> Шифр: ПШ-2/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Лук’янець, А. Світло особистості / А. Лук’янець. - С.1–4. Варгата, Ф. Бінарний урок : (4 клас) / Ф. Варгата. - С.5–6. Мартинюк, О. Урок літературного читання для 3 класу відповідно до оновленого кола читання / О. Мартинюк. - С.6–8. Співак, Б. Урок позакласного читання, 4 клас / Б. Співак, І. Базарницька. - С.9–11. Чабайовська, М. Формування національно свідомого громадянина України в процесі вивчення курсу українознавства "Я люблю Україну" в початковій школі / М. Чабайовська, Н. Омельченко. - С.12–15. - Бібліогр.: 8 назв. Сарієнко, В. Особливості вивчення властивостей геометричних фігур у початкових класах / В. Сарієнко, В. Чайченко. - С.15–19. - Бібліогр.: 11 назв. Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці з основ здоров’я в 2 класі / Т. Кучер. - С.20–23. - Бібліогр.: 5 назв. Прокопець, Л. Використання інтерактивних технологій під час проведення виховних заходів на природничу тематику / Л. Прокопець. - С.23–26. - Бібліогр.: 2 назви. Ніколаєць, В. Народні свята весняного циклу. Дослідження змісту свят. : (презентація пошукового проекту у 3 класі) / В. Ніколаєць, З. Зіньківська. - С.26–31. - Бібліогр.: 11 назв. Клєпікова, І. Образи природи, тварин, людей у мистецтві : (урок образотворчого мистецтва, 4 клас) / І. Клєпікова. - С.32–33. Сайко, Т. Адаптація майбутніх першокласників до школи "10 кроків до навчання" : (з досвіду роботи) / Т. Сайко, Н. Березовська. - С.34–35. - Бібліогр.: 6 назв. Прозорова, Л. Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів / Л. Прозорова. - С.36–37. Екологічний творчий проект для учнів 2–4 класів "Заміни лампи – зміни світ". - С.37–38. Охрімчук, Р. З американського зошита : урок математики у "Школі друзів" (2-й клас) / Р. Охрімчук. - С.39–41. Яніцка-Панек, Т. Сучасна реформа система освіти в Польщі / Т. Яніцка-Панек. - С.42–45. Рашковська, І. Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці / І. Рашковська. - С.46–49. - Бібліогр.: 7 назв. Таранченко, О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко. - С.50–53. - Бібліогр.: 5 назв. Тіліпалова, Н. Свято української пісні : (виховний захід) / Н. Тіліпалова. - С.54. Фалько, Я. Пам’ятники Тарасу Шевченку та питання візуалізації образу Кобзаря в початкових класах / Я. Фалько. - С.55–58. - Бібліогр.: 7 назв. Бушуєва, С. Таємниця сніжинок / С. Бушуєва, О. Притуленко. - С.61. Ніколаєць, В. Народні свята весняного циклу – дослідження змісту свят / В. Ніколаєць, З. Зіньківська. - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 28 Рашковська, І. Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці / Ілона Рашковська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 46–49. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): взаємодія батьків та вчителів -- робота з батьками -- діти з розладами у поведінці -- дезадаптація -- рекомендації батькам -- конфліктні ситуації -- гіперактивність -- початкова школа Анотація: У статті розглянуто причини труднощів дітей з розладами поведінки, значення взаємодії батьків та вичтелів школи, аби запобігти шкільній дезадаптаці. Також надано рекомендації батькам щодо створення умов для ефективного навчання та розвитку учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Бондарчук, І. Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання / Ірина Бондарчук. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви. Онищенко, О. Урок мужності / Оксана Онищенко, Ірина Назарчук, Світлана Зеленська. - С.5–7. Каракоз, С. Іван Зязюн (1938–2014) / Сусанна Каракоз. - С.8–11. Логачевська, С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко. - С.12–14. - Бібліогр.: 2 назви. Дубовик, С. Культура професійного діалогічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.15–18. - Бібліогр.: 11 назв. Плигань, О. Творчі завдання на уроках української мови / Олена Плигань, Олена Колісник. - С.19–20. Крижанівська, М. Урок літературного читання у 1 класі / Марія Крижанівська. - С.20–22. Рак, Л. Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Любов Рак. - С.22–25. Радченко, В. Урок-квест з математики "Як козаки скарби шукали", 3 клас (НПП "Росток") / Валентина Радченко. - С.25–26. Черешнюк, І. Математичний веб-квест / Ірина Черешнюк. - С.27–28. - Бібліогр.: 3 назви. Шурман, М. Математичні кросворди як засіб підвищення мотивації до навчання / Маргарита Шурман. - С.28–29. Жуганова, О. Інтегрований урок у 4 класі : (природознавство, музичне мистецтво, економічне виховання) / Олена Жуганова. - С.30–33. Гетьман, В. Презентація проекту "Вічний дарунок – хустина квітчаста" / Валентина Гетьман. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв. Лопатюк, Н. Людина починається з добра : (година спілкування у 3 класі) / Надія Лопатюк. - С.36–39. - Бібліогр.: 6 назв. Одесюк, А. Урок української мови у 4 класі / Алла Одесюк. - С.39–40. - Бібліогр.: 6 назв. Довгаль, Т. Урок-казка з математики у 1 класі / Тетяна Довгаль. - С.40–41. Юхимович, Л. Урок трудового навчання у 2 класі / Людмила Юхимович. - С.42–43. Життя американських ровесників : (інтерв’ю з дітьми однієї із початкових шкіл США). - С.44–45. Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська. - С.46–48. - Бібліогр.: 6 назв. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.49–52. - Бібліогр.: 3 назви. Філіпінко, Л. Використання методу проектів з метою формування екологічної компетентності у молодших школярів / Любов Філіпінко. - С.52. Авдусенко, Л. Взаємозв’язки уроків фізичної культури / Людмила Авдусенко. - С.53–54. Булахова, Л. Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.55–56. Наливкіна, Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи / Наталія Наливкіна. - С.56–57. - Бібліогр.: 5 назв. Радченко, А. Свято до Дня матері / Анна Радченко. - С.58–59. Ляшишина, Л. Мій перший найкращий зошит – мій перший успіх! : (авторська розробка виховного заходу) / Любов Ляшишина. - С.60–62. Гетьман, В. Вічний дарунок – хустина квітчаста / Валентина Гетьман. - С.63. Вільк, Г. Дитячі роки Тараса Шевченка / Галина Вільк. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 28 Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- психологічний супровід -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів Анотація: У статті розповідається про взаємодію батьків та учнів початкової школи. Наведено приклади деяких вправ, які можуть використовуватись у спільній діяльності практичного психолога та вчителя молодшої школи для налагодження активної взаємодії батьків та учнів класу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/3 Журнал 2020р. N 3 (609) Рашковська, І. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку / Ілона Рашковська. - С.1–6. - Бібліогр.: 7 назв. Фідкевич, О. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич. - С.7–10. - Бібліогр.: 4 назви. Вашуленко, М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.11–17. Чабайовська, М. Застосування технології формування критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення творчості Т. Г. Шевченка / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко. - С.17–21. - Бібліогр.: 11 назв. Слабинська, Н. Інтегрований урок української мови і читання у 2 класі : за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко / Наталія Слабинська. - С.21–25. Чупрун, Л. Тематичний день для учнів 2 класу: це може об’єднати спільноту / Лариса Чупрун. - С.25–30. - Бібліогр.: 8 назв. Кузнецова, С. Математична подорож Африкою : (інтегрований урок) / Світлана Кузнецова. - С.31–34. Красоткіна, Н. День Землі – (Терра) 22 квітня : (свято для початкових класів) / Надія Красоткіна. - С.34–39. Сергіна, С. Урок інформатики в 3 класі / Світлана Сергіна. - С.40–41. - Бібліогр.: 2 назви. Коряченко, Л. Година здоров’я "Бути здоровим – це круто!" : (3–4 класи) / Лідія Коряченко. - С.41–44. - Бібліогр.: 4 назви. Павленко, Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Людмила Павленко, Ірина Джулинська. - С.45–47. - Бібліогр.: 4 назви. Ґолибард, Є. Досліджувати світ необхідно, цінуючи знання та моральні принципи : (система, інформація і знання) / Євген Ґолибард. - С.48–50. Каленіченко, О. Урок "Я досліджую світ" у 1 класі / Оксана Каленіченко, Лариса Ісаєва. - С.51–52. Швець, О. "Благослови, мати, весну закликати!" : (сценарій свята) / Олександр Швець. - С.53–56. Рак, Л. Добрий сміх – ліки від усіх недуг : (сценарій свята у ІІ циклі навчання (3–4 класи) / Любов Рак. - С.57–60. - Бібліогр.: 4 назви. Попач, Г. Світле свято Великодня / Галина Попач. - С.60–61. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 28 Рашковська, І. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Ірина Рашковська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 1–6. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): емоційні стани -- негативні почуття -- страх -- шкільні страхи -- профілактика страху -- переживання страху -- психічні якості -- рефлексивні здібності -- емоційна сфера -- дитячі страхи -- психологічний супровід -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про профілактику страхів у дітей молодшого шкільного віку. Здійснено науковий аналіз проблеми, виявлено причини та детермінанти дитячих страхів взагалі та шкільних зокрема, а також продемонстровано позитивні аспекти організації навчального процесу в Новій українській школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |