> Шифр: ПШ-2/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. - С.1. Ночвінова, О. Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів / О. Ночвінова, О. Низковська. - С.1–4. Кононенко, Ю. Г. Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи / Ю. Г. Кононенко. - С.5–8. Седеревічене, А. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі / А. Седеревічене. - С.9–10. - Бібліогр.: 3 назви. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році. - С.11–16. Чумарна, М. Доброго ранку всім! : методичні рекомендації до проведення ранкових зустрічей у початкових класах / М. Чумарна. - С.16–19. Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.20–25. Жуганова, О. Урок-подорож з української мови для 3 класу / О. Жуганова. - С.25–27. Мартиненко, В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / В. Мартиненко. - С.27–33. - Бібліогр.: 10 назв. Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства і англійської мови для 1 класу / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.33–34. Власюк, Ю. Урок-дослідження з природознавства у 1 класі / Ю. Власюк. - С.35–37. - Бібліогр.: 3 назви. Гнатюк, Н. Подорож лісовою галявиною : (екологічний виховний захід) / Н. Гнатюк. - С.38–39. Шевчук, О. До кожного свята свої хлібенята : робота з їстівним тістом у початкових класах: цікаво, екологічно, патріотично / О. Шевчук. - С.40–42. - Бібліогр.: 2 назви. Охрімчук, Р. Як допомогти дітям "побути" у минулому заради майбутнього / Р. Охрімчук. - С.43–46. Болтромюк, Д. Міцна родина – життєвий затишок людини : (родинне свято) / Д. Болтромюк. - С.47–49. Ярош, Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі / Н. Ярош. - С.50–52. - Бібліогр.: 7 назв. Бабаніна, С. Виховувати креативну й успішну особистість / С. Бабаніна. - С.52–53. Томаржевська, І. Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці / І. Томаржевська. - С.54–56. - Бібліогр.: 8 назв. Пастушенко, Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!" / Н. Пастушенко. - С.57–58. - Бібліогр.: 2 назви. Фалько, Я. Семантика найновіших слів іноземного походження та проблеми слововживання / Я. Фалько. - С.59–61. - Бібліогр.: 4 назви. Морозова, О. НУШ очима дитини / О. Морозова. - С.62. Стецюк, Н. Буду я природі вірним другом / Н. Стецюк. - С.63. Сєрой, О. Літо у житті дитини / О. Сєрой. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 56 Томаржевська, І. Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 54–56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вольові якості -- ігрова діяльність -- емоційно-вольові якості -- вольова регуляція -- ігрові вправи -- молодші школярі Анотація: Наведено приклади ігрових вправ, спрямованих на розвиток вольових якостей, які можна пропонувати учням 1–2-их класів під час виховних годин. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/5/6 Журнал 2020р. N 5/6 Дубовик, С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.1–4. - Бібліогр.: 12 назв. Кузнецова, С. Комбінований урок-подорож з української мови та мистецтва в 3 класі / Світлана Кузнецова. - С.5–6. Бадзюк, О. Розвиток мовлення. Написання докладного переказу. : ІІ цикл навчання (3–4 класи) / Оксана Бадзюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв. Стрілько, Л. Твоє коріння там, де ти народився : (урок літературного читання у 3 класі за твором Саші Кочубей "Володарка лісу") / Любов Стрілько. - С.8–10. - Бібліогр.: 6 назв. Сиромятнікова, Ю. Урок літературного читання у 3–4 класах із використанням методів критичного мислення / Юлія Сиромятнікова. - С.11–13. Божко, Т. Позитивні та негативні емоції казках українських письменників : (розробка інтегрованого заняття) / Тетяна Божко. - С.13–15. Бабенко, О. Урок математики в 3 класі / Оксана Бабенко. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви. Коцар, І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води / Ірина Коцар. - С.18–22. Прошкуратова, Т. Збірка інтегрованих завдань з теми "Як живеться дітям у довкіллі школи" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.23–26. Шумара, Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Наталія Шумара. - С.27–29. Якименко, С. Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" / Світлана Якименко [и др.]. - С.30–36. Інші автори: Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна. - С.37–39. Томаржевська, І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська. - С.40–43. - Бібліогр.: 6 назв. Бондаренко, О. STEM-марафон у початковій школі / Олександр Бондаренко. - С.44–45. Гетьман, В. Яка вона, корисна їжа? / Валентина Гетьман. - С.46–49. - Бібліогр.: 15 назв. Павленко, Л. Прислів’я, що виховують і навчають / Людмила Павленко, Валентина Сафронова. - С.50–52. Червецький, В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи / Володимир Червецький. - С.53–55. - Бібліогр.: 12 назв. Цуркан, Т. Формування педагогічної культури батьків : (тренінг для батьків молодших школярів, проведений на базі Тисовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Великокучурівської сільської ради Сторожинецького р-ну Чернівецької обл.) / Таїсія Цуркан. - С.56–58. Голибарт, Є. Методи натурального оздоровлення, або як боротися проти вірусів / Є. Голибарт ; Євген Ґолибарт. - С.59–63. Зінченко, С. Урок позакласного читання для учнів 2–3 класів "Ми відвідуємо театр" / Світлана Зінченко. - С.64. Качаненко, Ю. Мамо, квітко, ти моя кохана! : (свято для учнів 1–4 класів) / Юлія Качаненко. - С.65–67. Кізян, О. Україна, мати, мова, пісня, душа : (сценарій свята) / Ольга Кізян. - С.67–69. Дризлова, В. Святковий ранок "Бджолині іменини" / Вікторія Дризлова. - С.70–74. Конкурс "І сталося диво...". - С.75–79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 56 Томаржевська, І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 40–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): агресивність -- емоційні стани -- агресивна поведінка -- емоційно-поведінкові порушення -- емоційні порушення -- дезадаптація -- психокорекція -- емоційно-особистісні порушення -- страх -- тривога -- соціальне середовище -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто провідні емоційно-особистісні і поведінкові порушення у молодших школярів, зокрема тривогу, страх і агресію. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |