Л 64 Література та культура Полісся [Текст]. Вип. 20. Історичні та культурологічні процеси на Поліссі та в Україні (ХІ - ХХ століття) / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 284 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.00 грн. Зміст: Курас, Іван Федорович. Державотворча парадигма українства (до видання багатотомної наукової праці "Політична історія України. ХХ століття") / І. Ф. Курас. - С .3 Священко, З. В. Українці і трипільська культура: зв’язок "китайського типу"? / З. В. Священко. - С .6 Павляшик, А. М. Українська народність: який вплив мали монголо-татари на її утворення? / А. М. Павляшик. - С .10 Позняк, С. В. Варяжский след в происхождении казачества / С. В. Позняк. - С .15 Гречко, И. В. Норманский спор: будет ли он когда-нибудь разрешен? / И. В. Гречко. - С .20 Шаповалов, Г. І. Де загинув князь Святослав Ігоревич? / Г. І. Шаповалов. - С .23 Москаленко, О. Ю. Чи був Остер судноплавним? / О. Ю. Москаленко. - С .29 Уривалкін, О. М. Чернігово-Сіверська земля... XVI - початку XVII ст.: проблеми порубіжжя / О. М. Уривалкін, А. О. Кресан. - С .31 Блануца, А. Шляхетські наїзди на Волині у другій половині XVI ст.: щоденна практика чи соціальна девіація? / А. Блануца. - С .36 Уривалкін, О. М. Таємна гра єпископа Мефодія / О. М. Уривалкін. - С .43 Струкевич, О. К. Підданство України-Гетьманщини монархові - це відмова від влансих внтересів чи засіб їх реалізації? / О. К. Струкевич. - С .50 Бобровський, А. С. Виробництво зброї на Україні наприкінці XV - XVII століттях6 синтез іноземних впливів чи національна самсобутність? / А. С. Бобровський. - С .53 Нагорна, Т. В. Духовне християнство на українських землях XVIII ст.: національна закономірність чи запозичена випадковість? / Т. В. Нагорна. - С .61 Моціяка, Петро Петрович. Віттенштейн П. Х. - полководець Вітчизняної війни 1812 року / П. П. Моціяка. - С .66 Луняк, Є. М. Гурток кирило-мефодіївців. До питання про назву товариства / Є. М. Луняк. - С .74 Темірова, Н. Р. Поміщицьке господарство пореформених десятиліть: фактор розвитку чи занепаду? / Н. Р. Темірова. - С .79 Бойко, В. Історіографія реформи державних селян другої половини ХІХ ст. і Лівобережній Україні / В. Бойко. - С .83 Шевченко, В. М. Земля та її господарі: загадки історії (До питання про мобілізацію земельної власності в Україні у 1861-1917 роках) / В. М. Шевченко. - С .94 Пономаренко, О. В. Громадська думка про військові поселення в Росії та Україні (аналіз наративних джерел) / О. В. Пономаренко. - С .98 Нікітін, Ю. А. Аналіз складу виборців до органів міського самоврядування у чернігівській губернії в 70-х рр. (за матеріалами ревізії сенатора О. О. Половцева) / Ю. А. Нікітін. - С .104 Каганов, Ю. О. Національно-визвольний рух в Україні і Литві (ХІХ - початок ХХ ст.): загальна модель чи регіональна специфіка? / Ю. О. Каганов. - С .107 Герасименко, О. В. До питання про політичну агітацію серед селянства України на початку ХХ століття / О. В. Герасименко. - С .115 Стрілець, В. В. Чи було Товариство українських поступовців міжпартійним об’єднанням? / В. В. Стрілець. - С .121 Мартиненко, В. В. Наслідки укладення Брестського миру для Білорусі та України: втрати й здобутки сторін / В. В. Мартиненко. - С .125 Лейберов, Олексій Олегович. Чи була альтернатива вибору моделі державного устрою УНР в ході урядових криз (лютий-квітень 1919 р.)? / О. О. Лейберов. - С .134 Оніпко, Т. В. Чому кадри вітчизняної кооперації у 20-30-і роки ХХ ст. не обминула трагічна доля? / Т. В. Оніпко. - С .139 Демченко, Т. П. Гаврило Одинець в історії України: метаморфози політичного пристосуванця чи мімікрія наляканої людини? / Т. П. Демченко, В. І. Онищенко. - С .143 Котляр, Ю. В. Початок 20-х років на півдні України: неп чи "воєнний комунізм"? / Ю. В. Котляр. - С .149 Кондрашов, В. Ф. Профспілки сільськогосподарських робітників України в 20- рр. ХХ ст.: політична кон’юктура чи необхідність? / В. Ф. Кондрашов. - С .154 Непомнящий, А. А. Почему исчез "золотой фонд" крымской библиографии 1920-х - 1930-х годов? / А. А. Непомнящий. - С .158 Степанчук, Ю. С. Робітники України в період побудови соціалізму: герої трудового фронту чи жертви більшовицького ідеологічного міфу? / Ю. С. Степанчук. - С .163 Лазаренко, В. Історичні джерела до вивчення стану індивідуального селянського господарства Північного Лівобережжя України 1920-30-х рр.: інформаційна забезпеченість чи ілюстративність? / В. Лазаренко. - С .166 Ємельянов, В. М. Трагедія українського есера - Юхима Гаврилея / В. М. Ємельянов. - С .173 Гринь, К. Д. Особливості організації та проведення переписів населення 1930- рр. / К. Д. Гринь. - С .178 Соболь, П. І. Голод 1932-1933 років і крах українізації / П. І. Соболь. - С .180 Зоценко, Ю. В. Суцільна колективізація на Ніжинщині: конкретні особи / Ю. В. Зоценко. - С .185 Самойленко, М. П. Справа М. П. Загрецького - черговий акт сталінського "правосуддя" / М. П. Самойленко. - С .188 Горло, Н. В. Спорудження Дніпропетровського гідрокаскаду: історична необхідність чи химери гігантоманії / Н. В. Горло. - С .198 Поп, Ю. І. Українська політична еміграція в Чехословаччині у 30-х роках: вороги чи патріоти України? / Ю. І. Поп. - С .203 Спудка, І. М. Пропагандистська діяльність німецько-фашистських загарбників га окупованій території України в 1941-1944 роках / І. М. Спудка. - С .208 Курас, А. І. До питання про історію Поліської Січі / А. І. Курас. - С .212 Гринченко, Г. Г. Устная история остарбайтеров: реконструкция события или смысла? / Г. Г. Гринченко. - С .215 Щур, Ю. УПА і Червона армія: протиборство чи взаємодія? / Ю. Щур. - С .219 Давиденко, Ю. М. Створення військової організації Гвардії Людова та території Польщі в 1942-1944 рр. / Ю. М. Давиденко. - С .225 Чернега, П. М. Суперечливий характер діяльності профспілок України щодо забезпечення охорони праці на виробництві в роки Другої світової війни / П. М. Чернега. - С .228 Русначенко, А. Український національно-визвольний рух середини ХХ століття як суцільний феномен / А. Русначенко. - С .235 Кононенко, В. В. Репатрійовані громадяни УРСР після Другої Світової війни: носії західного чи Радянського світогляду? / В. В. Кононенко. - С .237 Григорчук, П. С. Рух тридцятитисячників в Україні: союзницька допомога селянству чи чергова політична кампанія? / П. С. Григорчук, І. М. Романюк. - С .243 Іванішина, В. В. Всесоюзні переписи населення 1959, 1970 рр. В якій мірі є джерелом для вивчення соціально-демолграфічних процесів в Україні в 60-- рр. ХХ ст.? / В. В. Іванішина. - С .247 Бойко, О. Д. Чи існує протиріччя між результатами березневого та грудневого Референдумів 1991 р. / О. Д. Бойко. - С .253 Баранков, О. Г. Програмні документи сучасних політичних партій та громадських організацій України про вирішення проблем міжетнічних стосунків: набір іміджових гасел чи реальний план дій? / О. Г. Баранков, Н. О. Баранкова. - С .258 Бойко, О. Д. Чому не перемогла в Україні жовтнева революція 1990 року? / О. Д. Бойко. - С .262 Офіцинський, Р. А. Україна пострадянська (1992-2002): революційні фази чи перехідний етап? / Р. А. Офіцинський. - С .268 Гайдукевич, О. О. Забуті імена України / О. О. Гайдукевич. - С .271 Стярашко, Є. М. Кухня чи парламент: де ваше місце, жінки? / Є. М. Стярашко, С. М. Баранник. - С .272 Желіба, О. Як з'явилися ассірійці в Україні? / О. Желіба. - С .277
РУБ 8У Рубрики: Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр. Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Вітгенштейн, Петро Христианович \о нем\; Гаврилей, Юхим \о нем\; Загрецький, Микола Павлович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 28. Сторінки історії і культури Полісся та України в сучасному висвітленні / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 264 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.00 грн. Зміст: Антонец, М. А. Значение жизненного подвига Н. В. Гоголя для воспитания христианской морали у студенческой молодежи / М. А. Антонец, Е. А. Ковнатор, Д. И. Христов. - С .3 Пугач, В. М. Топоніміка як важливе джерело етногенетичних долсіджень / В. М. Пугач. - С .8 Самойленко, Г. В. Принцип историзма и его освещение в критических работах А. Фадеева / Г. В. Самойленко. - С .13 Кедун, І. С. Топографічні домени давньоруського Новгород-Сіверського / І. С. Кедун. - С .21 Москаленко, В. Г. Історія розвитку інституту виробів на українських землях (Х - ХІІ ст.) / В. Г. Москаленко. - С .25 Жукова, О. В. До історії оборонного будівництва України: геополітичний фактор в утворенні та розвитку фортифікаційних систем / О. В. Жукова. - С .31 Уривалкін, О. М. Літописні назви Ніжина в історії та легендах міста / О. М. Уривалкін, Ю. В. Кузьменко. - С .36 Ростовська, О. В. Суспільно-політичне становище Ніжина у XVIII столітті: інкорпорація чи централізація? / О. В. Ростовська. - С .42 Кухаречко, М. Правовий статус ніжинських греків та їх взаємовідносини з місцевим населенням / М. Кухаречко. - С .48 Волониць, В. С. До історіографії вивчення греків Одеси / В. С. Волониць. - С .52 Нікітін, Ю. О. Вибори до органів міського самоврядквання та їх діяльність в Чернігівській губернії у 70-х рр. ХІХ ст. / Ю. О. Нікітін. - С .57 Пономаренко, О. В. Особливості формування громадської думки про російські та українські військові поселення першої половини ХІХ століття / О. В. Пономаренко. - С .63 Новікова, С. В. Роль грецьких підприємців у розвитку торгівлі у Північному Приазов’ї (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / С. В. Новікова. - С .69 Демченко, Т. П. Доля селянського посла В. Хвоста в контексті питання про альтернативний шлях боротьби українського селянства / Т. П. Демченко, В. І. Онищенко. - С .72 Луняк, Є. М. Кирило-Мефодіївське товариство: дослідження припиняти рано / Є. М. Луняк. - С .77 Робак, І. Ю. Організація керування медико-санітарною стправою в Харкові до великих реформ ХІХ століття / І. Ю. Робак. - С .82 Моціяка, Петро Петрович. "Душа інститутської гімназії": штрихи до портрета Йосифа Добіаша / П. П. Моціяка. - С .86 Крупенко, О. В. Внутрішня політика царського уряду та її вплив на промисловий розвиток Лівобережжя у 60-х - 90-х рр. ХІХ ст. / О. В. Крупенко. - С .92 Страшко, Є. М. Український фемінізм на тлі європейського жіночого руху (ХІХ - початок ХХ ст.) / Є. М. Страшко, Н. М. Ковтун. - С .100 Євсеєнко, С. А. Горлівські події 16-17 грудня 1905 р.: подолання стереотипів / С. А. Євсеєнко. - С .107 Ципляк, Н. О. Студентські заворушення у чернігівській духовній семінарії в 1905 - 1907 рр. / Н. О. Ципляк. - С .115 Кривобок, О. П. Петро Дятлов - забута постать в українському революційному русі початку ХХ століття / О. П. Кривобок. - С .121 Оніщенко, О. В. Жіноцтво у виборчих компаніях 1917 року: крок до демократії / О. В. Оніщенко. - С .127 Овдієнко, П. П. Територіальний устрій української автономії в березні-жовтні 1917 р.? російський, український, польський погляд / П. П. Овдієнко, М. В. Потапенко. - С .133 Нітченко, А. Г. Комплексний підхід до вивчення регіональної історії в період революції 1917 р. / А. Г. Нітченко. - С .140 Мартиненко, В. В. Роль і місце Чернігівщини в українсько-білоруському територіальному протистоянні 1918 р. / В. В. Мартиненко. - С .145 Лейберов, Олексій Олегович. Українська інтелігенція та "трудовий принцип" Директорії УНР / О. О. Лейберов. - С .149 Самойленко, О. Г. Наукова діяльність О. І. Покровського у 20- рр. ХХ ст.: конформізм чи методологічне переродження? / О. Г. Самойленко. - С .155 Бобко, Т. Г. Духовенство в громадсько-державних організаціях у 20- рр. ХХ ст. / Т. Г. Бобко. - С .152 Стародубець, Г. М. Спроба встановлення цивільної української адміністрації у повстанському запіллі восени 1943 року / Г. М. Стародубець. - С .167 Субботіна, І. В. Взаємовплив урбанізаційних та міграційних процесів в Україні у другій половині ХХ ст. / І. В. Субботіна. - С .172 Вдовенко, С. М. Закордонне українство як чинник історичного державотворчого процесу / С. М. Вдовенко. - С .179 Желіба, О. В. Історичні основи сучасного сільського герботворення в Лівобережній Україні на прикладі символів населених пунктів Яготинського району Київської області / О. В. Желіба. - С .181 Курпэева, Ю. С. Аб выніках этнаграфічного даследавання беларуска-украінскага памежжа у 2003-2004 гадах / Ю. С. Курпэева. - С .188 Веліканова, М. М. Історичні передумови появи договорів на виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських та технологічних робіт в цивілістиці / М. М. Веліканова. - С .191 Лопацька, Н. М. Проблеми становлення та організації Дерманського Святотроїцького монастиря на Волині (друга половина XVI - перша половина XVII століття) / Н. М. Лопацька. - С .195 Білик, Т. О. Методика викладання мов за концепцією І. С. Орлая / Т. О. Білик. - С .201 Херсонець, Н. В. Розвиток початкової освіти серед єврейського населення Півдня України у ІІ половині ХІХ ст. / Н. В. Херсонець. - С .207 Тарасов, А. В. Правове становище учнів гімназії Півдня України (друга половина ХІХ століття) / А. В. Тарасов. - С .210 Дрогобицький, І. І. Просвітницьке спрямування / І. І. Дрогобицький Баранков, О. Г. Формування правової бази освіти в Україні в умовах багатокультурності (1991-2004) / О. Г. Баранков. - С .221 Руденко, П. О. З повагою на відстані / П. О. Руденко. - С .235 Волошин, Ю. В. Приріст населення в "Государевих описних Малоросійських розкольних слободах" у другій половині XVIII ст. / Ю. В. Волошин. - С .246 Гринь, О. В. Нові відомості до біографії Івана Халанського / О. В. Гринь. - С .251 Гедьо, А. В. Матеріали з історії греків Ніжина та Північного Приазов'я у фондах російського державного архіву давніх актів / А. В. Гедьо. - С .256
РУБ 8У Рубрики: Викладання іноземної мови Ніжин, місто--історія назви Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Добіаш, Йосиф \о нем\; Дятлов, Петро \о нем\; Покровський, О. І. \о нем\; Орлай, Іван Семенович \о нем\; Халанський, Іван \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кирило-Мефодіївське товариство \о нем\ Примірників всього: 2 ІБв (1), фб (1) Свободны: ІБв (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 196 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 58.90 грн. Зміст: Логвинюк, Н. І. Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін / Н. І. Логвинюк. - С .5-8 Гагіна, Н. В. Взаємодія як міждисциплінарне поняття / Н. В. Гагіна. - С .9-13 Падун, Н. О. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів / Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. - С .14-16 Тукач, І. І. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі / І. І. Тукач. - С .17-21 Сорокіна, Н. В. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій / Н. В. Сорокіна. - С .22-24 Топузов, О. М. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів / О. М. Топузов. - С .25-28 Степашко, В. О. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів / В. О. Степашко. - С .29-38 Толочко, С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .39-44 Пономаренко, О. В. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів / О. В. Пономаренко. - С .45-47 Отрошко, Т. В. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості / Т. В. Отрошко. - С .48-50 Ревенчук, В. В. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .51-54 Мисан, В. О. До проблеми єдиного курсу шкільної історії / В. О. Мисан. - С .55-58 Попенко, О. М. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів / О. М. Попенко. - С .59-62 Булавенко, С. Д. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .63-65 Чекаль, Г. С. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. - С .66-68 Кириченко, С. О. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи) / С. О. Кириченко. - С .69-73 Варущик, Н. П. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-77 Кирилюк, В. М. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку / В. М. Кирилюк. - С .78-84 Одегова, Н. М. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори / Н. М. Одегова. - С .85-89 Стрельнікова, Н. М. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі / Н. М. Стрельнікова. - С .90-91 Долматова, М. П. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .92-95 Костенко, Л. В. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .96-100 Шкодин, А. В. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі / А. В. Шкодин. - С .101-105 Шевченко, С. І. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою / С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. - С .106-109 Ляшенко, І. В. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм / І. В. Ляшенко. - С .110-113 Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .114-117 Карюченко, Д. М. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників / Д. М. Карюченко. - С .118-120 Федорина, Т. П. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін / Т. П. Федорина. - С .121-126 Юрченко, Н. М. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Юрченко. - С .127-130 Коваленко, Є. І. Софія Русова як історик педагогіки / Є. І. Коваленко. - С .131-134 Благінін, В. М. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне / В. М. Благінін. - С .135-137 Боровик, В. В. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр. / В. В. Боровик. - С .138-140 Бутурлим, Т. І. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. І. Бутурлим. - С .141-143 Орел, О. В. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .144-145 Демченко, Н. М. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття) / Н. М. Демченко. - С .146-149 Авшенюк, Н. М. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів / Н. М. Авшенюк. - С .150-153 Харківська, А. А. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні / А. А. Харківська. - С .154-160 Катруца, Н. Б. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї / Н. Б. Катруца. - С .161-164 Журавська, Н. С. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів / Н. С. Журавська. - С .165-170 Чирва, А. С. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади / А. С. Чирва. - С .171-176 Жук, О. А. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках / О. А. Жук. - С .177-179 Сташевська, І. О. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть / І. О. Сташевська. - С .180-183 Лавріненко, О. А. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст. / О. А. Лавріненко. - С .184-188 Огієнко, О. І. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут / О. І. Огієнко. - С .189-192
РУБ 15 Рубрики: Професійна підготовка вчителя Гендерне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Зміст: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Донченко, Т. Власне методичні принципи начання української мови / Т. Донченко. - С.2-4. Пентилюк, М. Виховуємо чуття мови ( дещо про засоби милозвучності) / М. Пентилюк. - С.5-8. Кл.слова: культура мовлення , евфонічність мови Юрійчук, Н. До проблеми принципів навчання меатеринської мови через призму ноосферної освіти / Н. Юрійчук. - С.9-11. Могильницька, Г. Символіка лісу та її роль в розкритті проблеми влади землі над людиною (за повістю Ольги Кобилянської "Земля") / Г. Могильницька. - С.19-23. Кононенко, В. Проблема гуманізації викладання літератури (на матеріалі творчості Олеся Гончара) / В. Кононенко. - С.23-27. Кумейська, Н. Інтегрований урок з української літератури і математики (6 клас) / Н. Кумейська, Л. Страннікова. - С.32-34. Прядка, В. Тарас Шевченко - видатний художник. Цінність його живописної спадщини (урок української літератури у 9 класі) / В. Прядка. - С.35-38. Стасів, Л. Психологічні чинники формування ділового мовлення майбутніх учителів-словесників / Л. Стасів. - С.39-42. Ткаченко, Р. Літературно-критичний аспект українського FIN DE SIECLE'у / Р. Ткаченко. - С.43-46 Кл.слова: українська літературна критика Кужільна, Л. Естетика літературного шістдесятництва й астральні архетипи в неосяжності Шевченкового космосу: Шевченкові традиції в творчості шестидесятників / Л. Кужільна. - С.47-50. Пономаренко, О. Образ Сонця в поезії Б.-І. Антонича і Т. Шевченка (взаємоперетікання християнських і язичницьких мотивів) / О. Пономаренко. - С.51-56. Стадна, Л. Висока духовність "мужицького поета" (матеріал роботи літературного гуртка) / Л. Стадна. - С.57-58. Кл.слова: Т. Шевченко Руденко, О. Літературно-музична композиція "О деле в’язня і трибуна, життя твоє зрідні тайфуну" : Про Василя Стуса / О. Руденко. - С.59-60. Ткач, А. Семінар -дослідження "Шевченко і Буковина" / А. Ткач. - С.61-66. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Пономаренко, О. Образ Сонця в поезії Б.-І. Антонича і Т. Шевченка (взаємоперетікання християнських і язичницьких мотивів) [Текст] / О. Пономаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 51-56.
Рубрики: Українська література--образи, теми Кл.слова (ненормовані): образ Сонця Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет ; 1909-1937) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2009/5 Журнал 2009р. N 5 Ковальчук, Н. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації / Н. Ковальчук. - С.2-6 Лещенко, Г. Компедіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції / Г. Лещенко. - С.6-13 Подлевська, Н. Формування в школярів культури спілкування по мобільному телефону / Н. Подлевська. - С.14-17 Яценко, Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми / Т. Яценко. - С.20-23 Шуляр, В. Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / В. Шуляр. - С.23-28 Хорошковська, О. Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин) / О. Хорошковська. - С.29-32 Кузнецова, Г. Вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом на позначення назв одягу (на матеріалі спецкурсу з української мови) / Г. Кузнецова. - С.33-39 Донченко, Т. Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови / Т. Донченко. - С.40-43 Денискіна, Г. Лінгвостилістичні засоби комічного відображення дійсності у фейлетонах Олега Чорногуза / Г. Денискіна. - С.44-46 Пономаренко, О. Перлина рольової лірики Т.Шевченка "Ой одна я, одна..." (із циклу "В казематі") в контексті літературноо жанру думки / О. Пономаренко. - С.47-50 Гнаткович, Т. Українська мова : Програма для 5-7 класів з поглибленим вивченням української мови загальноосвітніх навчальних закладів : консультації / Т. Гнаткович. - С.55-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Пономаренко, О. Перлина рольової лірики Т.Шевченка "Ой одна я, одна..." (із циклу "В казематі") в контексті літературноо жанру думки [Текст] / О. Пономаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 47-50 Рубрики: Українська література--історія, 19 ст. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2009/7 Журнал 2009р. N 7 Варзацька, Л. Методика мови. Типологія уроків української мови і мовлення в 10-11 класах (в умовах особистісно зорієнтованого навчання) / Л. Варзацька. - С.2-4 Шуневич, О. Вивчення критеріїв оцінювання конспекту навчального тексту як складник методики з формування у старшокласників уміння конспектувати / О. Шуневич. - С.10-13 Дороз, В. Сучасні культурологічні підходи до навчання учнів-білінгвів другої мови / В. Дороз. - С.14-18 Яценко, Т. Вивчення творчості Миколи Вороного на заняттях літературного спецкурсу / Т. Яценко. - С.19-22 Фасоля, А. Наближення... Вивчення творчості Марії Матіос на уроках української літератури в профільній школі / А. Фасоля. - С.23-28 Руденко, В. Ділова гра як ігрова імітаційна технологія: інтерактивний аспект / В. Руденко. - С.29-33 Борисенко, В. Компоненти науково-методичної системи поетапного формуваннєвої компетенції майбутніх фахівців економічних спеціальностей / В. Борисенко. - С.33-36 Пономаренко, О. "Дібровою весілля їде" троїсти музики світоладу в поезії Б.-І. Антонича / О. Пономаренко. - С.37-43 Ковалець, Л. Із федьковичезнавчих студій Осипа Маковея (до 175-ліття від дня народження поета) / Л. Ковалець. - С.43-44 Концепція профільного навчання в старшій школі. - С.54-57 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 56 Пономаренко, О. "Дібровою весілля їде" троїсті музики світоладу в поезії Б.-І. Антонича [Текст] / О. Пономаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7. - С. 37-43 Рубрики: Кафедра методики викладання української мови та літератури Українська література--20 ст. українська література--поезія (критика) Дод.точки доступу: Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет ; 1909-1937) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн. Зміст: Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9 Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13 Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19 Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25 Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31 Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33 Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41 Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51 Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57 Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61 Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65 Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69 Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73 Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81 Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85 Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88 Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91 Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94 Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98 Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102 Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107 Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112 Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115 Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120 Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122 Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124 Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128 Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132 Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136 Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143 Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146 Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151 Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155 Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160 Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165 Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170 Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175 Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179 Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182 Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186 Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191 Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196 Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203 Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207 Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211 Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216 Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220 Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224 Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229 Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232 Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235 Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240 Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246 Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254 Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257 Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263 Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266 Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269 Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274 Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278 Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282 Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285 Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289 Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293 Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302 Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306 Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
РУБ 15 Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка Викладання німецької мови Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вчителі іноземної мови--підготовка Вчителі німецької мови--підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн. Зміст: Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11 Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16 Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19 Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24 Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29 Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34 Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39 Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45 Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50 Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55 Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60 Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65 Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69 Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73 Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77 Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81 Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86 Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90 Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93 Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96 Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100 Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108 Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112 Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116 Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119 Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123 Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126 Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130 Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136 Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133 Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141 Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145 Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149 Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153 Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157 Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161 Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164 Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169 Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172 Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176 Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180 Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184 Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190 Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193 Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
РУБ 15 Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 302 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 59.17 грн. Зміст: Васильєв, В. В. Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення / В. В. Васильєв. - С .8-12 Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .13-16 Товщик, С. А. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки / С. А. Товщик. - С .17-21 Кічук, Я. В. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі / Я. В. Кічук. - С .28-32 Гуцан, Т. Г. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання / Т. Г. Гуцан. - С .33-35 Козик, І. В. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога / І. В. Козик. - С .36-39 Завацька, Л. М. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби / Л. М. Завацька. - С .40-42 Садовець, О. В. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах / О. В. Садовець. - С .43-46 Ткаченко, І. В Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України / І. В Ткаченко. - С .47-50 Романовська, О. О. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента / О. О. Романовська. - С .51-55 Омельченко, Л. М. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .56-60 Пономаренко, О. В. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера / О. В. Пономаренко. - С .61-65 Малков, Д. Ю. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Д. Ю. Малков. - С .56-60 Панченко, С. П. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї / С. П. Панченко. - С .70-73 Поперечняк, О. О. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці / О. О. Поперечняк. - С .74-78 Любарська, О. М. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога / О. М. Любарська. - С .79-83 Фольварочний, І. В. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих / І. В. Фольварочний. - С .84-87 Степаненко, Л. М. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів / Л. М. Степаненко. - С .88-91 Клос, Л. Є. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи / Л. Є. Клос. - С .92-97 Кирилюк, В. М. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів / В. М. Кирилюк. - С .98-102 Фурдуй, С. Б. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності / С. Б. Фурдуй. - С .103-107 Стадник, Д. О. Соціальні фактори педагогічної занедбаності / Д. О. Стадник. - С .108-111 Трубавіна, І. М. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України / І. М. Трубавіна. - С .112-116 Лазаренко, В. І. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді / В. І. Лазаренко. - С .117-120 Марій, М. М. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі / М. М. Марій. - С .121-124 Полозенко, О. В. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання / О. В. Полозенко. - С .125-129 Киричок, І. І. Персоналістська концепція любові / І. І. Киричок. - С .130-133 Грищенко, С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів / С. В. Грищенко. - С .134-137 Овод, Ю. В. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання / Ю. В. Овод. - С .138-141 Демешкант, Н. А. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки / Н. А. Демешкант. - С .142-144 Киричок, І. І. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога / І. І. Киричок, М. О. Шевчук. - С .145-147 Рень, Л. В. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці / Л. В. Рень. - С .148-150 Павлюк, Л. М. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею / Л. М. Павлюк. - С .151-154 Архипова, С. П. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект / С. П. Архипова, І. М. Литвин. - С .155-158 Коленіченко, Т. І. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект) / Т. І. Коленіченко. - С .159-162 Волик, Л. В. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля / Л. В. Волик. - С .159-162 Падун, Н. О. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу / Н. О. Падун. - С .168-171 Новгородська, Ю. Г. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175 Денисюк, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності" / О. М. Денисюк. - С .176-179 Бутурлим, Т. І. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів / Т. І. Бутурлим. - С .180-184 Філь, О. В. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії / О. В. Філь. - С .185-187 Хилько, Є. Є. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів / Є. Є. Хилько. - С .188-191 Русанова, О. О. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови / О. О. Русанова. - С .192-195 Карпова, І. Г. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу / І. Г. Карпова. - С .196-200 Равлюк, Т. А. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики / Т. А. Равлюк. - С .201-203 Стеценко, Н. М. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/) / Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. - С .204-207 Смеречак, Л. І. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. І. Смеречак. - С .208-211 Лесіна, Т. М. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності / Т. М. Лесіна. - С .212-215 Тюріна, В. О. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки / В. О. Тюріна. - С .216-218 Тимошенко, О. А. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога / О. А. Тимошенко. - С .219-223 Буркова, Л. В. Способи розв’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С .224-230 Аніщук, Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника / Л. В. Аніщук. - С .231-234 Гордієнко, Н. В. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. В. Гордієнко, С. Бобела. - С .235-239 Ашиток, Н. І. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті / Н. І. Ашиток. - С .240-242 Миць, Х. В. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми / Х. В. Миць. - С .243-246 Швед, М. С. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі / М. С. Швед, М. Є. Захарчук. - С .247-250 Качалова, Т. В. Формування комунікативної культури майбутнього соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .251-253 Веретенко, Т. Г. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання / Т. Г. Веретенко. - С .254-257 Шпільчак, Л. Я. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема / Л. Я. Шпільчак. - С .258-261 Коваленко, Є. І. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової / Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. - С .262-267 Щербина, А. П. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями / А. П. Щербина. - С .268-272 Кліщ, Г. І. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті / Г. І. Кліщ. - С .273-276 Дужа-Задорожна, М. П. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .277-280 Литвак, О. Й. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі / О. Й. Литвак. - С .281-284 Калашник, Л. С. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР) / Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. - С .285-287 Шугалій, Н. Є. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .288-291 Логвиненко, Т. О. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії / Т. О. Логвиненко. - С .292-295 Малишева, О. М. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР / О. М. Малишева. - С .296-301
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вчителі економіки--підготовка літні оздоровчі табори--підготовка вихователів Соціальні педагоги--професійна підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ДС-1/2010/40 Газета 2010р. N 40 Гриценко, С. Ознайомлення дітей із професіями дорослих. Сучасні підходи / С. Гриценко. - С.10-12. Кондратенко, В. Праця виховує, розвиває / В. Кондратенко. - С.13-16. Кожна професія - найважливіша. - С.17-23. Пономаренко, О. Лікувальна фізкультура в умовах дошкільного навчального закладу / О. Пономаренко. - С.24-25. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 56 Пономаренко, О. Лікувальна фізкультура в умовах дошкільного навчального закладу [Текст] / О. Пономаренко> // Дитячий садок. Шкільний світ : Газета. - 2010. - N 40. - С. 24-25. Рубрики: здоров’я дітей--дошкільний вік фізкультура лікувальна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Павленко, М. "Золотий гомін" Павла Тичини як ремінісценція "Великого льоху" Тараса Шевченка / М. Павленко. - С.6-19 Матюшкіна, Т. Майстри розкріпаченого вірша Еміль Верхарн і Павло Тичина : Про подібність ідейно-художніх домінант творчості бельгійського та українського поетів / Т. Матюшкіна. - С.20-28 Баран, Г. Очима чесними христовоскресними поеми тчуть : Релігійна лексика в збірці Павла Тичини "Сонячні кларнети" / Г. Баран. - С.29-33 Вдовиченко, Л. У його поезії живе любов до нас і до України : Підсумковий урок за творчістю Павла Тичини / Л. Вдовиченко. - С.42-52 Топіха, В. А. Числівник в українській мові / В. А. Топіха. - С.54-64 Соловей, Н. Узагальнюємо і систематизуємо знання про засоби милозвучності мови / Н. Соловей. - С.65-70 Хаєцька, А. У контексті жіночої лінії "Празької школи": поезія Г.Мазуренко / А. Хаєцька. - С.72-79 Горбань, А. Історичні алюзії та іронічний підтекст в "Енеїді" І. Котляревського: колоніальний аспект / А. Горбань. - С.80-94 Момот, Н. Проводарі-мойсеї: власна трагедія - трагедія народу : В.Винниченко "Відродження нації" - на шляху до української державності / Н. Момот. - С.95-100 Білокінь, О. По безсмертному шляху : Актуалізація символьної семантики лексеми шлях(дорога) у духовному просторі Тарасової гори / О. Білокінь. - С.102-109 Пономаренко, О. Співець українського степового краєвиду,величі і краси природи Слобожанщини : Творчий портрет художника / О. Пономаренко. - С.110-114 Цимбалюк, В. Твій голос щирий досі ще луна... : Поет-шістдесятник Володимир Підпалий та його "Тиха лірика" / В. Цимбалюк. - С.116-127 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Пономаренко, О. Співець українського степового краєвиду,величі і краси природи Слобожанщини [Текст] : творчий портрет художника / О. Пономаренко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2011. - N 5. - С. 110-114 Рубрики: Живопис України--персоналії художників Дод.точки доступу: Фільберт, Олександр Олександрович (1911-1996) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: СіЧ-1/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Білокінь, С. Тарас Шевченко й Гетьманщина / С. Білокінь. - С.3-16 Ушкалов, Л. "Філософія серця" Тараса Шевченка / Л. Ушкалов. - С.17- Ісіченко, І. Петро Скарга і християнський Схід: український вимір / І. Ісіченко. - С.29-35 Пономаренко, О. Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення третьої глави "Книги Лева" Б.-І. нтонича / О. Пономаренко. - С.36-46 Циганок, О. Епітафії Середньовіччя в українських поетиках ХУІІ-ХУІІІ ст. / О. Циганок. - С.63-67 Гуменюк, В. Тематичні аспекти й інтонаційно-стильові акценти лірики Аблязіза Велієва / В. Гуменюк. - С.89-100 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 56 Пономаренко, О. Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення третьої глави "Книги Лева" Б.-І. Антонича [Текст] / О. Пономаренко> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 36-46 . - ISSN 0236-1477 РУБ 83 Рубрики: Кафедра української літератури Кл.слова (ненормовані): слово о полку Ігоревім -- думи -- колядки Дод.точки доступу: Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет ; 1909-1937) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |