> Шифр: РШ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8. Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12. Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13. Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв. Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв. Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви. Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28. Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40. Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41. Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв. Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47. Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис. Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64. Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67. Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл. Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 32 Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 69-74 : рис., табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі початкової школи--робота з обдарованими дітьми Кл.слова (ненормовані): здібні діти -- обдаровані діти -- готовність до роботи -- навчальні плани -- методологічна підготовка -- методична підготовка -- особистісна підготовка Анотація: У статті узагальнено досвід щодо формування готовності вчителів початкових класів до роботив проектних класах "Інтелект України". Дод.точки доступу: Ушмарова, Вікторія; Седеревічене, Алла Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8. Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14. Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19. Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44. Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49. Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60. Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64. Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 95 Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями [Текст] / В. Ушмарова, Є. Бачинська> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 70-75. Рубрики: Вчителі початкової школи--робота з обдарованими дітьми Кл.слова (ненормовані): коучинг -- післядипломна педагогічна освіта -- здібні та обдаровані учні -- підвищення готовності вчителів Дод.точки доступу: Бачинська, Євгенія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/5/6 Журнал 2016р. N 5/6 Дем’яненко, Наталія. Принцип автономії в обгрунтуванні ідеї та світовому досвіді університету / Н. Дем’яненко. - С.3-11. - Бібліогр.: 33 назв. Сисоєва, Світлана. Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.12-18. - Бібліогр.: 30 назв. Красняков, Євген. Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення / Є. Красняков. - С.19-24. - Бібліогр.: 6 назв. Митник, Олександр. Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар’єрі випускника / О. Митник, І. Томаржевська. - С.25-29. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Ушмарова, Вікторія. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова. - С.30-33. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Доценко, Світлана. Розвиток творчої уяви учнів початкових класів під час вивчення природничо-математичних дисциплін / С. Доценко. - С.34-39. - Бібліогр.: 10 назв. Сазоненко, Ганна. Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко. - С.40-45. - Бібліогр.: 9 назв. : фотогр. Іванюк, Ганна. Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк. - С.46-50. - Бібліогр.: 16 назв. Венгловська, Олена. Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська. - С.51-55. - Бібліогр.: 23 назв. : мал. Січкар, Алла. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар. - С.56-60. - Бібліогр.: 15 назв. Антипін, Євген. Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін. - С.61-65. - Бібліогр.: 16 назв. Калініченко, Людмила. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко. - С.66-71. - Бібліогр.: 18 назв. Нінель Калениченко: "Дякую долі за те, що поєднала з педагогікою". - С.72-73. : фотогр. Пугач, Анжеліна. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна. - С.74-77. : фотогр. Пугач, Анжеліна. Проект "Інтелект України": у пошуках концептів освіти XXI століття : репортаж учасника освітянського форуму / А. Пугач. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 95 Ушмарова, Вікторія. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів [Текст] / В. Ушмарова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 30-33 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--неперервна освіта--вчителі початкових класів Кл.слова (ненормовані): закони -- наперервна педагогічна освіта -- обдаровані учні -- вчителі початкової школи Анотація: У статті представлено результати теоретичного обгрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Гавриш, Ірина. Освітній технопарк як інноваційна структура з підвищення якості системи загальної середньої освіти / І. Гавриш. - С.12-17. Довженко, Тетяна. Компетентнісна освіта : закордонний досвід для України / Т. Довженко, І. Небитова. - С.18-23. Коваленко, Оксана. Виховання інтелектуальної еліти нації : зарубіжний та вітчизняний досвід / О. Коваленко, О. Жерновникова. - С.25-30. Доценко, Світлана. STEM-освіта: науковий дискурс та освітні практики / С. Доценко. - С.31-35. Цимбалюк, Віталій Іванович. На часі - створення ефективної шкільної медичної служби : [інтерв’ю з доктором медичних наук, професором, президентом НАМН України / В. І. Цимбалюк. - С.36-38. Даниленко, Георгій. Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти / Г. Даниленко. - С.39-44. Щербакова, Олена. Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі / О. Щербакова. - С.45-50. Єресько, Олег. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема / О. Єресько. - С.51-57. Ушмарова, Вікторія. Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями / В. Ушмарова, О. Холтобіна. - С.58-66. Пугач, Анжеліна. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет / А. Пугач. - С.67-73. Макєєв, Сергій. PISA як дієвий інструмент моніторингу якості компетентнісно орієнтованої загальної середньої освіти / С. Макєєв. - С.73-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ушмарова, Вікторія. Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями [Текст] / В. Ушмарова, О. Холтобіна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 58-66. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі початкової школи--робота з обдарованими дітьми Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- неперервна педагогічна освіта -- обдарованість -- науково-методична система -- наукова еліта -- особистість -- список літератури з вищої освіти -- вища педагогічна освіта Анотація: У статті розкрито методологічні, теоретичні та методичні засади дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями та процесу її формування в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано сутність готовності вичтелів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, схарактеризовано її компоненти. Представлено авторську науково-методичну систему формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в умовах неперервної педагогічної освіти, визначено етапи її реалізації та експериментально доведено ефективність упровадження. Уточнено критерії, показники, рівні сформованості готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. Дод.точки доступу: Холтобіна, Олександра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |