> Шифр: ІЖ/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Кучер, В. Початок Великої Вітчизняної війни: погляд із сьогодення / В. Кучер. - С.17-29 Котигоренко, В. Політико-правові аспекти соціальної адаптації кримсько-татарських репатріантів / В. Котигоренко. - С.29-38 Вронська, Т. Репресії в Західній Україні на початковому етапі Другої світової війни / Т. Вронська, О. Лисенко. - С.39-50 Патриляк, І. Спроби державотворчої діяльності ОУН на початку Великої Вітчизняної війни / І. Патриляк. - С.51-60 Соловйова, В. Дипломатична діяльність Української Держави у країнах Четвірного союзу / В. Соловйова. - С.61-73 Буравченкова, С. Шлях України у світлі нетрадиційних теорій / С. Буравченкова, В. Кондратюк. - С.79-82 Шайкан, В. Українська інтелігенція напередодні Другої світової та Великої Вітчизняної воєн: витоки колаборації / В. Шайкан. - С.83-91 Осташко, Т. В’ячеслав Липинський: державник, політик, учений / Т. Осташко. - С.92-105 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Буравченкова, С. Шлях України у світлі нетрадиційних теорій [Текст] / С. Буравченкова, В. Кондратюк> // Історичний журнал : Наукове громадсько-політичне видання. - 2006. - N3. - С. 79-82 Рубрики: Політика України Дод.точки доступу: Кондратюк, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: М760384/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Рубанець, О. М. Процесуальність знання в умовах управління знаннями / О. М. Рубанець. - С.4-13 Руденко, Т. П. Громадська думка як специфічна форма суспільної свідомості / Т. П. Руденко, Л. О. Руденко. - С.14-22 Галицька, Т. М. Роль образу світу у формуванні національної ідентичності / Т. М. Галицька. - С.33-43 Аулін, О. А. Своєрідність сучасної міфотворчості іслламських еліт у контексті соціальної дії / О. А. Аулін. - С.44-54 Завідняк, Б. Т. Концепція трансцендентності у Філона Олександрійського / Б. Т. Завідняк. - С.55-63 Нежива, О. М. Національні ідеї у творчості Лесі Українки / О. М. Нежива. - С.77-87 Супрун, Н. Т. Прикладний характер законів логіки в концепціях П. Ліницького та Ор. Новицького: порівняльний аналіз / Н. Т. Супрун. - С.88-100 Ющишин, О. І. Проблема істини у філософських трактаціях та релігійних осяганнях давнини / О. І. Ющишин. - С.101-112 Клочков, І. В. Культурно-історичні форми наукової раціональності в дослідженнях української філософії (1970-1990-ті рр.) / І. В. Клочков. - С.113-120 Герчанівська, П. Е. Мультикультуралізм і локальність в історичній динаміці культурних форм / П. Е. Герчанівська. - С.121-131 Гужва, О. П. Тичина: симфонізм як прояв духовного буття / О. П. Гужва. - С.132-143 Остащук, М. Б. Біоцентризм та ідея "всепланетарного блага" як противага антропоцентричній ідеології / М. Б. Остащук. - С.144-155 Лубська, М. В. Міжнародне право та питання взаємодії релігійних і правових норм / М. В. Лубська. - С.156-165 Кондратюк, В. В. Неформальні підходи до аналізу правової аргументації: загальна характеристика / В. В. Кондратюк. - С.166-178 Марченко, О. В. Категорія освітнього простору як предмет методологічної рефлексії / О. В. Марченко. - С.179-192 Колосюк, І. А. Філософсько-освітній аналіз етичних та правових аспектів функціонування вищої школи / І. А. Колосюк. - С.192-202 Панасенко, О. В. Релігійна освіта і досвід її організації в європейських державах / О. В. Панасенко. - С.203-213 Селезньова, С. А. Приватна школа в контексті соціальних функцій освіти / С. А. Селезньова. - С.214-221 Єрмакова, Т. Г. Кластеризація освіти як механізм формування зв’язків із соціальними партнерами / Т. Г. Єрмакова. - С.222-230 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратюк, В. В. Неформальні підходи до аналізу правової аргументації: загальна характеристика [Текст] / В. В. Кондратюк> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 166-178 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Філософія права Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): правова аргументація -- правовий підхід -- риторичний підхід -- діалектичний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 91 б-ка Євсєєвої О. В. / А 91-КСХ Астророслина Brassica rapa та її використання в біологічній освіті [Текст] / В. А. Андрійчук [та ін.]. - Тернопіль : [б. в.], 2000. - 100 с. - б/ц. грн. РУБ 57.026.4 Рубрики: Космічна біологія Біологічна освіта--шкільна біологічна освіта Кл.слова (ненормовані): астробіологія Анотація: Подається короткий нарис історії космічної біології та дослідження астророслин. Приведено дані про походження, біологію, особливості фотосинтезу та культивування і вивчення в модельних умовах за різних режимів освітлення об’єкту дослідження спільного українсько-американського космічного проекту, астророслину Brassica rapa. Дод.точки доступу: Андрійчук, В. А.; Герц, А. І.; Грубінко, В. В.; Герц, І. І.; Кондратюк, В. А.; Стефанишин, Л. М. Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
> Шифр: РШ/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 Данилевський, В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський. - С.3–6. - Бібліогр.: 9 назв. Чепурна, Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна. - С.7–10. - Бібліогр.: 13 назв. Назаренко, Г. Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко. - С.11–16. - Бібліогр.: 16 назв. Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 13 назв. Топчій, І. Становлення Гімназії успішного українця / Ірина Топчій. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Каракаш, І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко. - С.24–27. - Бібліогр.: 6 назв. Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан. - С.28–31. - Бібліогр.: 8 назв. Саєнко, С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / Сергій Саєнко, Надія Ананьєва. - С.32–35. - Бібліогр.: 4 назви. Карло, Т. Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло. - С.36–39. - Бібліогр.: 7 назв. Мирошніченко, Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко. - С.39–42. - Бібліогр.: 8 назв. Пікалюк, А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк. - С.43–45. - Бібліогр.: 7 назв. Нерубайський, В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський. - С.46–49. - Бібліогр.: 6 назв. Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко. - С.49–52. - Бібліогр.: 8 назв. Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук. - С.53–55. - Бібліогр.: 7 назв. Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей" / Ірина Верба. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв. Вертипорох, О. Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв. Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк. - С.62–62. - Бібліогр.: 2 назви. Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина. - С.65–67. - Бібліогр.: 10 назв. Бущай, Л. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бущай ; Людмила Бугай. - С.68–71. - Бібліогр.: 3 назви. Жуган, Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган. - С.72–74. - Бібліогр.: 4 назви. Яременко, С. Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко. - С.75–77. - Бібліогр.: 3 назви. Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька. - С.78–80. - Бібліогр.: 4 назви. Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / Анатолій Самохотов. - С.81–83. - Бібліогр.: 9 назв. Колісник, В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / Валерій Колісник. - С.84–86. - Бібліогр.: 8 назв. Дорожкіна, Н. Школа практичної діяльності / Неля Дорожкіна, Алла Забарна. - С.87–89. - Бібліогр.: 8 назв. Лукашенко, Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Тетяна Лукашенко. - С.90–93. - Бібліогр.: 6 назв. Лосіцький, В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / Володимир Лосіцький. - С.94–96. - Бібліогр.: 3 назви. Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова. - С.97–100. - Бібліогр.: 8 назв. Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош. - С.100–104. - Бібліогр.: 7 назв. Дубенська, О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / Олександра Дубенська. - С.105–107. - Бібліогр.: 5 назв. Цьоменко, А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу / Анна Цьоменко. - С.107–109. - Бібліогр.: 5 назв. Кондратюк, В. Школа успіху та творчих досягнень / Валентин Кондратюк. - С.110–112. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратюк, В. Школа успіху та творчих досягнень / Валентин Кондратюк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 110–112. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- Школа успіху та творчих досягнень -- стратегічна мета школи -- цільові проекти -- ііноваційна діяльність Анотація: У статті розкрито сутність інноваційного розвитку Школи успіху та творчих досягнень; акцентовано увагу на визначенні місії та стратегічної мети школи; висвітлено основні завдання та принципи діяльності школи; окреслено особливості структури навчального закладу та основні завдання структурних підрозділів школи; визначено цільові проекти роботи школи як інноваційного закладу та окреслено очікувані результати впровадження Концепції. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |