Н 73 Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 28 / Міністерство освіти і науки України. Наук. - метод. центр вищої освіти ; Ред. кол.: Б. І Холод (голов. ред.), О. Я Савченко, О. І. Ляшенко, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 1.10 грн. Зміст: Сердюк, О. П. Проблема гуманітаризації освіти як гуманітаризації наівчальної моделі науки / О. П. Сердюк. - С .3-8 Алексейчук, І. С. Про технологію створення систем тестування / І. С. Алексейчук. - С .9-13 Зіневич, С. П. Стан та проблеми вивчення української мови як державної в школах з навчанням мовами національних меншин / С. П. Зіневич. - С .19-31 Барські, Т. Дидактичні умови моделювання процесу навчання / Т. Барські. - С .56-60 Взюмська, Г. В. Шляхи розвитку творчих здібностей студентів у навчальному процесі / Г. В. Взюмська : 83-87 Спіцин, Є. С. Організація студентських олімпіад з точки зору викладачів та студентів / Є. С. Спіцин, Н. П. Лапіга, Н. В. Журавльова. - С .88--102 Бронська, А. А. Модульна організація базового курсу методики викладання української і російської мов як іноземних / А. А. Бронська. - С .102-111 Яресьько, К. В. Педагогічні принципи як теоретична основа інноваційної діяльності вчителя / К. В. Яресьько. - С .114-118 Якименко, С. і. Інтегрована система - система розвитку, навчання і виховання / С. і. Якименко. - С .119-129 Кобильченко, В. В. Соціальна взаємодія як інтегративний фактор становлення особистості підлітка / В. В. Кобильченко. - С .130-141 Супрун, М. О. Олігофренопедагогіка та педологія / М. О. Супрун. - С .142-145 Калошин, В. Ф. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів (практичні поради молодому вчителю) / В. Ф., Козінчук Н. А. Калошин В. Ф. - С .152-158 Циганок, С. Д. До проблеми виховання у старшокласників ціннісного ставлення до людини / С. Д. Циганок. - С .159-162 Маковецька, Н. В. Шляхи активізації емоційно-забарвленої лексики у мовленні дітей дошкільного віку / Н. В. Маковецька. - С .163-166 Кондратюк, С. М. Виховання у молодших школярів здорового способу життя / С. М. Кондратюк. - С .178-182 Ганопольський, О. Р. Історичний огляд становлення та розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні / О. Р. Ганопольський. - С .183-198 Мандрик, Я. І. Становище сільської школи УРСР у роки масової колективізації / Я. І. Мандрик. - С .200-205 Горащук, В. П. Концептуальні основи формування культури здоров’я школяра / В. П. Горащук. - С .206-213
РУБ 378(4Укр) Дод.точки доступу: Холод, Б. І. \ред. кол.\; Савченко, О. Я. \ред. кол.\; Ляшенко, О. І. \ред. кол.\; Федяєва, А. М. \ред. кол.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 28 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 192 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.88 грн. Зміст: Гапон, В. В. Вимоги до підготовки спеціалістів у галузі освіти в сучасних умовах та прогнозування соціально-економічних показників діяльності вищих навчальних закладів / В. В. Гапон. - С .3 Корсак, К. В. Три стадії розвитку дистанційної освіти / К. В. Корсак, В. Ю. Хаскін. - С .17 Краснов, В. В. Валідність змісту педагогічних тестів у післядипломній медичній освіті / В. В. Краснов. - С .27 Білик, Л. І. Роль соціологічного опитування у визначенні пріоритетів студентства ( на прикладі Черкаського державного технологічного університету) / Л. І. Білик. - С .36 Шевченко, А. С. До питання структурування навчального змісту біології в середній школі / А. С. Шевченко, С. В. Страшко. - С .45 Ясинська, А. С. Шляхи зниження загальнотижневого навантаження учнів за рахунок інтеграції предметів гуманітарного і природничого циклів у початковій школі / А. С. Ясинська. - С .56 Джелалі, В. І. Інноваційно-валеологічні технології у вихованні та освіті / В. І. Джелалі, В. Л. Кулініченко. - С .65 Страшко, С. В. До питання формування свідомої мотивації на здоровий спосіб життя в учнів / С. В. Страшко, Л. А. Животовська. - С .71 Атепалихіна, А. В. Ефективність комплексного підходу до формування здоров’я учнів / А. В. Атепалихіна. - С .77 Корець, М. С. Основні положення концепції підготовки вчителя основ безпеки життєдіяльності / М. С. Корець, Л. А. Сидуорчук. - С .82 Бобрицька, В. І. Про валеологічну компетенцію майбутніх учителів / В. І. Бобрицька. - С .87 Гречишкіна, О. Д. Підготовка майбутнього вчителя до гендерного виховання учнів в умовах реформування освіти в Україні / О. Д. Гречишкіна, А. П. Гречишкіна, Т. І. Пулькіна. - С .95 Гречишкіна, О. Д. Корекція та профілактика межових станів нервово-психічного здоров’я учнів / О. Д. Гречишкіна, Л. А. Животовська. - С .101 Сучасні погляди на причини виникнення синдрому хронічної втоми в процесі розумової праці / Б. Д. Халмурадов, О. Ф. Гавриленко, Г. Ф. Гусєв та ін. - С .109 Безпалько, В. В. Шляхи вдосконалення антинаркотичної діяльності в навчальних закладах / В. В. Безпалько, А. М. Нагорна. - С .115 Сябро, С. А. Стан здоров’я дітей (вікові контури ендокринної ситуації) та профілактика втоми в умовах педагогічного процесу / С. А. Сябро, В. Л. Гуло, Б. Г. Хоменко. - С .119 Шарапова, О. В. Причини аномальної поведінки дітей молодшого віку / О. В. Шарапова. - С .125 Горащук, О. В. Формування культури здоров’я студентів педагогічного університету / О. В. Горащук. - С .131 Курілова, В. І. Оздоровча цінність туристично-краєзнавчої роботи з молоддю / В. І. Курілова, Г. М. Шилкін, О. Я. Комаров. - С .137 Сопнєва, Н. Б. Деякі біологічні та соціальні аспекти валеологічної підготовки майбутнього вчителя / Н. Б. Сопнєва. - С .143 Бойко, О. М. Здоров’я студентів з межевими станами серцево-судинної системи / О. М. Бойко. - С .147 Хатунцева, С. М. Освіта як визначальний засіб формування і розвитку здорової молоді / С. М. Хатунцева. - С .153 Шаповалова, Т. Г. Гендерне виховання підростаючого покоління / Т. Г. Шаповалова. - С .157 Гуржій, Т. А. Функціональна класифікація об’єктів програмних систем / Т. А. Гуржій, М. С. Львов, О. В. Співаковський. - С .162
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Л. М. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, Василь Миколайович \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 32 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 228 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.60 грн. Зміст: Мельникова, І. М. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України / І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. - С .3 Величко, О. Г. Довгострокове планування - програма дій / О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. - С .23 Антонюк, Р. І. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект / Р. І. Антонюк. - С .27 Лазарєв, М. І. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .38 Шарапова, О. В. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці / О. В. Шарапова. - С .49 Шарапова, О. В. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці / О. В. Шарапова. - С .54 Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .58 Демидова, О. О. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США / О. О. Демидова. - С .64 Коваль, О. М. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США / О. М. Коваль. - С .71 Матвієнко, О. В. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .76 Кобзар, О. Б. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи / О. Б. Кобзар. - С .86 Кубіцький, С. О. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ / С. О. Кубіцький. - С .96 Мельник, Л. П. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму / Л. П. Мельник. - С .100 Терещенко, Н. М. Нова соціальна роль університетської бібліотеки / Н. М. Терещенко. - С .111 Черних, О. В. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст" / О. В. Черних. - С .123 Дерлеменко, В. В. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні / В. В. Дерлеменко. - С .128 Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .136 Гуменюк, О. М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога / О. М. Гуменюк. - С .146 Демиденко, Т. М. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності / Т. М. Демиденко. - С .154 Харабет, В. В. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .160 Головко, М. В. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ / М. В. Головко. - С .168 Тараканова, А. П. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи) / А. П. Тараканова. - С .175 Кравець, Н. П. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи / Н. П. Кравець. - С .187 Супрун, М. О. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку / М. О. Супрун. - С .194 Гребеняк, Д. В. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи / Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. - С .202 Федорченко, В. К. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд) / В. К. Федорченко. - С .205 Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .212
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, К. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 314 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.36 грн. Зміст: Кубіцький, С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький. - С .3 Щубелка, Н. В. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності / Н. В. Щубелка. - С .9 Величко, Т. Г. Про технологізацію освіти / Т. Г. Величко. - С .15 Мельник, Л. П. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу / Л. П. Мельник. - С .25 Кобзар, О. Б. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців / О. Б. Кобзар. - С .34 Лазарєв, М. І. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .42 Щербань, П. М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи / П. М. Щербань. - С .54 Антонюк, Р. І. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя / Р. І. Антонюк. - С .66 Дараган, Т. П. Ключові пробеми інформатизації освіти / Т. П. Дараган. - С .77 Зеленський, К. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. - С .84 Голованова, Т. П. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера / Т. П. Голованова. - С .88 Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних / К. Б. Левченко. - С .95 Репецька, О. А. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне / О. А. Репецька. - С .105 Єрмоленко, В. О. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть / В. О. Єрмоленко. - С .110 Желябіна, Н. К. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання / Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. - С .114 Міщик, Л. І. Актуальність гендерного підходу в освіті / Л. І. Міщик. - С .118 Удалова, О. А. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя / О. А. Удалова. - С .127 Удалова, О. Ю. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності / О. Ю. Удалова. - С .133 Савич, Л. Л. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми / Л. Л. Савич Тарасенко, Г. С. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей / Г. С. Тарасенко. - С .148 Крилова, Н. І. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету) / Н. І. Крилова, Н. М. Півень. - С .153 Ягупов, В. В. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини / В. В. Ягупов. - С .160 Харабет, В. В. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання / В. В. Харабет. - С .170 Мітрясова, О. П. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії) / О. П. Мітрясова. - С .177 Вербицький, В. В. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів / В. В. Вербицький. - С .182 Соколов, А. В. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. - С .188 Кришталь, М. А. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту / М. А. Кришталь. - С .192 Величко, О. Г. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови / О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. - С .199 Орлова, І. О. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови / І. О. Орлова. - С .203 Кузнєцова, О. О. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови / О. О. Кузнєцова. - С .210 Корогод, Н. П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів / Н. П. Корогод. - С .214 Джулай, Т. М. Відомча освіта та її перспективи / Т. М. Джулай. - С .220 Марігодов, В. К. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. - С .223 Кондратюк, О. П. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ / О. П. Кондратюк. - С .229 Король, В. М. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання / В. М. Король. - С .239 Сорочинська, В. Є. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці / В. Є. Сорочинська. - С .250 Штифурак, В. С. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя / В. С. Штифурак. - С .257 Ягупов, В. В. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді / В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. - С .268 Кулага, С. М. Деякі питання формування культури здоров’я / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .275 Стародубцев, О. П. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі / О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. - С .281 Бабешко, О. П. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів / О. П. Бабешко. - С .287 Супрун, М. О. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка / М. О. Супрун. - С .292 Афшин, Ростами. Основные тенденции развития системы образования в Иране / Ростами Афшин. - С .301
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 30 / Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 254 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 6.90 грн. Зміст: Коровайченко, Ю. М. Фактори нормативного забезпечення дистанційної освіти / Ю. М. Коровайченко. - С .3-8 Величко, О. Г. Навчальний план з фундаментальних дисциплін: розклад закнять на завтра / О. Г. Величко, В. І. Шатюха. - С .8-17 Морзе, Н. В. Динстанційна технологія як основа сучасних інформаційних технологій у навчанні / Н. В. Морзе. - С .32-42 Романовська, Ю. Ю. Особливості японської системи вищої освіти / Ю. Ю. Романовська. - С .42-58 Рябов, С. Г. Громадянська освіта як педагогічна інновація / С. Г. Рябов. - С .58-63 Бєлавіна, Т. І. Сучасні аспекти становлення культури громадянської та соціальної відповідальності учнівської молоді / Т. І. Бєлавіна. - С .63-73 Свистун, В. І. Експериментальна перевірка критеріїв економічної підготовки студентів / В. І. Свистун. - С .80-89 Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .89-98 Антонюк, Р. І. Мовний аспект у формуванні національного світобачення та виховання особистості / Р. І. Антонюк. - С .98-105 Жорнова, О. І. Щодо персональної нормативності сучасного студента: проблеми вимірювання та формування / О. І. Жорнова. - С .105-114 Великожон, М. В. Самопізнання у професійному становленнні офіцера як педагога / М. В. Великожон. - С .121-130 Сидорчук, Л. А. Історично-правові засади виникнення наукового напряму "безпека життєдіяльності" / Л. А. Сидорчук. - С .130-138 Становська, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної спрямованості старшокласників на професії сфери управлінської діяльності / Т. В. Становська. - С .140-150 Ущенко, В. Професійна освіта: з думкою про майбутнє / В. Ущенко, В. Чагін. - С .150-157 Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідульного підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський. - С .166-170 Зеленський, К. В. До питання ліцензування і акредитації спеціальностей / К. В. Зеленський. - С .170-173 Харсуненко, М. В. Проблема політичного виховання молоді як соціальо-політична проблема сучасного суспільства / М. В. Харсуненко. - С .173-178 Мойсеєва, Л. О. Роль самостійної роботи в розвитку мислительної діяльності студентів при вивченні курсу української літератури / Л. О. Мойсеєва. - С .178-181 Орлов, В. Ф. Теоретико-методологічні засади розвитку художньо-естетичної свідомості вчителя мистецьких дисциплін / В. Ф. Орлов. - С .181-190 Драченко, В. В. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / В. В. Драченко. - С .190-196 Щербініна, О. М. Виховання виконавського стилю як чинник розвитку творчої особистості майбутнього вчителя музики / О. М. Щербініна. - С .196-201 Гусейнова, Л. В. Виховання професійних якостей у процесі формування виконавської культури майбутнього вичтеля музики / Л. В. Гусейнова. - С .202-207 Теремова, Т. І. Про місце науково-пошукової роботи в системі національного виховання та естетичної освіти студентів / Т. І. Теремова. - С .213-216 Балута, Л. І. Психолого-педагогічний аналіз формування особистості студентів та профілактика їх соціальної поведінки / Л. І. Балута. - С .224-229 Супрун, М. О. Теоретико-практичний внесок наукової школи професора І. Г. Єременка у розвиток корекційної педагогіки / М. О. Супрун. - С .229-234 Хоменко, Л. О. Контрольна робота як складова частина дистанційного забезпечення ефективності навчання латинській мові / Л. О. Хоменко. - С .248-251
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 31 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 222 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 7.70 грн. Зміст: Кобильченко, В. В. Формування особистості як психолого-педагогічна проблема / В. В. Кобильченко. - С .3-12 Власенко, А. Н. Особистісно орієнтований підхід у вихованні майбутніх освітян / А. Н. Власенко. - С .12-19 Архипова, С. П. Розвиток педагогічної творчості викладачів вищих навчальних закладів / С. П. Архипова. - С .19-24 Цехмістрова, Г. С. Педагогічна майстерність та оцінка якості викладання у вищому закладі освіти / Г. С. Цехмістрова. - С .24-34 Іванова, Т. В. Культурологічний компонент у підготовці майбутнього педагога / Т. В. Іванова. - С .34-39 Накітенко, О. В. Особливості організації Web-ресурсу освітянсько-наукової тематики / О. В. Накітенко. - С .45-56 Удалова, О. А. Методичне забезпечення соціально-правового виховання учнівської та студентської молоді / О. А. Удалова. - С .74-81 Кишакевич, Ю. Л. Ієрархія цінностей у вихованні студентської молоді / Ю. Л. Кишакевич. - С .81-86 Очкань, Г. О. Національно-патріотичне виховання в Україні на принципах християнської моралі / Г. О. Очкань. - С .95-106 Артюшенко, В. І. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти / В. І. Артюшенко. - С .106-112 Гудзенко, С. В. Щодо проблеми сімейного виховання молоді / С. В. Гудзенко. - С .115-124 Мітрясова, О. П. Світоглядні аспекти екологічної освіти / О. П. Мітрясова. - С .124-128 Орлова, І. О. Інноваційні підходи до викладання іноземної мови / І. О. Орлова. - С .135-140 Тихомирова, Н. Ф. Методичні рекомендації для проведення роботи з адаптації студентів нового набору / Н. Ф. Тихомирова. - С .148-154 Іваницька, П. Ф. Мудрість тисячоліть про вічні людські цінності / П. Ф. Іваницька. - С .154-165 Кл.слова: мораль Шевченко, А. В. Творча робота студентів при вивченні математики на педагогічному факультеті вищого навчального педагогічного закладу / А. В. Шевченко. - С .165-172 Кл.слова: науково-дослідна робота Кайдалова, Л. Г. Використання педагогічних технологій у навчальному процесі провізорів / Л. Г. Кайдалова. - С .172-179 Мустафа, Л. В. Дискусійний діалог як форма спвпраці викладачів і студентів педагогічного коледжу / Л. В. Мустафа. - С .179-188 Кравченко, Ю. М. Формування творчої особистості студентів у рамках програмного рішення педагогічних задач / Ю. М. Кравченко. - С .188-195 Ходінов, В. М. Фізіологічний аналіз використання оздоровчих можливостей активного відпочинку у фізичному вихованні студентів / В. М. Ходінов. - С .195-198 Томчук, М. І. Особливості виховання студентів з особливими потребами / М. І. Томчук, Т. О. Комар. - С .198-206 Супрун, М. О. Вплив творчості професора О. М. Граборова на розвиток української олігофренопедагогіки / М. О. Супрун. - С .206-216 Кл.слова: дефектологія Лобур, М. С. Із досвіду вирішення проблем міжпредметних зв’язків на сучасному етапі при підготовці молодших спеціалістів / М. С. Лобур. - С .216-219
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Граборов, Олексій Миколайович (1885-1945) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 37 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 242 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.00 грн. Зміст: Шостак, В. В. Досвід використання технологій для моделювання лабораторних робіт / В. В. Шостак, А. С. Григор’єв, М. І. Пилипчук. - С .3 Джеджула, О. М. Теоретичні основи графічної діяльності студентів у вищій школі / О. М. Джеджула. - С .11 Сейдаметова, З. С. Вища школа: зміна парадигми / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко. - С .18 Гавров, Є. В. Досвід викладання графічних дисциплін / Є. В. Гавров. - С .25 Лелик, Л. І. Особливості організації навчального процесу у вищих навчальних закладах (досвід США - Університет Міссурі Канзас-Сіті) / Л. І. Лелик, Л. Є. Сухомлин. - С .33 Стрельніков, В. Ю. Роль ігрових технологій навчання у професійному розвитку студентів / В. Ю. Стрельніков. - С .37 Жорнова, О. І. Соціокультурний практикум як пропедевтика культуротворчої діяльності майбутнього фахівця / О. І. Жорнова. - С .48 Жорнова, О. І. Соціокультурний практикум: До питання добору та пред'явлення завдань студентами ВНЗ / О. І. Жорнова. - С .55 Кубіцький, С. О. Актуальні питання вдосконалення військового виховання у Збройних Силах України / С. О. Кубіцький, Д. В. Миценко. - С .66 Кравченко, Ю. М. Формування вмінь розв’язувати педагогічні задачі / Ю. М. Кравченко. - С .78 Драч, І. І. Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів як важливий елемент сучасної підготовки фахівців / І. І. Драч. - С .86 Кайдалова, Л. Г. Педагогічна майстерність викладача у сучасній педагогічній технології / Л. Г. Кайдалова. - С .91 Величко, О. Г. Вдосконалюємо менеджмент якості освітянської системи. Сповіщення 3. Поглиблюємо відносини з постачальниками, формуємо умови для самореалізації і ефективної праці / О. Г. Величко, С. Й. Пінчук. - С .97 Кушнарьова, Т. І. Підсумковий контроль умінь професійно орієнтованого читання англійською мовою в немовному вищому навчальному закладі / Т. І. Кушнарьова. - С .105 Дюканова, Н. М. Навчання підприємництву як інновація сучасної освіти / Н. М. Дюканова, О. В. Дюканова. - С .111 Стешенко, В. В. Організація практичної підготовки студентів у магістратурі / В. В. Стешенко. - С .121 Білик, Л. І. Про стан екологічної підготовки студентів у технічному ВУЗі / Л. І. Білик. - С .126 Юдіна, С. П. Гендерні тенденції сучасної освіти в Україні / С. П. Юдіна. - С .132 Молчанюк, О. В. Основні аспекти проектування робочих зошитів з біології та хімії для студентів вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації / О. В. Молчанюк. - С .136 Шулигіна, Р. А. Питання культури спілкування в контексті духовного становлення особистості старшокласника / Р. А. Шулигіна. - С .145 Флегонтова, Н. М. Культурне дозвілля школярів: з погляду на проблеми / Н. М. Флегонтова. - С .154 Биковська, Л. Б. Особливості процесу відновлення у гандболістів (жінок і чоловіків) після участі в змаганнях / Л. Б. Биковська. - С .162 Спічак, В. С. Практична реалізація дистанційної форми навчання / В. С. Спічак. - С .170 Сейдаметова, С. М. Психолого-педагогічні аспекти методики викладання інформатики в сьомому класі шкіл із кримсько-татарською мовою навчання / С. М. Сейдаметова. - С .178 Козлакова, Г. О. Організаційно-методичні проблеми підготовки і використання тестових контрольних завдань з комп’ютерних дисциплін / Г. О. Козлакова. - С .190 Антонюк, Р. І. Методологічні і теоретичні проблеми формування в учнів та студентів наукової картини світу / Р. І. Антонюк. - С .196 Копил, Г. О. Особливості формування професійної культури майбутніх менеджерів у економічному університеті / Г. О. Копил. - С .206 Смирнова, Т. В. Ресурси народної педагогіки у вихованні гендерної рівності / Т. В. Смирнова. - С .215 Фоменко, Н. А. Туристська освіта у соціокультурному середовищі / Н. А. Фоменко. - С .221 Мороз, Л. В. Модель готовності викладача до виховної роботи зі студентською молоддю у вищому навчальному закладі / Л. В. Мороз. - С .230
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободных экз. нет |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 38 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 214 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.64 грн. Зміст: Акмалдінова, Олександра Миколаївна. Актуальні питання навчання іноземної мови у системі заочної та дистанційної освіти / О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна; О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна. - С .3 Наливайко, А. П. Про методи врахування результатів поточної успішності в підсумковій оцінці знань (вітчизняний та зарубіжний досвід) / А. П. Наливайко. - С .15 Хорєв, І. О. Виховний вплив у процесі навчальних занять у вищій військовій школі / І. О. Хорєв. - С .21 Бутівщенко, С. В. Виявлення та діагностування проблемних ситуацій державного управління - важливий чинник регіонального розвитку України / С. В. Бутівщенко. - С .29 Ленчук, І. Г. Методичні відтінки навчання основам геометрії / І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовська. - С .37 Семенець, С. П. Геометрія гіперболічного параболоїда / С. П. Семенець. - С .46 Гавров, Є. В. Контроль остаточних знань учнів з креслення / Є. В. Гавров. - С .56 Дюканова, Д. М. Проблеми застосування тестів при вивченні іноземної мови / Д. М. Дюканова. - С .61 Курик, М. О. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів з математики у вищих навчальних закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації / М. О. Курик. - С .69 Мітрясова, О. П. Мета і завдання хімічної освіти в контексті інтегрованого підходу / О. П. Мітрясова. - С .81 Свириденко, С. О. Вплив світових культурно-інтеграційних процесів на спосіб життя сучасної молоді та завдання закладів освіти / С. О. Свириденко. - С .91 Канішевська, Л. В. Науково-педагогічні основи соціально-педагогічної реабілітації вихованців інтернатних закладів / Л. В. Канішевська. - С .102 Машталір, А. М. Формування творчої особистості курсанта: синергетичний аспект / А. М. Машталір, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький. - С .109 Жорнова, О. Деякі аспекти формування у студентів наукових понять (на прикладі лекційної презентації змісту поняття "формування особистості учнів") / О. Жорнова. - С .118 Жорнова, О. І. Інтерпретація педагогічного процесу у вищій школі з позицій соціокультурної діяльності / О. І. Жорнова. - С .132 Драч, І. І. Навчальний процес у вищому навчальному закладі як об’єкт акмеологічного дослідження / І. І. Драч. - С .141 Параскевич, С. П. Авторська програма спецкурсу "Інструментарій педагогічної діяльності: графічні засоби навчання" та методичні поради щодо її впровадження / С. П. Параскевич. - С .147 Смирнова, М. І. Комплекс тренувально-контролюючих засобів вивчення іноземної мови студентами економічних спенціальностей / М. І. Смирнова. - С .160 Стрельніков, В. Ю. Соціально-психологічний тренінг у формі ділової гри - ефективна технологія навчання у вищій школі / В. Ю. Стрельніков. - С .168 Биковська, Л. Б. Функціональні особливості втоми у гандболістів (жінок ів чоловіків) під час змагань / Л. Б. Биковська. - С .177 Удалова, О. Ю. Жіноча молодь в умовах ринкової економіки / О. Ю. Удалова. - С .186 Леонов, О. З. Деякі особливості фізичного виховання студентів, віднесених до спеціальної медичної групи / О. З. Леонов. - С .192 Журавська, Н. С. Історичні традиції освітньої системи Франції / Н. С. Журавська. - С .200
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П18 Паращенко, Людмила Іванівна. Тестові технології у навчальному закладі [Текст] : методичний посібник / Л. І. Паращенко, В. Д. Леонський, Г. І. Леонська; Наук. ред. О. І. Ляшенко. - К. : [б. в.], 2006 (Майстерня книги). - 218 с. : табл. - ISBN 966-8754-22-0 : 9.70 грн.
РУБ 371.01 Рубрики: Тести педагогічні Дод.точки доступу: Леонський, Валерій Данилович; Леонська, Галина Іванівна; Ляшенко, О. І. \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Кремень, В. Г. Якісна освіта: сучасні вимоги / В. Г. Кремень. - С.5-17 Оржеховська, В. М. Стратегія педагогіки здорового способу життя / В. М. Оржеховська. - С.19-27 Ляшенко, О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська. - С.29-41 Горобець, Ю. І. Змістові та організаційні аспекти розвитку наукової діяльності технічних університетів / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С.42-54 Бичков, О. С. Автоматизація перевірки формульних виразів / О. С. Бичков, Є. В. Драган, Ю. С. Жаркіх. - С.55-62 Операйло, С. І. До концепції освітньої системи педагогічних університетів / С. І. Операйло. - С.62-70 Дічек, Н. П. Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ / Н. П. Дічек. - С.70-81 Аршава, І. Ф. Функціональни стани людини в процесі адаптації до екстремальних умов діяльності у парадигмі "Особистість-стан" / І. Ф. Аршава. - С.81-90 Лукашова, Н. І. Розвиток вітчизняної методики навчання хімії в період відродження української державності ( 1991р. - початок ХХІ ст.) / Н. І. Лукашова. - С.91-99 Вольфовська, Т. О. Вплив суспільнознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т. О. Вольфовська. - С.99-108 Локшина, О. І. Світові тенденції розвитку оцінювання навчальних досягнень учнів / О. І. Локшина. - С.109-119 Матвієнко, О. В. Бібліотека навчального закладу в умовах інформатизації: проблеми й завдання / О. В. Матвієнко. - С.136-151 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ляшенко, О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення [Текст] / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N4. - С. 29-41 Рубрики: навчання модульне Дод.точки доступу: Стучинська, Н. В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Кремень, В. Г. Якісна освіта в контексті загальноцивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-17. Зайчук, В. О. Управління якістю освіти як складова державної освітньої політики / В. О. Зайчук. - С.18-25 Савченко, О. Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С.26-33 Ляшенко, О. І. Організаційно-методичні засади моніторингу якості освіти / О. І. Ляшенко. - С.40-51 Локшина, О. І. Міжнародні порівняльні дослідження якості знань учнів як інструмент діагностики якості освітніх систем / О. І. Локшина. - С.60-70 Совгіра, С. В. Актуальність екологічної освіти в сільській школі / С. В. Совгіра. - С.71-78 Голобородько, О. А. Виховне значення діалогу в навчання підлітків іншомовного спілкування / О. А. Голобородько. - С.79-88 Драченко, В. В. Виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків на творах світової художньої культури / В. В. Драченко. - С.89-97 Тернопільська. Виховання соціально-комунікативної культури в школярів: стратегія пошуку / Тернопільська. - С.98-105 Кокарева, А. М. Навчання природничих дисциплін із застосуванням інформаційних технологій у моделюванні навчального процесу / А. М. Кокарева. - С.106-110 Рудишин, С. Д. Про формування професійних знань студентів-екологів на засадах біологічної складової / С. Д. Рудишин. - С.111-118 Щербань, І. Ю. Американська сільська школа як культурно-освітній центр місцевої громади / І. Ю. Щербань. - С.133-138 Добровольська, В. А. Деякі питання історії розвитку жіночої освіти Півдня України на початку ХХ ст. / В. А. Добровольська. - С.139-150 Кривонос, І. В До джерел української етнопсихології / І. В Кривонос. - С.119-125 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ляшенко, О. І. Організаційно-методичні засади моніторингу якості освіти [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N2. - С. 40-51 Рубрики: моніторинг в освіті якість освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Луговий, В. І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України : час дискусій і час дій / В.І. Луговий. - С.5-17 Биков, В. Ю. Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України / В.Ю. Биков. - С.28-33 Степко, М. Ф. Проблеми реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу / М.Ф. Степко. - С.34-39 Ляшенко, О. І. Диференція як основоположний принцип шкільного навчання / О.І. Ляшенко. - С.40-45 Максименко, С. Д. Диференційоване навчання : до проблеми психологічного супроводу / С.Д. Максименко. - С.46-53 Сухомлинська, О. В. Диференційоване навчання в історії української школи / О.В. Сухомлинська. - С.54-60 Самойленко, П. І. Профільне навчання в середній школі Російської Федерації / П.І. Самойленко. - С.68-75 Бех, І. Д. Гідність як духовний геном особистості / І.Д. Бех. - С.76-89 Данилова, Г. С. Акмеологія : сутність, становлення, практичне втілення / Г.С. Данилова. - С.90-97 Макаренко, С. І. Образотворчо-мовленнєва діяльність у дітей дошкільного віку / С.І. Макаренко. - С.106-114 Шевченко, В. М. Трудове навчання до 1917р. в закладах України для глухих дітей / В.М. Шевченко. - С.115-118 Рогова, П. І. Освітянські бібліотеки України в реалізації програми рівного доступу до якісної освіти / П.І. Рогова, І.І. Хемчян, Т.О. Судіна. - С.128-138 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ляшенко, О. І. Диференція як основоположний принцип шкільного навчання [Текст] / О.І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N1. - С. 40-45 Рубрики: навчання диференційне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Ляшенко, О. І. Сучасний зміст шкільної освіти : яким йому бути? : до 25-річчя шкільної інформатики / О. І. Ляшенко. - С.3-6 Шолом, Г. І. Поняття критичного мислення та формування його складових у старшокласників на уроках інформатики / Г. І. Шолом. - С.7-11 Кушнір, В. А. Технологія дослідження функцій засобами комп’ютерного моделювання / В. А. Кушнір, Р. Я. Ріжняк. - С.12-17 Литвинова, С. Г. Сучасні можливості е-навчання учнів, які протігом довгого часу не відвідують школу / С. Г. Литвинова. - С.22-24 Сидоренко, Тетяна Михайлівна. Електронні тести успішності як засіб підвищення ефективності навчального процесу / Т. М. Сидоренко, Н. О. Багіець. - С.28-30 Копняк, Н. Б. Цілі оцінювання результатів навчання інформатики в умовах особистісно-орієнтованого та компетентнісного підходів / Н. Б. Копняк. - С.31-34 Пойда, С. А. Роль учителя інформатики в освітній діяльності середньої школи / С. А. Пойда. - С.35-39 Гуржій, А. М. Завдання XXI Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко. - С.40-47 Руденко, В. Д. База даних - основна складова інформаційної системи / В. Д. Руденко. - С.48-52 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Учбова література: ФМ / КПМІ / Сп СІ / Бази даних та інформаційні системи / 4 / Осн ФМ / КПМІ / Сп СІ / Бази даних та інформаційні системи / 5 / Осн |
Л 99 Ляшенко, О. І. Сучасний зміст шкільної освіти : яким йому бути? : до 25-річчя шкільної інформатики [Текст] / О. І. Ляшенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 6. - С. 3-6 Рубрики: Кафедра прикладної математики та інформатики Викладання інформатики в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей / О. І. Ляшенко. - С.5-10 Чичановський, А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський. - С.11-15 Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець. - С.15-24. - Бібліогр.: 12 назв. Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба. - С.25-30 Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко. - С.31-40. - Бібліогр.: 16 назв. Галів, М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів. - С.40-51. - Бібліогр.: 12 назв. Зубалій, М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки / М. Д. Зубалій. - С.51-56. - Бібліогр.: 13 назв. Лосєва, Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт. - С.57-65. - Бібліогр.: 7 назв. Єгорова, Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова. - С.66-74. - Бібліогр.: 7 назв. Добровська, Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / Л. М. Добровська. - С.74-86. - Бібліогр.: 8 назв. Вайнтрауб, М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб. - С.86-91. - Бібліогр.: 6 назв. Пам’ятка авторові. - С.92 Мітрясова, О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання / О. П. Мітрясова. - С.93-99. - Бібліогр.: 9 назв. Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї. - С.99-110. - Бібліогр.: 17 назв. Курбатов, С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі / С. В. Курбатов. - С.111-121. - Бібліогр.: 21 назв. Пам’ятка авторові. - С.122 Локшина, О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина. - С.123-129. - Бібліогр.: 12 назв. Бондар, Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.130-142. - Бібліогр.: 16 назв. Павленко, Тетяна Степанівна. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко. - С.143-147. - Бібліогр.: 4 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 99 Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 5-10
Рубрики: зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освіта -- інновації в освіті -- тести -- здібності -- виявлення здібностей -- абітурієнти -- тести для виявлення здібностей -- відбір абітурієнтів -- зовнішнє незалежне оцінювання -- загальна навчальна компетентність Анотація: Розглянуто п'ять видів систем прийому в вузи, прийняті у правовій практиці відбору абітурієнтів. З урахуванням найбільш слабких елементів в українському варіанті ЗНО запропонований як додаток до діючої системи відбору майбутніх студентів на основі діючого ЗНО спеціальний тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК), в основу якого покладені ідеї компетентісного підходу до освіти, досягнення сучасної експериментальної і когнітивної психології і світовий досвід. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |