> Шифр: КШС-2/2016/4 Журнал 2016р. N 4 XVI Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника". - С.3. Саварин, Павло Вікторович. Науково-теоретичні передумови застосування медіатехнологій у підготовці фахівців технічного профілю / П. В. Саварин. - С.4-7. - Бібліогр.: 17 назв. Лапінський, Віталій Васильович. Особливості поглибленого вивчення інформатики у 2016-2017 навчальному році / В. В. Лапінський. - С.8-13. Колос, Катерина Ростиславівна. Методичні особливості інтеграції комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у навчально-пізнавальний процес закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С.14-18. - Бібліогр.: 15 назв. Стеценко, Ірина Борисівна. Використання Інтернет-ресурсів для неперервної освіти вихователів і вчителів початкових класів / І. Б. Стеценко. - С.19-22. - Бібліогр.: 3 назви. Мирошніченко, Юрій Борисович. Методична система навчання школярів астрономії на основі ділових комп’ютерних ігор / Ю. Б. Мирошніченко. - С.23-27. - Бібліогр.: 11 назв. Струк, Оксана Олегівна. Контроль навчальних досягнень студентів під час вивчення курсу "Аналіз алгоритмів" / О. О. Струк, С. П. Струк. - С.28-32. Rybalko, Olga. On designing electronic educational means "Geometricaldesigner" by using the adobe flash / O. Rybalko. - С.33-36. Кудренко, Богдан Віталійович. V Всеукраїнська учнівська олімпіада з інформаційних технологій / Б. В. Кудренко, М. М. Кузічев, М. С. Мазорчук. - С.37-39. Кузічев, Микола Миколайович. Завдання V Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій / М. М. Кузічев [и др.]. - С.40-46. Інші автори: Бондік І. Г., Мотурнак Є. В., Ніколаєв Тарас Геннадійович Бондаренко, Віталій Вікторович. Задачі XXIX Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко, Д. П. Мисак, Ш. І. Ягіяєв. - С.47-52. Перцова, Наталія Іванівна. Розбудова хмаро орієнтованого освітнього середовища сучасної школи. Управлінський аспект / Н. І. Перцова, Л. А. Чернікова. - С.53-55. - Бібліогр.: 5 назв. Виходить друком підручник. - С.56. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 79 Стеценко, Ірина Борисівна. Використання Інтернет-ресурсів для неперервної освіти вихователів і вчителів початкових класів [Текст] / І. Б. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Освіта--неперервна освіта--вчителі початкових класів Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дистанційна освіта -- соцмережі -- мультимедійна інформація -- електронні бібліотеки -- блог -- форум -- вчителі початкової школи Анотація: У статті проаналізовано різні способи і джерела дистанційної неперервної освіти (соцмережі - Google+, FaceBook, Pinterest; педагогічна преса; блоги, мультимедійні статті, електронні бібліотеки, форуми), акцентовано увагу на перевагах і недоліках кожної форми отримання неперервної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2016/5 Журнал 2016р. N 5 Карташова, Любов Андріївна. Відкритий мережевий ресурс "ACCENT”: інноваційні можливості для освітян / Л. А. Карташова. - С.3-8. - Бібліогр.: 13 назв. Стрижак, Олександр Євгенійович. Управління знаннями - головна парадигма сучасної освіти / О. Є. Стрижак. - С.9-11. - Бібліогр.: 11 назв. Колос, Катерина Ростиславівна. Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації педагогічних працівників / К. Р. Колос. - С.12-15. - Бібліогр.: 16 назв. Петрович, Сергій Драганович. Використання технології розвитку критичного мислення в процесі проведення освітнього хакатону / С. Д. Петрович, Р. Б. Тичук. - С.16-20. Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання біологічних процесів у старшій школі засобами комп’ютерних технологій / О. В. Комарова. - С.21-26. - Бібліогр.: 10 назв. Смирнова, Ірина Михайлівна. Професійне використання мультимедійних технологій у процесі методичної підготовки майбутніх учителів технологій / І. М. Смирнова. - С.27-31. - Бібліогр.: 8 назв. Підгорна, Тетяна Володимирівна. Навчання учнів пошуку хімічних відомостей в мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.31-34. Кіт, Ігор Володимирович. Методичні особливості інтеграції курсів інформатики та робототехніки / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.35-37. - Бібліогр.: 7 назв. Стеценко, Ірина Борисівна. Лего-конструювання як компонент STREM-освіти для дошкільників / І. Б. Стеценко. - С.37-41. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Інформатика : лист...17 серпня 2016 р. № 1/9-437. - С.4248. Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для викристання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Інформатика : лист...від 17 серпня 2016 р. № 1/9-434. - С.49-52. Завалевський, Ю. І. Результати XXIX Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики / Ю. І. Завалевський, Ю. Г. Кононенко. - С.53-56. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 79 Стеценко, Ірина Борисівна. Лего-конструювання як компонент STREM-освіти для дошкільників [Текст] / І. Б. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 37-41. Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): STREAM-освіта -- конструкторська діяльність -- пізнавальна діяльність -- пізнавальне конструювання -- види конструювання -- ЛЕГО-конструювання -- активне пізнання світу -- міжпредметні зв’язки -- інженерне мислення Анотація: У статті розглянуто ЛЕГО-конструювання як компонент STREAM-освіти, завдання програми “Пізнавальне конструювання” для формування культури інженерного мислення у дошкільників, а також можливості їх реалізації і напрями конструкторської діяльності навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2016/8 Журнал 2016р. N 8 Інформатизація освіти - імператив її розвитку. - С.3-4. Пінчук, Ольга Павлівна. Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі: аспект використання соціальних мереж у навчанні / О. П. Пінчук. - С.5-9. - Бібліогр.: 15 назв. Сухіх, Аліса Сергіївна. Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи / А. С. Сухіх. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв. Надтока, Віктор Олександрович. Особливості структурування змісту інтерактивних електронних підручників в процесі компетентнісного навчання географії у восьмому класі / В. О. Надтока, О. Ф. Надтока. - С.15-21. - Бібліогр.: 13 назв. Собакар, Олена Олександрівна. Формування національної свідомості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.22-26. - Бібліогр.: 9 назв. Чхало, Оксана Миколаївна. Використання мультимедійних технологій в навчанні аналітичної хімії майбутніх провізорів / О. М. Чхало. - С.27-30. - Бібліогр.: 9 назв. Стеценко, Ірина Борисівна. Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці / І. Б. Стеценко. - С.31-34. - Бібліогр.: 5 назв. Колос, Катерина Ростиславівна. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя / К. Р. Колос. - С.35-38. - Бібліогр.: 9 назв. Жуковський, Сергій Станіславович. Задачі ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики в Житомирській області у 2016 році та рекомендації щодо їх розв’язування / С. С. Жуковський, С. В. Матвійчук. - С.39-44. Куліненко, Лілія Борисівна. Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій / Л. Б. Куліненко. - С.45-49. - Бібліогр.: 11 назв. Пономарьова, Наталія Олександрівна. Профорієнтаційний аспект у практиці підготовки майбутнього вчителя інформатики / Н. О. Пономарьова. - С.49-52. - Бібліогр.: 8 назв. Андрєєва, Світлана Сергіївна. Гаджети для навчання / С. С. Андрєєва. - С.53-55. Олександр Ігорович Глобін : [некролог]. - С.56. Середній школі села Яворів Косівського району Івано-Франківської області - 170 років. - С. 2-а обкладинки. : фот. цв. Дитяча інженерна академія, Київ. - С. 3-я обкладинки. : фот. цв. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 79 Стеценко, Ірина Борисівна. Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці [Текст] / І. Б. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 31-34. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): STREAM-освіта -- STEM-освіта -- пізнавальна діяльність -- дошкільники -- міжпредметні зв’язки Анотація: У статті розглянуто складові STREAM-освіти, обгрунтовано необхідність запровадження STREAM-освіти з дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Назаренко, Тетяна Геннадіївна. Розвиток цифрової компетентності в учнів ліцею під час навчання географії та економіки / Т. Г. Назаренко. - С.3-8. - Бібліогр.: 15 назв Стеценко, Ірина Борисівна. Особливості дослідів у STREAM - освіті дошкільників і молодших школярів / І. Б. Стеценко. - С.9-19. - Бібліогр.: 10 назв Кіт, Ігор Володимирович. Пропедевтика вивчення робототехніки у початковій школі / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.19-22. - Бібліогр.: 10 назв Давиденко, А. А. Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів / А. А. Давиденко, В. М. Ракута. - С.23-29. - Бібліогр.: 5 назв Сокол, І. М. Використання Google Classroom на уроках математики / І. М. Сокол, Т. Ю. Нагорнова. - С.30-36. Інформатика : навчальна програма вибірково-обов’язкового предмету для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). - С.36-47. Життєве кредо - порядність, професіоналізм та працьовитість : [до 60-річчя Валерія Хомича]. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 79 Стеценко, Ірина Борисівна. Особливості дослідів у STREAM - освіті дошкільників і молодших школярів [Текст] / І. Б. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 9-19. - Бібліогр.: 10 назв
Початкова школа--навчання--інноваційні технології Кл.слова (ненормовані): STREAM-освіта -- досліди -- класифікація дослідів -- дошкільнята -- молодші школярі Анотація: У статті виокремлено й описано роль дослідів у процесі навчання, побудованому на засадах STREAM, подано авторську класифікацію дослідів за напрямами STREAM - освіти, виокремлено їх особливості, подано приклади роботи з дітьми. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |