371(075.3)
С 13


    Савченко, Олександра Яківна.
    Дидактика початкової школи [Текст] : підручник для студ. пед. фак-тів: Рек. М-вом освіти і науки України / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 2002. - 368 с. : іл., схеми. - Короткий термінологічний словник: с.347-365. - ISBN 966-504-295-5 (в пер.) : 21.79 грн.
    Зміст:
Орієнтовний перелік тем для дипломних і дослідницьких робіт з дидактики початкового навчання . - С .339-341
Ви починаєте вчителювати . - С .342-346
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Учні--методи навчання--малокомплектна--уроки
   Вчитель--майстерність--адаптація


Примірників всього: 7
Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (2), фб (1)

016:371
Н 34


   
    Наукова школа академіка Олександри Савченко [Текст] : биография отдельного лица / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки АПН України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського. - К. : Педагогічна преса, 2008. - 188 с. : іл. - ISBN 978-966-2137-01-9 : 15.00 грн.
ДРНТІ
ББК 91.9:74 + 74.03(4Укр),218я1
РУБ 016:371


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна \о ней\; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки АПН України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Примірників всього: 2
фб (1), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1)

4У(075.1)
С 89


    Скрипченко, Надія Федорівна.
    Читанка [Текст] : Підручник для 3-го кл. чотирирічної і 2 кл. трирічної початкової школи / Н. Ф. Скрипченко, О. Я. Савченко. - 7-е вид., переробл. - К. : Освіта, 1997. - 335 с. - 4.55 грн.
ББК 81.411.4-921
РУБ 4У(075.1)


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна
Примірників всього: 4
Ч.З.№3 (2), аб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№3 (2), аб (1), ав (1)

Шифр: ПШ-2/2011/9
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2011р. N 9
Зміст:
Антонець, Михайло. Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського : до 18-х Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: дошкілля - початкова школа" / М. Антонець. - С.3-7.
Савченко, Олександра. Сучасний урок: суб’єктивність навчання і варіативність структури / О. Савченко. - С.11-15.
Трунова, Валентина. Основні положення щодо позакласного читання в початкових класах / В. Трунова. - С.21-23.
Балицька, Романія. Вивчення теми "Корисні та шкідливі звички, їх вплив на здоров’я в сім’ї і школі". Основи здоров’я, 2 клас / Р. Балицька. - С.36-38.
Волинець, Людмила. Зміст навчання пластичних мистецтв у початковій школі Франції / Л. Волинець. - С.52-55.
Іщенко, Олександр. Темп мовлення особи як індикатор її розвитку / О. Іщенко. - С.56-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2011/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 8/9
Зміст:
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3.
Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Бібліогр.: 19 назв. : портр.
Пометун, Олена. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Редько, Валерій. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Бібліогр.: 12 назв. : портр.
Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. : портр.
Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Червінська, Лариса. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Бібліогр.: 2 назв.
Петрова, Анастасія. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Бібліогр.: 13 назв. : портр.
Кабан, Лариса. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю". - С.65-66.
Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко. - С.66-68
Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Бібліогр.: 18 назв.
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу. - С.27
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті". - С.75
Відкриття пам’ятника видатному українцю. - 3-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
С 13


    Савченко, Олександра.
    Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8 : портр. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: освіта шкільна
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Компетентністний підхід в освіті

Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- ключові компетентності -- знаннєвий підхід -- якість освіти -- організація освіти
Анотація: У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, висвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освідченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння вчитися.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


Шифр: РШ/2011/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 11
Зміст:
ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти. - 2-а с. обкл., 3
Загальні збори НАПН України : інформатизація освіти в Україні : стан, проблеми, перспективи. - С.4
Пастовенський, Олександр. Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.5-9. - Бібліогр.: 5 назв.
Слесик, Катерина. Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія / К. Слесик. - С.10-13. - Бібліогр.: 12 назв.
Лазаренко, Андрій. Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі / А. Лазаренко. - С.14-18. - Бібліогр.: 6 назв.
Ковмір, Олена. Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків / О. Ковмір. - С.18-23. - Бібліогр.: 21 назв.
Галета, Ярослав. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета. - С.24-27. - Бібліогр.: 9 назв.
Панасенко, Елліна. Зміст і структура екперименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко. - С.28-35. - Бібліогр.: 9 назв.
Нові виміри в осягненні світу дитинства. - С.35
Дічек, Наталія. Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н. Дічек. - С.36-44. - Бібліогр.: 9 назв.
Пономаренко, Ольга. Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко. - С.41-44
Художник з Україною в серці. - 44, 4-а с. обкл.
Савченко, Олександра. Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко. - С.45-47
Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - С.47
Климович, Маргарита. Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у професійній підготовці вчителя початкової школи / М. Климович. - С.48-51. - Бібліогр.: 4назв.
Чечилова, Галина. Бериславський педагогічний коледж : минуле, сучасне, майбутнє / Г. Чечилова. - С.52-55
Деменнікова, Тетяна. Напрями та зміст науково-методичної діяльності Бериславського педагогічного коледжу / Т. Деменнікова. - С.56-59
Бернвальдт, Тетяна. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт. - С.60-64. - Бібліогр.: 12 назв.
Шаповалова, Наталія. Патріотичне виховання студентів педагогічного коледжу з використанням засобів ІКТ / Н. Шаповалова. - С.64-67. - Бібліогр.: 8 назв.
Шкворченко, Галина. Підготовка вчителя інформатики початкової школи / Г. Шкворченко. - С.68-70. - Бібліогр.: 5 назв.
Лященко, Марина. Взаємодія батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління / М. Лященко. - С.71-74. - Бібліогр.: 8 назв.
Костюк, Андрій. Організація фізичного виховання у спеціальних медичних групах / А. Костюк. - С.75-77. - Бібліогр.: 9 назв.
Кондратьєва, Ольга. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації / О. Кондратьєва. - С.78-80. - Бібліогр.: 9 назв.
Портфоліо сучасного педагогічного ВНЗ : 3-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74
С 13


    Савченко, Олександра.
    Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 45-47
Рец. на Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів / Т. Левовицький ; пер. з пол. А. Івашко. - К.-Маріуполь: Рената, 2011. - 119 с.
. - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Модернізація освіти

   професійна підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- підготовка вчителів -- професійна підготовка вчителів -- освіта -- модернізація освіти -- освітні реформи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.202.242
С 13


    Савченко, Олександра.
    Сучасний урок: суб’єктивність навчання і варіативність структури [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 11-15. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки--сучасний урок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2012/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2012р. N 8
Зміст:
Савченко, Олександра. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи / О. Савченко. - С.1-6
Капінус, Наталія. Впровадження здоров’язбережувальних технологій у початковій школі / Н. Капінус, О. Коваленко. - С.19-20
Чужа, Наталія. Застосування інтерактивних способів вивчення українських народних паремій у початковій школі / Н. Чужа. - С.60-62
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: РШ/2012/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 7
Зміст:
Сухомлинська, Ольга. Думки В. О. Сухомлинського про здоров’я дітей в історичній перспективі / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Савченко, Олександра. Психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.8-12. - Бібліогр.: 2 назви.
Заліток, Людмила. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров’я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток. - С.12-14. - Бібліогр.: с. 13-14.
Соловйов, Юрій. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку / Ю. Соловйов. - С.15-20. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Чернишов, Олексій. Ідеї здоров’язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / О. Чернишов. - С.21-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Омельченко, Світлана. Здоров’язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда. - С.25-28. - Бібліогр.: 7 назв.
Бадер, Валентина. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / В. Бадер. - С.29-34. - Бібліогр.: 10 назв.
Волобуєва, Тетяна. Здоров’язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров’я учнів / Т. Волобуєва. - С.35-38. - Бібліогр.: 9 назв.
Сидоренко, Вікторія. Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назви.
Бухлова, Наталія. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті сучасності / Н. Бухлова. - С.44-46. - Бібліогр.: 3 назви.
Павленко, Лілія. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров’ю / Л. Павленко. - С.47-50. - Бібліогр.: 8 назв.
Трубчаніна, Олена. Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти / О. Трубчаніна, Р. Чернишева. - С.50-53. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Лавренко, Олена. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / О. Лавренко. - С.54-57. - Бібліогр.: 4 назви.
Мазченко, Алла. Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров’язбережувальних технологій / А. Мазченко. - С.58-60. - Бібліогр.: 2 назви.
Дубинка, Людмила. Умови формування здоров’язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров’ю / Л. Дубинка, А. Хмарна. - С.61-68. - Бібліогр.: 4 назви. : рис., фотогр.
Шрамко, Ольга. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров’язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Савостіна, Інна. Впровадження ідей здоров’ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / І. Савостіна. - С.71-73. - Бібліогр.: 7 назв.
Шкурат, Олена. Гарна родина - здорова дитина / О. Шкурат, Л. Аксьоненко. - С.74-80. - Бібліогр.: 11 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)


74.202.242
С 13


    Савченко, Олександра.
    Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 1-6 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми для початкової школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2012/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 10
Зміст:
Топузов, Олег. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко. - С.3-7. - Бібліогр.: 12 назв.
Муранова, Наталія. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова. - С.7-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Митник, Олександр. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.13-17. - Бібліогр.: 8 назв.
Міхненко, Галина. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко. - С.17-22. - Бібліогр.: 18 назв.
Жирна, Олена. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко. - С.23-27 : табл.
Горбачова, Ольга. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / О. Горбачова. - С.28-31 : табл.
Семененко, Аліна. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко. - С.31-34.
Ткаченко, Валентина. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / В. Ткаченко. - С.35-39. - Бібліогр.: 3 назв. : табл.
Сухарев, Дмитро. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Д. Сухарев. - С.40-42.
Мартинюк, Любов . Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк. - С.43-46. - Бібліогр.: 4 назв.
Ткачук, Олеся. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / О. Ткачук. - С.47-49. - Бібліогр.: 7 назв.
Дзюба, Ірина. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба. - С.49-52. - Бібліогр.: 5 назв.
Гупан, Нестор. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Н. Гупан. - С.53-57. - Бібліогр.: 7 назв.
Олексій, Юрій. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексій. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв.
Бондар, Людмила. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.62-67. - Бібліогр.: 29 назв. : табл.
Панасенко, Елліна. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях : (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.68-74. - Бібліогр.: 10 назв.
Литвиненко, Григорій. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.75-78. - Бібліогр.: 8 назв.
Савченко, Олександра. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / О. Савченко. - С.79-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПШ-2/2013/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. N 5
Зміст:
Савченко, Олександра. Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови / О. Савченко. - С.1-5
Білик, Віра. Проектна діяльність - основа розвитку творчих здібностей молодших школярів / В. Білик. - С.6-8
Дубовик, Світлана. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.9-12
Бабич, Олена. Збережемо природу Землі разом : (урок з природознавства у 4 класі / О. Бабич. - С.12-14
Королюк, Тетяна. Цікаве природознавство у 2 класі : дидактичний матеріал до уроків / Т. Королюк. - С.15-19
Геврик, Галина. Майстер-клас з трудового навчання / Г. Геврик. - С.190-22
Трубко, Віта. "Вгору чарівними сходинками" : (інтелектуальне заняття, присвячене закінченню 1 класу) / В. Трубко. - С.22-23
Чорна, Наталія. Формування мистецьких компетентностей учня відповідно до Державного стандарту початкової школи / Н. Чорна. - С.24-25
Асєєва, Марина. На урок до пана Олівця та пані Фарби / М. Асєєва. - С.26-29
Неізвідська, Людмила. Країна здорових дітей / Л. Неізвідська. - С.30-33
Ясногор, Марина. Використання методу "Шість пар взуття способу дії" Едварда де Боно / М. Ясногор. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.
Прищепа, Катерина. Орієнтовне календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас : 2013-2014 навчальний рік / К. Прищепа. - С.40-47
Веремійчик, Іван. Орієнтовний календарний план з трудового навчання / І. Веремійчик. - С.47-50
Мелешко, Віра. Сільська малокоплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання / В. Мелешко. - С.51-53
Мартиненко, Світлана. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.54-56. - Бібліогр. у кінці ст.
Балютіна, Катерина. Орієнтовний перелік заходів, присвячених 95-й річниці з дня народження В. О. Сухомлинського : (методичні рекомендації керівникам шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів) / К. Балютіна, М. Сосновська. - С.57-58
Корнієнко, Софія. Орієнтовні сценарії батьківських зборів / С. Корнієнко. - С.59-60
Берекець, Інна. Працюємо за новим Букварем В. О. Науменко і М. Д. Захарійчук / І. Берекець. - С.61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.268.1
С 13


    Савченко, Олександра.
    Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови [Текст] / О. Савченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 1-5 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.268.1
Рубрики: Початкова освіта в Україні--навчальна література
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навички читання -- коло читання -- літературознавча пропедевтика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: О153602/2013/41 (18-25 вересня)
   Газета

Освіта [Текст] : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик/ Міністерство освіти і науки України. - К. : ЗАТ "Видавництво Київська правда". - Виходить щотижня
2013р. N 41 (18-25 вересня)
Зміст:
Сухомлинська, Ольга. Школа Сухомлинського як педагогічний проект / О. Сухомлинська. - С.6
Савченко, Олександра. Розвиток особистості школяра стрижнева проблема творчості Василя Сухомлинського / О. Савченко. - С.7
Бойко, Алла. Феномен творчості або Сухомлинський в контексті національної і світової культури / А. Бойко. - С.8-9.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
С 13


    Савченко, Олександра.
    Розвиток особистості школяра стрижнева проблема творчості Василя Сухомлинського [Текст] / О. Савченко // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2013. - N 41 (18-25 вересня). - С. 7
ББК 74
Рубрики: педагоги України


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2014/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 4/5
Зміст:
Кремень, Василь. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-6.
Квіт, Сергій. Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта / Сергій Квіт. - С.6.
Гриневич, Лілія. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради україни з питань науки і освіти Лілії Гриневич / Л. Гриневич. - С.7.
Курило, Віталій. Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності / В. Курило. - С.8-9.
Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов. - С.10-11.
Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Бібліогр.: 18 назв. : табл., рис.
Красняков, Євген. Державна політика у сфері позашкільної освіти : сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Бібліогр.: 8 назв.
Бех, Іван. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Бібліогр.: 4 назв.
Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Бібліогр.: 13 назв.
Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Бібліогр.: 11 назв. : рис.
Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Бібліогр.: 9 назв.
Кириленко, Катерина. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Бібліогр.: 7 назв.
Кіян, Ольга. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-52. - Бібліогр.: 8 назв.
Сидоркін, Євген. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Бібліогр.: 26 назв.
Кирій, Світлана. Відзначення 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.61.
Войцях, Тетяна. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Бібліогр.: 9 назв.
Головко, Микола. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Бібліогр.: 4 назв.
Бондар, Людмила. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар. - С.72-76. - Бібліогр.: 13 назв.
Компетентнісний підхід в освіті : теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список / підгот. С. Кирій ; бібліогр. ред. Н. Стельмах. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
С 13


    Савченко, Олександра.
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова освіта в Україні--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності
Анотація: У статті досліджено питання запровадження компетентнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту Державного стандарту. Розкрито взаємозв’язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обґрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності – уміння вчитися.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПШ-2/2014/7
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2014р. N 7
Зміст:
Савченко, Олександра. Методичний аналіз навчального комплекту з предмета “Літературне читання” для 3 класу / О. Савченко. - С.3-8.
Любченко, Олена. Формування техніки читання - основа успішного навчання / О. Любченко. - С.12-14.
Красна, Лариса. Перспективний метод залучення молодших школярів до активного домашнього читання книжок - локальний буккросинг / Л. Красна. - С.14-16.
Аліфанова, Інна. Панорама уроків математики у 1-3 класах за новою програмою і підручниками С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко / І. Аліфанова. - С.17-24.
Гузь, Олена. Калина. Інтегрований курс з народознавства, краєзнавства, художньої праці, музики та народної хореографії для 1-4 років навчання учнів початкової та основної школи : авторська програма / О. Гузь. - С.27-31.
Турчин, Тамара. Провідні тенденції в розвитку сучасної початкової загальної музичної освіти / Т. Турчин. - С.37-39.
Мартиненко, Світлана. Діагностування згуртованості педагогічного колективу вчителів початкової школи / С. Мартиненко. - С.40-42.
Мовчун, Антоніна. Щемке і трепетне поетичне слово Галини Кирпи : про книгу вибраного “Місяць у колисці” / А. Мовчун. - С.44-46.
Бойченко, Тетяна. План роботи гуртка “Квілінг” / Т. Бойченко. - С.51-52.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)