15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: Д199251/2006/3
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2006р. N 3
Зміст:
Борисова, З. Подвижниця національного дошкільного виховання. До 150-річчя від дня народження С.Ф.Русової / З. Борисова, М. Машовець. - С.3-4
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Борисова, З.
    Подвижниця національного дошкільного виховання. До 150-річчя від дня народження С.Ф.Русової [Текст] / З. Борисова, М. Машовець // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2006. - N3. - С. 3-4 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991


Дод.точки доступу:
Машовець, М.; Русова, Софія Федорівна \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Машовець, М.
    Даруємо радість праці [Текст] / М. Машовець // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2006. - N6. - С. 10-11 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: виховання трудове
   дошкільне виховання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: ДВ-2/2009/6
   Журнал

Дошкольное воспитание [Текст] : Научно-методический журнал. - Москва : Издательский дом "Воспитание школьников", 1928 - . - ISSN 0012-561X. - Виходить щомісячно
2009р. N 6
Зміст:
Марченко, О. Що означає бути батьком... / О. Марченко. - С.14-16
Машовець, М. День народження дитини - родинне свято / М. Машовець. - С.18-19
Туник, І. Адаптована програма з правового виховання / І. Туник. - С.20-22
Триенгл: Нестандартне фізкультурне обладнання. - С.32-33
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Машовець, М.
    День народження дитини - родинне свято [Текст] / М. Машовець // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2009. - N6. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДС-1/2010/7 (лютий)
   Газета

Дитячий садок [Текст] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників. Шкільний світ. - К. : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2010р. N 7(лютий)
Зміст:
Андрущенко, В. Ювілейний звіт і перспективи розвитку : 175 років у державному просторі держави / В. Андрущенко. - С.2
Машовець, М. Сучасне дошкілля: реалії та перспективи / М. Машовець. - С.5
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
М 38


    Машовець, М.
    Сучасне дошкілля: реалії та перспективи [Текст] / М. Машовець // Дитячий садок : Часопис для педагогів-"дошкільників". - 2010. - N 7 (лютий). - С. 5
ББК 74.2
Рубрики: Дошкільна освіта
   Кафедра дошкільної освіти

Анотація: 15-16 жовтня 2009 р. в інституті розвитку дитини НПУ ім. М. П. Драгоманова відбулася II Міжнародна науково-практична конференця "Сучасне дошкілля : реалії та перспективи".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: КШС-2/2014/8
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2014р. N 8
Зміст:
Кух, Людмила. У Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова започаткували виставку студентських і викладацьких робіт з технічної та декоративно-прикладної творчості / Л. Кух. - С.3-4.
Литвинова, С. Г. Модель хмарно орієнтованого навчального середовища вчителя загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Литвинова. - С.4-11.
Черемісіна, Л. О. Можливості застосування онтологій під час створення баз знань навчальних комп’ютерних систем / Л. О. Черемісіна. - С.11-14.
Морзе, Н. В. Використання вікі-рушіїв для організації електронного навчального середовища навчального закладу / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко, А. Б. Кочарян. - С.14-21.
Яковлев, Ю. С. Особенности тестирования учащихся в информационных обучающих системах с использованием адаптивного человеко-машинного интерфейса / Ю. С. Яковлев, Л. И. Курзанцева. - С.21-28.
Каменева, Т. Н. Электронные средства учебного назначения: классификация и дидактические особенности / Т. Н. Каменева. - С.28-35.
Литвиненко, Н. І. Кроки впровадження інформатики в школі: з досвіду викладання за авторськими програмами / Н. І. Литвиненко, М. І. Савченко. - С.35-39.
Заріцька, С. І. Використання веб-технологій у навчальному процесі / С. І. Заріцька, О. М. Пархоменко. - С.39-44.
Стеценко, І. Б. Розгортання проектної діяльності дошкільників та учнів молодших класів за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій / І. Б. Стеценко. - С.44-49.
Сахацька, Т. Ю. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей / Т. Ю. Сахацька, М. А. Машовець. - С.49-52.
Волков, Ю. М. Використання презентацій у навчальному процесі / Ю. М. Волков, Т. М. Дудка. - С.52-54.
Поліщук, А. А. Проблематика формування візуально-знакової культури в сучасному навчальному середовищі / А. А. Поліщук. - С.54-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.245
С 22


    Сахацька, Т. Ю.
    Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей [Текст] / Т. Ю. Сахацька, М. А. Машовець // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 49-52.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--пізнавальна діяльність учнів--використання ІКТ
   Дошкільна освіта--інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний розвиток дошкільників -- пізнавальний відеоролік -- презентація -- ІКТ-гра -- проектна діяльність дошкільників
Анотація: У статті розкриваються особливості пізнавального розвитку дітей в умовах упровадження проектної діяльності з використанням інформаційно-комунікативних технологій.


Дод.точки доступу:
Машовець, М. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2018/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11.
Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15.
Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви.
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33.
Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41.
Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46.
Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51.
Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58.
Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60.
Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61.
Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63]
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65.
Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.217:379.8](477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 52–58. - Зміст: Що слід врахувати ; Від чого залежить тривалість і вид ; Як створити оптимальні умови ; Як організувати і провести ; Аналізуємо результати прогулянки.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- прогулянки -- організація -- проведення
Анотація: У статті подано поради стосовно того, що слід врахувати, аби щодня проводити прогулянку цікаво, корисно й радісно.


Дод.точки доступу:
Машовець, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)