П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн. Зміст: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6 Педагогічна технологія як наука . - С .6-8 Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9 Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10 Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13 Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16 Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21 Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24 Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27 Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29 Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33 Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38 Особистісно орієнтоване навчання . - С .38 Особистісно орієнтовані технології . - С .39 Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41 Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43 Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49 Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50 Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50 Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56 Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62 Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65 Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69 Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71 Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73 Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75 Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78 Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80 Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83 Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86 Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89 Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91 Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93 Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97 Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99 Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103 УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105 Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107 Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109 Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112 Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116 Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119 Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122 ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142 Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144 Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146 Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150 ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152 Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152 Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156 Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158 Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161 Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163 Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165 Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166 Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167 Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178 Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180 Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183 Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185 Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188 Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190 Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
РУБ 371(075.35) Рубрики: Педагогічні технології Технології навчання Особистісно зорієнтоване навчання Вальдорфська педагогіка Школа Монтессорі Інноваційні технології навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 100 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) |
> Шифр: ПУ-1/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Крук, О. Проблемні питання реалізації демократичних прав і свобод людини / О. Крук. - С.20-24 Темченко, О. Зміст соціальної функції держави щодо прав дитини в умовах євроінтеграції / О. Темченко. - С.24-27 Шишкіна, Е. Формування європейських стандартів захисту прав осіб, позбавлених волі / Е. Шишкіна. - С.27-31 Мозоль, Н. Сучасний погляд на справедливість / Н. Мозоль. - С.39-44 Безсмертна, Н. Договір купівлі-продажу житла в нотаріальній практиці / Н. Безсмертна. - С.53-57 Павлов, Д. Організаційно-правові проблеми забезпечення ефективного використання бюджетних коштів / Д. Павлов, А. Чубенко. - С.57-59 Рогатинська, Н. Процесуальний статус захисника та його участь у кримінальному судочинстві / Н. Рогатинська. - С.96-99 Косець, Д. Реабілітація засудженого при встановленні фальсифікації доказів / Д. Косець. - С.122-124 Кияниця, О. Криміналістична характеристика вбивств, вчинених особами з психічними недоліками / О. Кияниця. - С.134-139 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Темченко, О. Зміст соціальної функції держави щодо прав дитини в умовах євроінтеграції [Текст] / О. Темченко> // Право України. - 2007. - N5. - С. 24-27 . - ISSN 0132-1331 Рубрики: права дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЧ-1/2010/19 Журнал 2010р. N 19 Рябошапко, Л. Кодифікація законодавства про освіту - складова освітніх реформ / Л. Рябошапко. - С.25-28. Темченко, О. Зародження соціальної функції держави у сфері охорони дитинства / О. Темченко. - С.28-31. Одягни малиновий браслет : правозахист. - С.32-33. [Регіон: Крим] : добірка статей. - С.46-53. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 32 Темченко, О. Зародження соціальної функції держави у сфері охорони дитинства [Текст] / О. Темченко> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2010. - N 19. - С. 28-31. Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Дитинство--охорона Держава--суть--ознаки--функції Права дитини Кл.слова (ненормовані): СОЦІАЛЬНІ ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВИ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЗУдР/2018/17/18 Журнал 2018р. N 17/18 Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.7-10. Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.11-13. Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.14-16. Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.17-18. Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова. - С.19-21. Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.22-26. Коноваленко, А. Ю. Методи управління розвитком професійної компетентності педагогів / А. Ю. Коноваленко. - С.27-29. Черновол-Ткаченко, Р. І. Нетрадиційні форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти / Р. І. Черновол-Ткаченко. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/1-28/6. Гречаник, О. Є. Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти / О. Є. Гречаник. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11. Хлєбнікова, Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів / Т. М. Хлєбнікова. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16. Темченко, О. В. Управління якістю освіти за умов реформування освітньої галузі: технологічні засади / О. В. Темченко. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/17-28/23. Курман, Л. В. Розвиток педагогічної творчості вчителів у закладі загальної середньої освіти : організаційний аспект / Л. В. Курман. - С.30-32. Кутявіна, А. В. Казкотерапія в роботі з "особливими” дітьми / А. В. Кутявіна. - С.33-37. Макєєв, С. П. Робота закладу освіти з обдарованими учнями / С. П. Макєєв. - С.38-42. Лужинська, В. А. Діяльність керівника закладу освіти з розвитку професіоналізму вчителів / В. А. Лужинська. - С.43-45. Мережка, О. М. Управління самоосвітньою діяльністю вихователя / О. М. Мережка. - С.46-48. Рудіч, Л. Г. Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.49-50. Субота, А. О. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в управлінні закладом загальної середньої освіти / А. О. Субота. - С.51-53. Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.54-55. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Темченко, О. В. Управління якістю освіти за умов реформування освітньої галузі: технологічні засади [Текст] / О. В. Темченко> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/17-28/23. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--якість освіти--управління Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- управління якістю освіти -- програмно-цільовий підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |