> Шифр: ВМДЗ/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9. Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14. Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22. Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34. Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36. Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41. Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42]. Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47. 6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48]. Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50]. Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54. Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56]. Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61. Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63. Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67. Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 43–47. - Зміст: Які основні тематика та форми роботи з дітьми ; Як взаємодіємо з педагогами ; Як співпрацюємо з батьками ; Додаток 1 : Орієнтовний план взаємодії ЗДО та ЗЗСО (початкова ланка) ; Додаток 2 : Готовність дитини до шкільного життя. Форми роботи з педагогами ЗДО та ЗЗСО, батьками
Заклади дошкільної освіти--робота з дітьми Діти дошкільного віку--готовність до школи Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- початкова школа -- робота з батьками -- робота з дітьми -- тематика -- форми роботи -- співпраця з батьками -- взаємодія з батьками -- взаємодія з педагогами -- орієнтовне планування -- діти дошкільного віку -- готовність до школи Анотація: У статті йдеться про досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 784 міста Києва щодо налагодження ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти, сім’ї та початкової школи. Дод.точки доступу: Січкар, І.; Молочко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |