> Шифр: РШ/2006/9 Журнал 2006р. N 9 Сметанський, М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського / М. Сметанський. - С.3-7 Антонець, М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського / М. Антонець. - С.7-10 Бондар, Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Бондар. - С.11-13 Буряк, В. Навчальна діяльність у комп’ютерному середовищі / В. Буряк. - С.14-17 Уйсімбаєма, Н. Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців / Н. Уйсімбаєма. - С.17-19 Музиченко, Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності / Ю. Музиченко. - С.20-22 Кожевников, В. Наступність як загальнопедагогічний закон / В. Кожевников. - С.22-24 Кравчук, Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів / Л. Кравчук. - С.24-27 Максимовська, Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять / Н. Максимовська. - С.28-31 Оленіна, Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі / Г. Оленіна. - С.31-34 Топузов, О. Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії / О. Топузов. - С.42-44 Сєрова, Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова. - С.44-47 Земцов, І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії / І. Земцов, Т. Скрябіна. - С.47-49 Юник, Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52 Івашньова, С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі / С. Івашньова. - С.53-55 Кобець, М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови / М. Кобець. - С.57-59 Крижко, В. Народно-педагогічні традиції осіннього календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.59-62 Кочубей, Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей. - С.63-65 Шевчук, О. Історія заснування та діяльності Колегії Павла Галагана / О. Шевчук. - С.65-68 Лисенко, Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність / Л. Лисенко. - С.69-71 Балацька, Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії / Н. Балацька. - С.71-73 Волощук, І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами / І. Волощук. - С.73-75 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Кочубей, Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського [Текст] / Т. Кочубей> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N9. - С. 63-65 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. освіта релігійна Кл.слова (ненормовані): братські школи Дод.точки доступу: Галятовський, Іоаникій \о нем\ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: ПП1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Богуш, А. М. Культурологічна парадигма в спадщині В.О.Сухомлинського / А.М. Богуш. - С.5-12 Бондар, Л. С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / Л.С. Бондар. - С.13-18 Печенко, І. П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І.П. Печенко. - С.19-29 Піддячий, М. І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів / М.І. Піддячий. - С.29-36 Атаманчук, П. С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький. - С.37-48 Коваленко, О. М. Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи / О.М. Коваленко, В.О. Коваленко. - С.55-64 Туркот, Т. І. Технологія самостійної роботи студентів, що зберігає їхнє здоров’я ( з досвіду роботи) / Т.І. Туркот, і.В. Осадчук. - С.65-73 Завгородня, О. В. Питання збереження психологічного здоров’я : визначення, критерії, умови збереження / О.В. Завгородня. - С.87-94 Мисечко, О. Є. Професійна підготовка вчителів іноземних мов для класичних гімназій з середини XIXст. до 1917р. / О.Є. Мисечко. - С.95-104 Кочубей, Т. Д. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського : духовно-моральний вимір / Т.Д. Кочубей. - С.105-115 Шевчук, О. М. Колегія Павла Галагана-джерело формування інтелектуальної еліти українського народу / О.М. Шевчук. - С.116-123 Шевченко, С. М. Педагогічні пошуки Е.Б.Бочковського ( до 80-річчя з дня народження) / С.М. Шевченко. - С.129-134 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Кочубей, Т. Д. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського : духовно-моральний вимір [Текст] / Т.Д. Кочубей> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N3. - С. 105-115 Анотація: Богослов, ректор Києво-Могилянської колегії. II пол. XVIIст. Дод.точки доступу: Галятовський, Іоаникій \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П372405/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Лісаченко, В. Біографія Умані : через минуле у майбутнє / В. Лісаченко. - С.23-31 Кочубей, Т. Україна і Польща у форматі освітніх проблем / Т. Кочубей. - С.32-35 Мицик, Ю. Історія забороненої країни ( опис Прусії у хроніці Олександра Гваньїні) / Ю. Мицик. - С.36-107 Калакура, О. Поляки на землях України в лещатах імперії (1900-1917 рр.) / О. Калакура. - С.129-139 Кравченко, О. Пантелеймон Куліш та Михайло Грабовський : до історії взаємин / О. Кравченко. - С.154-159 Денисенко, В. Єзуїтські школи та їх вплив на розвиток духовної освіти в Україні / В. Денисенко. - С.173-176 Гарбузова, І. Педагогічні ідеї Александра Камінського та їх реалізація на Уманщині / І. Гарбузова. - С.177-181 Кушнір, В. Педагогіка серця Януша Корчака та Василя Сухомлинського / В. Кушнір. - С.182-187 Біда, О. Я.А.Коменський- ініціатор методики викладання природознавства / О. Біда. - С.188-192 Побірченко, Н. Школа базиліанського кляштору в Умані / Н. Побірченко. - С.193-199 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кочубей, Т. Україна і Польща у форматі освітніх проблем [Текст] / Т. Кочубей> // Пам’ять століть : Історичний науковий та літературний журнал. - 2006. - N5. - С. 32-35 Рубрики: Вища освіта в Україні вища освіта в зарубіжних країнах Польща--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПА-1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Адаменко, О. Статті у науково-педагогічних часописах як джерело для визначення особливостей розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині XX століття / О. Адаменко. - С.4-8 Березівська, Л. Розробка Наркомпросом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924) / Л. Березівська. - С.9-19 Бондаренко, Г. Формування риторичної культури особистості у школах Давньої Геції і Давнього Риму / Г. Бондаренко. - С.20-25 Лобода, С. Преса Закарпаття як складова педагогічної періодичної преси України 1900-1930-х рр. XX ст. / С. Лобода. - С.26-31 Філімонова, Т. Перші журнали з проблем дошкільного виховання в історії розвитку української педагогічної думки / Т. Філімонова. - С.32-35 Калюжна, О. Використання здоров’язберігаючої концепції В.О. Сухомлинського в умовах загальноосвітніх навчальних закладів / О. Калюжна. - С.36-40 Кочубей, Т. Творчість І.Гізеля в оцінці українських істориків педагогіки / Т. Кочубей. - С.41-46 Побірченко, Н. Повернення Миколи Аркаса (1852-1909) / Н. Побірченко. - С.47-55 Кравченко, О. Бібліографія праць Пантелеймона Куліша / О. Кравченко. - С.93-96 Музиченко, О. Краєзнавство в комплексних програмах та його метода / О. Музиченко. - С.69-75 Коляда, Н. До історії діяльності недільних шкіл в Україні ( 60-ті роки XIX ст.) / Н. Коляда. - С.63-68 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кочубей, Т. Творчість І.Гізеля в оцінці українських істориків педагогіки [Текст] / Т. Кочубей> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2007. - N1. - С. 41-46 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Анотація: Інокентій Гізель ( Кисіль) - культурний і церковний діяч, історик, філософ, просвітник другої половини XVII ст. Дод.точки доступу: Гізель, Інокентій (1600-1683) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПА-1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Ляхоцький, В. У контексті сучасної науки ( Генеза огієнкознавства, сучасний стан та перспективи) / В. Ляхоцький. - С.4-19 Сейко, Н. Стипендіальні фонди як форма доброчинності в україні у XIX - поч. XX ст. / Н. Сейко. - С.28-33 Мисечко, О. Спеціальні лінгвістичні навчальні заклади як нова форма підготовки в Україні викладачів іноземних мов у 30-х рр. XX ст. / О. Мисечко. - С.34-37 Кочубей, Т. Розвиток освіти на українських землях у II пол.XVII- кін.XVIII cт. / Т. Кочубей. - С.38-47 Дічек, Н. Феофан Прокопович і слов’янське освітнє бароко / Н. Дічек. - С.48-55 Алєйкіна, В. Педагогічна діяльність В.О.Біднова ( 1874-1935) / В. Алєйкіна. - С.56-61 Дутко, О. М.І.Костомаров про історію розвитку освіти на українських землях / О. Дутко. - С.62-69 Петренко, О. Новаторські ідеї К.Ф.Лебединцева щодо організації спільної освіти дітей обох статей ( початок XX ст.) / О. Петренко. - С.70-73 Войткова, Л. До історії розвитку шкільних музеїв / Л. Войткова. - С.92-96 Саяпіна, С. Погляди М. Корфа на систему підготовки й перепідготовки вчителів ( II пол. XIX ст.) / С. Саяпіна. - С.74-78 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кочубей, Т. Розвиток освіти на українських землях у II пол.XVII- кін.XVIII cт. [Текст] / Т. Кочубей> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2007. - N2. - С. 38-47 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн. Зміст: Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11 Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16 Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19 Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24 Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29 Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34 Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39 Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45 Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50 Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55 Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60 Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65 Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69 Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73 Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77 Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81 Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86 Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90 Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93 Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96 Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100 Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108 Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112 Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116 Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119 Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123 Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126 Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130 Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136 Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133 Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141 Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145 Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149 Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153 Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157 Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161 Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164 Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169 Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172 Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176 Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180 Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184 Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190 Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193 Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
РУБ 15 Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
К 75 Кочубей, Т. Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Тетяна Кочубей> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 33–36. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Діти--розвиток мислення--лінгводидактичні основи Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика -- розвиток мислення -- лінгводидактичні основи -- українські педагоги -- уроки мислення -- казкові образи -- самостійність мислення -- наочно-образне мислення -- дитина Анотація: У статті на основі лінгводидактичних принципів висвітлено теоретичні ідеї та практичний досвід Василя Сухомлинського щодо розвитку мислення дитиини. Акцентовано, що у період "дитинства мислення" учень має бути найближче до джерела думки-природи, що дає йому можливість одночасно бачити, слухати, переживати і думати. Наголошено, що у Школі радості Василь Сухомлинський навчав дітей не лише писати і читати, а й відчувати аромат слова, бачити його найтонші відтінки. Обґрунтовано, що важливого значення у розвитку мислення педагог надавав казці та "періоду мислення", протягом якого людина обов’язково має пройти через "період розумових вправ". Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |