> Шифр: УШ/2020/28/30 Журнал 2020р. N 28/30 Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти / Н. В. Гузик. - С.2–15. Вареха, А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями / А. Г. Вареха. - С.16–23. - Бібліогр.: 4 назви. Коротка, С. М. Система роботи з обдарованими дітьми / С. М. Коротка. - С.24–35. - Бібліогр.: 6 назв. Григораш, О. В. Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.36–63. - Бібліогр.: 12 назв. Кольба, С. Я. Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя / С. Я. Кольба. - С.64–68. - Бібліогр.: 25 назв. Кулик, В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів / В. З. Кулик, О. І. Хафізова. - С.69–77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 62 Кольба, С. Я. Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя [Текст] / С. Я. Кольба> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 64–68. - Бібліогр.: 25 назв.
Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність -- підготовка вчителів -- професійні якості вчителя -- професійно-педагогічна підготовка -- мобільність особистості -- самооцінка -- якість особистості -- альтруїзм -- полікультурність -- сучасний вчитель Анотація: У статті розповідається про підготовку вчителів, зокрема розглянуто професійно-значущі якості вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |