> Шифр: Умлш-1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Шелехова, Галина. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-26. Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко. - С.30-33. Лісовський, Антон. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. Бацюсь, Раїса. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь. - С.39-41. Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук. - С.42-46. Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. Домалега, Інна. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : Лія, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-61. Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой). - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 10-14. Рубрики: викладання української мови в школі Інтегровані уроки--українська мова Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): нетрадиційні уроки -- інтеграція знань -- інтегрований урок -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметна інтеграція -- бінарні уроки Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: УМЛСШ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Мамчур, Лідія. Формування мовної компетентності учнів основної школи: фонетичний і лексичний компоненти / Л. Мамчур. - С.2-6. - Бібліогр.: 5 назв. Омельчук, Сергій. Дослідницькі завдання з морфології за провідним логічним прийомом як засіб формування в учнів загальнопізнавальних умінь : на матеріалі вивчення прикметника / С. Омельчук. - С.7-11. - Бібліогр.: 5 назв. Кучеренко, Ірина. Загальнодидактичні і лінгвометодичні вимоги до сучасного уроку української мови / І. Кучеренко. - С.12-17. - Бібліогр.: 15 назв. Видайчук, Тетяна. Мовна особистість староукраїнської доби: проблеми та аспекти дослідження / Т. Видайчук. - С.18-21. - Бібліогр.: 9 назв. Поліщук, Ярослав. Моделі елітарного і масового в класичній українській літературі / Я. Поліщук. - С.22-25. - Бібліогр.: 5 назв. Кавун, Лідія. Участь ВАПЛІТЕ в літературній дискусії 1925-1928 років / Л. Кавун. - С.26-30. - Бібліогр.: 13 назв. Яровенко, Тетяна. "Маланюкіана" Леоніда Куценка: to be continued... / Т. Яровенко. - С.31-32. Авраменко, Олександр. Особливості тестової технології в моделюванні контрольних робіт / О. Авраменко. - С.33-35. Остапченко, Олена. Тест-гра як засіб збагачення словникового запасу старшокласників / О. Остапченко. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв. Левченко, Валентина. "Мина Мазайло". Особливості сюжету з використанням інформаційно-комукаційних технологій : методичні рекомендації до проведення уроку української літератури в 11 класі / В. Левченко. - С.42-50. - Бібліогр.: 5 назв. Руденко, Лариса. Групи слів за їх походженням: власне українські слова і запозичені. Англіцизми в українській мові : інтегрований урок українська мова - англійська мова, 6 клас / Л. Руденко, В. Скрипник. - С.51-54. Олійник, Алла. Стежками Великого Кобзаря. Дитинство та юність Тараса Шевченка : українська література, 6 клас / А. Олійник. - С.55-57. - Бібліогр.: 3 назви. Аношкіна, Галина. Терен спіє під гомін жита... : творчий доробок письменника-земляка Тереня Германовича Масенка. Українська література, 10 клас / Г. Аношкіна. - С.58-62. - Бібліогр.: 8 назв. Новіцька, Ольга. Наша дума, наша пісня, не загине у віках : пісні та думи рідного краю / О. Новіцька. - С.63-67. Яворська, Леся. Велич Духу : до 95-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Яворська. - С.68-69. Слободкіна, Фатіма. Літературно-музична композиція до дня української мови / Ф. Слободкіна. - С.70-71. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
К 95 Кучеренко, Ірина. Загальнодидактичні і лінгвометодичні вимоги до сучасного уроку української мови / І. Кучеренко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 10. - С. 12-17. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): вимоги до уроку -- структура уроку української мови -- сучасний урок української мови -- загальнодидактичні вимоги -- лінгводидактичні вимоги -- психологічні вимоги -- виховні вимоги -- гігієнічні вимоги -- наукові вимоги -- змістові вимоги -- орієнтаційні вимоги -- уроки української мови Анотація: Розкрито сутність загальнодидактичних і лінгводидактичних вимог до уроку української мови, з'ясовано специфіку дидактичних , психологічних, виховних, гігієнічних вимог; окреслено особливості наукових, змістових, орієнтаційних та реалізаційних вимог, обгрунтовано необхідність їх дотримання у процесі проектування і проведення сучасного навчального заняття в основній школі. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова. - С.2-7 Кучеренко, Ірина. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / Ірина Кучеренко. - С.7-13 Нищета, Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / Володимир Нищета. - С.13-18 Голуб, Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі / Ніна Голуб. - С.18-23 Шевченко, Зоя. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / Зоя Шевченко. - С.24-30 Братко, Валентина. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко. - С.30-34 Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Юрій Бондаренко. - С.35-38 Дригула, Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні") / Марія Дригула. - С.39-42 Підмурняк, Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас) / Марія Підмурняк. - С.42-44 Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика Плахотник, Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / Василь Плахотник. - С.45-48 Трубачева, Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу / Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса. - С.48-51 Барановська, Олена. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / Олена Барановська. - С.51-54 Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України) / Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко. - С.55-61 Міхно, Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
К 95 Кучеренко, Ірина Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 7-13. - Бібліогр.:15 назв. Рубрики: Уроки української мови--зміст уроку Кл.слова (ненормовані): сучасний урок української мови -- зміст уроку -- лінгводидактичні вимоги до уроку рідної мови -- змістовий компонент уроку -- теоретичний компонент -- практичний компонент -- методичний компонент -- уроки української мови Анотація: У статті встановлено взаємозв'язок змістових компонентів чинних державних документів, з'ясовано їх відповідність у змісті сучасного уроку української мови, запропоновано оновлені лінгводидактичні вимоги до змістовного наповнення сучасного уроку рідної мови, висвітлено концептуальні методологічні основи змісту уроку української мови в основній школі - науковість, оптимальність, навчально-виховна єдність, зв'язок із життям, комунікативна спрямованість, текстоцентричність; визначено сутність поняття "зміст уроку", визначено основні змістові компоненти уроку, схарактеризовано змістову наповнюваність теоретичного, практичного й методичного компонентів сучасного уроку української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: Умлш-1/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Бондаренко, Неллі. Ситуаційні вправи на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.2-8. - Бібліогр.: 11 назв. Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / І. Кучеренко. - С.8-14. - Бібліогр.: 11 назв. Ярмолюк, Алла. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.15-19. - Бібліогр.: 11 назв. Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.20-25. - Бібліогр.: 15 назв. Тименко, Валентина. Сучасний підручник української літератури для 10 класу : культурно-мистецький контекст / В. Тименко. - С.26-31. - Бібліогр.: 12 назв. Яценко, Таміла. Шкільний підручник української літератури : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко. - С.32-35. - Бібліогр.: 13 назв. Вертій, Олексій. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини XIX - початку XX століть / О. Вертій. - С.36-43. - Бібліогр.: 24 назви. Бедлінський, Олексій. Рідна мова як відображення свідомості народу / О. Бедлінський. - С.43-48. - Бібліогр.: 16 назв. Азьомов, Віктор. Ідейні координати шевченкового "Заповіту” : у пошуках повноти прочитання / В. Азьомов. - С.49-52. Новосьолова, Валентина. Новий підручник української мови для 8-го класу : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова. - С.53-59. Ситченко, Анатолій. Про тенденції розвитку предметної дидактики : [рецензія на книгу] / А. Ситченко. - С.60-62. Банк наукових ідей : [про педагогічні технології]. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 95 Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова (ненормовані): сучасний урок української мови -- підходи до навчання мови -- особистісно орієнтовані ситуації -- технології навчання мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Голуб, Ніна. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб. - С.2-6. Хом’як, Іван. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / І. Хом’як. - С.7-12. Пентилюк, Марія. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури / М. Пентилюк, І. Гайдаєнко. - С.13-19. Новосьолова, Валентина. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова. - С.20-24. Кучеренко, Ірина. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови / І. Кучеренко. - С.25-31. Корицька, Галина. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька. - С.32-35. Ярмолюк, Алла. Робота з текстом під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.36-39. Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.40-43. Вертій, Олексій. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомости українців XX-XXI століть / О. Вертій. - С.44-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 95 Кучеренко, Ірина. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 25-31.
Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтовані технології -- уроки української мови -- уроки рідної мови -- навчальна діяльність учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Кучеренко, Ірина. Технологічний аспект вивчення української мови / І. Кучеренко. - С.2-7. Бутурлим, Тетяна. Літературна відеохвилинка як жанр сучасного відеомистецтва / Т. Бутурлим. - С.8-12. Хрящевська, Надія. Систематизація вивченого про дієслово / Н. Хрящевська. - С.13-15. Дзюрак, Оксана. Роздуми про сенс людського життя у світлі творчості Василя Стуса. 11 клас / О. Дзюрак. - С.16-19. Всеукраїнська XXXII олімпіада з української мови та літератури. - С.20-31. Тищенко, Костянтин. У ті дні, в ті далекі дні... : перший у світі сюжетний текст / К. Тищенко. - С.32-38. Радчук, Віталій. Переклад і логіка / В. Радчук. - С.39-44. Генц, Адріана. "Належно трактована” історія літератури: концепції Івана Франка / А. Генц. - С.45-49. Горболіс, Лариса. Григорій Костюк і його доба / Л. Горболіс. - С.50-54. Харлан, Ольга. Історія життя Наталі Забіли: зламана доля чи літературний успіх? / О. Харлан. - С.55-58. Василенко, Вадим. Оповідаючи про травму: художня проза Ольги Мак / В. Василенко. - С.59-63. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Кучеренко, Ірина. Технологічний аспект вивчення української мови [Текст] / І. Кучеренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 6. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки Кл.слова (ненормовані): вивчення української мови -- освітня технологія -- технологічний підхід -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- технологія уроку української мови -- суб’єктивний чинник -- рефлексія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Кучеренко, Ірина. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- проблемна ситуація -- проблемна вправа -- проблемне завдання -- проблемне запитання -- проблемна технологія уроку -- методика мови Анотація: Мета статті - проаналізувати особливості проблемного навчання як сучасної продуктивної технології навчання української мови; здійснити компаративний аналіз традиційної методики та технології проблемного навчання, схарактеризувати особливості проблемної технології сучасного уроку української мови, розробити шляхи її реалізації. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Т 65 Трансформація політичних інститутів України: проблеми теорії і практики [Текст] : монографія / [Михальченко М. І., Рафальський О. О., Кучеренко І. М. та ін.] ; НАН України, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса. - К. : ІПІЕНД ім. І. Ф. Кураса, 2016. - 440 с. - Бібліогр.: с. 404-437. - ISBN 978-966-02-8036-6 : 120.00 грн., 120.00 грн. Зміст: Теоретико-методологічні засади дослідження процесів трансформації сучасних політичних інститутів України . - С .7-58 Трансформація інституту держави . - С .59-91 Взаємодія політичних інститутів та інститутів громадянського суспільства в Україні . - С .92-122 Виборчі процеси в Україні та їх вплив на трансформацію політичних інститутів . - С .123-142 Інститути влади та мас-медіа: моделі та механізми взаємодії . - С .143-178 Трансформація інститутів національної безпеки України . - С .179-242 Волонтерство як нова форма громадської активності . - С .243-277 Політичний маркетинг як чинник трансформації політичних інститутів України . - С .278-306 Історична пам’ять як чинник трансформації політичних інститутів та інститутів громадянського суспільства . - С .307-377 Трансформація політичних інститутів України в оцінках західних експертів (2013-2015 роки) . - С .378-399 РУБ 32(4Укр) Рубрики: Політика України--внутрішня політика Політика України--виборчі кампанії--соціально-психологічний аспект Громадянське суспільство України Кл.слова (ненормовані): Парламенти -- виборчі процеси -- політичні інститути -- політичний маркетинг -- волонтерська робота -- історична пам’ять України Дод.точки доступу: Михальченко, Микола Іванович; Рафальський, Олег Олексійович; Кучеренко, Ірина Миколаївна; Шайгородський, Юрій Жанович; Національна Академія Наук України; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС1/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Баган, Олег. Роздуми над новою програмою з української літератури для 10-11 класів / О. Баган. - С.2-9. Кучеренко, Ірина. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа” / І. Кучеренко. - С.9-15. Іваненко, Людмила. Валентина Каменчук. "З добром у серці” / Л. Іваненко. - С.31-34. Мацько, Оксана. Мовленнєвий етикет і міжкультурна комунікація / О. Мацько. - С.34-42. Матвєєва, Наталя. Двомовність у світлі психолінгвістичних досліджень / Н. Матвєєва. - С.42-45. Жигун, Сніжана. У вирі "Чорного озера” Володимира Гжицького / С. Жигун. - С.45-51. Василенко, Вадим. Національна детермінанта Наталки Поклад : (дещо про сучасну поезію для дітей) / В. Василенко. - С.51-53. Ленська, Світлана. "Вітчизні я віддам мій цвіт життя...”: творчість Олеся Бабія на тлі XX століття / С. Ленська. - С.54-63. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Кучеренко, Ірина. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа” [Текст] / І. Кучеренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 11. - С. 9-15. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- технології навчання мови -- нова українська школа -- компетентнісна освіта XXI ст. -- урок рідної мови Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: Умлш-1/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Голуб, Ніна. Методи в теорії й практиці навчання української мови у закладах загальної середньої освіти: аналітичний аспект / Н. Голуб. - С.2-8. Мамчур, Лідія. Традиційні та інтерактивні методи формування комунікативної компетентності особистості / Л. Мамчур. - С.8-14. Кучеренко, Ірина. Концептуальна система сучасних уроків розвитку комунікативних умінь / І. Кучеренко. - С.14-20. Гоголь, Наталія. Культурологічний підхід до вивчення літератури як науково-методична проблема: історико-педагогічний дискурс / Н. Гоголь. - С.21-25. Луценко, Валентина. Застосування технології "едьютейнмент” в освітньому середовищі університету / В. Луценко. - С.26-28. Масловська, Людмила. Конспект відкритого уроку з української літератури у 9 класі "Християнські морально-етичні ідеали Г. Сковороди. Ідея "сродної праці” в байці "Бджола і шершень”. Повчальний характер та художні особливості збірки "Байки харківські” / Л. Масловська. - С.29-38. Сиротенко, Н. В. Підсумкові контрольні роботи з української літератури (6-7 класи) / Н. В. Сиротенко, Н. С. Перфілова. - С.39-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кучеренко, Ірина. Концептуальна система сучасних уроків розвитку комунікативних умінь [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 14-20. Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- уроки розвитку комунікативних умінь -- класифікація уроку -- модель уроку -- види уроків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Світлої пам’яті Скуратівського Леоніда Віталійовича (до 75-річчя з дня народження). - С.2-4. Цінько, Світлана. Пам’яті Людини, Педагога, Науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського / С. Цінько. - С.4-5. Скуратівський, Леонід. Світоглядні засади навчання словесності / Л. Скуратівський. - С.5-9. Скуратівський, Леонід. Питання духовності як філософська та методична проблема / Л. Скуратівський. - С.9-12. Скуратівський, Леонід. До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток” та інші за змістом поняття / Л. Скуратівський. - С.12-15. Скуратівський, Леонід. Історичний погляд на проблему мовного розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європу / Л. Скуратівський. - С.15-20. Скуратівський, Леонід. Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови / Л. Скуратівський. - С.20-23. Скуратівський, Леонід. Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Л. Скуратівський. - С.23-29. Новосьолова, Валентина. Проблема формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у лінгводидактичній спадщині Л. В. Скуратівського / В. Новосьолова. - С.29-31. Азьомов, Віктор. "Лісова пісня” Лесі Українки: ораторія вітаїзму Буття чи лакримоза егоцентричній цивілізації / В. Азьомов. - С.31-36. Вертій, Олексій. Способи організації самостійного читання учнями художніх творів / О. Вертій. - С.36-39. Кучеренко, Ірина. Професійна компетентність сучасного вчителя / І. Кучеренко. - С.39-45. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кучеренко, Ірина. Професійна компетентність сучасного вчителя [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 39-45. Рубрики: Вчитель--професійна майстерність Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність вчителя -- сучасний вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |