Шифр: ПП/2012/12
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 12
Зміст:
Антонова, Н. О. Дослідження взаємозв’язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів / Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук. - С.1-5.
Малкова, Е. Е. Подростковій период формирования личности как фундаментальная проблема науки и практики / Е. Е. Малкова, А. А. Наумова. - С.29-37.
Булгакова, О. М. Профилактика агрессивного поведения подростков / О. М. Булгакова, Н. Ф. Врачинская. - С.38-40.
Гайворонюк, Н. А. Особенности работы с детьми с ограниченными возможностями / Н. А. Гайворонюк. - С.41-45.
Горбунова, В. В. Ціннісно-рольова реконструкція особистісної проблематики / В. В. Горбунова. - С.46-50.
Щорс, В. В. Тренінг підвищення психологічної культури творчо орієнтованих дітей / В. В. Щорс. - С.51-62.
Оверченко, А. І. Подолання сором’язливості в осіб юнацького віку за допомогою соціально-психологічного тренінгу / А. І. Оверченко. - С.63-70.
Сахарова, Н. П. Использование оздоровительных методик в процессе психогигиенического воспитания учащихся начальных классов / Н. П. Сахарова, Э. Ф. Тарасенко. - С.71-76.
Губенко, Р. М. Індивідуальні особливості спрймання поетичного образу старшокласниками / Р. М. Губенко. - С.77-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
С 22


    Сахарова, Н. П.
    Использование оздоровительных методик в процессе психогигиенического воспитания учащихся начальных классов [Текст] / Н. П. Сахарова, Э. Ф. Тарасенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 71-76.
ББК 88.8
Рубрики: здоров’я дітей--молодший шкільний вік
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
психогігієнічне виховання -- оздоровчі методики


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Э. Ф.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОД1/2013/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2013р. N 3
Зміст:
Юркевич, В. С. О двух типах одаренности / В. С. Юркевич. - С.2-8. - Библиогр. в конце ст.
Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами Ейдетики в початковій школі / Г. І. Недозірна. - С.9-14
Сахарова, Н. П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко. - С.15-22. - Библиогр. в конце ст.
Зверик, А. П. "Испытай сам себя": 2-й тест на выявление творческой технической одаренности / А. П. Зверик. - С.23-31
Настасенко, В. А. Анализ 2-го теста Зверика А.П. на выявление творческой технической одаренности "Испытай сам себя" / В. А. Настасенко. - С.31-34. - Библиогр. в конце ст.
Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей / О. В. Качур. - С.35-41. - Библиогр. в конце ст.
Недериця, С. С. Музика - цілющий та розвивальний засіб, який працює на рівні дива / С. С. Недериця. - С.42-44
Методика виявлення рівня естетичного та творчого розвитку дітей "Ескіз пам’ятника герою художнього твору". - С.45-49
Розвиваємо пам’ять. - С.50-55
Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребенка / В. Ф. Калошин. - С.56-61
Завгородня, В. В. Інтегрована природознавча гра "Соняшник" (позакласний захід для учнів 7-х класів) / В. В. Завгородня. - С.62-66
Шумка, О. Зерно калини / О. Шумка. - С.67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.267.5
С 22


    Сахарова, Н. П.
    Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.267.5
Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід
   уроки фізичної культури

   Навчання--диференційований підхід

Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід
Анотація: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии.


Дод.точки доступу:
Витченко, Ю.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)