М 52 Мерзлякова, Олена Леонідівна. Як не потрапити на гачок маніпулятора [Текст] : програма занять для молоді / О. Л. Мерзлякова>. - Приплетено к: Психолог. Бібліотека : [комплект книжок]. - К. : Шкільний світ, 2010. - Аллигат РУБ 158.9 Рубрики: маніпулювання психологічне--профілактика мислення критичне Спілкування повсякденне Є примірники у відділах: всього 1 : НМК ф-т ПСР (1) Вільні: НМК ф-т ПСР (1) |
М 52 Мерзлякова, Олена Леонідівна. Профілактика деструктивних впливів мас-медіа [Текст] : програма занять для молоді / О. Л. Мерзлякова>. - Приплетено к: Психолог. Бібліотека : [комплект книжок]. - К. : Шкільний світ, 2010. - Аллигат РУБ 158.9 Рубрики: маніпулювання психологічне--профілактика мислення критичне Засоби масової інформації (ЗМІ) Реклама--психологія Інформація--навички роботи психологічна безпека Є примірники у відділах: всього 1 : НМК ф-т ПСР (1) Вільні: НМК ф-т ПСР (1) |
П 86 Психолог дошкілля. Бібліотека [Текст] : [комплект книжок : в 9-ти книгах]. - К. : Шкільний світ, 2010. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - 148.77 грн. РУБ 158.9 Приплетено: 1. Стреж, Людмила Василівна. Сходинки адаптації дітей раннього віку / Л. В. Стреж. - К. : Шкільний світ, 2009. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") 2. Карабаєва, Ірина. Психологам про уяву дошкільників / І. Карабаєва. - К. : Шкільний світ, 2009. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") 3. Кочерга, Олександр Васильович. Психофізіологія шестирічних першокласників і адаптація до школи / О. В. Кочерга. - К. : Шкільний світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 4. Литвиненко, Світлана Анатоліївна. Ігротерапія / С. А. Литвиненко. - К. : Шкільний світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 5. Мерзлякова, Олена Леонідівна. Інтерактивні заняття психолога з батьками / О. Л. Мерзлякова. - К. : Шкільний світ, 2008. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 6. Безцінний порадник для батьків майбутніх школярів. - К. : Шкільний світ, 2009. - 120 с. - (Психологічна скарбничка). - ISBN 978-966-451-370-5. Інші автори: Харитонова С. М. та ін. 7. Сидоренко, Наталія Олександрівна. Перший раз у перший клас: Адаптація дитини до навчання у школі / Н. О. Сидоренко. - К. : Шкільний світ, 2009. - 176 с. - (Психологічна скарбничка). - ISBN 978-966-451-370-5ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ 8. Помиткін, Едуард Олександрович. Психологічне забезпечення духовного розвитку дитини : Програми роботи з дітьми від 5 до 18 років / Е. О. Помиткін. - К. : Шкільний світ, 2008. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 9. Гуцал, Людмила Львівна. Корекція заїкання у молодших школярів : навчально-методичний посібник / Л. Л. Гуцал, С. П. Миронова. - К. : Шкільний світ, 2010. - 120 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 Дод.точки доступу: Паркаренко, Юлія Анатоліївна Примірників всього: 1 НМК ф-т ПСР (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (1) |
М 52 Мерзлякова, Олена Леонідівна. Інтерактивні заняття психолога з батьками [Текст] / О. Л. Мерзлякова>. - Приплетено к: Психолог дошкілля. Бібліотека : [комплект книжок]. - К. : Шкільний світ, 2010. - Аллигат РУБ 158.9 Рубрики: Інтерактивне навчання--розробки занять з батьками Є примірники у відділах: всього 1 : НМК ф-т ПСР (1) Вільні: НМК ф-т ПСР (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 76.17 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Авшенюк, Наталія Миколаївна. Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору / Н. М. Авшенюк. - С .7-12 Александрова, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. М. Александрова. - С .13-17 Борисенко, Денис Володимирович. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях / Д. В. Борисенко. - С .18-21 Дишко, Олеся Леонідівна. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С .22-25 Завгородня, Т. К. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні / Т. К. Завгородня. - С .26-28 Зубехіна, Т. В. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму" / Т. В. Зубехіна. - С .29-32 Лось, Олена Вікторівна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ / О. В. Лось. - С .33-38 Мерзлякова, Олена Леонідівна. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи / О. Л. Мерзлякова. - С .39-43 Настрадін, Володимир Петрович. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів / В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. - С .44-51 Наход, Світлана Анатоліївна. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога / С. А. Наход. - С .51-54 Постригач, Надія Олегівна. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи / Н. О. Постригач. - С .55-60 Рябокінь, Сергій Іванович. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі / С. І. Рябокінь. - С .61-64 Сгадова, Валентина Василівна. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі / В. В. Сгадова. - С .65-67 Ульянова, В. С. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів / В. С. Ульянова. - С .68-72 Хомік, Оксана Миколаївна. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік. - С .73-77 Цвєткова, Ганна Георгіївна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження / Г. Г. Цвєткова. - С .78-83 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бараненкова, Наталія Анатоліївна. Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури / Н. А. Бараненкова. - С .84-87 Борисенко, Валентина Володимирівна. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі / В. В. Борисенко. - С .88-91 Гагіна, Наталія Вікторівна. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови / Н. В. Гагіна. - С .92-96 Гриник, Богдана Степанівна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів / Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. - С .97-102 Заблоцька, Любов Михайлівна. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму / Л. М. Заблоцька. - С .103-106 Іванова, Ірина Вікторівна. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості / І. В. Іванова. - С .107-110 Новгородська, Юлія Григорівна. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .111-116 Романишин, Юлія Любомирівна. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація" / Ю. Л. Романишин. - С .117-121 Семигінівська, Тетяна Григорівна. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі / Т. І. Семигінівська. - С .122-126 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Грітченко, Тетяна Яківна. Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi / Т. Я. Грітченко. - С .127-132 Дуброва, Світлана Володимирівна. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання / С. В. Дуброва. - С .133-137 Житєньова, Наталія Василівна. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова. - С .138-143 Олефіренко, Надія Василівна. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти / Н. В. Олефіренко. - С .144-148 Поперечна, Леся Юріївна. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти / Л. Ю. Поперечна. - С .149-154 Татаринцева, Ніна Євгеніївна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. - С .155-160 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бєлікова, Наталія Олександрівна. Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі / Н. О. Бєлікова. - С .161-165 Вертегел, Вікторія Леонідівна. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі / В. Л. Вертегел. - С .166-170 Голуб, Тетяна Петрівна. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції / Т. П. Голуб. - С .171-175 Гребеник, Юлія Сергіївна. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків / Ю. С. Гребеник. - С .176-180 Махінов, Віктор Миколайович. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі / В. М. Махінов. - С .181-185 Нагач, Марина Володимирівна. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи / М. В. Нагач. - С .186-190 Сирай, Інна. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини / І. Сирай. - С .191-195 Чернякова, Жанна Юріївна. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії / Ж. Ю. Чернякова. - С .196-201
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів Болонський процес--Україна Майбутні психологи--особистісна зрілість--професійні характеристики Вчителі--підвищення кваліфікації Вчитель початкової школи--культура післядипломна освіта Керівник ДНЗ Професійна компетентність педагога Викладання української мови в школі оцінювання знань--студенти Освіта в Україні--європейська інтеграція освіта в зарубіжних країнах Німеччина--освіта Швеція--освіта США--освіта та педагогіка Великобританія--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
П 84 Професійна орієнтація [Текст] : Підручник / Є. В. Єгорова [та ін.] ; за ред. О. М. Ігнатович ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 240 с. - Бібліогр.: с. 236; предметн. покажч.: с. 237-238; імен. покажч.: с. 239. - ISBN 978-966-189-333-6 : 128.38 грн РУБ 371.012 Рубрики: Професійна орієнтація--підручники та посібники для ВНЗ Професійна орієнтація--методики Професіографія Психодіагностика--методики--особистість Професійна консультація особистості Професійний відбір Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): профінформація Дод.точки доступу: Єгорова, Єлизавета Володимирівна; Кобченко, Валерій Володимирович; Литвинова, Наліна Іванівна; Марченко, Іраїда Борисівна; Мерзлякова, Олена Леонідівна; Синявський, Віталій Васильович; Татаурова-Осика, Галина Петрівна; Шевенко, Алла Миколаївна; Ігнатович, Олена Михайлівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ) Примірників всього: 10 ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4) |
П 86 Психологія профорієнтації у системі педагогічної освіти [Текст] : монографія / Є. В. Єгорова [та ін.] ; за ред. О. М. Ігнатович ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 248 с. - ISBN 978-966-189-329-9 : 69.43 грн РУБ 371.012 Рубрики: Професійна орієнтація Професійна орієнтація--методики Професіографія Психодіагностика--методики--особистість Професійна консультація особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Єгорова, Єлизавета Володимирівна; Кобченко, Валерій Володимирович; Литвинова, Наліна Іванівна; Марченко, Іраїда Борисівна; Мерзлякова, Олена Леонідівна; Синявський, Віталій Васильович; Татаурова-Осика, Галина Петрівна; Шевенко, Алла Миколаївна; Ігнатович, Олена Михайлівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ) Примірників всього: 8 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1), аб (4) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1), аб (4) |
П 86 Психодіагностичне забезпечення профорієнтації в системі педагогічної освіти [Текст] : Посібник / Є. В. Єгорова [та ін.] ; за ред. О. М. Ігнатович ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 248 с. - ISBN 978-966-189-330-5 : 64.56 грн РУБ 371.012 Рубрики: Професійна орієнтація Професійна орієнтація--методики Професійне самовизначення Професіографія Психодіагностика--методики--особистість Професійна консультація особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Єгорова, Єлизавета Володимирівна; Кобченко, Валерій Володимирович; Литвинова, Наліна Іванівна; Марченко, Іраїда Борисівна; Мерзлякова, Олена Леонідівна; Синявський, Віталій Васильович; Татаурова-Осика, Галина Петрівна; Шевенко, Алла Миколаївна; Ігнатович, Олена Михайлівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ) Примірників всього: 8 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), НМК ф-т ПСР (2) |