Шифр: РШ/2013/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 8/9
Зміст:
Колегія МОН. - С.3.
Кремень, Василь. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Бібліогр.: 5 назв.
Бех, Іван. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Бібліогр.: 2 назви.
Богуш, Алла. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Бібліогр.: 11 назв.
Калініченко, Надія. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Бібліогр.: 9 назв.
Завгородня, Тетяна. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Бібліогр.: 13 назв.
Омельчук, Володимир. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Бібліогр.: 6 назв.
Пустовіт, Григорій. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Бібліогр.: 46 назв.
Гавриш, Ірина. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков. - С.39-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кравченко, Тамара. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53.
Чернишова, Євгенія. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Бібліогр.: 14 назв. : табл.
Цвєткова, Ганна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Семінар-практикум "Сімейні цінності". - С.66.
Гупан, Нестор. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Шевченко, Світлана. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні : (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Бібліогр.: 21 назва. : табл.
Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі". - С.76.
Бондар, Віталій. "Філософія сердечності" для особливої дитини : пед. портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : [розмова з директором Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова Віталієм Івановичем Бондарем / В. Бондар. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
Г 12


    Гавриш, Ірина.
    Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 39-43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--проект “Інтелект України”
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України (проект) -- початкова школа -- академічно здібні учні -- дидактична модель -- обдаровані діти
Анотація: У статті охарактеризовано теоретико-методологічні та організаційні засади Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу в 1-4-х проектних класах: системна пропедевтика шкільної неуспішності в основній школі; охоплення навчальним планом предметів "Навчаємося разом" і "Еврика"; реалізація системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана; Щербаков, Олександр

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2013/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8.
Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12.
Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13.
Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв.
Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви.
Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28.
Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40.
Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41.
Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв.
Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47.
Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.
Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64.
Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67.
Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл.
Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Г 12


    Гавриш, Ірина.
    Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 3-8. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний освітній проект -- інноваційний освітній продукт -- меритократична освіта -- академічно здібні діти -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект
Анотація: У статті розкриваються пошуки, надбання та перспективи реалізації програми науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Аналізуються можливості використання світового досвіду роботи з академічно здібними та обдарованими учнями на засадах меритократичної освіти.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Z99


    Євдокимов, Віктор.
    "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти
Анотація: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


У2
Ц 85


    Цуканова, Марія Михайлівна.
    Завтра знову зійде сонце [Текст] : повісті, оповідання, п’єси / М. М. Цуканова ; [упоряд. В. Даниленко ; передм. І. Гавриш]. - К. : Преса України, 2013. - 415, [1] с. - (Літературна агенція "Банкова, 2"). - ISBN 978-966-472-153-7 : 35.00 грн.
ББК 84(4УКР)6-4
РУБ У2
Рубрики: Українська література--художня література (проза)
   Українська література, 20 ст.

   Кафедра української літератури

Кл.слова (ненормовані):
оповідання -- історичні повісті -- п’єси
Анотація: Творчість маловідомої української письменниці Марії Цуканової нерозривно пов'язана з 20 століттям. Вона стала свідком революції 1917 року, українського відродження часів УНР, захоплення України більшовиками, Голодомору, репресій, Другої світової війни, еміграції українців до Європи, Аргентини, США. Герої її творів переживають драматичні моменти історії минулого століття, але при цьому зберігають благородство, співчуття до інших, уміють любити і підтримувати інших.


Дод.точки доступу:
Даниленко, Володимир \упоряд.\; Гавриш, Ірина \авт. передм.\; Цуканова, Марія Михайлівна (письменниця укр. діаспори, драматург ; 1905-1998) \о ней\
Примірників всього: 1
Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Шифр: РШ/2016/4
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 4
Зміст:
Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8.
Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14.
Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19.
Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24.
Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30.
Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38.
Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44.
Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49.
Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54.
Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60.
Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64.
Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69.
Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75.
Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(3)
З-13


    Завалевський, Юрій.
    Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст [Текст] / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 3-8.
ББК 74.04(3)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
Кл.слова (ненормовані):
третя індустріальна революція -- шостий технологічний уклад -- NBIC-технології -- NBIC-конвергенція -- STEM-освіта


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина; Пугач, Анжеліна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2021/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2021р. N 3
Зміст:
Гавриш, Ірина. Освітній технопарк як інноваційна структура з підвищення якості системи загальної середньої освіти / І. Гавриш. - С.12-17.
Довженко, Тетяна. Компетентнісна освіта : закордонний досвід для України / Т. Довженко, І. Небитова. - С.18-23.
Коваленко, Оксана. Виховання інтелектуальної еліти нації : зарубіжний та вітчизняний досвід / О. Коваленко, О. Жерновникова. - С.25-30.
Доценко, Світлана. STEM-освіта: науковий дискурс та освітні практики / С. Доценко. - С.31-35.
Цимбалюк, Віталій Іванович. На часі - створення ефективної шкільної медичної служби : [інтерв’ю з доктором медичних наук, професором, президентом НАМН України / В. І. Цимбалюк. - С.36-38.
Даниленко, Георгій. Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти / Г. Даниленко. - С.39-44.
Щербакова, Олена. Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі / О. Щербакова. - С.45-50.
Єресько, Олег. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема / О. Єресько. - С.51-57.
Ушмарова, Вікторія. Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями / В. Ушмарова, О. Холтобіна. - С.58-66.
Пугач, Анжеліна. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет / А. Пугач. - С.67-73.
Макєєв, Сергій. PISA як дієвий інструмент моніторингу якості компетентнісно орієнтованої загальної середньої освіти / С. Макєєв. - С.73-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Ірина.
    Освітній технопарк як інноваційна структура з підвищення якості системи загальної середньої освіти [Текст] / І. Гавриш // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 12-17. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
освітній технопарк -- STEM-освіта
Анотація: У статті порушено проблему створення та функціонування освітніх технопарків. Презентовано основні підходи до визначення поняття “технологічні парки”. Охарактеризовано їхню мережу. Запропоновано авторське трактування терміну "освітній технопарк". Розкрито значення технологічних парків для соціально-економічного розвитку держави. Визначено основні вектори трансформації системи загальної середньої освіти України, спрямовані на підвищення якості. Обґрунтовано доцільність створення освітнього технопарку як управлінського, науково-практичного та консалтинго-ресурсного центру з підвищення якості системи загальної середньої освіти України, що функціонує завдяки консолідації зусиль усіх зацікавлених інституцій/суб’єктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)