> Шифр: ПП/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Репкин, В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения / В. В. Репкин, Н. В. Репкина. - С.1-6 Мерзлякова, О. Розділ 10. Коли психологічний тренінг стає небезпечним / О. Мерзлякова. - С.6-11 Синєокий, О. Проблеми формування мотивації сексуально-насильницької поведінки: структуа, динаміка та перспективи досліджень / О. Синєокий. - С.11-15 Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв. - С.16-31 Терещук, Н. В. Ігрова залежність у підлітковому віці як форма аддиктивної поведінки / Н. В. Терещук. - С.31-41. Далі буде. Общественное самоуправление: первые шаги к становлению (методические материалы для организаторов территориальных общин ). - С.41-51 Ильченко, А. А. Профессиональные интересы 9-классников (результаты социологического исследования) / А. А. Ильченко. - С.52-57 Шишак, О. І. Практика грудного вигодовування як актуалізація, матеріалізація та символізація ролей в материнсько-дитячих стосунках / О. І. Шишак. - С.57-61 Калошин, В. Ф. Жертва або хазяїн? (або як змінити долю) / В. Ф. Калошин. - С.61-67. Далі буде. Галів, М. Становлення характерологічної проблематики в європейській філософії (до середини XIX ст.) / М. Галів. - С.69-73 Терещенко, М. Ціннісні орієнтації як аспект картини світу людини та їх зв’язок з рівнем задоволеності подружнім життям / М. Терещенко. - С.73-76 Щербань, Є. Образ грошей у психологічній картині світу / Є. Щербань. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Репкин, В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения [Текст] / В. В. Репкин, Н. В. Репкина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 1-6 Рубрики: навчальна діяльність навчання розвивальне Дод.точки доступу: Репкина, Н. В. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Матвеева, Л. В. Актульные проблемы психологии массовой коммуникации : основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова / Л. В. Матвеева. - С.14-18. Доценко, В. В. Навчально-тренінгова програма "Життєконструювання особистості в кризові періоди життя" / В. В. Доценко. - С.19-26. Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда де Боно / Е. В. Новикова. - С.26-31. Шебанова, В. І. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапії / В. І. Шебанова. - С.32-36. Творогова, Н. Д. Саногенное поведение в контексте здорового образа жизни / Н. Д. Творогова. - С.37-40. Пчелинова, В. В. Многоярусная классификация профессий и специальностей как основание профориентирования / В. В. Пчелинова. - С.40-47. Русалов, В. М. Влияние семейных факторов на выбор "любимых" школьных предметод и будущей профессии у старшеклассников / В. М. Русалов, Н. А. Велумян. - С.48-53. Семенов, И. Н. Развитие профессиональной деятельности В. П. Зинченко и его психологии сознания, рефлексии и творчества / И. Н. Семенов. - С.53-58. Москалець, В. П. Психічне вигорання - реальність чи вигадка? / В. П. Москалець, Т. Колтунович. - С.58-65. Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина. - С.66-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 66-80. Рубрики: Психологія навчальної діяльності Навчальна діяльність учнів навчання--мотивація Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність -- рівні сформованості -- навчальні дії Дод.точки доступу: Репкин, В. В.; Репкина, Г. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |