> Шифр: ВОУ1/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Андрущенко, Віктор Петрович. Соціальний статус учителя / В. П. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 11 назв Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук. - С.10-19. - Бібліогр.: 11 назв Уваркіна, Олена Василівна. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. В. Уваркіна. - С.20-24. - Бібліогр.: 9 назв Кивлюк, Ольга Петрівна. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк. - С.25-30. - Бібліогр.: 10 назв Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37. - Бібліогр.: 13 назв Касьянов, Дмитро Володимирович. Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку / Д. В. Касьянов. - С.38-41. - Бібліогр.: 9 назв Дуденко, Василь Петрович. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні? / В. П. Дуденко. - С.42-48. - Бібліогр.: 8 назв : табл. Вернидуб, Роман Михайлович. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб. - С.49-55. - Бібліогр.: 11 назв Линовицька, Олеся Вікторівна. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. В. Линовицька. - С.56-60. - Бібліогр.: 6 назв Макаренко, Світлана Олегівна. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. О. Макаренко. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв Прудченко, Інна Іванівна. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко. - С.67-74. - Бібліогр.: 11 назв Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко. - С.75-80. - Бібліогр.: 21 назва : табл. Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко. - С.81-86. - Бібліогр.: 7 назв : табл. Коваль, Тетяна Василівна. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль. - С.87-92. - Бібліогр.: 11 назв : табл. Капера, Ірина Сергіївна. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. С. Капера. - С.93-100. - Бібліогр.: 9 назв : табл. Сахневич, Інна Андріївна. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич. - С.101-105. - Бібліогр.: 5 назв Іващенко, Оксана Алімівна. Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. А. Іващенко. - С.106-112. - Бібліогр.: 10 назв : рис., табл. Клепко, Сергій Федорович. Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко. - С.113-124. - Бібліогр.: 22 назви Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 48 Клепко, Сергій Федорович. Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 113-124. - Бібліогр.: 22 назви Роздуми над кн.: Андрущенко В. П. Освітня політика : (огляд порядку денного) / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с. Рубрики: Освіта--політичний вимір Кл.слова (ненормовані): освітня політика -- едукологія -- філософія освіти -- прецедентні тексти -- Public Policy -- Education Public Policy -- публічна політика -- суспільна освітня політика -- освітнє врядування -- Болонський процес Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВОУ1/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Калашнікова, Світлана. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти / Світлана Калашнікова. - С.12-23. - Бібліогр.: 30 назв. Козьменко, Сергій. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір / Сергій Козьменко. - С.24-29. - Бібліогр.: 6 назв. Клепко, Сергій. Основні поняття Закону України "Про вищу освіту" / Сергій Клепко. - С.30-37. - Бібліогр.: 20 назв. Крилова, Світлана. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / Світлана Крилова. - С.38-43. - Бібліогр.: 9 назв. Курбатов, Сергій. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / Сергій Курбатов. - С.44-49. - Бібліогр.: 24 назви. : табл. Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / Бак Мирослав. - С.50-57. - Бібліогр.: 14 назв. Семеніхіна, Олена. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / Олена Семеніхіна. - С.58-63. - Бібліогр.: 9 назв. : діагр., табл. Шелюк, Людмила. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти / Людмила Шелюк. - С.64-68 Яременко, Лілія. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Лілія Яременко. - С.69-74. - Бібліогр.: 12 назв. Губенко, Ганна. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Ганна Губенко. - С.75-81. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Орлова, Ольга. Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова. - С.82-88. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Щербакова, Олена. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / Олена Щербакова. - С.89-96. - Бібліогр.: 10 назв. Федоренко, Світлана. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / Світлана Федоренко. - С.97-102. - Бібліогр.: 11 назв. Горун, Юлія. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Юлія Горун. - С.103-108. - Бібліогр.: 11 назв. Воронкін, Олексій. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / Олексій Воронкін. - С.109-116. - Бібліогр.: 16 назв. : діагр., табл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 48 Клепко, Сергій. Основні поняття Закону України "Про вищу освіту" / Сергій Клепко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 30-37. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--законодавство--закон про вищу освіту (2014 р.) Вища освіта в Україні--законодавство--закон про вищу освіту (2014 р.) Кл.слова (ненормовані): поняття вищої освіти -- система вищої освіти -- структура вищої освіти -- мета вищої освіти -- національна система вищої освіти -- системний підхід -- закон про вищу освіту Анотація: Досліджується актуальність уточнення понятійного апарату нової редакції Закону України "Про вищу освіту", що забезпечує створення умов для натхненної праці "нових ректорів", "нових студентів" і "нових професорів" з забезпечення громадян українського суспільства кваліфікаціями, відповідними потребам і стандартам глобалізованого світу. Показано, що нечіткість визначень понять "вища освіта", її системи, структури і мети впливає на точність стратегії національної системи освіти. Висловлено пропозиції стосовно уточнення визначення цих понять на засадах системного підходу, який вимагає оптимізації усієї системи, а не лише її відокремлених частин. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Андрущенко, Віктор. Системна діагностика освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр. с. 12. Саух, Петро. Вища освіта: портрет без фантазій і прикрас / П. Саух. - С.13-19. - Бібліогр. с. 19. Півняк, Геннадій. Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки / Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва. - С.20-25. - Бібліогр. с. 24-25. Клепко, Сергій. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті / С. Клепко. - С.26-38. - Бібліогр. с. 36-38. Євтух, Володимир. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету / В. Євтух. - С.39-48. - Бібліогр. с. 47-48. Нестерова, Мар’я. Практика впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти / М. Нестерова. - С.49-54. - Бібліогр. с. 54. Бондар, Володимир. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина / В. Бондар. - С.55-62. - Бібліогр. с. 62. Синьов, Віктор. Сучасні питання методології системи наук про спеціальну освіту / В. Синьов, А. Шевцов. - С.63-71. - Бібліогр. с. 70-71. Шеремет, Марія. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.72-79. - Бібліогр. с. 79. Сікорський, Петро. Підготовка педагогічних працівників у контексті концепції ’Нова українська школа” / П. Сікорський. - С.80-86. - Бібліогр. с. 86. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клепко, Сергій. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті [Текст] / С. Клепко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 26-38. - Бібліогр. с. 36-38. Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- методологія -- моделі компетентностей -- філософія освіти -- професійний стандарт -- репрезентація -- таксономія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |