. Канашко. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Філоненко, Софія. Формування полікультурної особистості гімназиста / С. Філоненко, З. Вовчок. - С.38-42. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Холтобіна, Олександра. Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії № 1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько. - С.43-46. - Бібліогр.: 13 назв. : фотогр.
Вагіна, Наталія. Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко. - С.47-52. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Берегова, Ірина. Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова. - С.53-57. - Бібліогр.: 21 назва.
Рак, Софія. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу / С. Рак. - С.58-61. - Бібліогр.: 10 назв.
Сергієнко, Галина. Формування національної свідомості учнів в умовах сучасної гімназії / Г. Сергієнко. - С.62-66. - Бібліогр.: 19 назв. : фотогр.
Войникова, Ольга. Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього / О. Войникова. - С.67-70. - Бібліогр.: 8 назв. : фотогр.
Антоненко, Людмила. Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти / Л. Антоненко, О Халабузар. - С.71-75. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Витяг з Річного плану роботи Бердянської гімназії № 1 "Надія" : (проект). - С.76-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
К 43


    Кириленко, Світлана.
    Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 3-9 : табл. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--школи майбутнього--модель розвитку
Кл.слова (ненормовані):
Школа майбутнього (модель) -- проекти -- програма розвитку навчального закладу -- освітні компетентності -- ризики
Анотація: У статті охарактеризовано основні пріоритети розбудови освітнього процесу в межах реалізації моделі "Школа майбутнього". На основі досвіду діяльності гімназії № 1 "Надія" м. Бердянська обгрунтовано доцільність використання різнопланових проектів для виконання завдань програми розвитку навчального закладу. Доведено, що застосування проектного підходу забезпечує позитивні перетворення у модулях педагогічної системи та об'єктивні умови виведення освітнього процесу гімназії на якісно новий рівень.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.5
Б 19


    Бакай, Олексій.
    Олексій Бакай: "Стратегічно важливим завданням є плекання нового покоління патріотично спрямованої еліти" : інтерв’ю з міським головою м. Бердянська Олексієм Бакаєм / підгот. Світлана Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 10-12. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Виховання патріотичне--молодь
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- молодь -- інтелектуальний потенціал -- сучасний випускник школи -- престиж професії


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана \інтерв’ю підготувала.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2014/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 10
Зміст:
Костіна, Лариса. Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна. - С.3-8. - Бібліогр.: 8 назв.
Мінчев, Красімір. Красімір Мінчев: "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" : інтерв’ю з Надзвичайним і Повноважним Послом Республіки Болгарія в Україні Красиміром Мінчевим / К. Мінчев. - С.9-11.
Гриценко, Наталія. Освітня філософія ліцею / Н. Гриценко. - С.12-15.
Постолюк, Тамара. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк. - С.16-18.
Кириленко, Світлана. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко. - С.19-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Діденко, Тетяна. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко. - С.25-31. - Бібліогр.: 4 назви.
Пузіков, Дмитро. Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков. - С.32-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Хринюк, Надія. Комп’ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження / Н. Хринюк. - С.37-39. - Бібліогр.: 3 назви.
Сєдих, Юрій. Київський Ліцей № 293 на шляху вдосконалення / Ю. Сєдих. - С.40-41.
Косінько, Діана. Традиції співпраці: Україна - Болгарія / Д. Косінько. - С.42-43.
Таровик, Тетяна. Апробація навчального посібника "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна" / Т. Таровик. - С.44-51.
Пасльон, Ірина. Реалізація громадянського виховання учнів початкової школи у змісті науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Пасльон. - С.52-55. - Бібліогр.: 4 назви.
Смірнова, Ірина. Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова. - С.56-59. - Бібліогр.: 3 назви.
Топузова, Алла. Роль Українського географічного товариства у розвитку шкільної освіти / А. Топузова. - С.60-63. - Бібліогр.: 9 назв.
Ковалишина, Світлана. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина. - С.64-68. - Бібліогр.: 3 назви.
Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк. - С.69-72. - Бібліогр.: 11 назв.
Рекуненко, Євгеній. Спогади одинадцятикласника / Є. Рекуненко. - С.73.
Топилко, О. В. Ліцей - осередок духовності і творчості / О. В. Топилко, Н. Є. Топилко. - С.74.
Дубчак, Валентина. Аспекти ділової гри в екологічному вихованні учнів / В. Дубчак. - С.75-79. - Бібліогр.: 10 назв.
Скалка, Володимир. У ліцеї допомагають пізнати світ / В. Скалка. - С.80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
К 43


    Кириленко, Світлана.
    Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 19-24. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інноватика -- інноваційні технології -- інноваційне середовище -- інноваційний заклад освіти -- школи-лабораторії -- інноваційна педагогічна діяльність -- інноваційна компетентність -- педагогічна творчість
Анотація: У статті розглядається проблема готовності вчителя до інноваційної діяльності. Обгрунтовується, що її основними регулятивами є мотиваційний, когнітивний, креативний та рефлексивний компоненти. У зв'язку з цим визначаються такі поняття як інноваційна компетентність педагога, інноваційний заклад освіти, його типи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2015/7/8
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2015р. N 7/8
Зміст:
Ткачук, Ірина. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об’єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук. - С.3-7.
Кириленко, Світлана. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко. - С.8-11.
Гажала, Олена. Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала. - С.15-19.
Андрієць, Олена. Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар. - С.20-32. - Бібліогр.: 19 назв.
Ярич, Людмила. Формування успішної особистості вихованця Центру розвитку дитини - Школа радості та сили розуму / Л. Ярич. - С.33-36.
Кисіль, Світлана. Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль. - С.37-40.
Кіян, Ольга. Роль взаємодії школи та сім’ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян. - С.45-48.
Стельмах, Тамара. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах. - С.50-55.
Спичак, Марія. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак. - С.56-59.
Бондар, Катерина. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування / К. Бондар. - С.60-63.
Ігнатюк, Тамара. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання / Т. Ігнатюк, В. Вальченко. - С.63-67.
Панкова, Оксана. Плекаємо майбутню наукову еліту : з досвіду роботи міського територіального осередку Малаї академії наук Броварського НВО / О. Панкова. - С.68-72.
Левченко, Наталія. Єдиний інформаційний освітній простір ЗНЗ як складова формування його іміджу / Н. Левченко, Т. Поджара. - С.77-80.
На вкладках: (Номер присвячен досвіду роботи Броварського навчально-виховного об’єднання - інноваційна модель Школи життєвого успіху.)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.24
К 43


    Кириленко, Світлана.
    Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку [Текст] / С. Кириленко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 8-11.
ББК 74.24
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--моделювання діяльності
Кл.слова (ненормовані):
модель -- освітня парадигма -- педагогічне моделювання -- постулати моделювання -- проектування -- педагогічний експеримент
Анотація: У статті розглядаються теоретичні аспекти поняття “моделювання”, “педагогічна модель” у контексті розвитку ЗНЗ. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об’єкт, предмет педагогічного моделювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2016/4
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 4
Зміст:
Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8.
Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14.
Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19.
Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24.
Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30.
Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38.
Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44.
Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49.
Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54.
Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60.
Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64.
Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69.
Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75.
Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2016/2/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 2/3
Зміст:
Кириленко, Світлана. Мала гуманітарна академія: поступ у майбутнє / С. Кириленко. - С.3–4
Овдієнко, Людмила. Управління Школою відкритої освіти: сучасні виміри і тенденції / Л. Овдієнко. - С.5–11
Хіврич, Валентина Володимирівна. Освіта Запоріжжя: на шляху до створення відкритого освітнього простору : інтерв’ю із заст. начальника упр. дошк, заг. серд., позашк. та проф. освіти Департаменту освіти і науки Запоріз. облдержадмін. Валентиною Хіврич [про розвиток мережі закладів освіти Запорізької області в контексті модернізації галузі освіти на сучасному етапі] / В. В. Хіврич ; матеріал підгот. Олена Левчишена. - С.12–14.
Бех, Іван. Педагогічна наука у контексті експериментально-виховних стратегій / І. Бех. - С.15–20. - Бібліогр.: 4 назв.
Ястребова, Валентина. Концепція моделі Школи відкритої освіти / В. Ястребова [и др.]. - С.21–25
Інші автори: Овдієнко Л., Сібіль О., Тягушева О.
Ястребова, Валентина . Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття / В. Ястребова. - С.26–31. - Бібліогр.: 9 назв.
Сібіль, Олена. Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія"- модель Школи відкритої освіти / О. Сібіль. - С.32–37. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Горбань, Олександр. Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету як форма державно-громадського управління на регіональному рівні / О. Горбань, О. Тягушева : схеми
Біла, Олена. Управління процесом інформатизації навчального закладу в умовах розбудови Школи відкритої освіти / О. Біла. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Левчишена, Олена. Система науково-методичної роботи в контексті упровадження моделі Школи відкритої освіти / О. Левчишена. - С.49–53 : табл.
Дишлова, Олена. Виховна система колегіуму в умовах розбудови громадянського суспільства / О. Дишлова [та ін.]. - С.54–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Інші автори: Пашко Н., Верьовкіна І., Полєжаєва С.
Синьогіна, Ольга. Шкільна правова освіта як складова відкритого освітнього простору / О. Синьогіна. - С.61–64. - Бібліогр.: 5 назв.
Нікітіна, Галина. Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна. - С.65–67
Радченко, Оксана. Сценарій інтелектуально-розважального шоу "Я люблю Україну" для учнів 8-9-х класів / О. Радченко. - С.68–70. - Бібліогр.: 8 назв.
Романенко, Олена. Патріотична гра "Україна понад усе!" для учнів 4-х класів / О. Романенко. - С.71–73. - Бібліогр.: 6 назв.
Синьогіна, Ольга. Засідання дискусійного клубу старшокласників "Тероризм - найбрудніша зброя сильних проти слабких" / О. Синьогіна, О. Савєльєва. - С.73–74. - Бібліогр.: 5 назв.
Дишлова, Олена. Сценарій проведення дискусійного клубу "Все починається з 8 градусів", або Профілактика пивного алкоголізму / О. Дишлова [та ін.]. - С.75–77. - Бібліогр.: 8 назв.
Інші автори: Пашко Н., Верьовкіна І., Полєжаєва С.
Положення про координаційну раду Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". - С.78–79
Положення про рейтингове оцінювання діяльності педагогів Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія". - С.79–80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 43


    Кириленко, Світлана.
    Мала гуманітарна академія: поступ у майбутнє [Текст] / С. Кириленко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 2/3. - С. 3–4 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--шкільна освіта--модернізація
Кл.слова (ненормовані):
Школа майбутнього -- експериментальна робота -- модернізація національної освіти -- інноваційні школи
Анотація: У статті представлено досвід роботи Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія".


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)