Р 11 Рібцун, Юлія Дислалія: причини, прояви, шляхи подолання [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 5-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): дислалія -- каппацизм -- гаммацизм -- хітизм -- йотацизм -- ламбдацизм Анотація: З поданої статті можна дізнатися, на які недоліки у мовленні дітей варто звертати увагу, аби уникнути дислалії, і як будувати корекційно-розвивальну роботу з подолання цієї проблеми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
П 78 Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення: "Корекція мовлення", "Корекція розвитку" [Текст] / Ін-т спеціальної педагогіки НАПН України ; за ред. Е. А. Данілавічютє [та ін.]. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 152 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 89-91 (63 назви). - ISBN 978-966-399-932-6 : 56.13 грн. Зміст: Корекція мовлення Корекція розвитку
РУБ 371.9 Рубрики: Корекція мовлення--молодші школярі Корекція розвитку дітей--психолого-педагогічна Корекційно-розвивальна робота--діти Корекційна педагогіка--програма Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Данілавічютє, Е. А. \ред.\; Колупаєва, Алла Анатолієвна \ред.\; Трофименко, Людмила Іванівна \ред.\; Рібцун, Юлія Валентинівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Рібцун, Юлія Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв’язне мовлення -- рухлива гра Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення -- дрібна моторика -- індивідуальна робота -- дидактична гра -- діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта Анотація: Подано дидактичну гру для дітей старшої групи, яка проводиться індивідуально з кожною дитиною і підходить як для логопедичної, так і для загальнорозвивальної роботи. Мета її - уточнювати уявлення дітей про навколишній світ; закріпллювати знання назв пальців; розвивати зорове сприймання, увагу, пам'ять, дрібну моторику, зорово-рухову координацію, мисленнєві операції аналізу, узагальнення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків, зв'язне монологічне мовлення; виховувати моральні якості особистості, бажання і готовність надавати допомогу тим, хто її потребує. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія Збагачуємо словниковий запас малят : батьківський всеобуч [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- логопедія -- порушення мовлення -- лексична складова мовлення -- словниковий запас -- інклюзія Анотація: Запропоновані методичні рекомендації, мовленнєві ігри та вправи стануть у пригоді мамам і татам при роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку та без них. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2019/10 Журнал 2019р. N 10 Богуш, Алла. Навчання державної мови дітей етнонаціональних меншин / А. Богуш. - С.3-6. Гавриш, Наталія. Як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей : роль наукової школи Алли Богуш / Н. Гавриш, К. Крутій. - С.7-10. Аматьєва, Олена. Говоримо виразно : діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят / О. Аматьєва. - С.11-15. Рібцун, Юлія. Нумо з мамою і татом свою вимову тренувати! : методичні поради для батьків на щодень / Ю. Рібцун. - С.16-18. Обрусник, Олена. Килимок-трансформер : дидактичний посібник для дітей молодшої групи / О. Обрусник. - С.19. Чулошнікова, Марина. Козацькі розваги : пальчикова гра-гімнастика для дітей старшої групи / М. Чулошнікова. - С.20. Стаднік, Альона. Казку ми пригадаємо й про тваринок подбаємо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей молодшої групи за змістом української народної казки “Рукавичка” / А. Стаднік. - С.22-23. Молчанова, Альона. В гості зайчика запросимо - горобиною пригостимо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В. Сухомлинського “Зайчик і горобина” / А. Молчанова. - С.24-26. Маслюк, Наталя. Завзята праця і веселий сміх врятують хлопчика від чарів злих : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи за змістом оповідання В. Сухомлинського “Сніговий дідусь із крижаним серцем” / Н. Маслюк. - С.27-29. Терещенко, Ірина. Дослідники і колекціонери / І. Терещенко. - С.30-31. Лобунець, Алла. Зустрічаймо рік Новий на арені цирковій : новорічне свято для дітей старшої групи / А. Лобунець, В. Саєць. - С.32-36. Гавриш, Наталія. Вітаємо з ювілеєм постійну авторку журналу! : [до 80-річчя від дня народження А. М. Богуш, академіка НАПН України] / Н. Гавриш, К. Крутій. - 2-га стор. обкл. На вкладках: Про застосування державної мови в освітньому процесі: Лист МОН України від 17.09.19 № 1/9-581 ; Щодо встановлення підвищення посадових окладів педагогічним працівникам і установ освіти: Лист МОН України від 23.09.19 № 1/9-598 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія. Нумо з мамою і татом свою вимову тренувати! [Текст] : методичні поради для батьків на щодень / Ю. Рібцун> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2019. - N 10. - С. 16-18. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення--поради батькам Кл.слова (ненормовані): мовлення дошкільників -- поради батькам Анотація: В статті пропонуються методичні рекомендації батькам, які допоможуть покращити мовлення дитини, зроблять його чітким та виразним. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2021/2 Журнал 2021р. N 2 Кобильченко, Вадим. Закономірності психічного розвитку в онтогенезі й дизонтогенезі: медичний та психологічний аспекти / В. Кобильченко, І. Омельченко. - С.7-19. Чеботарьова, Олена. Дистанційне навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: реалії та перспективи / О. Чеботарьова. - С.20-30. Рібцун, Юлія. До питання таксономії логопсиходіагностичних методів / Ю. Рібцун. - С.31-38. Афанасьєв, Сергій. Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху / С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Будаєв. - С.39-49. Ільяна, Валентина. Психолінгвістичний методичний інструментарій подолання дислексій у молодших школярів (на допомогу практикам) / В. Ільяна. - С.50-63. Коломійченко, Олег. Особливості мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом / О. Коломійченко, К. Жданова. - С.64-68. Довгопола, Катерина. Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років / К. Довгопола. - С.69-76. Горбатюк, Олена. Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.77-83. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія. До питання таксономії логопсиходіагностичних методів [Текст] / Ю. Рібцун> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 31-38. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): таксономія методів -- тяжкі порушення мовлення -- логопсиходіагностика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/1 Журнал 2022р. N 1 Литовченко, Світлана. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушеннями слуху / С. Литовченко. - С.8-19. Лещій, Наталія. Фізичний, функціональний та психоемоційний стан дітей старшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.19-30. Коваленко, Вікторія. Особливості діяльнісно-поведінкового компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / В. Коваленко. - С.30-43. Михайленко, Оксана. Використання онлайн-ресурсів та мобільних додатків для корекційної роботи щодо збагачення словникового запасу та підвищення розуміння значень слів учнями з комбінованими порушеннями слуху та інтелекту (на допомогу практикам) / О. Михайленко. - С.43-53. Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.53-69. Сергеєва, Наталія. Організація інтерактивного навчання учнів з порушеннями слуху у початковій школі / Н. Сергеєва. - С.69-78. Супрун, Микола. Миттєвості життя вчителя у споминах учнів-друзів (до 80-річчя від дня народження І. П. Колесника) / М. Супрун, В. Шевченко, І. Гладченко. - С.89-94. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/2 Журнал 2022р. N 2 Омельченко, Марина. Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри / М. Омельченко [и др.]. - С.7-14. Інші автори: Мамічева О., Сильченко В., Кордонець В. Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами / В. Жук. - С.15-27. Шевченко, Юлія. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С.28-38. Горбатюк, Олена. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.39-48. Бужинецька, Ксенія. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку / К. Бужинецька. - С.49-58. Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.59-64. Мартинюк, Зоряна. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі / З. Мартинюк. - С.65-72. Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху / Г. Воробель. - С.73-81. Рібцун, Юлія. Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства / Ю. Рібцун. - С.82-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами [Текст] / Ю. Рібцун> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 1. - С. 53-69. . - ISSN 2312-2781 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/3 Журнал 2022р. N 3 Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.7-18. Литовченко, Світлана. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко. - С.19-31. Кобильченко, Вадим. Українська тифлологія: тридцять років незалежності / В. Кобильченко [и др.]. - С.32-39. Інші автори: Легкий О., Довгопола К., Кондратенко С. Чеботарьова, Олена. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам / О. Чеботарьова. - С.40-51. Ільяна, Валентина. Сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення / В. Ільяна. - С.52-62. Бужинецька, Ксенія. Особливості мотиваційної готовності в дітей у психологічній літературі / К. Бужинецька. - С.63-73. Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.74-83. Шевченко, Юлія. Формування соціальної компетентності як загальний показник розвитку особистості / Ю. Шевченко. - С.84-91. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами [Текст] / Ю. Рібцун> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 59-64. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- мовленнєві порушення у дітей -- порушення мовлення -- програми -- універсальні освітні програми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія. Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства [Текст] / Ю. Рібцун> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 82-91. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Всеукраїнський марафон -- Дні науки -- тифлофорум -- діти з порушенням зору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами [Текст] / Ю. Рібцун> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 74-83. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- мовленнєві порушення у дітей -- універсальні освітні програми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 1. - С. 3-9. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з мови--рідна мова Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток дошкільнят Анотація: Основні етапи становлення мовлення дитини від народження до трьох років. Види мовленнєвих порушень. Корекційно-розвивальна робота з малюками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2024/3 Журнал 2024р. N 3 Рібцун, Юлія. Загальний недорозвиток мовлення в дошкільників: пропедевтика та корекція / Ю. Рібцун. - С.3-10. Крутій, Катерина. Мовленнєва пасивність дошкільників, або чому діти не хочуть говорити? / К. Крутій. - С.11-15. Шкопір, Ольга. Ріпку весело саджати, дідові допомагати! : ігрове заняття для дітей раннього віку / О. Шкопір. - С.16-17. Кобизька, Тетяна. Не тривожмось, не журімось, а до гри мерщій берімось! : дидактичні настільні ігри для дітей середньої та старшої груп / Т. Кобизька, О. Буйвал, О. Парна. - С.18-19. Шалда, Наталія. Нумо дружно жити і добро творити! : заняття для дітей старшої групи / Н. Шалда. - С.22-25. Веремчук, Олена. Транспортом керуємо, весело мандруємо : корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП / О. Веремчук. - С.26-28. Сайнецька, Тетяна. Записники-помічники для юних агрономів : праця в природі для дітей середньої та старшої груп / Т. Сайнецька. - С.29-31. Дерев’янко, Тетяна. Як Данилко зі світлофором познайомився : оповідка для дітей молодшої та середньої груп / Т. Дерев’янко. - С.32-33. Жолондієвська, Вікторія. Книжечку гортаємо - про тваринок дбаємо : посібник для дітей раннього віку / В. Жолондієвська. - С.34-36. Харитонова, Ганна. Кухарі змагалися, здоров’я набиралися... : фізкультурна розвага для дітей старшої групи / Г. Харитонова, А. Черемісінова. - С.37-40. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія. Загальний недорозвиток мовлення в дошкільників: пропедевтика та корекція [Текст] / Ю. Рібцун> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 3. - С. 3-10. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність дошкільника -- психомовленнєвий онтогенез дошкільника -- розвиток мовлення -- недорозвиток мовлення -- порушення мовлення -- логопедія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |