> Шифр: ВОУ1/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Андрущенко, Віктор. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко. - С.5-8 Вітренко, Юрій. Освіта України в Системі національних рахунків / Юрій Вітренко. - С.9-22. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Молодиченко, Валентин. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко. - С.23-29 Лапенок, Марія. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок. - С.30-34 : рис. Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.35-41. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок. - С.42-50. - Бібліогр.: 12 назв. Луговий, Володимир. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова. - С.51-59. - Бібліогр.: 24 назви. : табл. Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко. - С.60-67. - Бібліогр.: 11 назв. Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Ганаба, Світлана. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / Світлана Ганаба. - С.74-81. - Бібліогр.: 16 назв. Варецька, Олена. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / Олена Варецька. - С.82-88. - Бібліогр.: 16 назв. Сбруєва, Аліна. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / Аліна Сбруєва. - С.89-95. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Похресник, Анатолій. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / Анатолій Похресник. - С.96-102. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Курбатов, Сергій. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов. - С.103-110. - Бібліогр.: 25 назв. : табл. Педагогічна Конституція Європи. - С.111-116 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вища освіта--фахова освіта Психологія--розум Кл.слова (ненормовані): професіональний розум -- фахове розуміння -- розуміння -- природничо-наукова парадигма -- синергетична парадигма -- концептуалізація -- вища фахова освіта Анотація: У статті розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму. Природничо-наукова мономодальна парадигма визначає сутність розуму лише як психологічної категорії. Синергетична полімодальна парадигма визначає сутність розуму та розуміння, виходячи з міждисциплінарних, поліпарадигмальних позицій тих наук, які причетні до розуму, фаховізуючи його власними парадигмами. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВОУ1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Андрущенко, Віктор. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, Володимир. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі / Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова. - С.13-20. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Васильєв, Анатолій. Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів / Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет. - С.21-27. - Бібліогр.: 9 назв. Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко. - С.28-35. - Бібліогр.: 6 назв. Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв. Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.42-48 Касьянов, Дмитро. Філософські засади осягнення сучасних нанотехнологій / Дмитро Касьянов. - С.49-54. - Бібліогр.: 14 назв. Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш. - С.55-60. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг. - С.61-66. - Бібліогр.: 11 назв. Кульбашна, Ярослава. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспект / Ярослава Кульбашна. - С.67-73. - Бібліогр.: 15 назв. : табл. Федоров, Олександр. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров. - С.74-79. - Бібліогр.: 14 назв. Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Бак М. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав. - С.88-93. - Бібліогр.: 14 назв. Шульга, Валентина. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів / Валентина Шульга, Ірина Сікорська. - С.94-101. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Каланова, Шолпан. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану / Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва. - С.102-107. - Бібліогр.: 5 назв. Сінельнікова, Наталія. Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова. - С.108-112. - Бібліогр.: 5 назв. Іванова, Ольга. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика" / Ольга Іванова. - С.113-115 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Вища освіта--дидактика--дидактологістика Кл.слова (ненормовані): дидактологістика -- види дидактологістики -- текстовізовані думки -- роздуми -- критерії -- стандарти -- фаховий розум -- синергетична парадигма -- концептуалізація Анотація: У статті розглянуто предметну сферу дидактологістики та її трьох видів, які зумовлені наявністю в наукових текстах трьох зовнішньо однакових типів знаків, денотати яких презентують три різні типи критеріїв і стандартів аналізу й оцінювання текстовізованих думок та фахових міркувань вчених у контексті синергетичної парадигми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Вільям (кандидат педагогічних наук; доцент; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя). Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. Рубрики: Вища освіта--наукові тексти--технологія створення Кл.слова (ненормовані): денотативна дидактологістика -- текстовізований розум -- денотати -- ідеальні явища -- типи знаків -- інтелект -- фахове розуміння -- витвір думки -- наукові тексти Анотація: Розглянуто теоретико-методологічні та методико-технологічні основи існування у наукових текстах явищ, природа яких ідеальна за походженням у вигляді "витворів думок", тобто ідей авторів текстів. Вони зафіксовані знаками чотирьох типів, денотати яких презентують різні аспекти текстовізованого розуму вчених. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2015/4 Журнал 2015р. N 4 Андрущенко, Віктор. Цивілізація культури / В. Андрущенко. - С.5-10. Бех, Юлія. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття / Ю. Бех. - С.11-16. Коваленко, Вільям. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.17-23. Попова, Інна. Основні риси екологічно спрямованої освіти / І. Попова. - С.24-31. Шовш, Катерина. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема / К. Шовш. - С.32-37. Тимченко, Ірина. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз / І. Тимченко. - С.38-44. Кляп, Маріанна. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України / М. Кляп. - С.45-53. Романкова, Лілія. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді / Л. Романкова. - С.54-60. Войдило, Ян. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів / Я. Войдило. - С.61-66. Любивий, Володимир. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців / В. Любивий. - С.67-73. Золотарьова, Ірина. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії / І. Золотарьова, М. Колісник. - С.74-81. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Вільям. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 4. - С. 17-23. Рубрики: Вища освіта--дидактика--дидактологістика Кл.слова (ненормовані): основні типи знаків -- денонати -- референти -- інверсія -- парадигмальна інверсія -- денотативні закони Анотація: Мета статті - виявити передумови засобів існування фахового розуму, інтелекту та розуміння як ідеальних явищ і на їх (засобів) основі визначити положення, правила та закони матеріалізації фахових думок, визначити їх функції, їх розвиток та формування. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Андрущенко, Віктор. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5 Бакіров, Віль. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10 Рубанець, Олександра. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17 Терепищий, Сергій. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22 Коваленко, Вільям. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід / М. Нестерова. - С.37 Цвєткова, Ганна. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42 Опанасюк, Юлія. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49 Силадій, Іван. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованного світу / І. Силадій. - С.54 Яременко, Лілія. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59 Курбатов, Сергій. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65 Щербакова, Олена. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74 Курбатов, Сергій. "ПОБАЧИТИ СЛОНА..." Рецензія на книгу: "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики" / С. Курбатов. - С.83 Астахова, Валентина. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Вільям. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв Рубрики: Вища освіта--розумові технології Кл.слова (ненормовані): проблеми вищої освіти -- розумові технології -- денотати -- фахова парадигма -- фаховізована сутність Анотація: У статті розглянута нова стратегія освіти у вигляді розумових технологій та використання їх для вирішення проблем вищої освіти. Теоретико-методологічні основи розумових технологій визначаються науками, які причетні до сутності розуму у їх синергетичному взаємозв'язку: психологія, логіка, термінологія, концептологія, лінгвістика і фахові науки, а методико-технологічні основи пов'язуються з чотирма основними типами знаків та механізмами утворення їх денотатів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/3 Журнал 2016р. N 3 Сікорський, Петро. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17 Бондар, Володимир. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23 Рубанець, Олександра. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29 Кірик, Тамара. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття / Т. Кірик. - С.30-36 Коваленко, Вільям. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41 Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49 Девтерова, Тамара. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57 Любарець, Владислава. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63 Подольська, Єлізавета. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69 Щербакова, Олена. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78 Чубарева, Ольга. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Вільям. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 37-41 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): розумові технології -- синергетична теорія метровізації -- дидактологістика -- вища школа -- філософія освіти Анотація: Розглянуто синергетичну теорію метровізації розуму та розумових технологій, а також одиниці вимірювання тих наук, які причетні до розуму як синергетичного, міждисциплінарного утворення, як теоретизованого конструкта, створенного автором наукового тексту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Андрущенко, Віктор. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. Захарова, Оксана. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. Горбунова, Людмила. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. Книш, Інна. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-41. Капустін, Сергій. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. Шудло, Світлана. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. Коваленко, Вільям. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. Гончарова, Ольга. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. Складій, Іван. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Складій. - С.76-83. Нестерова, Марія. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Вільям. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 57-63.
Кл.слова (ненормовані): розумні технології -- ідея -- види ідей -- універсальні види діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |