Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8 Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11 Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16 Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19 Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23 Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26 Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31 Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34 Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37 Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40 Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44 Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47 Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50 Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56 Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59 Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62 Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64 Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67 Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69 Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73 Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76 Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79 Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82 Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89 Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92 Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95 Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99 Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103 Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107 Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114 Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119 Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123 Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127 Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131 Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136 Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
РУБ 15 Рубрики: Вчитель музики--підготовка Вчитель початкової школи--підготовка Музичне мистецтво Фортепіано--навчання гри Диригент хору Вчитель хореографії Управління школою--кадри Репертуар хору Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне сприймання--підлітки Здоровий спосіб життя--формування Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) |
А 43 Актуальні проблеми сучасної музичної освіти [Текст] : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-16 травня 2005 року / Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра вокально-хорової майстерності. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 152 с. - 5.40 грн. Зміст: Дорохіна, Л. О. Пояснювально-ілюстративний метод навчання як один з головних у формуванні індивідуальної диригентської техніки / Л. О. Дорохіна. - С .5-8 Володченко, Ж. М. Предмет і завдання педагогічної діагностики / Ж. М. Володченко, Ж. М. Самаріна. - С .9-12 Володченко, Ж. М. Проблема формування уміння діагностики співацького голосу / Ж. М. Володченко. - С .13-20 Волосовець, Н. П. Ансамбль як звуковий соціум / Н. П. Волосовець. - С .21-24 Коробка, В. І. Тембр як особливий орієнтир вокального виховання майбутнього вчителя музики / В. І. Коробка, А. Б. Хоменко. - С .25-29 Заболотний, І. П. Звичайне і співацьке дихання / І. П. Заболотний. - С .30-34 Присталов, І. Г. До полеміки про роль гортані у співочому процесі / І. Г. Присталов. - С .35-37 Голуб, Н. В. Особливості виконання пісенного жанру кобзарями / Н. В. Голуб, О. Мусієць. - С .38-42 Котлінська, Л. Г. До проблеми виконання прикрас у старовинній музиці / Л. Г. Котлінська. - С .43-46 Городенко, С. В. Некоторые проблемы исполнения этюдов Фридерика Шопена / С. В. Городенко. - С .47-68 Курсон, В. М. Український народний романс у контексті вокальної культури студентів / В. М. Курсон. - С .69-73 Барбаш, Я. О. Особливості вивчення шкільного репертуару при підготовці майбутніх учителів музики / Я. О. Барбаш, Т. В. Ющик. - С .74-78 Журавель, І. О. Становлення родинно-сімейного виховання в Україні (історичний аспект) / І. О. Журавель. - С .79-82 Гасенко, Л. І. Музична творчість школярів як засіб музичного розвитку, комунікації та творчого самовираження особистості / Л. І. Гасенко. - С .83-89 Кондратенко, Г. Г. Проблеми формування творчої активності студентів педагогічного коледжу - майбутніх учителів музики / Г. Г. Кондратенко. - С .90-94 Ющик, Т. В. До проблеми розвитку мануальної техніки студентів на початковому етапі навчання в класі хорового диригування / Т. В. Ющик. - С .95-99 Люлюк, Л. Проблемність як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Л. Люлюк, О. Люлюк. - С .100-106 Дягло, Л. В. Камерна музика сучасності: події, конкурси, фестивалі / Л. В. Дягло, М. О. Шумський. - С .107-113 Курило, В. І. Комп’ютерні технології у творчому розвитку старшокласників: дидактичний аспект / В. І. Курило, Н. Л. Біла. - С .118-123 Біла, Н. Л. Стильові особливості камерної музики Д. Д. Шостаковича (на прикладі Восьмого струнного квартету) / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .124-128 Качалова, Т. В. Шляхи удосконалення системи вокальної підготовки майбутніх учителів музики / Т. В. Качалова. - С .129-131 Павленко, О. М. Деякі аспекти формування навичок імпровізації у майбутнього педагога-музиканта / О. М. Павленко. - С .132-135 Волосок, О. М. Український танець: специфіка виконання / О. М. Волосок, М. О. Шумський. - С .136-140 Матвієнко, С. І. Формування навичок самостійної роботи у студентів початкових курсів у класі постановки голосу / С. І. Матвієнко. - С .141-144 Гроздовська, О. Г. Збереження духовних традицій на музичному факультеті в діяльності клубу "Ліра" / О. Г. Гроздовська. - С .145-150
РУБ 78 Рубрики: Музична освіта в Україні Дод.точки доступу: Шопен, Фридерик \о нем\; ШОСТАКОВИЧ, ДМИТРИЙ ДМИТРИЕВИЧ \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілкаАсоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра вокально-хорової майстерності Примірників всього: 10 аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) |
> Шифр: Д771165/2010/2 Газета 2010р. N 2 Шевчук, Антоніна. Казкова картинна галерея / А. Шевчук. - С.3-8 (далі буде). Радинова, О. Методика слухання музики з дітьми / О. Радинова. - С.13-19. Кондратенко, Г. Музичні загадки / Г. Кондратенко. - С.22-25. Шевчук, Антоніна. Прилучаємось до музичної скарбниці / А. Шевчук. - С.41-45. Зільберквіт, М. Фортепіано : біографія музичних інструментов / М. Зільберквіт. - С.46-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратенко, Г. Музичні загадки [Текст] / Г. Кондратенко> // Дитячий садок. Мистецтво. - 2010. - N 2. - С. 22-25. Рубрики: Кафедра дошкільної освіти музичні жанри дошкільне виховання--музичний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратенко, Г. П. Военно-патриотическое воспитание молодежи [Текст] / Г. П. Кондратенко, В. О. Чистяков, А. Г. Городник ; ред. Б. И. Королет. - К. : Вища школа, 1984. - 48 с. - 0.10 руб. РУБ 371.011 Дод.точки доступу: Чистяков, В. О.; Городник, А. Г.; Королет, Б. И. \ред.\ Примірників всього: 3 ав (1), Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (1), фб (1) |
К 64 б-ка Башкатової С. А. / К 64-КСХ Кондратенко, Г. Ф. Штурмовали горы танкисты [Текст] / Г. Ф. Кондратенко. - Ужгород : Карпаты, 1984. - 136 с. - 0.60 руб. РУБ 9(С)27 Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
> Шифр: ІПУ/2014/10/11 Журнал 2014р. N 10/11 Демиденко, Т. П. Культурологічна складова шкільних курсів історії: методичний аспект / Т. П. Демиденко. - С.2-6. Тукало, Е. П. Діагностика стану сформованості в учнів інформаційної компетентності під час вивчення історії / Е. П. Тукало. - С.7-8. Коренькова, Г. М. Тестові завдання як засіб підсумкового контролю навчальних досягнень / Г. М. Коренькова. - С.9-10. Баханов, К. О. Організація процесу навчання історії / К. О. Баханов. - С.11-12. Буланов, Ю. І. Шевченківська вікторина "Ще як були ми козаками..." / Ю. І. Буланов. - С.13-15. Зайцева, Н. В. Історія в символах і знаках. 5 клас / Н. В. Зайцева. - С.15-18. Чорна, О. С. Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х - початок 80-х років). історія України. 11 клас / О. С. Чорна. - С.19-20. Качуровська, І. С. Україна в умовах незалежності. Соціальне та економічне становище населення. Історія України. 11 клас / І. С. Качуровська. - С.21-26. Саповська, В. Ф. Господарське, церковне та культурне життя на українських землях в другій половині XVII ст. Історія України. 11 клас / В. Ф. Саповська. - С.27-30. Муценко, Г. П. Україна в роки правління гетьмана Івана Виговського (1657-1659). Історія України. 8 клас / Г. П. Муценко. - С.31-33. Годун, М. С. Природні умови Італії та виникнення Рима. 6 клас / М. С. Годун. - С.34-36. Лук’янченко, І. В. Урок узагальнення з теми "Пізня Римська імперія". 6 клас / І. В. Лук’янченко. - С.37-39. Криворучко, М. В. Психологізація педагогічної праці / М. В. Криворучко. - С.40-42. Андреєва, С. В. Виникнення Запорозької Січі. Історія України. 8 клас / С. В. Андреєва. - С.43-46. Маленко, В. В. Монгольська навала на українській землі. Історія України. 7 клас / В. В. Маленко. - С.46-50. Манжос, В. В. Культура Арабського халіфату. Всесвітня історія. 7 клас / В. В. Манжос. - С.51-53. Кондратенко, Г. О. Давньоєврейське царство. Халдейське царство. 6 клас / Г. О. Кондратенко. - С.54-57. Кушнарьова, О. М. Давній Китай. 6 клас / О. М. Кушнарьова. - С.58-61. Шумицька, О. Л. Давній Єгипет. 6 клас / О. Л. Шумицька. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратенко, Г. О. Давньоєврейське царство. Халдейське царство. 6 клас [Текст] / Г. О. Кондратенко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 54-57. Рубрики: Уроки всесвітньої історії в 6 кл.--Стародавній світ Кл.слова (ненормовані): Давньоєврейське царство -- Халдейське царство -- Стародавній світ -- комбінований урок Анотація: Мета уроку: розкрити роль і значеня Давньоєврейського та Халдейського царств в історії Стародавнього світу; охарактеризувати періоди правління царів Давида та Соломона; розкрити роль Біблії як історичного джерела вивчення давньої історії та основ християнського вчення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2014/21 Журнал 2014р. N 21 Чи насправді Німеччина розв’язала Першу світову війну?. - С.2. Перша світова: уроки для Британії. - С.3. Чому у Франції та Німеччині різне ставлення до "Великої війни"?. - С.4. Хронологічна таблиця "Перша світова війна". - С.5-7. Расулова, С. В. Завдання до теми "Політичний розвиток країн Східної Європи в першій половині XX ст." Всесвітня історія. 10 клас / С. В. Расулова. - С.8-9. Горбенко, І. В. Воєнні дії на території України в 1915-1917 рр. Історія України. 10 клас / І. В. Горбенко. - С.10-14. Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії / Л. В. Любіченко. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст. Кацан, Н. В. Тестові завдання до теми "Радянська модернізація України". Історія України. 10 клас / Н. В. Кацан. - С.18-21. Кожем'яка, О. Л. Крилаті вислови з історії Стародавнього світу / О. Л. Кожем'яка. - С.22-24. Лобода, В. П. Узагальнювальне повторення "Україна у XVI-XVIII ст.". Історія України. 8 клас / В. П. Лобода. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст. Мурчук, Т. А. Урок-проект "України в подіях Північної війни". Історія України. 8 клас / Т. А. Мурчук. - С.31-35. Кондратенко, Г. О. Фінікія та Палестина. Всесвітня історія. 6 клас / Г. О. Кондратенко. - С.36-39. На вкладках: Облаштування світу після Першої світової війни. ; "Людина та війна". Світлини часів Першої світової війни: до 100-річчя від початку Першої світової війни. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратенко, Г. О. Фінікія та Палестина. Всесвітня історія. 6 клас [Текст] / Г. О. Кондратенко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 21. - С. 36-39. Рубрики: Уроки всесвітньої історії в 6 кл.--Стародавній світ Кл.слова (ненормовані): Давньоєврейське царство -- Халдейське царство Анотація: Мета уроку: розкрити роль і значення Давньоєврейського та Халдейського царств в історії стародавнього світу; охарактеризувати періоди правління царів Давида та Соломона; розкрити роль Біблії як історичного джерела вивчення давньої історії та основ християнського вчення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |