> Шифр: РШ/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 Данилевський, В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський. - С.3–6. - Бібліогр.: 9 назв. Чепурна, Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна. - С.7–10. - Бібліогр.: 13 назв. Назаренко, Г. Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко. - С.11–16. - Бібліогр.: 16 назв. Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 13 назв. Топчій, І. Становлення Гімназії успішного українця / Ірина Топчій. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Каракаш, І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко. - С.24–27. - Бібліогр.: 6 назв. Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан. - С.28–31. - Бібліогр.: 8 назв. Саєнко, С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / Сергій Саєнко, Надія Ананьєва. - С.32–35. - Бібліогр.: 4 назви. Карло, Т. Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло. - С.36–39. - Бібліогр.: 7 назв. Мирошніченко, Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко. - С.39–42. - Бібліогр.: 8 назв. Пікалюк, А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк. - С.43–45. - Бібліогр.: 7 назв. Нерубайський, В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський. - С.46–49. - Бібліогр.: 6 назв. Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко. - С.49–52. - Бібліогр.: 8 назв. Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук. - С.53–55. - Бібліогр.: 7 назв. Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей" / Ірина Верба. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв. Вертипорох, О. Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв. Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк. - С.62–62. - Бібліогр.: 2 назви. Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина. - С.65–67. - Бібліогр.: 10 назв. Бущай, Л. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бущай ; Людмила Бугай. - С.68–71. - Бібліогр.: 3 назви. Жуган, Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган. - С.72–74. - Бібліогр.: 4 назви. Яременко, С. Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко. - С.75–77. - Бібліогр.: 3 назви. Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька. - С.78–80. - Бібліогр.: 4 назви. Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / Анатолій Самохотов. - С.81–83. - Бібліогр.: 9 назв. Колісник, В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / Валерій Колісник. - С.84–86. - Бібліогр.: 8 назв. Дорожкіна, Н. Школа практичної діяльності / Неля Дорожкіна, Алла Забарна. - С.87–89. - Бібліогр.: 8 назв. Лукашенко, Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Тетяна Лукашенко. - С.90–93. - Бібліогр.: 6 назв. Лосіцький, В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / Володимир Лосіцький. - С.94–96. - Бібліогр.: 3 назви. Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова. - С.97–100. - Бібліогр.: 8 назв. Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош. - С.100–104. - Бібліогр.: 7 назв. Дубенська, О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / Олександра Дубенська. - С.105–107. - Бібліогр.: 5 назв. Цьоменко, А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу / Анна Цьоменко. - С.107–109. - Бібліогр.: 5 назв. Кондратюк, В. Школа успіху та творчих досягнень / Валентин Кондратюк. - С.110–112. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 49 Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 78–80. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- екологічна культура -- планетарне мислення -- ключові компетентності -- інноваційний розвиток школи -- інноваційна діяльність Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як Школи екологічної культури та планетарного мислення. Розкрито сутність планетарного мислення, місію і мету школи. Окреслено принципи інноваційного розвитку школи, напрями її діяльності, етапи інноваційного розвитку, обґрунтовано очікувані результати впровадження моделі інноваційного розвитку. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |