> Шифр: ОДнв/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв. Кл.слова: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб. Кл.слова: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал. Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал. Кл.слова: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв. Кл.слова: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 54 Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 65–74 : мал. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): реабілітаційна робота -- спортивно-оздоровча робота -- фізична культура -- культурологічний підхід -- оздоровлення -- оздоровча парадигма -- складні порушення розвитку -- діти з особливими потребами Анотація: З’ясовано особливості культурологічного підходу у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьмя, у яких діагностовано складні порушення у розвитку. Проаналізовано сутність та специфіку поняття “культура”. Проаналізовано складові культурологічного підходу, зокрема валеологічна культура, фізична культура та культура здоров’я. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото. Кл.слова: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв. Кл.слова: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл. Кл.слова: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. Кл.слова: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Кл.слова: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл. Кл.слова: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 54 Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку [Текст] / Н. Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 76–83 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): фізичний стан -- діагностика -- порушення розвитку -- діти з порушеннями розвитку -- психофізичні порушення -- морфофізіологічний розвиток -- життєвий індекс -- фізичний розвиток -- молодші школярі -- оздоровча робота -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: Досліджено та представлено результати оцінювання фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку. Доведено, що система оперативного оцінювання фізичного розвитку і результатів фізкультурно-оздоровчої роботи є невід’ємною частиною планування та оцінювання ефективності розробленого плану корекційно-оздоровчої роботи з дітьми, які мають складні порушення розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2020/2 Журнал 2020р. N 2 Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко. - С.7–19. - Бібліогр.: 4 назви. Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда. - С.20–40. - Бібліогр.: 14 назв. Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко. - С.41–48. - Бібліогр.: 10 назв. Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.49–56. - Бібліогр.: 6 назв. Хохліна, О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна. - С.57–63. - Бібліогр.: 11 назв. Трофименко, Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко. - С.64–73. - Бібліогр.: 8 назв. Долженко, С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун. - С.74–80. - Бібліогр.: 11 назв. Чайка, І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка. - С.81–92. - Бібліогр.: 22 назви. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 54 Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 49–56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): порушення розвитку -- навчально-реабілітаційний центр -- фізкультурно-оздоровча робота -- діти зі складними порушеннями розвитку -- системний підхід -- реабілітаційна робота Анотація: Мета роботи полягає в обгрунтуванні методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру та експериментальному вивченні її ефективності на загальний рівень соматичного здоров’я зі складними порушеннями розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |