88.840
П 30


    Петрова, Светлана Олеговна.
    Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення
Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Шифр: ВП 2/2014/3
   Журнал

Вопросы психологии [Текст] : Научный журнал/ Российская Академия образования. - М. : ООО " Вопросы психологии", 1955 - . - ISSN 0042-8841. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 3
Зміст:
Бурлакова, Наталья Сергеевна. Патопсихологический эксперимент: методология и перспективы / Н. С. Бурлакова. - С.3-13. - Библиогр.: 22 назв.
Зайцев, Сергей Викторович. Выбор как предмет педагогической психологии / С. В. Зайцев. - С.14-24. - Библиогр.: 31 назв.
Собкин, Владимир Самуилович. Понимание учителями причин агрессивного поведения школьников / В. С. Собкин, А. С. Фомиченко. - С.24-36. - Библиогр.: 24 назв. : табл., рис.
Венгер, Александр Леонидович. Психологические типы детей дошкольного возраста / А. Л. Венгер. - С.37-46. - Библиогр.: 19 назв. : табл.
Божович, Елена Дмитриевна. Чувствительность школьников к стилистическим аспектам языкового материала / Е. Д. Божович. - С.46-57. - Библиогр.: 19 назв. : табл.
Смирнова, Елена Олеговна. Опыт построения диагностики пространственного образа себя в раннем возрасте / Е. О. Смирнова, Е. А. Абдулаева. - С.58-68. - Библиогр.: 16 назв. : рис.
Самбикина, Оксана Семеновна. Сравнительный анализ индивидуального стиля учебной деятельности третьеклассников и восьмиклассников / О. С. Самбикина. - С.68-74. - Библиогр.: 7 назв. : табл.
Петрова, Светлана Олеговна. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VI-X классов / С. О. Петрова. - С.74-84. - Библиогр.: 18 назв. : табл.
Вартанова, Ирина Ивановна. Особенности мотивации, самоотношения и локуса контроля у старшеклассников / И. И. Вартанова. - С.85-95. - Библиогр.: 33 назв. : табл.
Будякова, Татьяна Петровна. Особенности визуальных контактов при захвате заложников / Т. П. Будякова. - С.96-104. - Библиогр.: 24 назв. : табл.
Рамендик, Дина Михайловна. Комплексное исследование свойств индивидуальности, входящих в понятие темперамента / Д. М. Рамендик, Б. В. Чернышев, Е. Г. Чернышева. - С.105-118. - Библиогр.: 45 назв. : табл., рис.
Бардышевская, М. К. Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами / М. К. Бардышевская. - С.118-130. - Библиогр.: 13 назв.
Богданчиков, Сергей Александрович. Школа Узнадзе в системе советской психологии / С. А. Богданчиков. - С.131-141. - Библиогр.: 45 назв.
Ковязина, Мария Станиславовна. Синдром "расщепленного" мозга при различной патологии мозолистого тела / М. С. Ковязина. - С.142-148. - Библиогр.: 16 назв. : табл.
Белов, Андрей Борисович. Роль обратной связи в общении: основные направления исследований в зарубежной социальной психологии / А. Б. Белов. - С.149-157. - Библиогр.: 50 назв.
Бугрименко, Е. А. Х Эльконинские чтения / Е. А. Бугрименко. - С.158-161.
Марача, В. Г. ХХ чтения памяти Г. П. Щедровицкого / В. Г. Марача. - С.161-166.
Смирнова, Е. О. Семинар по изучению роли мультфильмов в жизни современных детей / Е. О. Смирнова. - С.166-168.
Г. М. Андреева. - С.169-173.
Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Шифр: РШ/2016/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 7
Зміст:
Березівська, Лариса. Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська. - С.3-7. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр.
Дічек, Наталія. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Лактіонова, Галина. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід / Г. Лактіонова, С. Машкіна. - С.13-18. - Бібліогр.: 10 назв.
Радченко, Сергій. Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання / С. Радченко. - С.18-20.
Гораш, Катерина. Прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти: діяльнісний аспект / К. Гораш. - С.21-25. - Бібліогр.: 10 назв.
Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков. - С.25-26 : фотогр.
Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту / Т. Турчин. - С.27-31. - Бібліогр.: 4 назв.
Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська. - С.32-37. - Бібліогр.: 12 назв.
Шпильовий, Василь. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий. - С.38-43. - Бібліогр.: 4 назв.
Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я / О. Щербакова. - С.44-48. - Бібліогр.: 8 назв.
Кравчук, Неля. Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук. - С.49-55. - Бібліогр.: 12 назв. : мал.
Петрова, Светлана. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Міхно, Олександр. Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно. - С.61-67. - Бібліогр.: 20 назв. : табл.
Чаграк, Наталія. Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк. - С.68-73. - Бібліогр.: 41 назв.
Чичук, Антоніна. Сучасні моделі навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / А. Чичук. - С.74-77. - Бібліогр.: 5 назв.
Дічек, Наталія. Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н. Дічек, Н. Антонець. - С.78-79.
Наративний підхід до навчання і виховання : рекомендаційний бібліографічний список / упоряд. Л. І. Самчук. - С.79-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.24
П 30


    Петрова, Светлана.
    Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти [Текст] / С. Петрова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.24
Рубрики: Діти-сироти--соціалізація
Кл.слова (ненормовані):
діти-сироти -- становлення особистості -- соціальна інтеграція -- дитячі будинки
Анотація: Стаття розповідає про науково-педагогічний проект, направлений допомогти соціальній інтеграції дітей-сиріт, що реалізується в дитячому будинку "Перлинка" м. Одеси.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)