Л 99 Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 5-10
Рубрики: зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освіта -- інновації в освіті -- тести -- здібності -- виявлення здібностей -- абітурієнти -- тести для виявлення здібностей -- відбір абітурієнтів -- зовнішнє незалежне оцінювання -- загальна навчальна компетентність Анотація: Розглянуто п'ять видів систем прийому в вузи, прийняті у правовій практиці відбору абітурієнтів. З урахуванням найбільш слабких елементів в українському варіанті ЗНО запропонований як додаток до діючої системи відбору майбутніх студентів на основі діючого ЗНО спеціальний тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК), в основу якого покладені ідеї компетентісного підходу до освіти, досягнення сучасної експериментальної і когнітивної психології і світовий досвід. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Студенти--відбір студентів Тести--тести навчальної компетентності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): тести -- компетентність -- загальна компетентність -- загальна навчальна компетентність -- пілотування тестів -- результати пілотування тестів -- відбір студентів -- завдання відбору студентів Анотація: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого забезпечить виші більш ефективними засобами відбору студентів, тобто з вищим рівнем прогностичної валідності і більш справедливими до соціально груп вступників, а також сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти; принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також резільтати пілотування ТЗНК у 2010 і 2011 рр. Дод.точки доступу: Раков, С. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 74 Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Оцінювання--незалежне оцінювання--зовнішнє незалежне оцінювання Навчальна компетентність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): вербально-комунікативна компетенція -- навчальна компетентність -- компетентність -- загальна навчальна компетентність -- тести -- структура -- педагогічне вимірювання -- інструменти педагогічного вимірювання -- оцінювання -- незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Дод.точки доступу: Терещенко, В. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 70 Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 48-52 Рубрики: Студенти--відбір студентів Навчальна компетентність Тести--тести навчальної компетентності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): тести -- тести здібностей -- тести навчальної компетентності -- загальна навчальна компетентність -- логіко-математична компетентість -- структура логіко-математичної коспетентності Анотація: Розглянуто структуру логіко-математичної складової тесту загальної навчальної компетентності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |