15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ПШ-2/2008/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2008р. N 8
Зміст:
Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2008/2009 навчальному році: Додаток до листа МОН України від 07.07.08 №1/9-433. - С.1-15.
Вашуленко, М. Виховний потенціал текстів букваря - першої навчальної книги з рідної мови / М. Вашуленко. - С.15-18.
Салюк, А. Дидактичні ігри в процесі навчання грамоти першокласниківа / А. Салюк. - С.24-26.
Шапошнікова, І. Сучасний урок математики: роздуми після всеукраїнського конкурсу учитель року 2008 / І. Шапошнікова, Л. Коваль. - С.27-32.
Полонська, Т. Український національний одяг. Я і Україна, 1 клас / Т. Полонська. - С.32-34.
Лобова, О. Тематичне планування уроків музики / О. Лобова. - С.42-47.
Сак, Т. Як соціалізувати дитину з особливостями психофізичного розвитку в інтегрованому класі / Т. Сак. - С.53-55.
Мартинюк, М. Народні традиції в проектній діяльності молодших школярів / М. Мартинюк. - С.56-57.
Степанюк, О. Здрастуй, школо!: Сценарій / О. Степанюк. - С.60-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мартинюк, М.
    Народні традиції в проектній діяльності молодших школярів [Текст] / М. Мартинюк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N8. - С. 56-57. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа
   навчання--метод проектів

   виховання національне

   народознавство



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


53(075.2)
Б 90


    Бугайов, Олександр Іванович.
    Фізика. Астрономія. 7 клас [Текст] : пробний підручник для 7 класу середньої школи / О. І. Бугайов, М. Т. Мартинюк, В. В. Смолянець. - К. : Освіта, 1995. - 303 с. : ил. - 13.30 крб.
ББК 22.3я721
РУБ 53(075.2)


Дод.точки доступу:
Мартинюк, М. Т.; Смолянець, В. В.
Примірників всього: 6
Ч.З.№2 (2), ав (2), фіз. (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ав (2), фіз. (2)

53(075.2)
Б 90


    Бугайов, Олександр Іванович.
    Фізика. Астрономія. 7 клас [Текст] : пробний підручник для 7 класу середньої школи / О. І. Бугайов, М. Т. Мартинюк, В. В. Смолянець. - К. : Освіта, 1996. - 368 с. - 6.40 грн.
ББК 22.3я721
РУБ 53(075.2)


Дод.точки доступу:
Мартинюк, М. Т.; Смолянець, В. В.
Примірників всього: 4
ав (2), фіз., Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (2)

Шифр: Фіавш/2010/5
   Журнал

Фізика та астрономія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : МОН України, Академія педагогічних наук України, 1995 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 5
Зміст:
Мартинюк, М. Узагальнення й систематизацыя навчальних досягнень учнів з фызики, 9 клас / М. Мартинюк, М. Декарчук. - С.3-5
Федчишин, О. Використання групових форм роботи на уроках фізики / О. Федчишин. - С.5-9
Войтків, Г. Біографії вчених на уроках фізики / Г. Войтків. - С.10-12
Білецький, В. Позааудиторна робота як засіб реалізації виховної функції / В. Білецький. - С.18-20
Дружняєва, Д. Засновуємо шкільний політехнічний музей у кабінеті фізики: історія звукозапису / Д. Дружняєва, Т. Попова. - С.21-26
Головко, М. Історико-методичні джерела сучасного підручника з фізики для профільної школи / М. Головко. - С.44-46
Бриль, Л. Вчені України - для перемоги над фашизмом у Великій Вітчизняній війні / Л. Бриль. - С.2 обкладинки, прод. на стр. 47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2010/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2010р. N 6
Зміст:
Кремень, В. Синергетична модель розвитку освіти як відповідь на виклики сьогодення / В. Кремень. - С.3-6.
Сисоєва, С. Створення Національної системи кваліфікацій - проблема загальнонаціонального рівня / С. Сисоєва. - С.7-13.
Отич, О. Педагогіка мистецтва: від історичної практики - до теоретичного осмислення / О. Отич. - С.14-19.
Онищук, Л. Організаційно-методичні принципи децентралізованого управління професійно-технічною освітою / Л. Онищук. - С.19-22.
Щекатунова, Г. Впровадження педагогічних інновацій як механізм ефективного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Г. Щекатунова. - С.23-26.
Грищенко, С. Самоактуалізація - основна умова формування досвіду самостійної практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів / С. Грищенко. - С.27-31.
Терезюк, Н. Формування комунікативної компетенції студентів ВНЗ у процесі навчання іноземної мови / Н. Терезюк. - С.32-35.
Мартинюк, М. Актуальні питання підготовки майбутніх учителів: (До 80-річчя УДПУ імені Павла Тичини) / М. Мартинюк. - С.40-44.
Білоусова, Н. Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова. - С.45-49.
Котова, Л. Технологія підготовки майбутніх учителів музики до публічних виступів / Л. Котова, В. Погорєлова. - С.49-53.
Ільченко, О. Благодійниця княгиня Варвара Рєпніна - подвижниця жіночої освіти на Полтавщині / О. Ільченко. - С.54-58.
Кільова, Г. Народна іграшка як засіб виховання дітей / Г. Кільова. - С.59-63.
Долецька, С. Шкільний підручник з історії рідного краю: минуле і сьогодення / С. Долецька. - С.64-67.
Постоленко, І. Планування й цілеспрямування педагогічного процесу у школах Великої Британії / І. Постоленко. - С.68-71.
Всеукраїнський конкурс методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах "Виховати особистість". - С.75-76.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


22.3
М 29


    Мартинюк, М.
    Узагальнення й систематизація навчальних досягнень учнів з фізики, 9 клас [Текст] / М. Мартинюк, М. Декарчук // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 3-5
ББК 22.3
Рубрики: викладання фізики в школі
   Кафедра фізики

   методична допомога вчителям Ніжина



Дод.точки доступу:
Декарчук, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
М 29


    Мартинюк, М.
    Актуальні питання підготовки майбутніх учителів: (До 80-річчя УДПУ імені Павла Тичини) [Текст] / М. Мартинюк // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 6. - С. 40-44.
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП1/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1
Зміст:
Кремень, В. Г. Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах / В. Г. Кремень. - С.5-14.
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25. - Бібліогр.: 21 назв. : табл.
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28. - Бібліогр.: 4 назви. : рис.
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., рис.
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42. - Бібліогр.: 4 назви. : табл.
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук’яненко. - С.49-53 : рис.
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60. - Бібліогр.: 13 назв.
Рекомендації методологічного семінару. - С.60-62.
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66. - Бібліогр.: 6 назв.
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73. - Бібліогр.: 10 назв.
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91. - Бібліогр.: 6 назв.
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96. - Бібліогр.: 22 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Мартинюк, М. Т.
    Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів природознавства
Кл.слова (ненормовані):
інтегративний функціонально-галузевий підхід -- монопредметні концепції -- поліпредметні концепції -- підготовка вчителів -- демократичність -- мобільність -- педагогічна освіта -- прогностичні педагогічні моделі -- природничо-наукові дисципліни
Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- й поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Р2
С 48
б-ка Кишенько-Сокальської М. Г. / С 48-Ч.З.№3


    Слонимский, Олександр Леонідович.
    Чернігівці [Текст] : повість про повстання Чернігівського полку : для серед. і ст. шк. віку / О. Л. Слонимский ; пер. з рос. М. Мартинюка. - К. : Веселка, 1971. - 286 с. : іл. - Б. ц.
РУБ Р2


Дод.точки доступу:
Мартинюк, М. \пер.\
Примірників всього: 2
аб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: аб (1), Ч.З.№3 (1)